auto - BMW e30 1988rok , wersja 325i

silnik - swapik na M50b25 czyli: rzedowa 6, 24v Dohc, zmieniony program na DINAN, moc 220-230km

wydech - kwasiak od kolektora

dolot - j&r z komin rura

przeniesienie napedu - skrzynia z e36, krooociutki dyfer 3.73

zawiecha - amory i sprezyny KW , stoi bardzo nisko

hamulce - z wersji 540i

wyposazenie - ABS , pelna elektryka z szyberem , skorzana tapicerka , pogrzewane fotele , komputer pokladowy, jednym slowem PDW

osiagi - zapierdala, na 2ce poszadnie zarzuci , na 3ce porzadnie zapiszczy , kreci sie do 7200 obrotow jak glupi(im wiecej tym szybciej), na 2ce traci trakcje samym gazem,
na gtechu ok. 13.30 na 1/4 , w praktyce pewnie wysoka-srednia 13, seryjne m3 e36 dochodzi mnie powyzej 160 (ale do 3ki jestem ze 2 dlugosci z przodu)

wyglad - seria na kiepskich felungach

plany - porzadna szpera i nauka jazdy RWD

pozatym ma przepiekny dzwiek





wow!! ja tez tak chce











Ostroooooooooooo WOOOOW to jest
jezeli tak mozna to ja chyba swojego focusa wystawie
A ja mam syrenke i malucha nie wspominajac o JDM'owym Poldolocie do driftu

kashmere, no jasne ze mozna
ładną fele zarzucić i jest wypas!
Gruby JDM! No i kręci się do 7200!
Kozacka bryka... kapcie pewnie nieźle jara
Pit chyba jeszcze śpi
plany - porzadna szpera i nauka jazdy RWD



A co to za problem jeździć tylnio napędówką ? To jest tak samo jak FWD i AWD , nie stresuj się dasz radę
bardziej JDM niz polowa sprzetow w tym dziale


Corey możesz to wytłumaczyć ??
prawie jak TOYOTA
gdyby tylko nie była nazistowska...