MODEL: 1994, coupe, 2
SILNIK:nowy silnik nie stety taki sam jak byl 1600ccm 16v DOHC
UKLAD DOLOTOWY: filtr stozkowy w oslonie carbonowej bedzie turbo lub compresor - robione
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria poszukiwany jakis 4-2-1 lub 4-1 - robione
ELEKTRONIKA: seria - zrobione
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria nie dlugo bedzie short shifter jak sie uda, sprzeglo seria ale juz sie konczy i bedzie spiek. - robi sie
ZAWIESZENIE: amory przod seria jak sie skoncza beda koni tyl koni seria czerwona, sprezyny seria bedzie zrobiona reszta bedzie gleba - robi sie
UKLAD HAMULCOWY-seria poszukuje brembo max lub ate power disc (nigdzie nie ma) lub tez zimmermany, klocki przod Ferodo premier tyl koshijama(czy jakos tak) robi sie
BODY-KIT: poszukiwana dokladka po przedni zderzak taki sam jak byl w tych mazdach i lotka na tylnia klape, swiatla przod jak widac na foto, tyl carbonowe wklady - robione
ŚRODEK: galka biegow zmieniona na czerwona nakladki na pedaly sa kierownicy bedzie obszywana jak bedzie gotowka. - robione
CAR-AUDIO: radio sony cdrx 75... glosniki i piszczalki przod alpine tyl pionnier tuby brak bo po co - zrobione( bedzie reszta zrobione bo moze cos zmienie)
INNE: rozporka na przednich kilichach i kable masy ladne czerwone:)
ZDJECIA:
MOC: seria 107 i po przeróbkach nie zhamowane
Status:W trakcie




No nawet fajna mazdzia plany też niczego sobie
Plany ladne, ale niewiem czy nie taniej i lepiej bylo by wlozenie do niej silnika 1.8 Turbo z 323F BG (wiem ze podchodzi bo juz widzialem z takim silnikiem ten model Madzi) niestety niepamietam jego mocy ale nawet gdybys wlozyl 1.8 16V DOHC GT od 323F BG to masz w zaleznosci od wersji silnikowej 129KM lub 139KM (w wersji bez kata) a gdybys chcial bardziej zaszalec to 2.5 V6 24V 170KM np. z MX 6 wejdzie napewno poniewaz tez jest taka Madzia, oczywiscie moim zdaniem beda to tansze rozwiazania z tego wzgledu ze wystarczylo by kupic rozbitego np. anglika (oczywiscie przod aby byl w porzadku) i przelozyc to co potrzebne, a swoje graty sprzedac na czesci, a z tej rozbitej co dobre tez upchnac reszte na zlom i koszty wyjda minimalne. A wlozenie do tego kompresowa czy turbo moze ciut mijac sie z celem jesli chodzi o finanse bo da sie taniej, a turbo robione w garazu no coz roznie to z tym bywa a profi zestaw to koszt rzedu 10000zl a powyzej wymienione mozliwosci po sprzedazy czesci moze cie wyjsc max. 2000- 3000zl dla przyklady (niepamietam w jakim mjescie ale chyba Lodzi) jezdzi taki MX3 z silnikiem 2.5 V6 i wymiata ponoc wszystkich, a do tego ma LPG i pali raptem 12L gazu.
silnik v6 2,5 odpada bo auto ma sluzyc do jazdy po zakretach a nie tylko na 1/4 wiec w gre wchodzi 1,8 turbo lub 1,8 GT te co pisales cieszy mnie to ze ktos cos podpowiedzial bede muslal co robic dalej thx do zobaczenia
w Krakowie jeździ mazda mx3 z 2,5 V6 z xedosa 9
poszukiwana dokladka po przedni zderzak taki sam jak byl w tych mazdach i lotka na tylnia klape, swiatla przod jak widac na foto, tyl carbonowe wklady - robione


Czyli poprostu zestaw ospojlerowania z wersji 1,8 V6 ..o wszystkiego powinieneś jeszcze dobrać malutkie nakładki progowe z 1,8 V6
jak narazie wszystkie prace zostaja wstrzymane. nie bedzie zadnych spoilerow i dokladek i carbonowych tylnich swiatel. mazda zostaje tak jak jest moze jeszcze tylko na glebe pojdzie to sie okaze.