MODEL: HONDA CIVIC 97' Hatchback,3
SILNIK: D16Z6, podwyższona kompresja, regulowane kółko Skunk2
UKLAD DOLOTOWY: CAI home made, stożek K&N, powiększony kanały dolotowe, przepustnica H22
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4,2,1, pełen przelot 2.25 cala
ELEKTRONIKA: ELEKTRONIKA: strojenie Crome.
by RYS - Strojenia.PL
UKLAD NAPĘDOWY: 3,4 bieg Crx
ZAWIESZENIE: koni 1130- /konieczne są stabilizatory na przód i tył - in progres
UKLAD HAMULCOWY-seria / konieczne są skuteczniejsze hamulce - in progres
BODY-KIT: dokładka przód, halogeny./ w planach będzie malowanie całej karoserii.
ŚRODEK: Brak środka
CAR-AUDIO: konie w duszy grają,
INNE: link z wyniku http://delta.home.pl/chip...rlos_wykres.jpg
ZDJECIA:













MOC: seria 125/ po przeróbkach 152hPa-171Nm

Obecny kształt Hani zawdzięczam grupie zapaleńców z JHG za co jestem im bardzo wdzięczny. Więc woli formalności thanks for: JKL,Dragi, Marjan, Łukaszek a i Kabi się dorzucił ... oczywiście nic by nie powstało gdyby nie nasze kochane kierowniczki:) Marcia, Blokadka, Doris, Ann dzięki za dobre słowa.

Bardzo chciałbym podziękować chłopakom z poziomkowej za pomoc w ogarnięciu mojej Hani. Serdecznie dziękuję.

W planach na przyszłość ..... może mały soft? Czas pokaże.
widzialem wczoraj na C i bardzo fajnie sie prezentuje i motorownia też fajna
ładna, czysta
widać, że zadbany egzemplarz
mój kochany silniczek

Powodzenia w modach Carlos
mój kochany silniczek

Powodzenia w modach Carlos

Widzisz jak ładnie daje radę

Silnik zrobiony naprawdę profi przez SSG, jeszcze kilka drobnych detali i autko będzie gotowe do z B16
o w koncu cos blizniaczego

piekny wynik gratki
no w koncu chcesz jakies ladne fotki to zadzwon powodzonka w dalszej drodze
no w koncu chcesz jakies ladne fotki to zadzwon powodzonka w dalszej drodze



my po przejściach to powinniśmy się razem koniecznie... a oczywiście na zdjęcia się piszę ... zdzwonimy się
Atrape grila bym zmienił na coś ciekawszego. Felgi okej i wyczesane zegary
Atrape grila bym zmienił na coś ciekawszego



atrapa jest zmieniona. to są stare foty
Można wiedzieć do ilu został podbity stopień sprężania?
15
oj chyba nie
SILNIK: D16Z6, podwyższona kompresja



acha, fajnie... Można by napisać jak?

jeśli wierzyć wikipedii seria D16z6 ma 9.2:1 , przy takim wyniku i z takim osprzetem to max daję 10-10.5:1
Fajny projekcik. Ładny wynik.
tłoki zmieniane?
tłoki są od y8, można uzyskać jeszcze lepszy wynik zakładając tłoki od z5
Fajne zegary fajne felgi coś w moim stylu co do stabilizatora przedniego proponował bym założenie go od ek4 26mm powodzenia w dalszych modach
EK4 raczej nie ma 26mm staba
Super wynik
EK4 raczej nie ma 26mm staba



Ma tak samo jak i w ek9 26mm
z kolei w ej9 jest 22mm
a w dc2 24mm
nie wiem może się mylę ale z tego co wiem to tak jest
EK4 przed liftem 24mm, po lifcie chyba tyż

26 mm to ma MB6
Felga taka jak moje..; ) ?
tłoki są od y8, można uzyskać jeszcze lepszy wynik zakładając tłoki od z5



O tłokach z z5 słyszałem, a od y8 jeszcze nie. Do ilu jest podbita kompresja? Planuje podobny zabieg u siebie i dlatego byłbym wdzięczny za odp.
o kilka groszy.
EK4 przed liftem 24mm, po lifcie chyba tyż

26 mm to ma MB6



http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=1278 temat elmera jest bardziej obcykany w tych sprawach sprawdzi i się odezwij
ja się opieram na pomiarach które robione były u nas na spocie, ale ok, luuuuuuz

END OT
Jak sie jeździ na przepustnicy od h22 bo mam zamiar założyć taką i zastanawiam sie czy nie przekombinuje
pewnie jeździ sie tak samo jak na każdej innej...
EK4 przed liftem 24mm, po lifcie chyba tyż

26 mm to ma MB6


Ku scislosci. EK4 czy to przed czy po lifcie ma 26mm przedni stabilizator.

Nie myslales o walku aby wynik byl jeszcze lepszy
w sumie szkoda ze sprzedana...