witam, niedawno kupilem civica z silnikiem b18c4 od uzytkownika b18c4, musze w nim wymienic pierscienie z uszczelniaczami, poniewaz bierze olej (informowal mnie o tym), co innego wiaze sie z takim remoncikiem w silniku ? uszczelka pod glowica, planowanie glowicy, co jeszcze ?
jezeli ktos ma czesci potrzebne do takiego remontu, bardzo bym prosil o kontakt gg 2977249, kom 511483820
Honowanie cylindrow (przy zalozeniu ze gladzie sa ok), uszczelka pod ssak, uszczelka pod miske olejowa, uszczelniacze praktycznie wszystkie. To chyba wiekszosc z takich pierdolek. Generalnie wszystkie uszczelki, uszczelniacze, ktore znajac zycie przy rozkladaniu polegnal.
+ do tego jeszcze szpilki chyba bo teoretycznie są "jednorazowe", rajt? tu albo OEM albo ARP...
Podpinam sie pod temat-brac OEM czy ARP?
Cena OEM wyjdzie (za szpilki glowicy i sruby do korb) mnie jakies 450zl, ARP >900zl.
Pacjent-b18c4, troszke doprezone, troszke wyzej krecone.
Kupno ARP dla samej nazwy nie bardzo mnie korci. Czy faktycznie, seryjne srubki nie wytrzymuja?
seryjne sa jednorazowe. jak cos sie wysra to wydajesz kolejne 450. arp sa mniej podatne na rozciąganie przy doładowaniu.
no i nie wiem skad masz cene 900 pln za szpilki glowicy??
arp to koszt okolo 450zł. A co do seryjnych srub niby sa jednorazowe, ale jednak ludzie używają je po kilka razu i nic się nie dzieje. U mnie narazie jest ok
skad masz cene 900 pln za szpilki glowicy?

Przy srubach do glowicy najwazniejszy jest sposob skrecania. Spoon nie bierz oem bo znajac zycie za jakis czas znow bedziesz cos modzil i trzeba bedzie je wymienic. A tak sruby arp lub eagle mozna skrecic drugi raz.
znaczy przy wymianie pierscieni beda tez zdejmowac dol silnikia tak ?
a jak sobie wyobrazasz wymiane pierscieni?
Pati, masz pierscienie do b18c4 ?