Prośba o wklejanie jeśli ma ktoś takie wykresy z autopsji:

1. seria B18C4 + seria ssak + IAB
2. seria B18C4 + skunk2 - IAB of kors
wykresów serii jest pełno. Od 160 do 17x KM - możesz sobie wylosować. Co do skunka - nie pamiętam, żeby ktos hamował strikte serie+skunka i nic więcej. Bez sensu taki mod.
Fawor, chodzi mi o porównanie środkowego zakresu obrotów...
a ten bez sensu mod mam ja - gdyż motor seria, wydech z d14 za kolektorem wydechowym i trochę przerobiony dolot tylko, trafiła się okazja hamowania grupowego więc sobie z ciekawości podjechałem - co nie znaczy, że na tym koniec modzenia
póki co też jadę na takim setupie:
seria motor
skunk
seria dolot
seria kol. wydechowy+przelot 2.25" na 2 tłumikach

wykres:


b. podobnie jak u wierzby (w zasadzie takie same setupy)
podskoczyło ponad 10 Nm

dla ciekawostki (dla pokazania wpływu posranej zwężki w kol. wydechowym), wykres z silencerem w tłumiku


dlatego raczej pierwszą rzeczą, którą bym zrobił, to pozbył się zwężenia w wydechu i podpicował dolot zarówno z seryjnym ssakiem jak i skunksem powinno dać dużo lepsze wyniki dla porównania zrobię drugie hamowanie po wywaleniu zwężki i wrzuceniu wydajniejszego dolotu (zimny nawiew, separacja, kibelrura)
(w zasadzie takie same setupy)


w zasadzie diametralnie inne setupy skoro Wierzba ma fifke z D14 (pewnie coś koło 42mm), a Ty masz 2,25" po całości. Silencer w końcowym wcale nie imituje zwężenia po całości. Abstrahując już od tego, że odjął Ci całe 2KM i 1Nm, które są praktycznie niewyczuwalne dupą.