MODEL: Honda Prelude BA8 , 92r.

SILNIK: F22A1 SOHC 2156cc

UKLAD DOLOTOWY: Kolektor dolotowy o zmiennych długosciach kanałow z H23 - czyli , większa przepustnica 60mm i tzw. motyle z możliwością zmiany RPM przy których otwierają się krótkie kanały :hyhy:

UKLAD WYDECHOWY: 4-2-1 z jakiegoś Accorda, jeden jakiś środkowy, końcowy podruba Apexi N1, częściowo wymienione rury na 2,5' z kwasiaka

ELEKTRONIKA: seria

UKLAD NAPĘDOWY: Short shifter , home made poduszki silnika (betonowe)

ZAWIESZENIE: Gwint Teina , rozpórka przód góra, fele BBS RS II , opomy Bridgestone Potenza RE040 205/45/17, 4x poliuretanek SPOON-a u góry amora

UKLAD HAMULCOWY-tarcze Brembo - przód

BODY-KIT: dokładka przód, spoiler na tylnej klapie , nowy lakier z palety barw Hondy "Nighthawk black pearl" symbol B-92P, zaspawane migacze w przednich błotnikach

ŚRODEK: kiera MOMO , jakaś głka i nakładki

CAR-AUDIO: jakieś JVC z MP3

MOC: za mała , wstyd mówić :niepewny:

Status: :zawstydzony:

ZDJECIA: miłego ogladania :zawstydzony:



















i takie małe cos do poczytania :hyhy:



:wstyd:
Ładniutka !! fele mimo ze typowo germańskie to mi sie podobaja nawet. Pasuja do całości :] Kopia Apexi rulezz Strasznie mnie sie podobaja ostatnio te pralki...
zaspawane kierunki i znaczek z przodu oraz felgi- nie. reszta fajna, szczególnie dokładeczka i wydech. jakieś dalsze plany względem silnika?
fajna jest, silnik zmien na H22 i jazda gwiazda.
Nie powiedziałbym o felgach że są germańskie. Bardziej przypominają mi stare Racing Hart.
kółka ma fajne, pasują i ładne są.
bardzo ładna, czyściutka
ja bym tylko dał znaczek na przód i nic więcej
tak trzymać :padam:
no fakt znaczka nie tylko z przodu ale i z tyłu brakuje , prele poskładałem po odbudowie nadwozia jakiś miesiąc temu a znaczki były kiepskie (zreszta ten z tyłu też w opłakanym stanie).
Fele , :kwasny: z tego co czytałem to BBS stosuje śrutowanie felg (bombardowanie drobnym śrutem ) ma to usunąć mikroubytki (mikropęknięcia)powstrałe przy odlewaniu felgi, więc technologicznie jest to jakiś plus, na marginesie dodam ,że w zimie je pomaluje moze jakiś ciemny srebny :wstyd:
H22, to około 5-6k , pomnożyć to przez dwa i ma sie fajnego komarka , oczywiście też z japoni :hyhy:

a tu fota z remontu , odbudowy :przestraszony:





:przestraszony:

Widze ze bardzo duzo pracy włorzyłes w to autko.
no ja też jestem w szoku ! :zdziwko: :przestraszony:
złożyłeś to auto od podstaw nieźle :padam: , chociaż czemu robiąc to nie szukałeś od razu rozbitej z h22? :oczami:
widzę tam, że kiera bardzo fajna ;] masz jakieś jej fotki?
a co bylo temu autku? dostalo tak mocno w dupsko?
fajne kółka i zawieszenie. daj fotki ze srodka.
fota środka , o której zapomniałem



aaaa jesio jak kupowałem Teina (z preli , którą przywieziono z anglii to w bomusie były takie ciasteczka z poliuretanu)





Auto nie dostało w tyłek tylko było zaszybko w jednym zakrecie , i poleciałem po metalowej barierce, a że to sie przydarzyło więc postanowiłem zrobić dogłebny remont . Kupiłem całą dupe z Jdm-a , blacharz przespawał poszycia i części nadkoli ,połatał kilka dziór auto poszło do lakiernika , a reszte prac postamowiłem wykonąć sam -przynajmniej wiem ,że wszystko jest dobrze poskecane , szyby nie będą przeciekać itd :oczami:
Fajne fajne, gratuluje wozidelka. Swoja droga ostatnio tez myslalem nad taka, byla by okazja wymienic na moja Mazde tu jest link http://www.allegro.pl/show_item.php?item=131601388 ale ten przebieg mnie troche odstrasza no i oplaty za ten silnik jesli chodzi o ubezpieczenie (wlasciciel mowil ze 650zl pod czas gdy ja za swoje 380zl) A po za tym z Wroclawia do Gdanska mam kawalem.

P.S. Sorry za male OT.
Silnik 2.3 sobie odpuść nie jest to udana konstrukcja.
Bardzo fajne autko...nie wiedzialem, ze byly F22 w Pralkach 4 ... :zdziwko:
Na USA były zamiast F20, tyle tylko, że najczęściej miały 125KM i normalne F20 (131-135KM) robiły z nimi, co chciały
Tak samo było ż Accordem IV gen. na USA.
Fajne fajne, gratuluje wozidelka. Swoja droga ostatnio tez myslalem nad taka, byla by okazja wymienic na moja Mazde tu jest link http://www.allegro.pl/show_item.php?item=131601388 ale ten przebieg mnie troche odstrasza no i oplaty za ten silnik jesli chodzi o ubezpieczenie (wlasciciel mowil ze 650zl pod czas gdy ja za swoje 380zl) A po za tym z Wroclawia do Gdanska mam kawalem.

P.S. Sorry za male OT.



2.3 silnika nie polecam , dosyć czesto pada dłoł silnika, a opłaty :oczami: czzym one są w porównaniu do ceny paliwa , 3x bak na full i jest równowartość OC - ja w taki sposób sie pocieszam :]
Dzieki chlopaki za opinie.Odpuszczam sobie to wozidelko.
Na USA były zamiast F20, tyle tylko, że najczęściej miały 125KM i normalne F20 (131-135KM) robiły z nimi, co chciały
Tak samo było ż Accordem IV gen. na USA.



właśnie myk był taki ze ten sam silnik w Accordzie niał chyba 125Hp a w preli 135 albo 137 , róznie to podają , na stany faktycznie nie szły prele z F20a4 tylko z F22A1.

http://www.altech.com.pl/wbt/index1.htm tu jest dane wszystkich silników serii F