jak w temacie pytanie brzmi czy jest sens montowania Block Girdle [kit] w silniku b16a2 z polepszaczami w glowicy ;P

oraz czy majac taki kit z b18 montuje go do bloku b16 p&p czy trzeba cos wiercic itp ?
jak w temacie pytanie brzmi czy jest sens montowania Block Girdle [kit] w silniku b16a2 z polepszaczami w glowicy ;P

oraz czy majac taki kit z b18 montuje go do bloku b16 p&p czy trzeba cos wiercic itp ?


Block girdle wbija sie miedzy tuleje a scianki bloku, zeby sie to dobrze ulozylo po tym najlepiej zrobic szlif, ale najlepiej dopytac sie w firmach zajmujacych sie obrobka np. na Krasnobrodzkiej.
no ja jestem z wrocka a my tu jestesmy 1000 lat za wami warszawiakami , nieuracze tu warsztatu ktory by sie zajmowal takimi sprawami czy tez doradzil co zrobic z tym i jak to sie je .

dlatego wlasnie pytam was ze stolicy

nitro a ty ogarnoles to u siebie w tym b20 ? bo docelowo umnie tez ma byc b20 ale puki co jest 1,6
Nitro nie pomylił Ci się block guard z block girdem?
No raczej, girdle to spięcie dołu, które notabene nitro też ma w planach Co to znaczy "polepszacze głowicy"?
wałking itr'a + ssak itr'a + przepustnica 66 + regulowane kulka + wtryski 440 + ecu chip



i dokladnie chodzi mi o spinke dolu a nie gore
Motodoktor żeby tak uszczelniacze nie lały

[ Dodano: 2009-02-14, 15:33 ]
no seria wyda wyda [ a raczej wydaje hehe bo smigam jakos ] ale napisalem ze docelowo bedzie b20V ;P

dlatego te wszystkie dodatki
Motodoktor żeby tak uszczelniacze nie lały


uszczelniacze swoją drogą, ale wtryski trzeba trochę przytkać bo przyduże

Veno, girdle jest dla bezpieczniejszego kręcenia w wyższe partie. Z tym osprzętem raczej nie powinieneś wychodzić powyżej ... 8700? Zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi, a blok będzie sztywniejszy. Moim zdaniem dobre posunięcie.
no wtryski sa na wyrost ale z mysla o b20 . ale niewiadomo kiedy sie uzbiera szmal na to hehe bo niebedzie kompromisow . a BG z b18 moge miec dlatego pytam czy warto zakladac do b16 puki mam ja a zawsze mozna przelozyc do b20 potem ?! czy sie myle
Odezwij się do grOObego on przerabia ten temat teraz na bieżąco.
aha a co z tymi uszczelniaczami ? posypia mi sie ?
A kto to wie? jeżeli mocno nie ciekną to lepiej nie ruszaj a jak już bardzo chcesz to Ja bym się pofatygował do Warszawy żeby mi to specjaliści złożyli i tylko na OEM gratach!!!!! Inne są wydechowe a inne ssące to jest pierwsza zajebista różnica i co można pomylić a większość zestawów naprawczych nie ma tego rozróżnienia co zazwyczaj kończy się tym że jest gorzej niż było.
nie no o uszczelniaczach wiem conieco bo w d seri zmienialem i wiem ze sa 2 rozmiary tylko w sklepach daja 1 rozmiar XXL o smaku bananowym hehe
Nitro nie pomylił Ci się block guard z block girdem?



Jasne , czytanie postow na szybklo .

Block Girdle mozesz zalozyc np OEM, w b20 do 8,2 k usztywni wystarcajaco - ja do siebie zakladam z c4. Zeby to zalozyc potrzebujesz kilku gratow w b16 i b20 mianowicie:

-Miska olejowa c4 / c6 - oil pan
-Smok olejowy c4 / c6- oil pickup
-Taka oslonka walu i tej spinki, taka metalowa plytka z c4 / c6- chyba windage tray

sruby podpor ARP lub seria OEM z c4 / c6
i ta spinka cala - block girdle OEM c4 i c6 lub jakis KMS z ebay.

Wlozysz to nawet zdejmujac miske, nie trzeba rozebierac silnika i robic zadnych obrobek mechanicznych.
a sroby rozumiem z bloku ktorego biore kit ?
a sroby rozumiem z bloku ktorego biore kit ?



Si senior, chociaz wydaje mi sie ze w c4 i c6 sa te same, ale lepiej wziasc w komplecie.
no arp nie bardzo, bo sa przykrecane wieksza sila, a co za tym idzie - duzo mniejsze luzy na panewkach, a dalej tym tropem trzba obrabiac na nowo przy arp podpory walu i sam blok
Jakoś nie ogarniam w jaki sposób siła dokręcenia śruby ma zmniejszać luzy w skojarzeniu dwóch elementów z materiału zdecydowanie słabo 'ściśliwego'.. Możesz wyjaśnić dokładniej? Jakieś schematy o które połączenie chodzi?
a zastanawiels sie kiedys, czemu, jak za mocno przykrecisz podpore to sie ciezko wal obraca? wlansie dltego, to sa ulamki milietrow, ale bardzo wazne na tak mlaych pasowanich;
zreszta google twoim przyjacielem

pierwszy lepszy link ktory wyskoczyl
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2495741
zreszta google twoim przyjacielem


spokojnie, prosiłem o tłumaczenie Ciebie, nie googla. Line bore/hone oznacza przelecenie spodu bloku na płaszczyznówce?
nie, w tym przypadku chodzi o liniowe 'wyrownie' stopek wraz z blokiem, nie wiem jak to wytlumaczyc - po prostu jak masz stopki skrecone z blokiem, w tym przypadku srubami arp, zeby zniwelowac powastale jajka/elipsy do idealnych okregow
fakt, w zwrocie jest 'bore'. Wiadomo może jaka jest wartość seryjnej chropowatości stopki i bloku?
czyli wychodzi na to ze wcale nie jest to takie prostawe

i bez wyjmowania silnika i obrobki nie da sie tego ogarnac a co za tym idzie niema sensu wkladac jesli bedzie b20 docelowo .
czyli wychodzi na to ze wcale nie jest to takie prostawe

i bez wyjmowania silnika i obrobki nie da sie tego ogarnac a co za tym idzie niema sensu wkladac jesli bedzie b20 docelowo .



No, ale nie rozumiem, a nie możesz sobie tego złożyć na OEM śruby, one wcale nie są takie słabe... Nie wiem jakie masz zamiary odnośnie silnika, ale ja pewnie złoże u siebie na nowych OEMowych śrubkach napewno wystarczy to do tego co chce zrobic u siebie - hardkoru nie planuje - zależy mi też na tym, żeby ten silnik śmigał bezawaryjnie i zrobił jakiś sensowny przebieg, a nie remont co chwila.

i bez wyjmowania silnika i obrobki nie da sie tego ogarnac a co za tym idzie niema sensu wkladac jesli bedzie b20 docelowo .


nie jest prostawe jeśli chcesz to skręcać na arp. Przy seriach zdejmujesz miskę oleju i heja.