MODEL: Civic 1992 3D

SILNIK: B16A2 DOHC VTEC-seria.Olej Motul 10W40+oil cap mugen-zzakończone
W planie: zestaw wałki+sprężynki+talężyki z ITR lub jakiś stage II
z obx lub skunk2,regulowane kółka rozrządu Aem lub Skunk2

UKLAD DOLOTOWY: Układ dolotowy J's Racing tzw ''parówka''+stożek Fujita Super Flow 4,5''+orurowanie doprowadzające zimne powietrze,polerowane kanały kolektora ssącego - zakończone
W planie: Heatshield Hondata,kolektor ssący Skunk2+przepustnica Skunk2

UKLAD WYDECHOWY: Kolektor 4-1 DC Sport style, przelotowy układ wydechowy typy Cat-Back 2.25'' Magnaflow-zakończone
W planie: być może zmiana układu na 2.5''

ELEKTRONIKA: seria+świece NGK irydium+kable Accel 300plus ThunderSport,Apex'i VAFCII - zakończone


UKLAD NAPĘDOWY: seria+sprzęgło F1 Racing Stage 2 - zakończone


ZAWIESZENIE: kompletne sportowe zawieszenie jednak nie wiem o ile obniża i jaki producent,rozpórka przednich kielichów Mugen style,rozpórka tylna górna Megan Racing,opony Toyo Proxes T1R-zakończone
W planie:tylna dolna rozpórka,C-Pillar,zawieszenie gwintowane Tein

UKLAD HAMULCOWY-seria- zakończone
W planie: zestawik EBC Ultimax+klocki Green

BODY-KIT: Przedni zderzak z płetwą,dokładki progów,ambery Vision,tylne lampy USDM,siatex pomalowany na czarno,przyciemnione szyby tylnie,antena przeniesiona na dach,felgi Rota Circuit 8 15''/6.5'' w kolorze FRSB,lusterka Spoon Style-zakończone
W planach:tylna lotka poon style,sticker tuning,tylna klapa USDM,kompleksowa blacharka oraz malowanie auta

ŚRODEK: Gałka zmiany biegów Skunk2,nakładki na pedały,niebieskie neonki,short shifter,dodatkowy obrotomierz z pseudo shift lightem, zegary indiglo,fotele Recaro style-F1-Z-zakończone
W planie: długa konsola środkowa od Civica Coupe,pasy 3pkt. Sparco lub Shroth,zegary od SiR

CAR-AUDIO:MP3 Panasonic+głosniki i okablowanie Alphard


MOC:Niezmierzona ale o niebo lepiej niż było na początku

Tak auto wyglądało w momencie zakupu.Ogólnie mówiąc ayto nie wyglądało i nie jeździło tak jak przystało na zdrowe B16. :nie:

,,,

Po pewnym czasie

,,,

kolejne modyfikacje

,,,
,,,
,,,



tak to wygląda obecnie

,,
,,
,,
jeszcze troszke
rzeczy czekające na założenie
zazdroszcze serducha,
kolor ładny, w czarnym jej do twarzy

niestety nie pasuje kompletnie:
- stylizacja przedniego zderzaka
- siatka
- progi
- przyciemniane tylnie lampy
- starsznie wyglądają te pasy na tych fotelach, chyba najgorszy element całego auta :wstyd:

przepraszam, że tak krytycznie, ale serio nie widzi mi się

edit: widze że kupiłeś kubły wiec bynajmniej te pasy jakos beda wygladac
Zgodze sie z poprzednikiem.Stylizacja z zewnatrz nie jest ok,ale chyba nad tym popracujesz
pod maską pięknie się prezentuje :przestraszony:
widze ze masz kółka odsłonięte, syf się nie zbiera?
Podobnie ja rdk, ale bardzo dobra baza jest :hyhy:
Bardzo fajne auto...mnie sie przedni zderzak podoba i progi też ale ta siatka jest napewno do pomalowania na czarno albo do wywalenia poprostu... fele super, ambery też, kierownica no powiedzmy, że to kwestia gustu a napewno do wywalenia jest ten licznik po boku popracuj troche nad autem i bedzie fajnie
Widzialem za zywo i mnie sie stylizacja zewnetrzna bardzo podoba :ok: pomijajac tylko ten siatex.
Natomiast w srodku ten wielki obrotek mi nie lezy, tak samo jak niebieskie podswietlenie o ile dobrze pamietam. No i cale szczescie ze beda kubly :]
swietny samochodzik! gratulacje! stylizacja przodu nie w moim guscie, ale Tobie sie podoba! tak trzymaj!pozdro
Tak więc jak widać zdjęcia są robione w sporym odstępie czasu.

