SILNIK: D16Z6, podwyższona kompresja, regulowane kółko Skunk2
UKLAD DOLOTOWY: CAI home made, stożek K&N, powiększony kanały dolotowe, przepustnica H22
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4,2,1, pełen przelot 2.25 cala
ELEKTRONIKA: ELEKTRONIKA: strojenie Crome.
by RYS - Strojenia.PL
UKLAD NAPĘDOWY: 3,4 bieg Crx
ZAWIESZENIE: koni 1130- /konieczne są stabilizatory na przód i tył - in progres
UKLAD HAMULCOWY-seria / konieczne są skuteczniejsze hamulce - in progres
BODY-KIT: dokładka przód, halogeny./ w planach będzie malowanie całej karoserii.
ŚRODEK: Brak środka
CAR-AUDIO: konie w duszy grają,
INNE: link z wyniku http://delta.home.pl/chip...rlos_wykres.jpg
ZDJECIA:
![](http://img165.imageshack.us/img165/3474/nikon469oc8.jpg)
![](http://img165.imageshack.us/img165/nikon469oc8.jpg/1/w640.png)
![](http://img152.imageshack.us/img152/3614/nikon436rx7.jpg)
![](http://img152.imageshack.us/img152/nikon436rx7.jpg/1/w640.png)
![](http://img267.imageshack.us/img267/5506/nikon466ot0.jpg)
![](http://img267.imageshack.us/img267/nikon466ot0.jpg/1/w640.png)
![](http://img100.imageshack.us/img100/7557/p1010142oz0.jpg)
![](http://img100.imageshack.us/img100/p1010142oz0.jpg/1/w640.png)
![](http://img21.imageshack.us/img21/1930/hamowniawynikc.png)
MOC: seria 125/ po przeróbkach 152hPa-171Nm
Obecny kształt Hani zawdzięczam grupie zapaleńców z JHG za co jestem im bardzo wdzięczny. Więc woli formalności thanks for: JKL,Dragi, Marjan, Łukaszek a i Kabi się dorzucił ... oczywiście nic by nie powstało gdyby nie nasze kochane kierowniczki:) Marcia, Blokadka, Doris, Ann dzięki za dobre słowa.
Bardzo chciałbym podziękować chłopakom z poziomkowej za pomoc w ogarnięciu mojej Hani. Serdecznie dziękuję.
W planach na przyszłość ..... może mały soft? Czas pokaże.