Jestem szczesliwym posiadaczem Del Sol'a SOHC z fabrycznie montowanym wydechem końcowym Supersprinta (2 rurki sygnowane logiem Hondy), na hamowni +5KM, wiec sprawuje sie jak nalezy

Problem jednak pojawia sie przy rozbudowie, jak wiadomo ten wydech koncowy jest dedykowany i latwiej popsuc, zamiast poprawic...

Bede montowal na dniach kolektor 4-2-1 (ebayowy), katalizator juz zdazylem usunac. Solka ESi ma seryjnie wydech 1,75 cala, w tym wypadku powstaje wiele opcji...

Lepiej rozwiercic koncowy i zrobic calosc zostawiajac srodkowy przelotowy na 2' czy moze zostawic 1,75', wstawic rezonator zamiast rurki (niekoniecznie supersprinta za 360zl;)), zeby zachowac objetosc spalin? Jakie rozwiazanie proponujecie, zeby zostawiajac koncowy jednoczesnie dodac mu oddechu? Jest to koniec moich modyfikacji w silniku (jest zrobiony dolot dlugi na stozku Fujita), dlatego chcialbym to zrobic, jak nalezy, z Wasza mala pomoca Gdybym mial hamownie przenosna problemu by nie bylo

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

PS. Zaraz po montazu odwiedzam hamownie, dlatego podziele sie z Wami natychmiast rezultatami tej dyskusji
2", za kolektorem srodkowy tlumik w miejscu seryjnego i po temacie. zwezy sie na koncu przed samym tlumikiem i juz.

co to znaczy rozwiercic koncowy? przeciez tlumik ma w srodku rurki o srednicy takiej jak ma na wejsciu, to co ty chcesz tam rozwiercac?
Ciacho

Mozesz tez dokupic reszte dedykowana Supersprinta do swojej D-serii i na pewno bedzie gralo
A rozwiercic tak jak pisal moj przedmowca nie masz co
Wszystko zalezy od funduszy mozna zrobic home made 2" lub grubo SS 2"

Pozdro
Dzisiaj kupilem kolektor Supersprinta, teraz myślę czy dokupic rezonator Supersprinta za 300zl czy tez zrobic po prostu na 2 tlumikach srodkowych przelotowych.

I tu sie pojawia watpliwosc - 2' czy 2'25 bo zdania sa baaardzo podzielone? : )

Dzieki za opinie ; ) Tobie nikuś szczegolnie, bo bede mogl dac Ci buziaczka na spocie
Po co 2,25 jak końcowy i tak będzie dławił?


Czy wszyscy poznaniacy są tacy całuśni ??
Po co 2,25 jak końcowy i tak będzie dławił?

seryjnie w dc2 i ek9 jest tak, ze wydech zweza sie ku koncowi. mysle, ze to nie przypadek i nie oszczednosc materialu na zmniejszenu srednicy rur..
wydech w wolnossakach po to sie zweza ku koncowi aby zachowac cisnienie spalin i predkosc oprozniania.
Dzieki ogromne - rozwialiscie moje watpliwosci odnosnie srednicy, bo wszedzie slysze, ze zwezenie powoduje ubytek mocy, a tu mila niespodzianka - zrobie calosc na 2,25' na 2 tlumikach przelotowych i bedzie prawie jak dedyk SS Czy jesli drugi tlumik srodkowy jest przelotowy w serii to warto go ruszac?

Dedykowany Supersprinta do D-serii jest na 2,25' czy 2'? Wie ktos moze?

Tak z ekonomicznego punktu widzenia - jesli chce autem pojezdzic jeszcze ok. 1,5 roku to warto zainwestowac w wydech z nierdzewki czy starczy aluminizowany (jaka to ma trwalosc?).

Poznaniacy sa calusni, ale i oszczedni, stad pytanie


Tak z ekonomicznego punktu widzenia - jesli chce autem pojezdzic jeszcze ok. 1,5 roku to warto zainwestowac w wydech z nierdzewki czy starczy aluminizowany (jaka to ma trwalosc?).



Na półtora roku spokojnie starczy Ci najtańszy z możliwych
ja z kolei na 1.5 roku nie robilbym kompletnie nic...
Jak nie powieksze rodziny (odpukac) lub bedzie mnie stac na drugie wozidlo to auto z pewnoscia posluzy mi duzo dluzej i bede mial okazje pokazac je wnukom

Dedykowany Supersprinta do D-serii jest na 2,25' czy 2'? Wie ktos moze?





Jaaaa, ja wiem
Do D-serii SS oferuje 2"

Proponowalbym caly SS a ori zapakowac i schowac a jak bedziesz auto sprzedawal to przelozysz spowrotem stock

U mnie w D15B2 SS dal 10Hp & 15Tq

Pozdro
Zamontowalem kolektor ss (niestety doszedl obity, ale Kaliński go uratował), calosc na 2' i srodkowy przelotowy z Accorda 2-litrowki - auto ma odczuwalnie wiekszego kopa, co mam nadzieje potwierdzi hamownia podwoziowa (3-cie hamowanko w ciagu 3-mcy - bedzie co porownywac).

Dziekuje wszystkim za pomoc