Obecnie siatex jest czarny(co zresztą jest napisane na pierwszej stronie).

Przedni zderzak i progi są po poprzednim właścicielu i pozostana bez zmian.

Tylne lampy dostałem w roliczeniu za lexusy jakie były założone i jak na razie także pozostaną bez zmian.

Pasy otrzymałem w zamian za radio warte 150zl i je od razu założyłem,jednak oczywiście wiem o kubłach i już jeden mam w pokoju- na czasie bedzie drugi.

Obrotomierz z shift lightem zostaje gdyż jest to prezent,a podczas wieczornych przejazdów zdaje egzamin.

Ogólnie auto wygląda tak jak wygląda ponieważ nie robiłem go od początku :kwasny: .Kupując to auto 1.5 roku temu wyglądało jak padlina i tak też jeździło.Obecnie auto wygląda i jeżdzi o wiele wiele lepiej niż w dniu zakupu.A fakt że niektóre rzeczy wyglądają tak a nie inaczej wynika z brku środków finansowych itd.Tak więc podczas przeróbek nie ingeruje w te rzeczy które nie są dla mnie rażące i nie wpływają na osiągi auta.

Pozdro
z zewnątrz jest spoko.
wewnątrz dużo gorzej. obrotek jest słaby, fotel z malucha. szkoda by mi było psuc ori wnętrze EG6.
co do foteli to nie ukrywam,że mażą mi się takie czerwone jak ma ITR z tym,że to 500zł za sztuke :kwasny:
co do foteli to nie ukrywam,że mażą mi się takie czerwone jak ma ITR z tym,że to 500zł za sztuke :kwasny:


zioom pokaż gdzie za tą kasę mogę je kupic :looka:
Już ci Kaczka ja mówił że biegały jakiś czas temu (okolice września) na allegro za 520zł dokładnie.Czerwone Recaro .Jak ostatnio patrzyłem to już ich nie widze :kwasny:Ale wiesz co ja zagadam z rek1nem bo kiedyś dawałem mu na nie namiary może coś bedzie miał
Bardzo ładna z fajnym serduchem
ale te lampy i kierunki sa za czarne jak dla mnie :wstyd:

Pasy zamieniłem na radio warte 150zl i je od razu założyłem,jednak oczywiście wiem o kubłach i już jeden mam w pokoju- na czasie bedzie drugi.


Szkoda. Moim zdaniem nie warto bylo.
Trzeba bylo zostawic sobie te pasy. Nie sa wcale zle, a trzymaja na pewno lepiej od seryjnych. W dodatku z czarnymi kublami calkiem rasowo by wygladaly.

A z zewnatrz to zrob to co chcesz zrobic i bedzie kozak jak dla mnie!
ładniutka

ja bym kilka detali inaczej zrobił ale to już kwestia gustu

:ok:

kurcze namieszałem :wstyd: poprostu dałem radio za te pasy w stanie bdb :rotfl: .pasy nadal posiadam,są cały czas założone
lotka jest w planie(pisze na 1 stronie) :]


teraz kumam :kwasny:
a z lotka zdazylem poprawic
takie czerwone jak ma ITR z tym,że to 500zł za sztuke


biore 3 komplety tylko powiedz gdzie :hyhy:
fotele na serio byly wystawiane na allegro pokazywalem je rek1nowi z civic klubu moze to potwierdzic jednak podobnie jak ja nie posiada zadnych namiarow :kwasny:
hehe tez bym wzial po takiej cenie
pewnie chodzi Ci o takie jak ma Pati
właśnie oglądałem jakie ma Pati i to były identyko z tym że tamte nie miały tego napisu F(cos tam) tylko na tym czarnym plastiku od przelotki w zagłówku od przodu był biały napis Recaro
w takim razie zaluj ze nie kupiles bo sprzedalbys za 4 razy tyle
Chcialem chcialem ale roty juz mialem zamowione(rok na nie oszczedzalem) wiec juz finansow nie bylo .
Kasik kupowala fotele z ITR'a - kosztowaly jakos 1500 z tego co pamietam.
Kasik ma fotele z Civica TypeR.
Którym do foteli z ITR bardzo daleko.
:zdziwko:
alee tu czarno!! ale ładna jest! podobuje mi sie! tylne światła.... z...e widać ze na miszczu sie wzorowałes
Dziś doszła nowa zabaweczka do mojej B-series :cool: .Planowane założenie to sierpień,ze wzgledu na koniecznosć zgromadzenia dalszych gratów oraz wyjazd :kwasny:
ja już nic więcej nie będę Ci mówił, bo popadniesz w samozachwyt :rotfl:
ja już nic więcej nie będę Ci mówił, bo popadniesz w samozachwyt :rotfl:


