zastanawiam sie czy są jakies roznice w wykonaniu miedzy wachaczami Buddy Club a Skunk2 PRO, o tych drugich slyszalem pare pozytywnych opini a jak jest z Buddy Club? tez jest wszystko perfect? nic sie nie przestawia...

które byscie polecili/wybrali...

chodzi mi o zestaw przod/tył
w wypadku przednich rozsadniej rozwiazane wydaje sie byc mocowanie buddycluba, jest wiecej blachy, wiec nie ma co sie powyginac. skunk ratuje sie duzymi powierzchniami styku sworznia z wahaczem, ale blacha samego wahacza to nadal tylko waskie paski. za regulacje od dolu plus dla skunka.

nie wiem jak do bc, ale do skunka mozna kupic zapasowy sworzen.

tylne roznia sie rodzajem gumek - bc ma tradycyjne skrecajace sie podczas pracy gumowe tuleje, skunk ma luzno obracajacy sie poliuretan. sam musisz zdecydowac co ci bardziej odpowiada.
ja wybrałem BC zrobiłem kilkaset km i jest wszystko ok.
tu o przednich gornych BC: http://www.civicklub.pl/f...ead.php?t=43445
fuck nie wyglada to najlepiej, co prawda moj civic zimy nie widzial i raczej nie zobaczy ale aby od soli itp. takie cos sypnelo to w lekkim szoku jestem.... tak samo moze sie stac ze skunk2 ?? czy wystarczy tylko te srubki wymienic odrazu ??
ja mam Skunk2 PRO przód i tył jestem zadowolony przejecahne jak narazie 4 tys km i nic sie nie przestawiło nic nie stuka i mocowanie skunka bardziej przemawia chyba niz bc śrubki w skunk sa utwardzane juz fabrycznie
http://www.civicklub.pl/f...ead.php?t=43445 moze to cos podpowie wiecej co wybrac
sprawdz 4 posty wyzej...
dzieki za info, bylem praktycznie zdecydowany na BC i o krok od zakupu ale z tego co widze nie ma to najmniejszgo sensu i biore Skunk2 PRO, tym bardziej, ze z zadna zła opinia sie nie spotkalem
Ja jeżdzę na skunk2pro. Luzów brak, śrubki ok. Na natłukłem już ponad 10.000km, głównie po kurwidołach w-wy.
Ja natłukłem tylko niecałe 4k ale też jest bombowo
pytanie na szybko.... czym rozni sie camber Skunk2 PRO od Skunk2 PRO plus
patrzyles na stronie producenta?
pewnie nie..
jakbym patrzyl to nie zadawalbym tutaj pytan napisalem... "pytanie na szybko"
zaraz dostaniesz odpowiedź, że szybciej by było gdybyś sprawdził na stronie producenta
bo dokladnie tak by bylo to, ze istnieja fora dyskusyjne nie zwalnia z myslenia i samodzielnych poszukiwan, ktore w wypadku tak banalnych pytan zajmuja w najgorszym wypadku minute

pro +


pro


teraz juz widac roznice? jak nie to podpowiem, ze chodzi o poliuretan, ktorego w wersji pro nie ma.
dzieki ale juz wyczytalem rano na stronie producenta

zdecydowalem sie na pro+ wlasnie ze wzgledu na poliuretan
no to kup odrazu zapasowe gumki, albo zanim zalozysz wahacze, to zdejmij wymiar i zrob sobie nowe tulejki - pelne, bez naciec, sa trwalsze. daje glowe, ze posypia sie identycznie jak te w tylnych wahaczach (gorne tez sie niestety wygniataja).
to lepsze/trwalsze beda te na zwykłej gumie? czyli PRO ??
pytam bo nigdy nie interesowalem sie camber i teraz na szybko musze kupic
nie wiem czy beda lepsze. ja powoli przestaje wierzyc w magiczne "niezuzywajace" wlasciwosci poliuretanu. bzdura do kwadratu. wygniata sie gorzej i szybciej niz guma.
co sądzicie o tym
http://www.sklep.tgauto.p...+kit+przod.html