WĄTEK WYDZIELONY Z TEMATU W DZIALE "NASZE AUTA"
------------------------
zajebista s13 teraz tylko wywalić to nieszczęsne ca i wsadzić jakieś rb lub 1-2jz albo
http://www.zcar.com/forums/read/4/1529945
Ta, bo po co komu dobre CA, skoro można kupić niepewne Rb czy modne JZ
chyba mało wiesz
chyba mało wiesz
horsbiterzy
jego najwieksza wada sa tacy internetowi horsbiterzy
jak chcesz powtarzac jakies zaslyszane nieprawdziwe truizmy siane po internecie przez niedouczonych absolwentow gimnazjow i innych network-2jz-ls2-rb26 swapowiczow, to skoncz juz to robic w tym temacie, ktory jak dotad jest jedynym z niewielu w ktorym nie ma zbednego offtopu.
do dalszej dyskusji zapraszam na pw, napisz mi moze o tych "wadach" (ide o duzego chivasa ze nawet przy tym polegniesz i nie jestes ich swiadom), a ja cie ladnie wypunktuje, oks?
Wiesz ja w takim kręgu gimnazjalistów jak ty się nie obracam i dlatego pewnie wiem o wadach tego silnika inne rzeczy niż ty od nich słyszałeś
Nie rozumiem o co wam chodzi napisałem tylko swoje spostrzeżenia
wiedzy praktycznej
więcej luzu
Mam więc jedno pytanie, czy jest sens inwestować w ca18det, gdy chce
się osiągnąć moc ~400KM? Czy jednak polecicie mi jakąś alternatywę?
A jak to jest z przepalaniem się "słynnego" 4 tłoku
W okolicach Krakowa jest już jedno czerwone s14a z rb25 które nigdy nie jeździło tak jak powinno i cały czas sprawia jakieś problemy. To „dzieło” twojego „ogarniającego kuzyna”? Jeśli tak to zajebiście!