MODEL: 1995, coupe USDM
SILNIK: D16Z9 seryjnie 125KM, turbo 1,1bar, kute korby Eagle, odprezajace tloki YCP Vitara, CR-8,5:1, tryski z evo 535cc, pompa pailwa walbro, mapsensor mpx4250, aktualna moc 263KM
UKLAD DOLOTOWY: IC, BOV itd...
UKLAD WYDECHOWY: kolektor baran, turbina mitsubishi td04, uklad 2,5" z kwasowki, tlumik koncowy
ELEKTRONIKA: ECU strojone przez Strojenia.pl na Crome
UKLAD NAPĘDOWY: sprzeglo XTD stage 3, dluuuga skrzynia z d15
w planach: szpera
ZAWIESZENIE: sprezyny Teve -40mm, rozporka przednia gorna, tylna gorna, tylna dolna, alufelgi 16 z oponami 195/45/16, stabilizator przedni 26mm, tylny seria.
UKLAD HAMULCOWY- przod - nacinane tarcze 262mm, klocki Ferodo Premier, tyl tarcze 242mm, przewody w oplocie Goodridge
BODY-KIT: seria z fabrycznym spoilerem na klapie i dokladka z VTI, ciemne szyby, pasek przeciwsloneczny
ŚRODEK: zmieniony mieszek i dzwignia zmiany biegow na skorzane z czerwonymi nicmi, alu-ramki zegarow, dodatkowe wskazniki smoke II w miejsce po radiu: egt, boost i temp oleju, przednie fotele z Prelude
CAR-AUDIO: seryjne glosniki z usa i jakies tam radio







wykres na 1.1bar:


i klip z sezonu 2009:
http://www.youtube.com/watch?v=nvocjIDKIdM
No wysyp tych T . Piękna kupa
ładniutka i jeszcze ten moment obrotowy....
Ten już trochę czasu jeździ, i to całkiem sympatycznie
Ali-En i tutaj jestes?
no jezdzi jakies dwa lata, tylko na tym forum sie nie prezentowalem
Ali-En i tutaj jestes?

Niedługo będziesz się bał lodówkę otworzyć
Jakby nie patrzeć bez modyfikacji mam pure JDM samochód
filmik z onboardow z niedzielnej imprezki na rakietowej z focusem ST przyznam ze bylo ciezko
http://www.youtube.com/watch?v=7v3IvnMz4BQ
piekny tor szerokosci chodnika
jak sie nie ma co sie lubi...
piekny tor szerokosci chodnika

Na którym najmniejszy błąd kończy się lądowaniem w trawie. Przez to jazda tam jest trudniejsza. Frajdę daje i tak świetną.
Mowad: mogłeś jeszcze dać ten link: http://www.youtube.com/watch?v=RQZBvNcOw1s
No moglem, tylko ten juz nie dotyczyl mojego auta

Bilans z rakietowej mi sie powiekszyl - poza spalonym lakierem na felgach i padnietym czujnikiem EGT doszlo pekniecie kolektora wydechowego (ale w sumie nie wiem czemu, o nic nie zaczepilem, nawet nie wypadlem w trawe), puscil dziad na spawie do flanszy...

[ Dodano: 2010-05-12, 17:17 ]