Silnik:K20Z1
Seria. Olej Motul XCES8100. 5W40 wymieniany co 8 000Km, wszystkie płyny i materiały eksploatacyjne OEM/Motul.
Plany: obecnie brak perspektyw

Układ dolotowy:seria
Plany: CAI Injen

Układ wydechowy:greddy ti-c
Plany: Kolektor Buddy Club,

Elektronika:
Seria ECU
Plany Hondata KPro

Układ napędowy:
Seria.
Plany: Lekkie koło zamachowe Toda i sprzęgło organiczne Exedy stage I.

Zawieszenie/ Koła:
Seria, seryjne rozpórki,felgi Enkei 17", opony Michelin 215/45/17 - końcówka.
Plany:zawieszenie Tein SS/HKS N+, rozpórki Mugen,felgi 18" Volki CE28N/Tenzo R MACH 10, opony Toyo Proxes T1-R

Hamulce:DC5 R Brembo

Body kit/oświetlenie:tylnie lampy JDM
Seria Type S
Plany: Body kit Mugen S, maska i lotka VIS OEM,

Wnętrze:
Gałka OEM,fotele seria czarna skóra,tunel środkowy DC5-R, licznikDC5-R, nakładki OEM DC5-R
Plany: dywaniki OEM DC5 R,nakładki OEM DC5 R


Moc:
Seria +/- 200KM

ZDJECIA:

09.10.08




ładne auto, troche pracy i będzie jeszcze lepiej
Fajna fura powodzenia w modach, i pozdrowienia dla kolegi z Sochaczewa
no, wreszcie zawitałeś na passworda plany fajne, powodzenia w realizacji dalej uważam, że ściągnąłeś ode mnie umieszczenie przedniej tablicy pozdro VBP.
Autko dostało troche gratów
Kierownica MOMO JDM z poduchą z ITR DC5
Licznik JDM
Tunel lewarka zmiany biegów JDM
Lampy tylnie JDM
JDM-owy emblemat na tylna klape

zdięcia wkrótce
W planach jeszcze kit brembo JDM
Wydech Greddy
Czy to nie Ty stałeś na kresce w zeszłym roku w Skierkach z SX'em ?
Pozdro
Pojawiła się pewna okazja i z niej skorzystałem oto efekty
hebel z ITR-ki

kiera z ITR-ki

i takie dwa drobiazgi

jest jeszcze kilka gratów ale to potem
zwrotnice kupiles do tych hamulcy? bo tak hop siup to nie podejdą.
no własnie nie wiem o co chodzi z tymi zwrotnicami ale to chyba ściema jakaś bo robiłem przymiarke i pasuje czym niby miały być inne??
zamontuj to obalisz mit
fotki

zwrotnica jest od acury rsx model 05-06 może przed liftem były zmiany ale to jest do ustalenia jesli nr zwrotnicy się zgadza to znaczy ze sa to te same co w JDM-ach napewno wachacz ma inna konstrukcje bo jest aluminiowy ale pasuje do rsx-a jak i z reszta sporo elementów konstrucyjnych jest aluminowych

[ Dodano: 2009-04-23, 17:08 ]
świetne mody. Będzie jeszcze większy kozak niż dotychczas.
brakuje jeszcze Recaro i LSD i będzie ITR
ja mam lsd quaife na sprzedaz !!
Jak widać autko zmierza w stronę JDM w planie był upgrade wahaczy alu. z wersji ITR niestety pociąga to za sobą trochę większe zmiany niż przypuszczałem.
Jak się okazało DC5-R jest szersza na stronę jakieś 2-2,5 cm wahacze są dłuższe dodatkowo inny jest stabilizator krótszy jakieś 4cm na stronę. Dłuższe drążki w magli. Dotyczy to przednich wahaczy. Temat tylnich pozostawiam bo nie były sprawdzane ale wizualnie wygląda to inaczej.
Pytanie czy to są różnice miedzy wersjami DC5-R/RSX czy kwestia zmian po liftowych 02-04/05-06 bo na takich autach robiłem porównanie.
Pisze bo może ktoś wyda spore pieniądze a okaże się ze nic z tego nie będzie.

Dodatkowe różnice DC5-R ma w alu obie belki w pasie przednia/tylnia rozpórkę wewnątrz auta której ja w RSX-e nie posiadam, najpiękniejszą dojazdówke jaką widziałem w rozmiarze 17" i sporo alu które w moim aucie nie występuje.
zamontuj to obalisz mit


Jaki mit? Tutaj jest RSX, a mit twierdzi, ze te zaciski nie podchodza P&P do EP3...bo nie podchodza. Jednak DC5-S i DC5-R maja duzo wiecej wspolnego.

Co do zmian przedlift vs. polift to ZTCP w zawiasie i heblu nie bylo zadnych.
Hej . Tez jestem szczesliwym posiadaczem DC5 02-04. Mysle nad heblami ale tez slyszalem ,ze to nie pasuje p&p. Masz juz to u siebie na aucie zalozone?? Same zaciski?? A pompa hamulcowa nie jest inna w itr??
Wisnia super auto i bardzo fajne mody, lubie takie podejscie do tuningu.

Po tej wazelinie , mam do Ciebie ogromna prosbe, jak mialbys chwile to zmierzylbys mi odleglosc miedzy srubami mocujacymi zacisk na zwrotnicy oraz dlugosc i szerokosc zacisku ??:)
Hebelki jeszcze nie w aucie ale przymiarki robione zostały odmalowane i czekaja na nowe klocki które powinny byc na dniach.Co do pompy hamulcowej to nie mam pewności ale wizualnie wygląda na to samo
Wymiary zacisku to 25cm długości, 16cm grubości, rozstaw mocowań pod śróby 14cm, tarcza ma 300mm a grubość 28mm.
Dobry projekt To chyba jedno z nielicznych RSX Type S - Type R wannabe Gratki
Graty nabrały już mocy urzedowej i trafiły w drobnej czesci do autka.
Przyszla kolej i na wydeszek ale jak się okazało czeka go drobna modyfikacja. Mianowicie ze względu na inny kształt stabilizatora w wersji 02-04 a ja od takiej mam wydech nie mieści się rura pomiędzy stabilizatorem a podłogą.
kilka fotek:
lampiszonki



Graty zacne Tylko kiedy pojawisz się furką na mieście bo jakoś jej nie widuję
Gratuluję
Świetne auto
Przyszła mała paczuszka z Krakowa



Było coś takieg



Drobne różnice


Przyszło i VHT podziękowania za szybką przesyłke dla Minime

trzeba kiedy stanąć na kresce, bo jeszcze auto sprzedam zanim je porównamy