MODEL: Acura Integra DC4 LS 94'

SILNIK: wydmuszka z B18C4 , kute tłoki Supertech 84mm, korby Eagle, Wał z B18C6, panewki ACL Race 420, śruby Eagle 400, tuleje Darton, uszczelka głowicy Cometic, wtryski Precision 680cc, chłodnica Fluidyne, chłodnica oleju z termostatem Mocal, pompa paliwa Walbro 255 l/h, korek oleju Fujita

Plany : plan wykonany

UKLAD DOLOTOWY: Sprężarka Garret GT3076, Intercooler Precision 600HP, Blow off Tial, Filtr K&N, Kolektor Edelbrock Victor X, uszczelka kolektora Hondata,Przepustnica BDL 70mm

Plany: plan wykonany

UKLAD WYDECHOWY: 3" kwasodporny, down pipe (Made in SSG), Wastegate Tial 44mm

Plany: plan wykonany

ELEKTRONIKA: APEXI AVCR, wskaźniki STRI EGT/Oil press/Oil temp/Bost, HONDATA S300, Map sensor Motec, turbo timer HKS

Plany :plan wykonany

UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia manual LSD, sprzęgło Clutch Masters, Półosie wzmacniane

Plany:plan wykonany

ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni Sport z regulacją , spreżyny Vogtland -35mm, gumy Poliuretan Energy Suspension, Rozpórka górna przednia Mugen, felgi na lato 7x17" BSA + opony 205/40R17 GoodYear Eagle F1, felgi na zimę 7x16 Enkei + jakieś zimówki

Plany: Opony letnie Yokohama Advan lub Toyo R88

UKLAD HAMULCOWY-Zaciski, tarcze, przewody, klocki Willwood

Plany: plan wykonany

BODY-KIT: Zderzak przód ITR 98 z dokładką, sideskirts i tylna dokładka (USA), Maska Carbon, spoiler tylni ITR 98, Lampy przód ksenon, ringi (USA + Audi TT), przeciwmgielne/dalekosiężne xenon Hella, Lampy tył Lexus Carbon black alteza(USA), zlikwidowane listwy boczne

Plany : Swap całego nadwozia na młodszy model DC2 z powodu wszechobecnego rudego, lub kompletny remont nadwozia co moim zdaniem mija się z celem.

ŚRODEK: Zegary, nawiewy i tylna kanapa z ITR, fotele Recaro, Short shifter i gałka Skunk 2

Plany: szukam wykładziny z ITRa

CAR-AUDIO: narazie niepotrzebne

Plany: w końcu czymś będzie trzeba dziurę w konsoli zalepić

MOC: 359,2KM/375NM po zmianie wałków 450+ KM

Plany : Narazie styka














Nowe wydanie (listopadowe) GT


nie wygląda ale raczej zapierd.....
Poza lampionami mega kozak
Poza lampionami mega kozak



Dzisiaj właśnie zmieniłem na OEM...
Czekamy teraz na SWAP nadwozia

a gdybys mial ochote na wiecej mocy to jest praktycznie dostepna od reki - chociaz sadze ze narazie w zupelnosci wystarczy.

wpadnij do nas po setup zimowy. pomarancze czekaja

Ps. mamy takie cos malego czarnego(chyba nowe) z takim czyms okraglym bardziej przezroczystym
Czekamy teraz na SWAP nadwozia

a gdybys mial ochote na wiecej mocy to jest praktycznie dostepna od reki - chociaz sadze ze narazie w zupelnosci wystarczy.

wpadnij do nas po setup zimowy. pomarancze czekaja

Ps. mamy takie cos malego czarnego(chyba nowe) z takim czyms okraglym bardziej przezroczystym



Mocy narazie dostatek, ta cholera chlać mi więcej zaczeła albo to moja noga..

Niebawem zjawię się po snow orange

Znalazły się przetworniki do ringów ? (4 szt)
Szukajcie wiązki od radia (niestety nie było w pudle), albo jednego zabieram i będzie mi śpiewał (tylko żeby nie jodłował i blowoffa nie zagłuszał)

Niebawem zjawię się po snow orange

Znalazły się przetworniki do ringów ? (4 szt)
Szukajcie wiązki od radia (niestety nie było w pudle), albo jednego zabieram i będzie mi śpiewał (tylko żeby nie jodłował i blowoffa nie zagłuszał)



na wszelki wypadek w poniedzialek z rana zrobimy przesluchanie w firmie: "jak Oni spiewaja... ? "

przyjedziesz to zobaczysz co mamy- bo ja to nawet nie wiem do czego te kolka plus czarne kostki sluza
mocy w brud, ale ciezka krowa ta buda, wiec na streecie bedzie miala nie lekko
walki nie wystarcza na 450+ , jeszcze wtryski wg mnie

bezawaryjnosci i powodzenia
mocy w brud, ale ciezka krowa ta buda, wiec na streecie bedzie miala nie lekko
walki nie wystarcza na 450+ , jeszcze wtryski wg mnie

bezawaryjnosci i powodzenia



Wydaje mi się że waga niewiele różni się od ITRa (szyberdach), zawsze można jeszcze dywaniki wytrzepać
ITR to lekkie auto, w seri lzejsze od EK4
Tylne wieko mega ciezkie.
No wykres piekny, jak to mawiaja: szerokości
widziałem w GT robi wrazenie. Dobrze ze tylne lampy zmienione
ITR to lekkie auto, w seri lzejsze od EK4



