SILNIK: D16Z9 seryjnie 125KM, turbo 1,1bar, kute korby Eagle, odprezajace tloki YCP Vitara, CR-8,5:1, tryski z evo 535cc, pompa pailwa walbro, mapsensor mpx4250, aktualna moc 263KM
UKLAD DOLOTOWY: IC, BOV itd...
UKLAD WYDECHOWY: kolektor baran, turbina mitsubishi td04, uklad 2,5" z kwasowki, tlumik koncowy
ELEKTRONIKA: ECU strojone przez Strojenia.pl na Crome
UKLAD NAPĘDOWY: sprzeglo XTD stage 3, dluuuga skrzynia z d15
w planach: szpera
ZAWIESZENIE: sprezyny Teve -40mm, rozporka przednia gorna, tylna gorna, tylna dolna, alufelgi 16 z oponami 195/45/16, stabilizator przedni 26mm, tylny seria.
UKLAD HAMULCOWY- przod - nacinane tarcze 262mm, klocki Ferodo Premier, tyl tarcze 242mm, przewody w oplocie Goodridge
BODY-KIT: seria z fabrycznym spoilerem na klapie i dokladka z VTI, ciemne szyby, pasek przeciwsloneczny
ŚRODEK: zmieniony mieszek i dzwignia zmiany biegow na skorzane z czerwonymi nicmi, alu-ramki zegarow, dodatkowe wskazniki smoke II w miejsce po radiu: egt, boost i temp oleju, przednie fotele z Prelude
CAR-AUDIO: seryjne glosniki z usa i jakies tam radio
![](http://www.mowad.tuning.opole.pl/civodr1.jpg)
![](http://www.mowad.tuning.opole.pl/civodr2.jpg)
![](http://www.mowad.tuning.opole.pl/civodr3.jpg)
![](http://www.mowad.tuning.opole.pl/civodr4.jpg)
![](http://www.mowad.tuning.opole.pl/civodr5.jpg)
wykres na 1.1bar:
![](http://www.mowad.tuning.opole.pl/wykresksport.jpg)
i klip z sezonu 2009:
http://www.youtube.com/watch?v=nvocjIDKIdM