witam, mam nietypowe pytanie do expertów
czy CAI do civa EJ8 z B18c4 jest identyczny jak do ITR ?

mam ej8 z tym silnikiem i zastanawiam sie czy przypasuje dolot z itr ?
na 1 rzut oka wyglada bardzo podobnie ...

ma ktos jakies zdanie na ten temat ?

moze jeszcze inaczej zapytam :

jaki CAI powinieniem szukac w moim przypadku do ej8 ze stockowym D16y8 (w b18 przepustnica jest duzo nizej) czy do itr (inna buda i boje sie o problem z mocowanie do nadkola)

tu mamy 6gena


tu mamy GSR jakiegos (mam wrazenie ze odcinek do zagiecia zchodzącego w dół jest dluższy niż w 6gen?)




pozdr
MalarZ
Z ITR do C4 nie podpasuje, z uwagi na kolektor ssący - inny kąt musi być przy prowadzeniu rury do przepustnicy. Chyba, że masz kolektor aftermarketowy. Wtedy CAI z ITR wchodzi do 3d VI gen z b16/b18.
Nie możesz CAI do d-serii kupić?
CAI z ITRa Injena jest dość długi i ledwo mieści się przy zbiorniczku wyrównawczym. A poza tym jak havok wspomniał inna wysokość przepustnicy wiec i inne kąty
moge kupic do d seri pewnie, ale znowu w d seri ssacy jest duzo wyzej niz w b18 i tez bedzie problem cos czuje ...

http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=10867

/cai_e ktore mam na oku wchodzą przez nadkole do zderzaka, w mojej "kupie" nie ma otworu w nadkolu ... moge zrobic to tylko tak jak na fotce ...
To Ty pisz, że do C4, a nie o d-serii klepiesz. Bierz do GSR i dasz radę. W przypadku C6 w EJ9 trzeba było tylko trochę nadkole przy stożku odgiąć. Nawet uchwyt do dokręcenia pasował (tam w okolicach dziury na rezonator).
Albo szukaj kolektora ssącego, np. Skunka, bo CAI Injena do ITR jest szerszy.
w tytule posta jest jak byk C4, myslalem ze to widac wystarczająco o jakim silniku mowie,
a mozna dostac gdzies do aerodecka taki dolot ? orientuje sie ktos ?
w ostatecznosci moge do gsr poszukac faktycznie ... !!

pozdr
Kiedyś jak jeszcze zajmowałem sie sprzedaża AEMa to pamiętam, że AEM wtedy miał dedykowane doloty do hybryd.
mozesz podsunąć mi kogos kto mogglby sie czyms takim jeszcze zajmowac ?!
potrzebuje cos takiego x2 ...