że co?
EK4 ok 1100 vs itr 1200
Przeglądałem dziś na Statoil'u przy kawie GT w którym był artykuł o Twoim aucie.
Nawet spoko projekt. Nie do końca w moim stylu, ale + za pomysł i wykonanie.
niezły wynik! ogarniaj ładną zdrową bude a będzie wszystko co trzeba do ciekawego projektu.
pamietam jeszcze tego sprzed z przed paru lat , parkowalem moja ex czerwona itr na tym samym parkingu na sadybie musze go jeszcze kiedys ocenic po tak drastycznych zmianach

grubo pojechales z tematem, kto robil mechanike i strojenie ?


kto robil mechanike i strojenie ?



SSG
widziałem to auto dzisiaj ok. 15 na ul.Marsa w pobliżu hal MT i muszę przyznać, że przyjemnie mruczy przy przyspieszaniu no i wykres też robi wrażenie...
że co?
EK4 ok 1100 vs itr 1200



ITR bez klimy waży poniżej 1100kg, już nie pamiętam dokładnie ile (sprawdzone na wadze)
Tak więc buda nie jest wcale ciężka, mocą się nadrobi

Projekt na bogato, rodził się w bólach ale chyba było warto?

Ja osobiście gdybym cofnął się w czasie to właśnie robił bym ITR'a Turbo na 350KM
Tak więc jak zmienisz budę to będzie moja wymarzona Honda
Ktulu napisał/a:
że co?
EK4 ok 1100 vs itr 1200


ITR bez klimy waży poniżej 1100kg, już nie pamiętam dokładnie ile (sprawdzone na wadze)



zapewne moj post byl wyssany z palca, a nie potwierdzony faktami(auta byly wazone tj. ITR i EK4 type s)
Moj były ITR, bez tylnej kanapy, która waży nic, z kompletnym wydechem (ok -20kg), polową baku - 1120kg
JDM as fuck
widziałem to auto dzisiaj ok. 15 na ul.Marsa w pobliżu hal MT i muszę przyznać, że przyjemnie mruczy przy przyspieszaniu no i wykres też robi wrażenie...



Adam wpadl do nas na targi

eeeee tam to nie jezdzi - do setki objechalem ten samochod. teraz pewnie duzo lepiej wlasciciel ogarnia starty i juz nie byloby tak smiesznie
musisz zwazyc auto i bedzie wiadomo

ps: dane na temat zwazonych
- ITR Krystiana : seria 1120kg po odchudzeniu 995 kilo.
i - INTEGRA tomka_Hc3D waga seria 1260 kg (Wyposażenie: el. szyby el. lusterka, skóra, klimatyzacja, ABS, tempomat, 2xAIR BAG, el. szyber szkalny, ogólnie full opcja)

eeeee tam to nie jezdzi - do setki objechalem ten samochod. teraz pewnie duzo lepiej wlasciciel ogarnia starty i juz nie byloby tak smiesznie



Coś mi powoli zaczyna wychodzić
nie najlepsza pora roku na naukę oganiania fury ale spokojnie wszystkiego w swoim czasie się nauczysz
Jaki jest magiel w Acurze ? taki sam jak w Integrze type R? czy inny ?
koser >>> dział techniczny
musisz zwazyc auto i bedzie wiadomo

ps: dane na temat zwazonych
- ITR Krystiana : seria 1120kg po odchudzeniu 995 kilo.
i - INTEGRA tomka_Hc3D waga seria 1260 kg (Wyposażenie: el. szyby el. lusterka, skóra, klimatyzacja, ABS, tempomat, 2xAIR BAG, el. szyber szkalny, ogólnie full opcja)



Masa własna ITRa który wyjeżdżał z fabryki to 1020 kg (pewnie bez klimy itp)
1 gen: od 890 kg
2 gen: od 990 kg
3 gen: od 1020 kg
4 gen: od 1170kg
Technologia idzie do przodu a 280 kg do tyłu
co ITR to inna masa, a w dowodzie jeszcze inne glupoty piszą
No i super hiper maska karbonowa od Tomsona poszła w p..zdu rozbijając przednią szybę i szyberek, także gniotąc dach.
Wyglada jakby ktoś zaczep diaxem wyciął