między innymi to Ty wpłynąłeś na zakup tego sprzeta tak więc wiesz... :gay:
doszly 2 oponki Toyo
doszla galka skunk2
kurwa lans :rotfl: :rotfl:
dochodzi kilka gadzetow za ktore bardzo dziekuje Toczusiowi
Skunk2 oraz Apex'i zamontowane 8)(podziękowania dla elmera).
Co do apex'i to wymaga strojenia oraz lepszego miejsca do zamocowania.
opony juz na felgach :]
wrzucam kilka swieżych fotrk auta
baaardzo pozytywnie :hyhy: ladnie sie prezentuje
no ładnie, ładnie... ale fotografem to Ty nie zostaniesz...
no ładnie, ładnie... ale fotografem to Ty nie zostaniesz...


no zdjecia to faktycznie sa czerstwe :zdegustowany: nastepnym razem pstrykne lepsze
i powies je na jakims serwerze zamiast dołączać do tematu.
i powies je na jakims serwerze zamiast dołączać do tematu.


sie zrobi
Jutro zostanie poruszonych kilka kwestii zwiazanych z autem:
-wymiana cukierków
-wymiana tylnych lamp na orginalne
-konserwacja podwozia
-wymiana pokrywy zaworów
-wymiana płynu chłodzacego
-wymiana świec
-wymiana nadkola
-czyszczenie komory silnika

no no ładnie się zbroisz
lampy oczywiscie na plus
pokaz efekty pracy
nooo Holek miał cały bagaznik częsci jak do mnie przyjechał.Niestety pogoda nei sprzyja jakimkolwiek zmianom...leje deszcz, ale mamy jeszcze kilka dni
Postępy z pracy:










Auto jest juz zakonserwowane,po wymianie świec,płynu chłodzącego,cukierków,pokrywy zaworów,lamp,nadkola.Obecnie schnie
Jutro mam w planie czyszczenie komory silnika i montaż kilku drobiazgów.
Co do tylnych lamp,to okazało się,że są one z wersji USA i kapke inaczej świecą :cwaniak:
podoba mi się Twoje podejście do sprawy - kibicuje od samego początku.W końcu pod maską jakoś wygląda :padam:
dokladnie, bardzo dobre podejscie do tematu
fajne mody, a raczej powracanie do seriz tym co trzeba

lampy tyl usdm fajnie swieca, co 2 odlbaski to nie jeden masz 2 zarowki podlaczone w naroznej lampie czy jedna? pozdrawiam

masz 2 zarowki podlaczone w naroznej lampie czy jedna? pozdrawiam



póki co jest jedna,ale jak nastepnym razem bede w domu to zagosci i druga w rogu

Skaleczone jak się patrzy Ale teraz będzie już tylko lepiej A nawet już jest lepiej
Tak więc po sporej przerwie mały update :oczko:.
Auto otrzymało:
-świeżą oliwe Motul 6100 Synergie+ 10W40 (nowa uszczelka+filtr oleju-sprawa oczywista
-orginalną kierownice Hondy
-orginalne kierunki boczne w błotnikach
-fotele regulowane F1-Z (czekają na montaż)
-radio CB
-mieszek drążka zmiany biegów[attach=#]
Fotki

















Apex'i nadal czeka na wystrojenie -niestety nie udało mi się ogarnąć tego tematu podczas ostatniego pobytu w Polsce

[ Dodano: 2008-03-05, 23:58 ]
Fajna ta parówa
w sumie to mogłaby być z karbonu ale to już zapewne zupełnie inna półka cenowa

