SILNIK: d15b7, obecnie zeSWAPowany na B16A2 1998rok. mały remont na oryginalnych czesciach.pierscienie+uszczelniacze+komplet uszczelek. gotowe
UKLAD DOLOTOWY: dedykowany dolot z karbonowa puszka rezonansowa. doprowadzone zimne powietrze ze zderzaka
UKLAD WYDECHOWY: 60mm polerowana kwasówka.2 srodkowe przelotowe+tylny przelotowy BlacFlame. brak katalizatora.kolektor z b18c6
ELEKTRONIKA: seria, wskaznik cisnienia oleju. w planach kontrolki pracy vteca
UKLAD NAPĘDOWY: mocniejsze nowe polosie
ZAWIESZENIE: komplet amorkow i sprezyn Weitec+Jom -60mm, niektore elementy gumowe zamienione na poliuretanowe ES. komplet trzech rozporek Boomtza+ przednia gorna seryjna od VTi.
UKLAD HAMULCOWY- przednie tarcze nacinane ATE powerdisc+ klocki orginal honda,
BODY-KIT:kierunki Amber Vision, , prawie karbonowa maska JC, klamki i listwy w kolorze nadwozia. dokladka vti...status...folia sie odkleja :evil:
ŚRODEK: zegary od Vti+ czerwone podswietlenie. w trakcie czerwone podswietlenie konsoli srodkowej + zegarek, gałka type R+ short shifter boomtz,kierownica momo obszyta nowa, czarna skora+czerwone nici
CAR-AUDIO: ...ano cos tam jest i nawet drzwi wygluszone matami
A TU ZDJECIA Z OD MOMENTU ZAKUPU:
jeszcze na lawecie


ze swoja siostra Hania co miala se nowe lampki przez pare dniów

i sie panie zamienily na lampeczki na jakis czas

wszystkie filterki i inne takie powymieniane, akumurator oryginalny normalnie

a co bedzie potem sie z nia dzialo???hmmmm....zobaczycie!
























NOWE FOTKI PACJENTKI PO TRANSPLANTACJI SERDUCHA I WSCZEPIENIU PARU INNYCH ORGANOW:

tak to teraz wyglada sobie. nie mialem jescze czasu by poczyscic troche komore z brudu, ale zajme sie tym za niedlugo

dekiel z bliska

zagoscily zegary z Vti + czerwone podswietlenie

wydech tez przeszczepiony. wymaga małej korekty montazu

short shifter. na serio daje duuuza frajde z jazdy

gałeczka type R

dolna rozpórka

w bagazniku tez rozpora...i malo miejsca przez woofer

jak sie dobrze przypatrzy to dolna rozporkie zobaczy

piekna pupa w całosci :lol:

a tu efekt najszybszego i najtanszego tuningu czyli jak z pomoca rozpuszczalnika i szmatki zrobic sobie wersje Si
a tu juz z kolektorem z b18c6

a tu fotki po naprawie tylnych rantow nadkoli, lakierowaniu calych tylnych blotnikow i przy okazji listew+klamek w kolor:





a tu dokladka od vti (cena w aso280zł) oklejona folia carbon look...niestety folia nie sprostala naszej zimie i zaczyna sie odklejac...szkoda, na serio fajnie to wygladalo



a tu ostatni nabytek...

tak sobie wyglada bez maski:


pogromca karbonowych masek z JC
i efekt koncowy...trza jescze poregulowac...


daje na szybko zrobione zdjecia VioleTki w barwach błotnych z amberami i seryjnymi lampami

