SILNIK: D16Z6 vtec OBD1 / remont OEM, ACL, NPR, Vision, Millers Oil / cienka uszczelka D16Y8 + ścięta głowica, MFactory magnetic drain plug set, Vision kable/separatory, jakiś tam porting
UKŁAD DOLOTOWY:CAI AEM IntakeSystem
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 polerowany - przelot 2,25'' typu CATBACK - Magnaflow muffler - http://www.drogos.pl
ELEKTONIKA i ELEKTRYKA: Wspomaganie kierownicy, centarlny zamek, elektryczny szyberdach
UKŁAD NAPĘDOWY: Lekkie koło zamachowe Fidanza
UKŁAD HAMULCOWY: przód- MIKODA SPORT z klockiem EBC blackStuff / tył- EBC gładki z klockiem tym samym / RBF 600
ZAWIESZENIE: Supersport Kit 50/40, aluminiowe wachacze Blox, komplet rozpórek + Cpillar, Przednia górna UltraRacing, ROTA AUTOX Black RedLip + YOKOHAMA PARADA SPEC-2 195/50, nakrętki lekkie Vision black/red
BODY-KIT: Nowy lakier Taffeta White, tylny zderzak JDM, ambery
ŚRODEK: Welurowa tapicerka, przednie fotele CRX poliftowe, gałka Mugen, kierownica Momo Corse, czerwone dywaniki welurowe
CAR AUDIO: Radioodtwarzacz Sony X-Plod CDX-GT200 , jakieś tam badziewne głośniki w drzwiach
PLANY:
- doładować kompresorem EATON M62
- krótka skrzynia
- jakieś bardziej klasyczne koło typu MUGEN M7
- zawieszenie gwintowe
- ...
Witam w sumie ponownie swego czasu było już tutaj to auto lecz teraz myślę jest bardziej interesujące
Auto zostało przebudowane od podstaw, kompletna blacha + nowy lakier, hamulce, silnik, zawieszenie...
Przejechało dopiero jakieś 1000 km po odbudowie czeka jeszcze je trochę pracy z detalami aby wszystko było jak należy. Bardzo dużo przydatnych informacji z tego forum było pomocne w budowie więc kolejne sugestie mile widziane

Before:
Trochę dużo zdjęć ale obrazują jak to było..


































After:






...



A rodzynek jest jeszcze jeden, mojego kolegi z którym razem sobie ogarniamy 4geny chyba najpiękniejszy USDM w Polsce jak nie w UE
EFsedanSQUAD
