SILNIK: D14Z2
- PLAN: ?
UKLAD DOLOTOWY: seryjny
- PLAN: ?
UKLAD WYDECHOWY: seryjny
- PLAN: 2,25" z dwoma tłumikami
ELEKTRONIKA: seryjna
- PLAN: OBD1
UKLAD NAPĘDOWY: seryjny
- PLAN: ?
ZAWIESZENIE:
- przedni stabilizator EK9 26mm
- ASR subframe brace
- tylny stabilizator JDM ITR 23mm
- tylne LCA Skunk2
- amortyzatory Koni Sport + sprężyny OEM ITR DC2
- mocowania górne amortyzatorów ITR DC2
PLAN:
- rozpórka przednia górna OEM ITR DC2
- może kiedyś camber kity Skunk2 i kilka gumek z poliuretanu
UKLAD HAMULCOWY:
- hamulce 282mm/260mm 4x114,3
- pompa hamulcowa 1"
- przewody w stalowym oplocie Goodridge
- płyn Motul DOT5.1
- Ferodo DS Perfomance/ATE gładkie z przodu
- klocki i tarcze OEM Honda tył
PLAN: zaciski z Legenda KA7.
KOŁA:
- zima: stalówki od Accorda 15" + Goodyear UltraGrip 6 175/60 R15
- lato: felgi 15" OEM JDM DC2-R, opony Toyo T1R 195/55/15.
PLAN: porządne opony na lato.
BODY-KIT:
- halogeny
- dokładka przednia + progi w kolorze nadwozia
- chlapacze
PLAN: OEM owiewki.
ŚRODEK:
- mieszek z EK9
- JDM cupholder
- gałka Skunk2
PLAN: jakaś rozsądna kierownica, fotel(e) Recaro Speed
CAR-AUDIO: zestaw woofer+tweeter AudioSystem MX 165, radio Kenwood
PLAN: wygłuszenie drzwi
INNE:
Spoon reservoir covers, korek wlewu oleju ITR, magnetyczna zakrętka miski olejowej, battery tie down Skunk2, spryskiwacze z Citroena .
ZDJĘCIA:
![](http://img32.picoodle.com/img/img32/4/7/26/f_bokm_bd6cb09.jpg)
![](http://grono.net.s3.amazonaws.com/gallery-58014541.jpg)
![](http://grono.net.s3.amazonaws.com/gallery-58014543.jpg)
![](http://img28.picoodle.com/img/img28/4/7/26/f_eng1m_0849494.jpg)
![](http://grono.net.s3.amazonaws.com/gallery-58073453.jpg)