O ku*** dobrze, że nic tobie się nie stało. Jednak quality matters
Ale lipa, gwarancja jakas jest na ta maske?
o fuck! dobrze ze tobie sie nic niestalo, bo takie akcje bywaja rozne
No i super hiper maska karbonowa od Tomsona poszła w p..zdu



bez urazy ale 100% carbon tak nie pęka a patrząc w otwór pod zaczepem to widać włókno szklane.. takie maski mają 50% carbonu(wierzchnia warstwa) i dolna 50% włókno szklane wiadomo jak zderzaki "tjuningowe" lubią pękać. Na forum hondaprelude.pl mieliśmy takie oferty w dwóch wersjach wagowych czyli 100% i 50% cena adekwatna do jakości..
ile miałeś na blacie przy otworzeniu?
rozumiem że nie miałeś zapinek?
wyrazy współczucia
ehhhh Dido musiałeś właśnie teraz wrzucić takie zdjęcia jak ja założyłem carbon do siebie?
no coz.. do KAZDEJ maski z wlokna weglowego dolaczona jest informacja, zeby uzywac zapinek..
u mnie odpukac - przy paru razach jak lecialem 230 nic sie nie stalo..
Akurat padło na Gooffyego jak oblatywał auto po małej modyfikacji, niewiem jakby się skończyło gdybym to ja jechał np z rodzinką.
Ponoć odfrunęła przy 120km/h
Sprzedana mi została jako wysokiej jakości towar, z tych cięższych i bardziej sztywnych masek. Fakt kosztowała troche mniej niż VIS itp, coś ok 1400zł, ale nie dano mi wyboru, albo taka albo żadna, było to jakieś 3-4 lata temu.
O spinkach nikt mi nic nie mówił, także nie było żadnej informacji dołączonej do niej.
Więc Panowie uważajcie co kupujecie.

Ze znalezieniem szyby przedniej nie było problemu ale dostać szyberek jest problem,
może pasować np od pralki, civica ?

Markos u mnie latano tak że się cyferki na blacie kończyły i maska była na miejscu, do czasu...
Myślę, że szyber od 5 gena jest taki sam.
zapinki zapinkami, ale maska wygląda na niezłą tandetę
A nie zauważyłeś że maska Ci podchodzi do góry wraz ze wzrostem prędkości? Bo napewno musiała trochę chodzić, to jest niemożliwe że siedziała idealnie i nagle postanowiła pęknąć.
O spinkach nikt mi nic nie mówił, także nie było żadnej informacji dołączonej do niej

to taka niepisana prawda.. jak nikt ci na stacji nie powie, zebys nie wlewal ropy do baku samochodu, ktory ma benzynowy silnik, to nalejesz, czy nie?

nie montujac zapinek do maski, ktora niezaleznie od producenta zawsze ma gdzies informacje, ze zapinki nie sa konieczne, ale ZALECANE, ryzykujesz. ja tez ryzykuje, ale swiadomie i raczej nie bede narzekal, ze gowniana maska mi sie trafila, tylko do kolejnej grzecznie kupie zapinki..

tak czy siak troche lipa
zapinki zapinkami, ale maska wygląda na niezłą tandetę
A nie zauważyłeś że maska Ci podchodzi do góry wraz ze wzrostem prędkości? Bo napewno musiała trochę chodzić, to jest niemożliwe że siedziała idealnie i nagle postanowiła pęknąć.


Czasmi trochę nią kołysało więc jakieś siły na nią działały.
W integrze szczelina pomiędzy zderzakiem a maską jest w kiepskim miejscu, tam gdzie opór powietrza jest największy, w dodatku jest na całej jej szerokości.Nie bez powodu w serii dawali w tym miejscu gumową uszczelkę.

1.(możliwe)
Myślę że złe warunki takie jak wysoka temp pod maska, ujemna na zewnątrz plus drgania powoli dokonały zniszczeń w laminacie.

2.(pewne)
Chujowy wyrób
W obwodzie pęknięcia nie było nawet jednego włoska z włókna, sam czysty laminat

3.(mało prawdopodobne)
Był problem z zamknięciem maski przez uszkodzone mocowanie linki do zamka.
Możliwe że chłopaki nie zamknęli porządnie maski i w trakcie jazdy odskoczyła na ząbek bezpieczeństwa a siła wiatru zrobiła swoje.
Lecz nawet gdyby tak było maska powinna zostać na miejscu lub połamało by ją lecz zapięcie nadal powinno trzymać konstrukcje maski, a nie tak sobie odpadło z kawałem bombastiku.

[ Dodano: 2010-03-22, 23:44 ]
Współczuję... sam chcę maskę z karbonu ale miałem zamiar montować od razu z zapinkami... bardzo dziwnie pękła tak równiutko.



za doslowne potraktowanie tego co napisalem.
hehe
Pistoletu od ON nie da się włożyć do auta na PB bo jest za gruby



Wreszcie mogę żyć w spokoju, bo zawsze była ta chwila niepewności (słaby wzrok)
Super są tematy eksperckie
Znam osobę (płci pięknej) której udało się zatankować ON do benzyniaka... ale sam nigdy nie próbowałem nawet wkładać pistoletu.
A od ironii się zaczęło...
Ale to co nowa maska i jazda dalej? Czy jeszcze coś jest do ogarnięcia?
Maska narazie wjechała seyjna, szyba przednia schnie, szyberek będzie później ale nie cieknie, wgniotki trzeba z czasem wypchnąć .
Myślę że jutro będę znowu straszył na ulicach.