MODEL:
Honda Prelude BB2 IVgen

SILNIK:
Swap silnika z H23 na H22A
- tłoki Type-S Bore 87.+
- panewki OEM
- korby P5M
- wałki Skunk2 stage 2 Pro series
- talerzyki/sprężynki Skunk2 Tytan
- regulowane kółka rozrządu Skunk2 Pro Series
- pompa paliwa Walbro 255
- akumulator(malutki ) PasswordJDM w bagażniku
- skarpetki Mugen
- kable NGK blue
- olej Motul 300V 5W 40
- carbon Fiber Spark Plug Cover PasswordJDM
- magnetyczne korki spustowe oleju PasswordJDM

UKŁAD DOLOTOWY:
- Hybrydowy dolot Arc
- Przepustnica Blox 70mm
- kolektor ssący ATR
- uszczelka HONDATA

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy DC sport 2.5' + bandaż termoizolacyjny DEI
- układ wydechowy Skunk2 2.5'

ELEKTRONIKA I ELEKTRYKA:
- strojenie Crome by RYS - Strojenia.pl

UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia M2B4 JDM LSD
- sprzęgło ACT
- koło zamachowe ACT Street lite
- short shifter

ZAWIESZENIE:
-Tein SuperStreet
-rozpórka przód
-rozpórka tył DC sport

KOŁA:
Mugen 15 cali + Yokohama AVS 205/50 R15 po bułki
OEM 15 cali białe + Toyo R888 przód 205/50 R15, tył R888 195/50 R15 tor/upalanie

UKŁAD HAMULCOWY:
-OEM tarcze 282mm
-klocki DS Ferodo Performace
-płyn Motul

BODY-KIT:
- dokładka a'la JUN przód
- maska carbon VIS Racing
- tylny zderzak JDM
- naklejki Jdm'owe

WNĘTRZE:
- naba + kierownica Momo Tuner
- gałka Skunk2
- fotele F1-Z
- pasy szelkowe Momo

AUDIO:
- Gathers 2 Din Jdm
- zestaw głośnikowy dwudrożny Morel
- wzmacniacz + zmieniarka Alpine

MOC:
225KM / 230Nm








mała próbka możliwości samochodu razem z kierownikiem
http://www.youtube.com/watch?v=J6b8MTP1lTU

Wielkie dzięki dla Romiego za ogarnięcie auta, dla Maćka za wystrojenie i dla Czarka "Czarodzieja" za wsparcie i wspólne wycieczki do mikimoto
fajne auto i superjezdzi (rzeczywiscie goni subaraki:)
Hehe nareszcie opisales Furka zacna, na zakretach wymiata
widziałem na żwyo na rozecie na treningu, lata jak zła Dźwięk na Vtecu mistrz!! POdoba mi się to auto bardzo, wreszcie jakaś Preluda na zakręty, musisz ją odchudzić jeszcze bardziej, wywal 4ws itp, pozdr!
fajna ta przednia dokładka
Bardzo fajne autko widzialem na drodze prezentuje sie pieknie
bardzo fajna prelude!

dlaczego ma wywalać 4ws? w czym on przeszkadza w jeździe po zakrętach?
kiedyś właśnie miałem rozkminę jak się prowadzi prelude z lsd + 4ws
Fajne auto bez zbędnych pierdół Teraz tylko właściciel musi szlifować umiejętności
dzięki za miłe słowa
wygloda oblednie centralnie z przodu:))
Igor dbaj o serducho, wróc do poprzednich ustawien(rev limiter) i jezdzij na zdrowie

poza tym auto puudaje
no tak w 4 gen prelude wiem że to sporo waży .. ale przez to jest lepszy rozkład masy samochodu ... przynajmniej tak mi się wdaję
w 5 gen prelude nie waży 4ws mniej przypadkiem ?

a powiedz mi jak samochód sprawuje się w zakrętach dwójkowych przy niskich prędkościach musi samochód przyspieszać w zakręcie i jak się zachowuje w szybkich trójkowych i czwórkowych łukach gwałtownych skrętach..

sory za ot ale bardzo mnie ciekawi ten temat i sądzę, że warto o tym podywagować
fajniutkie autko fajne mody , zawsze mialem sentyment do pralek 4g a tu tak ladnie zrobiona poogladałbym na zywca
Wielkie dzięki dla Romiego za ogarnięcie auta, dla Maćka za wystrojenie i dla Czarka "Czarodzieja" za wsparcie i wspólne wycieczki do mikimoto


Dzięki za miłe słowa
Życzę miłego upalania na torze
Kiedyś tam, gdzieś tam czytałem, że preludy nie są najlepsze na tor ze względu na słaby rozkład mas (zbyt ciężki przód) i stają się przez to bardzo podsterowne. Prawda to? Bo na filmidle nie sprawia takiego wrażenia .

Ogólnie wygląda super, na żywo musi miażdżyć, zawsze mi się podobała ta linia .
Gratulacje auta, oby jak najlepiej się sprawowało .
z Twojego toku rozumowania to EG w ogóle się nie nadaje do niczego ...
civici należą do Heavy Noses

prelude ma silnik bardziej pochylony do tyłu kabina jest też przesunięta na tylną oś oraz 4ws też swoje waży... więc i tak jest lepiej wyważone niż wspomniane EG
Gdzieś tak czytałem i tylko byłem ciekaw ile w tym prawdy .

Wiec życzę miłego latania po zakrętach, bo autko super się prezentuje i bardzo przypadło mi do gustu .
Fajna prala widziałem u Romiego ją kiedyś
Powodzenia
Świetne auto + kierownik, który dobrze je ogarnia.
Widziałem auto w akcji w Ułężu, gdzie wiele subaraków zostało w tyle.
Gratuluje.
Też byłem świadkiem nie tylko Subaraki Miśki też super autko i cieszę się że motór ci dobry podleciłem
Kiedyś tam, gdzieś tam czytałem, że preludy nie są najlepsze na tor ze względu na słaby rozkład mas (zbyt ciężki przód) i stają się przez to bardzo podsterowne. Prawda to? Bo na filmidle nie sprawia takiego wrażenia



Eeee tam ziom, skoro ta z linka daje rade, to inne też:) http://www.youtube.com/watch?v=9-Dm-tvAXYM
ogólnie to 4WS jest dobry do jazdy po mieście, parkowanie/zawracanie to pomaga ale na torze niezbędne to to nie jest. Wolę zamienić to na pozbycie się kilkunastu kg i zrobienie negatywu.

Jeżeli chodzi o podsterowność to nie jest tak źle, jak przesadzisz z prędkością na zakręcie to każdą ośkę ściągnie z właściwego toru jazdy

Prelude od JUN'a to taki ewenement http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jak dla mnie to performance'owy wzór, do którego dąże
Trzeba przyznać, że wzór do naśladowania świetny .
A do tego szlifowanie umiejętności kierownika i takie połączenia na pewno nie jednego zaskoczy .
Jak w Initial-D, hehe .
Sezon się kończy, deszcz pada, więc czas pomyśleć o planach na przyszły sezon. Pojechałem do Maćka, żeby zaplanować strojenie po zimie
HeH
Z Romim na pewno coś ciekawego zbudujecie i będzie nowy fajny setup na lato do killowania Subarakow i EVO na torze