mozliwe problemy?

wiem ze trzeba ssak wymienic bo sie nie zamknie maska , najlepiej w sumie na ten z ITRa
do tego skrzynia , polosie , łapy rozrządowa i tylna ( od skrzyni i oba usztywniacze powinny zostac)
kolektor i sprzeglo moze wieksza chlodnica ...

zeby zostalo OBD1 to chyba dobrze by bylo kupic kompa p28 i wgrac program
+ spawanie na wiazce przy aparacie zaplonowym , wtryskach i alternatorze
w ogóle jaki jest sens ładować b20b?
w ogóle jaki jest sens ładować b20b?



to nie jest odpowiedz na moje pytanie
odpowiedz na Twoje pytanie brzmi MOŻLIWE, ponieważ w każdym projekcie mogąs wystąpić przeróżne problemy.
ja odpowiem Tak mozliwe problemy nawet duze D ze B w jajku przxserabianie lap, polosie, skrzynia wszystko...super projekt
Długi - nie pisz po pijaku
dobra temat mozna skasowac
ja odpowiem Tak mozliwe problemy nawet duze D ze B w jajku przxserabianie lap, polosie, skrzynia wszystko...super projekt




Takie same problemy jak przy wlozeniu np b16, moim zdaniem zamiast sie bawic w zalatwianie ssaka, bo nie jestem przekonany czy ssak z b18c6 podpasuje do seryjnej glowy z b20, ale nie chce mi sie szukac , to lepiej jak masz b20 na wierchu wrzuc na nia od razu glowice z b16a2 z obd1 odcinke ustaw na 7k i bedzie jezdzic, a jesli skrzynei tez masz od b16 to juz wogole swap jak b16 do d-serii.