Własnie czy mółgby podać mi ktoś wady i zalety zamontowania Blow-offa w seryjnym samochodzie z turbina o mocy kolo 200 KM. Czy to w ogóle ma sens ?
ma poniewaz powietrze ktore odbija sie od zamknietej przepustnicy nie uderza w lopatki turbiny i nie wyhamowywuje turbo... i fajny syk jest
W seryjnym samochodzie ?? może masz upust spalin.

w seri myśle że nie ma sensu
jest dla efektów dzwiękowych. równie dobrze może być fabryczny zamknięty bov, który wprowadza powietrze spowrotem przed turbine.
przeczytaj cale: http://www.proracingtechn...dv_ver_bov.html

w seryjnych samochodach zwykle jest zawor recyrkulacyjny czyli DV, ktore nie syczy
w takim wypadku montaz bov ma sens glownie dzwiekowy
dzięki tak tylko dla informacji chciałem wiedzieć no bo głownie interesuje mnie psssttt tylko chciałem wiedzieć czy to ma jakiś ujemny wpływ na turbine silnik itd
nie ma. ewentualnie moze miec na spalanie dodatni wpływ
duzy ?
w silnikach 1,8 t jest spadek mocy gdy sie zamontuje bov
Generalnie chyba w autach z przepływomierzem BOV atmosferyczny nie jest dobrym rozwiązaniem.
w razie klopotow z dzialaniem bov'a czysto atmosferycznego, mozna zalozyc hybryde

poza tym naprawde polecam linka, ktorego dalem - Dr Red Devil wszystko tam opisal :kwasny:
Generalnie chyba w autach z przepływomierzem BOV atmosferyczny nie jest dobrym rozwiązaniem.



Zgadza się w 100%. Poza tym psyt blow-offa to straszna gejonada.
przymierzam sie do Properfekta Typ II, dwutloczkowego. Ciśnienie jakie bede dmuchal to mysle ze max 0.8 bara (przy wydajnosci T28 0.8 powinno narazie starczyc)

jakie sa opinie o The SUN? 2M?
O The SUN i ogolnie 2M same pozytywne. Chociaz niektorzy twierdza, ze sie troche ostatnio popsuly. W moim wydmuchalo na poczatku uszczelke, ale serwis pierwsza klasa i szybko naprawione. Od tego czasu u mnie wszystko w pozadku, chociaz odnosze wrazenie, ze sie troche pozno otwiera. Jezdze na 1 barze z T28.
properfekta omijałbym szerokim łukiem.
pati, a moze jakies argumenty? ewentualnie propozycje cenowe na cos tanszegoniz Greddy czy reszta drogich?
widzialem kilka produktow properfekt, jeden mialem bo potrzebowałem na szybko i properfekt to zlo
kup uzywke jakas z japonii. albo nawet kopie hksa - do 1 bara spokojnie wytrzyma.
a skad brac na przyklad taka kopie HKSa? jest w sprzedazy w polsce?

a uzywka z japonii to ebay czy skad brac?
http://allegro.pl/item157...1_z_od_rpm.html

taki?

http://allegro.pl/item156...sx_evo_bov.html

moze taki?
kopie hksa tak, ale nie za tą kasę moge miec tak z 70 taniej.
a ten greddy to staaary model.
to jesli bys taki zalatwil to bylbym zobowiazany:)

przy okazji masz u mnie DVD z Autodata itp
skopiuje to co gdzies tam napisalem na temat properfektowych tworow:

mialem doczynienia z 3 jego bovami i 2 z nich trzeba smarowac co tydzien, zapiekaja sie straszliwie, a w tych temperaturach ktore mamy obecnie nie otwieraja sie wogole lub popuszczaja powietrze jak pierdniecie-tajniak. dodam ze roznica wykonania obu jest znaczna. w moim otwory sa znacznie nizej, znacznie mniejsze i bardzo nierowno nawiercone.. powtarzalnosc wykonania na poziomie chin, tych tanich chin..

mbc jak najbardziej ok
Mam pytanie troche z innej beczki i odnośnie aut z silnikiem N/A.
Czy jest możliwość założenia Blow-Offa w aucie bez turbiny???
Nie musiałby upuszczać nadmiernego powietrza, chodzi mi tylko o dzwięk.
Podejrzewam, że jest to nie wykonalne ale może jednak.
Nie wykonalne bo żeby robiło syk to musi upuszczać nadmierne powietrze a że nie masz Turbo to nie masz ską wziąść tego nadmiaru
w takim celu wymyslili Tsunami Sound glosniczek reagujacy na ruch przepustnicy
a czy to nie jest troche bezsensu?
bova do wolnossaka mozna podlaczyc ale nie da on kompletnie nic. koniec debatowania.
Mam pytanie troche z innej beczki i odnośnie aut z silnikiem N/A.
Czy jest możliwość założenia Blow-Offa w aucie bez turbiny???
Nie musiałby upuszczać nadmiernego powietrza, chodzi mi tylko o dzwięk.
Podejrzewam, że jest to nie wykonalne ale może jednak.



Gratuluje, zmień forum.
:mur: :zabanowany:
Ojeju, byłem tylko ciekawy czy BOV-a dałoby sie zamontowac i usłyszeć w N/A.
Ale dobra, już nie będe zadawał takich pytań.
Zawsze możesz zamontować butle sprężonego powietrza i sobie popiardywać podczas jazdy :rotfl: