SILNIK: wydmuszka z B18C4 , kute tłoki Supertech 84mm, korby Eagle, Wał z B18C6, panewki ACL Race 420, śruby Eagle 400, tuleje Darton, uszczelka głowicy Cometic, wtryski Precision 680cc, chłodnica Fluidyne, chłodnica oleju z termostatem Mocal, pompa paliwa Walbro 255 l/h, korek oleju Fujita
Plany : plan wykonany
UKLAD DOLOTOWY: Sprężarka Garret GT3076, Intercooler Precision 600HP, Blow off Tial, Filtr K&N, Kolektor Edelbrock Victor X, uszczelka kolektora Hondata,Przepustnica BDL 70mm
Plany: plan wykonany
UKLAD WYDECHOWY: 3" kwasodporny, down pipe (Made in SSG), Wastegate Tial 44mm
Plany: plan wykonany
ELEKTRONIKA: APEXI AVCR, wskaźniki STRI EGT/Oil press/Oil temp/Bost, HONDATA S300, Map sensor Motec, turbo timer HKS
Plany :plan wykonany
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia manual LSD, sprzęgło Clutch Masters, Półosie wzmacniane
Plany:plan wykonany
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni Sport z regulacją , spreżyny Vogtland -35mm, gumy Poliuretan Energy Suspension, Rozpórka górna przednia Mugen, felgi na lato 7x17" BSA + opony 205/40R17 GoodYear Eagle F1, felgi na zimę 7x16 Enkei + jakieś zimówki
Plany: Opony letnie Yokohama Advan lub Toyo R88
UKLAD HAMULCOWY-Zaciski, tarcze, przewody, klocki Willwood
Plany: plan wykonany
BODY-KIT: Zderzak przód ITR 98 z dokładką, sideskirts i tylna dokładka (USA), Maska Carbon, spoiler tylni ITR 98, Lampy przód ksenon, ringi (USA + Audi TT), przeciwmgielne/dalekosiężne xenon Hella, Lampy tył Lexus Carbon black alteza(USA), zlikwidowane listwy boczne
Plany : Swap całego nadwozia na młodszy model DC2 z powodu wszechobecnego rudego, lub kompletny remont nadwozia co moim zdaniem mija się z celem.
ŚRODEK: Zegary, nawiewy i tylna kanapa z ITR, fotele Recaro, Short shifter i gałka Skunk 2
Plany: szukam wykładziny z ITRa
CAR-AUDIO: narazie niepotrzebne
Plany: w końcu czymś będzie trzeba dziurę w konsoli zalepić
MOC: 359,2KM/375NM po zmianie wałków 450+ KM
Plany : Narazie styka





Nowe wydanie (listopadowe) GT

