W koncu postanowilem pokazac swoje autko

MODEL: 1995, HB EG5
SILNIK: D16Z6 ==> swap na B18C4
UKŁAD DOLOTOWY: seria, w planach CAI i jakis kolektor
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4-1 2,5", reszta kwas 2,5'' na dwoch przelotach
ELEKTRONIKA: P28+mapy B18C4
UKŁAD NAPĘDOWY: seria LSD, w planach 1,2,3 od Y21 lub S80 z integry
ZAWIESZENIE: Koni Kit 1130
UKŁAD HAMULCOWY: przód EBC Ultimax i Red Stuff, tył gładkie EBC i Red Stuff, Motul RBF660, nowe wszystkie gumki w zaciskach
BODY KIT: dokładka VTI
ŚRODEK: fotele od prelude, podświetlenie zegarów, przełączników i konsoli na biało
CAR-AUDIO: jakies radio z CD;)
MOC: 180KM & 172Nm
ZDJĘCIA:


fotki ze swapa na b18c4:


Wiosna 2009r:




dobry jest
ooo... jaka ładna tablica rejestracyjna
Fajny z cicha pękł killer.. nie jednemu utrze nosa spod świateł
dobry sleeper
stock z zewnątrz+ mocny silnik i wystarczy
Fajny sleeper. Kiedy wykres? chcialbym zobaczyc jak to sie kreci
wykres bedzie jak zaloze wydech.
bardzo zacne auto. na zewnątrz żadnej wskazówki co drzemie pod maską

wpadaj na spoty
wykres bedzie jak zaloze wydech.



Lepiej zmierz na początku serie, żeby było wiadomo ile wydech dał
raczej teraz powinno byc w okolicach serii bo silnik zdrowy, nie bierze wcale oliwy (5w40), w weekend moze zaloze juz wydech wiec bedzie mozna jechac sie zmierzyc
Ja mimo wszystko wolałbym wiedzieć czym dysponuję wyjściowo
No i wjechał wydech na 2 przelotowych 2,5'' + 4-1 kolektor ebay. W poniedziałek montaż


Tomac, ale to jakby nie bylo 2 razy trzeba zaplacic, a z kasa u mnie ostatnio krucho. Zhamuje sie jak zaloze ten wydech
bardzo fajny sleperek bedzie smigał po wawie

tylko pomruk na tym wydeszku bedzie troche zdradzał potworka .... ciekawe ile wyjdzie po wydechu
Pomruk to chyba malo powiedziane bede musial chyba z powrotem zlozyc bagaznik i fotele


Tomac, ale to jakby nie bylo 2 razy trzeba zaplacic, a z kasa u mnie ostatnio krucho. Zhamuje sie jak zaloze ten wydech



Wszystko rozumiem. Jednak ewentualny "przyrost" po wydechu możesz odczytać "błędnie" bo bedziesz się odnosił do katalogowych 169KM. Jeśli po hamowaniu wyjdzie (przypuśćmy) 170KM to powiesz że wydech dał tylko 1KM. Jeśli silnik nie trzyma serii (czego Ci nie życzę) i seria by wypluła 160KM, a po wydechu wypluje te 170KM to możemy już mówić o dziesięciokonnym przyroście (mowa o parametrach maksymalnych - pomijam narazie przebieg krzywych na wykresie).
To wiele więcej nie kosztuje, a z panem od hamowni pewnie można wynegocjować niższą cenę za podwójny pomiar.
Ładnie sie zapowiada-każdy pewnie pomyśli"...o taki turkusowy civic to napewno college 1.3,obiedziemy go napewno naszym BMW 1.8 na pełnym wtrysku "a tu k...wa POWODZENIA
dzisiaj widzialem chyba na Frontowej taka jakas podobna pierdziawke...

[ Dodano: 2008-04-17, 23:54 ]
Teraz kolej na mały update spowalniaczy:) poprzednie tarcze poddały sie i czas było zakupic:



a tu juz zamontowane na aucie:


Niestety samochod stoi na 14" zimowkach bo cały budzet na ten miesiac poszedł w hamulce. Ale było warto bo teraz hamuje znacznie lepiej, chodz na 100% jeszcze nie testowałem bo dopiero 100km zrobilem i musza sie kloce ułozyc. Teraz Hondzia wyglada tak:



Doszło pare rzeczy z zewnatrz, czyli ambery, tylne swiatla usdm, biale podswietlenie tablicy. Na montaz czeka rowniez lekka klapa z laminatu:)

[ Dodano: 2008-05-06, 11:19 ]
Daj znać jak Ci sie sprawują Ultimaxy bo ja już swoje pogiąłem...
to auto absolutnie niczym nie zdradza swojego charakteru i tego co kryje się pod maską
dla mnie bomba..
Ta srebrna stalowa felga jest piękna !! Brakuje naklejek College do kompletu Ten cif jest piękny
sczerze jakbym go spotkał na ulicy to bym pomyślał, że jakiś gówniarz kupił sobie tłumik krzyska malona do swojego 1.3... zajebiście niepozorny samochód...
ta fura kopie dupe, jest extra. czekam na taki silnik u mnie
Srebrna stalowa felga do wakacji raczej wyleci Zastanawiam sie nad Rotą C8 sport bronze ale nie wiem czy podpasi do tego koloru?

A tymczasem w weekend troche czerwieni pod maska sie pojawilo<biggrin> (tak, wiem to nie C6 ale czerwony mi sie bardziej podoba )


Gr00bY ultimaxy sprawuja sie jak na razie calkiem spoko, czuc roznice wzgledem tego co bylo poprzednio.

Dzis troche pomeczylem sie z tylna klapa z laminatu i wyszło ze musze troche tylny pas wyciagnac bo przy***alem w filar na wileniaku . Przyszły tez rejestracje w formacie USA I dokładka z VTI:) ale fotek brak bo nie zamontowane jeszcze
Auto jest mega nie wiem czemu ale ten kolor jest super, proponuje ci do tego zestawu C8 ale w bieli ogolnei jakas biala felge!
no kurde bezkitu mega ciche auto
jakby kolpaki byly to bylby pelen lans
Bardzo fajny projekt, wygląda na to, ze przemyślałeś sobie wszystko z góry. Kolor mi się podoba. Faktycznie biała felga jest tutaj wskazana. W zestawieniu z tym kolorem, najbardziej podobałby mi się Sprint Hart CP-R w bieli, z polerowanym rantem. Za wodą jeździ pewnie tego sporo ale u nas byłby to rodzynek
Ja bym wybieral między GT-3, Attack i Slipstream wszystkie białe:)
Kurdę pozazdrościć poprawnego podejścia do sprawy. Najpierw mechanika potem lans.
Co do felg to polecam białe. U mnie na osiedlu jeździ Coupe w Twoim kolorze na białej feldze i wygląda super!!
dzis wlasnie odwiedzil mnie kurier


oponki to Yokohama S.drive 195/45/16, a felgi dopiero za miesiac beda

a w tle widac zalozona na szybko klape z laminatu i rejestracje, troche nie taka jak chcialem ale moze byc

[ Dodano: 2008-07-28, 15:00 ]