SILNIK: d15z6. Planów bark, ewentualnie głowica z d16z6
UKŁAD DOLOTOWY: z ITR (POLECAM!) + doprowadzenie powietrza. Plan kolektor od d16z6 + jakaś przepustnica większa
UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 eBay, reszta seria. Plan raczej 2cale z katalizatorem + końcowy nie wiem jeszcze jaki
ELEKTRONIKA: stock. Plan przejście na obd1
UKŁAD NAPĘDOWY: stock. na dniach bedzie skrzynka z d13b2 + short homemade, później pewnie sie jeszcze cos urodzi
ZAWIESZENIE: rozpórka OEM, nowe gumki OEM, reszta stock. po zimie ( o ile będzie) koni str, felga 15" slipstream czarna lub auto-x czarna z czerwonym lipem. moze coś doradzicie?
UKŁAD HAMULCOWY: stock
BODY-KIT: stock. Plan odświeżenie lakieru + dokładka EK4 + OEM owiewki na boczne szyby, może jakiś sticker
ŚRODEK:stock + zegary ala spoon. Plan fotele z pralki, kierownica persona z czerwoną nicią, gałka suknk OK?
CAR-AUDIO: cos gra
MOC: przybywa
Ogólny plan, w miare szybkie ek3 w klimacie JDM.
Na dzień dzisiejszy najbardziej jestem zadowolony z dolotu z itra ze szczelnym doprowadzeniem powietrza (gazete wciąga ) bo jest efektywny a nie efektowny. Miałem allegrową power rure z podobnym doprowadzeniem i po za rykiem nie współgrającym z mocą silnika, praktycznie nic nie dawał. Po kolektorze też czuć wyraźną poprawe, no i zaczyna jakoś w miare jeździć to moje biedne ek3 . Po otrzymaniu skrzyni z d13 spodziewam się dużo ciekawszej jazdy
Do wiosny powinno być ogarnięte wsio



