- Moja przygoda z HONDĄ ma sie następująco
MODEL: HONDA Civic 4G
SILNIK: D15B2
Plan: miało być B16 ale juz nie zdążyłem
UKLAD DOLOTOWY: Dolocik z filtrem K&N + filtr na odme
UKLAD WYDECHOWY: Bez srodkowego, tył niby "mugen" w tamtych czasach to był szał
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: spreżyny H&R
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: Dokladka zderzaka
ŚRODEK: seria, gałka zmiany biegów "mugen"
wspominam to auto do dzis to był mój 1 samochód ... i chyba o zaden nie dbalem jak o tego Civa






Kolejna Honda z kolekcji to Civic 6Gen Coupe
MODEL: HONDA Civic 6G EJ8
SILNIK: D16Y8
Plan: miał być JacksonRacingSupercharger
UKLAD DOLOTOWY: Dolocik z filtrem stożkowym + filtr na odme
UKLAD WYDECHOWY: Cały uklad wydechowy Megan Racing (kolektor/srodkowy/zakonczony "mugenem"
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: cały komplet - (sprezyna + amor) Eibach
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: Dokladka "Mugen Style" + Clear LED
ŚRODEK: seria, gałka zmiany biegów "type R"










Aktualne "zajęcie"
MODEL: HONDA S2000 AP1
SILNIK: F20C1
Plan: kompresor J's Racing albo Comptech
UKLAD DOLOTOWY: czeka komplet CAI + "suchy" filtr stożkowy AEM z Hydroshield, czekam Oil Catch Tank + wszystkie przewody czerwony Silicon
UKLAD WYDECHOWY: seria i tak zostanie
ELEKTRONIKA: seria
Plan: Hondata + APEXI-VAFC
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: cały komplet H&R
UKLAD HAMULCOWY: seria
Plan: EBC GreenStuff
BODY-KIT: seria i tak zostanie - koncówki tłymika z AP2 jak i Felga 17 /+ skarpeta Spoon'a:)
ŚRODEK: gałka "S Type" z Acury, detale z S2000 AP2













Poozdrawiammm