Zająłem się EGRem, wyczyściłem i zaślepiłem podkładką oby dwie dziury.
Po 30 km zapalił się check i wywalił błąd numer 8 Czujnik GMP lub jego obwód.
Co ciekawe kumpel z Torunia z białego ATRa to samo zrobił i ten sam błąd mu wywalił.
Komputer się pomylił??
Wiemy że mamy OBD2 i powinien inny błąd wywalić - brak przepływu.
Ogólnie walczymy jak obejść kompa.
Może tylko zasłonić dziure którędy syf wpada do kolektora, a dziure gdzie chodzi zawór odsłonić by mógł spokojnie pracować.
PS
Na innym forum zobaczyłem że trzeba jeszcze wyczyścić płytkę którędy wpadają spaliny do kolektora ssącego.
![](http://images32.fotosik.pl/271/b9b389b52bb9fa97.jpg)
![](http://images24.fotosik.pl/223/cd5fb00d0503981a.jpg)
![](http://images25.fotosik.pl/221/df2bea7776c6e533.jpg)
Tutaj na forum dobrze opisane:
http://forum.honda-klub.o...t=4919&start=15