Jak w temacie.
co i jak zrobic ?
spojrzec do tego watku: http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=755
i naszykowac ciezkawy worek kasy
a jaki jest przyrost mocy z samego wydechu 2.5cala 4-1 na 2 tlumikach przlotowych i dobrym dolocie? tak okolo :niepewny:
15 koni? spytaj wiedzmy pleple :rotfl:
15 to i tak dobrze + wystrojenie hondata i bedzie kilka dodatkowych
chociaz.. nie wiem..



na wdechu skunk z heatshield, na wydechu dc sport 4-1..
chyba duzo zalezy od konkretnego egzemplarza silnika...
Marny ten wykres przyrost zaledwie 5KM ale nie wiedomo czy silnik byl zdrowy i czy mial te 169 w serji
podobno większość C4 w przeciwieństwie do b16a1/2 nie trzyma katalogowej mocy.
to niedobrze
poczekajmy na wykres Matiego (b18c4)

4-1 , wydech, ssący skunk, siakis stozek

bardzo szybkie
moja dupohamownia przewiduje cos ponad 180ps
Ja mysle ze bedzie wiecej
chociaz.. nie wiem..

Obrazek

na wdechu skunk z heatshield, na wydechu dc sport 4-1..
chyba duzo zalezy od konkretnego egzemplarza silnika...


o ku....wa to chyba mój :wstyd:
ciekawe co na to SSG
dobra dobra spoko luz podobno hondata jest nie halo i stąd ten wykres. :przestraszony:
a ci co widzieli jak auto jeździ to nie uwierzą w te 173 kuce, a poza tym mam to w nosie bo i tak będzie psikane
mi wyszlo max na n/a 182hp o to chyba max,dolot wydech itp.....

ciekawe co na to SSG



Bla, bla, bla:) po pierwsze to wykres z pierwszego dnia strojenia... po drugie 30" (jesli to cos zmienia :rotfl:) po trzecie 4ty cylinder domaga sie podbicia kompresji, po czwarte, uwiezcie mi, w B18C4 nie ma zelaznych zasad ktore pozwola prognozowac przyrosty mocy (np. widzialem wykres 190PS z seryjnego + chinski kolektor wydechowy). Po piate Wojtka samochod ewidentnie nie jezdzi tak jak b18 z seryjna moca.
Po piate Wojtka samochod ewidentnie nie jezdzi tak jak b18 z seryjna moca.


Tylko lepiej
chyba mieliscie mi powiedziec co ja mam zrobic a nie gadac o sobie
przeczytales juz watek, ktory linkowalem na samym poczatku? bo tam masz gotowe odpowiedzi... z reszta co innego mozna wymyslic poza walkami, kolkami, kompresja, wydechem, dolotem, strojeniem? robisz to na co masz budzet. jak nie masz kasy na wszystko, to zaczynasz od wydechu/dolotu/strojenia. jesli wynik cie nie satysfakcjonuje, rzucasz kolejny worek kasy na nastepny stejdz i tak az do momentu, w ktorym dochodzisz do wniosku, ze to wszystko nie mialo wiekszego sensu, bo w sumie to za te pieniadze mogles zrobic swap na k20, albo zaturbic b18.
oooo i o to mi chodzilo co po kolei powinno sie robic
to taki dosc staly zestaw modow n/a. wszystkie silniki zasadniczo dlubie sie tak samo, wykonuje sie praktycznie te same czynnosci...
I wyrzuca olbrzymie ilości kasy
I wyrzuca olbrzymie ilości kasy




