Wyzszosc hondaty i crome jest mi znana ale chodzi mi o cos innego .
Mam itr'a serie z nie modyfikowalnym ECU
czy taka swinka oszukujaca komp, zalaczajaca vteca nizej niz seryjny da efekt taki jak Hondata ? chodzi mi tylko o punkt vteca , zaplony mapy pomijam . kiedys jak jeszcze nie slyszano o takich mozliwosciach jak crome czy hondata lub byly mega drogie stosowano swinki , obilo mi sie o uszy ze ten vtec nizej ustawiony przez swinke nie jest taki jak powinien ?!
bzyq20012009-05-21, 10:39
dzieki apexi vafc mozesz zmienic punkt zalaczenia sie vteca jak i mapy paliwa, gdyz on oszukuje seryjne ecu i nie musisz przerabiac seryjnego kompa z integry, ale nie zmienisz np. odcinki na apexi
Kras2009-05-21, 10:49
Jesli sie to odpowiednio wystroi (znaczy sie paliwko) w calym zakresie to nie widze powodu by mialo nie dzialac. Oczywiscie Hondata to nie jest, ale o ile taniej...
Emre2009-05-21, 10:59
dzieki emre
Wyzszosc hondaty i crome jest mi znana ale chodzi mi o cos innego .
ale ja tylko chciałem zaznaczyć, że nie widzę potrzeby zakładania kolejnego wątku o tym samym tytule... można zadać pytanie w którymś z tamtych dwóch...
Kras, ale weź pod uwagę, że takie Apexi też trzeba będzie ogarnąć... i jeżeli nie zrobimy tego we wlasnym zakresie to też czeka nas wydatek ok 500-600 zł... plus drugie tyle za samo Apexi i juz wcale nie jest tak tanio...
bzyq20012009-05-21, 15:23
ale apexi ma tez plusy jadac w trasie przestawiamy witka wysoko, zeby jechac oszczednie na podstawowwych krzywkach
Gr00bY2009-05-21, 16:22
Nie ma z tym problemu i w cromie. Można dla cześciowych otwarć przepustnicy ustawic VTEC'a np. na 7500rpm a po wcisnieciu gazu do oporu załączy się od razu
Lcfr2009-05-21, 19:30
Nie ma z tym problemu i w cromie. Można dla cześciowych otwarć przepustnicy ustawic VTEC'a np. na 7500rpm a po wcisnieciu gazu do oporu załączy się od razu
teoretycznie...
w praktyce nie zawsze chce to działac niestety...