SILNIK: modyfikacje silnika - brak, bloku-brak, glowicy-nowe zawory, uszczelniacze, typ silnika i jego oznaczenie: 4G61T - Status: w trakcie
UKLAD DOLOTOWY: dolot-seria, turbina-seria (nowa z półki sprowadzona), intercooler- w serii brak - Status: w trakcie
UKLAD WYDECHOWY: kolektor-seria, wydech-przelotowy by El-Tec, tlumiki-koncowy przelotowy - Status: w trakcie
ELEKTRONIKA: komputer-seria, wskazniki-brak - Status: w trakcie
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia:KM210 - wyremontowana, sprzeglo wymienione - Status: zakończone
ZAWIESZENIE: amortyzatory-wymienione KYB ExcelG, sprezyny-wymienione, gumy-w trakcie, zawias przed rozbiórką na częsci pierwsze piaskowaniem i wymianą gum choć luzów nie ma - Status: w trakcie
UKLAD HAMULCOWY-tarcze-wymienione, klocki-wymienione i wszelkie inne zmiany-brak Status: zakończone
BODY-KIT: elementy zewnetrzne-seryjny body kit USDM, lampy- seria USDM oprócz przenich - te zmienione na EU itd. - Status: gotowe
ŚRODEK: fotele, kierownica itd. - Status: w trakcie
CAR-AUDIO: opisac co sie w aucie znajduje- seria - Status: gotowe
INNE: Odbudowa (tak to można nazwać)
ZDJECIA:
MOC: seria 135KM/191Nm zmierzone na hamowni 130KM i 176Nm




Nie tylko Honda kręci się do 9 tys obrotów

Pod maską bałagan

Historia tego samochodu jest szczegółowo opisana tutaj - zapraszam do lektury (długiej)