-
-
-
mój ulubiony kolor w kupie
usuń tylko mocowania tablic z przedniego zderzaka i będzie malyna wizualnie
Ładny opis ładne auto i graty

Zastanawia mnie moc i moment po wydechu i dolocie dość profi raczej, trochę mało w porównaniu do serii...
Ale z tymi wa(c)haczami to dojechałes

Bardzo fajna coupa, jakies jeszcze plany?
Ja tam na bloku widzialem C4, ale niech będzie Fajne auto.
o planach na razie nie chce pisac bo planow zawsze duzo i by sie chcialo wszystko na raz ale poki co jestem wyplukany z kasy, sprobuje jeszcze poprawic wydech i dolot przestroic i zmierzyc rozne mapy i porownac to jezeli chodzi o najblizsza przyszlosc

a co do wyniku to wiem ze raczej srednio ale walka trwa
mój ulubiony kolor w kupie

long beach blue pearl jest z nsx, nigdy nie bylo go na civicach.

...i ma inny symbol niz podal autor watku. B510P.


civic miszcz!! zajebiscie mi sie podoba
moje drugie marzenie idelanie wyglada
Ja tam na bloku widzialem C4, ale niech będzie Fajne auto.


hmm to c4 czy samo c - cóż właściciel na to ???
Skoro napisane, że : Silnik: B18C (integra GS-R DC2) - czyli z integry Gsr, a gsr namocniejszą jednostkę miało właśnie taką jak b18c4, a konkretniej to chyba b18c1
Koser, B18C = B18C4
No B18C z GS-R miało chyba 178KM jak mi się coś nie pomyliło

A Autko prześliczne Wszystko ze sobą współgra A kolor to chyba najlepszy wybór jaki może być do Qpy


Takie dane do tego silnika znalazłem

JDM B18C OBD-1 SPECS:

Donor Vehicle: JDM 94-96 Honda Integra DC2 SI-R
Mileage: 30k-45k miles
Displacement: 1797cc
Valve train: DOHC VTEC, 16 Valve
Horsepower: 178 HP @ 7600 RPM
Torque: 129 LBS-FT @ 6200 RPM
Compression: 10.6:1
Bore: 81mm
Stroke: 87.2mm
Ignition: OBD-1
Redline: 8200rpms
(integra GS-R DC2)

ok, to mnie zmyliło
GSR (SiR) na Japonie miało tez oznaczenie b18c

civic bardzo fajny
!markos, dałbym łeb obciąć, że to kolor z Si. Nic to i tak jest koza!
GSR
VTEC
Found in:
93-95 JDM Honda Integra Si (DB8, DC2)
95-98 JDM Honda Integra SiR/SiR II (DB8, DC2)
98-99 JDM Honda Integra SiR-G (DB8, DC2)
Rev-limit: 8500 Rpm
Power: 132.39 kW (180 PS; 178 bhp) @ 7200 rpm & 128 ft·lbf (174 N·m) @ 6200 rpm
Displacement: 1,797 cc (109.7 cu in)
Compression: 10.6:1
Bore: 81 mm (3.189 in)
Stroke: 87.2 mm (3.433 in)


Były też jakieś B18C na USA 170PS...

Nieważne Abym mógł dodać tego furacza do swoich ulubionych poproszę jeszcze ładną fote komory silnika bo tam też pewnie schludnie
Cettero i Ty tutaj?? . No czekałem aż ujawinisz sie w końcu .
Ja już Ci mówiłem osobiście ,że ładnie wygląda i że mi też się bardzo podoba.
Pozdro i oby tak dalej.
swietne auto:) zdjecia nie byly robione przypadkiem przy Camp Nou?.................
Gratki za dbałość o detale. Jesteś jedną z nielicznych osob ktora znam i modyfikuje w wozie wszysttko co się da P.S nie ma za co dziekowac...chyba,ze bedziemy dalej coś modować ??
Auto podaje i nikt nie powie, że nie.

Ziom załóż tablice tam gdzie powinna być prosze

ajjj, nie powiekszylem sobie zdjecia
stadnion camp nou jest podobny z zewnatrz i tez ma taka kladke:P
Jest piękna!!!! Wszystko do siebie idalnie pasuje!!! Kolor jest mega! Bardzo podoba mi się felga! Kawał dobrej roboty
Autko znam i naprawde jest swietnie zrobione i co najwazniejsze wszystko razem pieknie gra. A wraznie z jazdy naprawde niesamowite.
bardzo ladna i felunek swietny
m a s a k r a
piekny !

!markos oczywiscie ma racje co do koloru ten kolor wystepowal tylko na nsxach i rsxach

silnik to b18c gsr 180km 174nm i b18c jest wybite na bloku, i to sa silniki jdm, w integrze gsr usdm byl silnik b18c1 170km ale budowa zblizona do b18c1 b18c4...

zdjacia oczywiscie pod arena Uć, zdjecia juz nieaktualne bo ramka jest w seryjnym miejscu fotele wjechaly do auta ale to byly najladniejsze fotki jakie poki co mam...

forest_jr, ano tak wyszlo ze i ja sie ujawnilem

Piękny sprzęcik, ale kolor jak przedmówcy pisali, jeśli oryginał to raczej Electral Blue Prerl czyli jak w Si. Ciekawy patent z tablicą, ale lepiej wygląda bez Widać spory wkład pracy!
Bajka by była jakby to było B18C SPEC R 200PS w serii
fajnie bylo sie pokazac ale widze ze niepotrzebnie bo to forum jest zbyt zajebiste...

mozna zamknac skasowac cokolwiek...
<FOCH>