No ale pozniej chyba mozna cieszyc sie efektami.
Jak tak dalej pojdzie to w koncu mnie zniechecicie.
haha dokladnie morza lkady i oceany pieniedzy ide we wszelkie tuningi to jest tak jak hazard bedziesz pakowal w auto coraz to wiecej i wiecej....az sprzedasz dom, rodzine, psa sasiada i rower :rotfl:
i za ostatnie pieniądze kupisz portfel i nie bedzie już za co lać do baku

a tak właściwie to trzeba było filować na allegro, kupiłbyś hondę kazika i byś miał 210+ hp n/a za mniejszą kasę niż jak teraz będziesz tak działał

każdy silnik jest inny i wymaga oddzielnego podejścia, w jednym coś przyniesie 5 koni w innym 10, a w jeszcze innym wcale się nie poprawi
Sasiadow i erower juz dawno opylilem ........... teraz mysle nad organami rodziny hehehehe
to może czas nabyć auto Kukiego?
280 koni NA w EG powinno na jakiś czas starczyć :hyhy:
to może czas nabyć auto Kukiego?
280 koni NA w EG powinno na jakiś czas starczyć



chyba juz nieaktualne cos mi sie zdaje
już dawno
kto jest nowym szybkim właścicielem?
zależ czego bo samochód to jedno a cześci to drugie i trzecie
albo i nawet 4-te
to może czas nabyć auto Kukiego?
280 koni NA



Doszły mnie niepokojące wieści że 28X KM w NA nie nadaje się na daily driver'a. Łyka coś koła lytra oleju na 500km przy tym CR.

Muszę to sprawdzić
łykanie oleju nie jest zależne od CR.
a o co chodzi?
Pasowanie tłoków jest luźniejsze?
Mniej pierścieni?
no jedyne co mi do głowy przychodzi to kwestia pasowania i luzu.
a kucizna ma większa rozszerzalność cieplną? Zawsze słyszałem o teorii obsadzania na okolo 8-9setek, a to dużo nie jest.
zalezy z jakiego materiału są wykonane tłoki. Toda jest pasowana tak jak fabryka albo jeszcze ciaśniej. trzeba sprawdzać z instrukcją.
Toda jest pasowana tak jak fabryka albo jeszcze ciaśniej.



no dobra, to w czym myk powodujący tak duże spalanie oleju?
a wiesz jakie tam są tłoki? moze sa takie pasowane duuuzo luznej...
w tej akurat nie wiem, ale została przez izzy'ego postawiona teza ogólna:

bardzo mocne na nie jest super przyjazde na codzien. wysokie CR wymaga duzo oktanów. do tego masz naprawde ostry wałek, zeby wykorzystac tą kompresje, co skutkuje mało stabilnymi wolnymi obrotami. odpowiednio wolny wydech nie jest tez przyjazny bębenkom w uszach. itd itd... oto odpowiedz na Twoją tezę ogólną.

nie znam przyczyny konkretnej spalania duzej ilosci oleju. napisalem natomiast (zachowując pewien poziom ogólności) powód dla którego zakute silniki mogą oleju palić więcej niż zwykle.
nie znam przyczyny konkretnej spalania duzej ilosci oleju



ok. Reszta o przyjazności mocnego N/A na codzien jest dosc oczywista
Może jest zupełnie inne honowanie i dlatego tyle oleju wciąga.
Luzne pasowanie i to juz jest motor wyczynowy, czyli wir w baku i musi troche oleju wziasc.. :cool:
Kuki, masz na myśli brak jechania z dołu, konsumpcję oleju czy coś innego?

No, mam nadzieję że wrócisz
Ostry silnik nie ma chęci jechać na stałych dość niskich obrotach on aż krzyczy "CIŚNIJ W DECHĘ" i do tego kierowca też się męczy
W korku też nie jest fajnie bo podjeżdżanie po metrze jest bardziej uciążliwe niż w serii.
HEJ czyli wniosek jaki jest? z POSTU niech sie ktos wypowie
czytales w ogole ten watek, a w szczegolnosci pierwsza (moja) odpowiedz?

to przeczytaj.
czytales w ogole ten watek, a w szczegolnosci pierwsza (moja) odpowiedz?

to przeczytaj.



po co caly watek? wystarczy 2 post