Witam,
Pytanie jak w temacie - jak odczuwalna jest roznica przy zmianie FD z 4.785 (ITR) na 4.9?
Pamietam ze Kivik kiedys pisal, ze jezdzac po miescie ma sie wrazenie ze pod maska siedzi mocne 2.0l a nie 1.6l
Ma ktos jakies doswiadczenia z tym FD w mocnym ok. 200KM B16? A tak wogole to jakiej firmy FD 4.9 polecacie?
LSD i dluga piatka od Integry LS jest, wiec podejrzewam ze z trakcja na I / II nie byloby najgorzej (przy dobrych oponach i na suchej nawierzchni) + nie byloby az takiego problemy ze zbyt wysokimi obrotami przy jezdzie z jednostajna predkoscia.
Dajcie znac czy uwazacie ze gra warta swieczki. Wacham sie czy podchodzic do tematu bo nie tak dawno robiony byl generalny remont skrzyni + wsadzone do niej frukty przez poprzedniego wlasciciela, wiec jesli efekt nie jest jakis odczuwalny wtedy chyba spasuje i np. zainteresuje sie dolem B18C6 pod glowice ktora mam obecnie.