[ Dodano: 2008-03-26, 18:17 ]
mam taki sam gratki no ale cicho napewno nie jest
Co prawda, dopiero wczoraj założyłem wydech no i jeszcze się nie zdążył dobrze wygrzać,czy też wypalić dlatego póki co nie jest aż tak głosno
No ale mimo wszystko jest znacznie ciszej niz na poprzednim wydechu
J's póki co jest niezamontowany,gdyż cały czas czekam na stożek K&N



Gdy byś zamówił w odpowiednim sklepie to byś już dawno miał
to samo mówiłem elmer, i odebrałby przed strojeniem....
co do stożka K&N to problem polegał na tym,że ja chciałem taki stożek:
http://www.knfilters.com/...px?Prod=RU-3480
a nie tradycyjny:
http://www.knfilters.com/...px?Prod=RF-1005

Poprostu ten stożek RF-1005 ma według mnie za małe wymiary i dlatego chciałem cos wiekszego
No i jeszcze kwestia ceny

Co do strojenia to spokojnie.Jeszcze prócz stożka pozostało mi troche rzeczy do zrobienia przed strojeniem dlatego aż tak mi nie spieszy by zestroic auto jeszcze w tym miesiącu
przestań pitolić, jadziem w sobote i nie ma innej opcji ! bo cie
nakrętki Vision

pamietaj, zeby nie dokrecac mocniej niz 100Nm. po pierwszym przykreceniu i przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow - sprawdz i ewentualnie dokrec.
O ile pamiętam to RF-1005 jest do ~200 HP dobry

Ten wyższy Ci się zmieści?

Szkoda, szkoda z sobotą, ale spoko, akurat zbieżność to podstawą na hamownię, także rozsądnie czynisz.
W czasie oczekiwania na inne graty typu performance doszły lusterka Spoon style(dziękówka Womer ) oraz orginalne emblematy Honda :aniolek:.
Dodatkowo zgromadzone są już poduszki silnika i stoper


[ Dodano: 2008-04-15, 18:26 ]
Kozak !
to sobie troche uniemozliwiles otwieranie i wyjmowanie skrzyni przez ta rozporke
Dokładnie tak jak mówisz Markos
Wyjąłem wszystko ze skrzynki i powkładałem za siedzenia
Jednak jest to raczej faza przejsciowa z ta rozpórką-jak zaczne pracować to chciałbym sobie sprawić coś takiego jak Ty założyłeś,czyli tzw. X

[ Dodano: 2008-05-11, 00:17 ]
chciałbym sobie sprawić coś takiego jak Ty założyłeś,czyli tzw. X

no to cie rozczaruje, bo przy miracle skrzynia tez sie nie otwiera znaczy otwiera sie, ale na jakies 15cm.. wystarczy, zeby wcisnac lape, odblokowac zamki i ja wyjac w celu zaladowania
Kilka fot z ogarniętym J's :mrgreen:
Dodatkowo zdecydowałem się na założenia filtra na odme (Aoma)





W najbliższym czasie ogarne jakąś osłone na stożek,taśme na kolektor i skarpety Spoon'a
kurcze, coraz czesciej zastanawiam sie nad "parówką". Czy to nie jest ta, która sprzedawał Lukiasz? Taka podobna
Wczoraj jak wracałem z Kamienia w ulewie, to srałem po gaciach żeby nie zaciągnąć wody do CAI'a. A tu masz fajne rozwiązanie + osłonka + może jakiś nawiew i powinno byc też więcej niż dobrze
kurcze, coraz czesciej zastanawiam sie nad "parówką". Czy to nie jest ta, która sprzedawał Lukiasz? Taka podobna


dokładnie to jest dolocik od Lukiasza osłona na stożek+nawiew powietrza zostanie na czasie ogarnięta
co do twojego auta to chyba CAI 3'' daje najlepsze efekty w przypadku ITR'a
u mnie jest raczej jakoś 2,75"
....Wczoraj jak wracałem z Kamienia w ulewie, to srałem po gaciach żeby nie zaciągnąć wody do CAI'a.

Przeprawiałeś sie przez rzekę ??
Auto już odebrane z warsztatu
Sprzęgło jak na razie jest w trakcie docierania ale póki co to jestem bardzo zadowolony.
Pedał sprzęgła jest twardszy,sprzęgło bierze bardziej agresywnie i co najważniejsze nie popuszcza .Z półsprzegłem też nie ma aż takich problemów.
Skrzynia została zalana MTF'em Hondy oraz został wymieniony stoper i poduszka silnika.

[ Dodano: 2008-06-21, 15:29 ]