MODEL: 1996 ek3 hatchback, 3d

SILNIK: d15z6. Planów bark, ewentualnie głowica z d16z6

UKŁAD DOLOTOWY: z ITR (POLECAM!) + doprowadzenie powietrza. Plan kolektor od d16z6 + jakaś przepustnica większa

UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 eBay, reszta seria. Plan raczej 2cale z katalizatorem + końcowy nie wiem jeszcze jaki

ELEKTRONIKA: stock. Plan przejście na obd1

UKŁAD NAPĘDOWY: stock. na dniach bedzie skrzynka z d13b2 + short homemade, później pewnie sie jeszcze cos urodzi

ZAWIESZENIE: rozpórka OEM, nowe gumki OEM, reszta stock. po zimie ( o ile będzie) koni str, felga 15" slipstream czarna lub auto-x czarna z czerwonym lipem. moze coś doradzicie?

UKŁAD HAMULCOWY: stock

BODY-KIT: stock. Plan odświeżenie lakieru + dokładka EK4 + OEM owiewki na boczne szyby, może jakiś sticker

ŚRODEK:stock + zegary ala spoon. Plan fotele z pralki, kierownica persona z czerwoną nicią, gałka suknk OK?

CAR-AUDIO: cos gra

MOC: przybywa

Ogólny plan, w miare szybkie ek3 w klimacie JDM.
Na dzień dzisiejszy najbardziej jestem zadowolony z dolotu z itra ze szczelnym doprowadzeniem powietrza (gazete wciąga ) bo jest efektywny a nie efektowny. Miałem allegrową power rure z podobnym doprowadzeniem i po za rykiem nie współgrającym z mocą silnika, praktycznie nic nie dawał. Po kolektorze też czuć wyraźną poprawe, no i zaczyna jakoś w miare jeździć to moje biedne ek3 . Po otrzymaniu skrzyni z d13 spodziewam się dużo ciekawszej jazdy

Do wiosny powinno być ogarnięte wsio







zdjecia kozak
Planów bark, ewentualnia głowica z d16z6

zacne plany...
20 minut temu założyłem temat więc wyluzuj troche
felga 15" slipstream czarna lub auto-x czarna z czerwonym lipem. moze coś doradzicie?


Slipstream w rozmiarze 15" zginie, będzie wyglądała na mniejszą. Auto-x jakoś średnio widzę na 6genie.
i nawet odkrecana jest

[ Dodano: 2008-09-19, 19:06 ]
ala jdm