MODEL: 1994, sedan Vti, 4-dr
SILNIK: B16A2
Kute tłoki SRP
Kute korbowody CARRILLO A
Szpilki i śruby ARP
Uszczelka pod głowicę COMETIC
Wyważony układ korbowo-tłokowy
Całkowita obróbka kanałów, gniazd i komory spalania w głowicy
Wałki , przepustnica , kolektor dolotowy , regulator cisnienia paliwa ITR
Sportowa Chłodnica
UKŁAD DOLOTOWY: Dolot powietrza ze stożkowym filtrem KN z bezpośrednim wlotem na masce
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4>2>1
Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 60 mm wyprowadzony na bok
ELEKTRONIKA: Komputer MUGEN z zakresem obrotów do 9600 + Apexi VAFC2(aktualnie odcinka na 9300)
UKLAD NAPĘDOWY: Docisk i tarcza Exedy
ZAWIESZENIE: Obniżone zawieszenie KONI z możliwością regulacji, 17" aluminiowe felgi
UKLAD HAMULCOWY: Hamulce firmy EBC , tarcze nacinane i nawiercane wentylowane
BODY-KIT: Wizualne modyfikacje kompleksowo wykonane by Tomsgarge :
Wygładzone nadwozie ,czarny lakier z drobinkami złota , usuniete klamki ( otwieranie drzwi z pilota ) , progi , spojlery ,przyciemnione szyby , lampy tył diodowe , przednie z ringami , ŚRODEK: seria VTi
CAR-AUDIO: radio Pioneer
MOC: 203 KM, 174 Nm -(przed strojeniem)