pytanie brzmi czy przestawienie załączania się Vtec'a np na 4 - 5 tys w b18C6 będzie miało taki sam efekt jak w mapie crome lub hondata ?
http://passwordjdm.pl/vie...t=hondata+crome

http://passwordjdm.pl/vie...i+hondata+crome
dzieki emre

Wyzszosc hondaty i crome jest mi znana ale chodzi mi o cos innego .

Mam itr'a serie z nie modyfikowalnym ECU

czy taka swinka oszukujaca komp, zalaczajaca vteca nizej niz seryjny da efekt taki jak Hondata ? chodzi mi tylko o punkt vteca , zaplony mapy pomijam . kiedys jak jeszcze nie slyszano o takich mozliwosciach jak crome czy hondata lub byly mega drogie stosowano swinki , obilo mi sie o uszy ze ten vtec nizej ustawiony przez swinke nie jest taki jak powinien ?!
dzieki apexi vafc mozesz zmienic punkt zalaczenia sie vteca jak i mapy paliwa, gdyz on oszukuje seryjne ecu i nie musisz przerabiac seryjnego kompa z integry, ale nie zmienisz np. odcinki na apexi
Jesli sie to odpowiednio wystroi (znaczy sie paliwko) w calym zakresie to nie widze powodu by mialo nie dzialac. Oczywiscie Hondata to nie jest, ale o ile taniej...
dzieki emre

Wyzszosc hondaty i crome jest mi znana ale chodzi mi o cos innego .



ale ja tylko chciałem zaznaczyć, że nie widzę potrzeby zakładania kolejnego wątku o tym samym tytule... można zadać pytanie w którymś z tamtych dwóch...



Kras, ale weź pod uwagę, że takie Apexi też trzeba będzie ogarnąć... i jeżeli nie zrobimy tego we wlasnym zakresie to też czeka nas wydatek ok 500-600 zł... plus drugie tyle za samo Apexi i juz wcale nie jest tak tanio...
ale apexi ma tez plusy jadac w trasie przestawiamy witka wysoko, zeby jechac oszczednie na podstawowwych krzywkach
Nie ma z tym problemu i w cromie. Można dla cześciowych otwarć przepustnicy ustawic VTEC'a np. na 7500rpm a po wcisnieciu gazu do oporu załączy się od razu
Nie ma z tym problemu i w cromie. Można dla cześciowych otwarć przepustnicy ustawic VTEC'a np. na 7500rpm a po wcisnieciu gazu do oporu załączy się od razu


teoretycznie...
w praktyce nie zawsze chce to działac niestety...