MODEL: Civic ED6 3drzwiowy hatch, czarny, rocznik 1990

SILNIK:
D16Z5 swap z D15B2 MPI wykonany 16.05.2005 własnoręcznie
BIG THANX za pomoc- MF, Pit, Elmer

PRZENIESIENIE NAPĘDU:
seryjny lewarek, 3 i 4 bieg z CRX'a 1.6i-16

UKLAD DOLOTOWY:
wkładka K&N z doprowadzeniem zimnego powietrza
powiększona przepustnica na 60+mm- w trakcie, projekt niedokończony

UKLAD WYDECHOWY:
kolektor z D16A9 reworked by Me, reszta 2 cale

STIFF STUFF:
Bilstein + Jamex
rozpórka
stabilizatory z CRX w trakcie, czekają na montaż

BODY-KIT:
dokładki pod zderzakami przód i tył z i-VT
czerwona blenda z tyłu 1.6i-16
maska z "garbem" 1.6i-16
alu kółka 14 z i-VT


INTERIOR:
deska rozdzielcza CRX 1.6i-16 '91
zegary CRX i-VT
kierownica OEM accesories MOMO
kanapa od ED7 1.6i-16

SSS Pruszcz 30 lipca '05 - ET 15,040
:wstyd:

Hi-res na życzenie.
jak już mówiłem - jest miszcz! :padam:
Super! Jeden z najlepszych 4g w Polsce! Brawo!
takie cvc upewniaja mnie w tym ze Honda power...
:jdm:
:padam: :padam: :padam: :padam:

Piekne wozidło !!! Gratuluje wam chłopaki !!!
Pure JDM
Ziooom, idziesz do przodu :padam:
Nevada, Ty wiesz, że masz samochodzik pierwsza klasa :padam:
Może to głupie, że brandzluję się przy wszystkich samochodach, które tu się pojawiają, ale co ja poradzę, że one są świetne, a ja jestem JDM freak? :hyhy:
UPDATE:
projekt powoli się rozwija, parę nowych zdjęć, między innymi prawie ukończony produkt z Nevada Performance




Nie chcę Cie martwić, ale ta przepustnica jest chyba od wersji bez kata i nie ma wyjścia na filtr węglowy. Ale rozwiert okrutny :padam:
jak mu nie podejdzie, to mi ją sprzeda.

Nev, jakie masz pomysły na kolektor dolotowy?
podejdzie, bo to nie wazne jest
Bedzie teraz fasta i harda :hyhy:
przepustnica jest okrutna. uwazaj zeby jej nie zagniesc opaską od dolotu.
jak sie teraz smiga na tym zawiasie?
Montaż dolotu bedzie masakrą czuje, trzeba bedzie baaardzo uważać. Z zawiasu jestem zadowolony, ale to jeszcze nie jest to. Na dniach wrzucam stabilizator na tył i się zobaczy. Chyba jeszcze pokombinuje ze sprężynami przednimi, chyba mają troche za mały skok na nasze wykroty.
Dlatego moze na serie przejdziesz, tak jak ja planuje...
Dłuższe przednie sprężyny to seria właśnie- zobacze jeszcze.
No przepustnica kozak. A ile ma seria mm bo nawet nie wiem?? Te scianki sa na tyle grube ze mozna je roztoczyć?? Pozostaje jeszcze powiekszenie srednicy kolektora zaraz za przepustnica Ogólnie widze zbrojenie na pruszcz
seryjnie ma 56mm
Auto czeka już gotowe na Pruszcz, przepustnicy niestety nie dałem rady ogarnąć, temat przekładki TPS'a i jego kalibracji jest dla mnie zbyt ryzykowny by to robić tuż przed zawodami.

Auto na spokojnie ogarnięte, zobaczymy jak pojedzie. :oczami:
LPG wyregulowane?? :hyhy:
opał dobrze wygrzany.
Mam nadzieję że będzie to jaszybasza Dseria w Polsce.
A na pewno na Pomorzu :hyhy:
majlo zrobił 14,4 swoim D16? U nevady niestety nie ma szans na nawet zblizony wynik Ale pomorskie 1,6 najszybsze moze i da rade :hyhy:
Najszybsze bo ja nie startuje :hyhy:
ty jesteś Białystok, więc ew. bedziesz mistrzem kresów
ale my na kresach dobrze na kreskach stajemy :wstyd:
15,8 na mokrym :niepewny:
jestem zły na maxa, pierw false start, a potem drugi bieg:
start, jedynka, dwójka, trójka, meta blisko, czas na czwórkę- dwójka :przestraszony: , dym o kurwa, czas 15,8...

tyle.

All in all- porażka.
A auto całe? Bo skoro zredukowałeś bieg przy ok. 7000 obrotów, to różnie może być...
silnik i skrzynia na razie chodzą dobrze, trzeba wyregulować zawory i się zobaczy
nawierzchnia była wilgotna i chyba lekko zblokowało koła, więc może nie dostał tych 11000rpm na dwójce...
:szok: o kurwa wspolczuje...
To masz stary szczęście - ja po mojej akcji mam łożyska w skrzyni do wymiany.
Jedziesz do Torunia?
Na SSS są wyniki- pierwszy bieg 15,63
Nieźle, za rok może złamiesz 18.
Tobie przynajmniej nie zabrakło benzyny
Kras... poważnie?
Chłopaki co z Wami, coś w upałach sobie nie radzicie
nie było upału. padał deszcz i było tak z 18-20 stopni.
Nie będę taki pokaże wam :]


W ładnym towarzystwie



Podczas walki
o prosze... nawet sie na fote załapałem
Ten cfaniak obok laski ?? :luka:
Pati obraca sie wyłącznie w doborowym towarzystwie :hyhy:
Kras... poważnie?



No nie tak żeby fura zdechła i trzeba było holować, ale niestety...było za mało gdy pobór się zwiększał, czyli w momencie wbicia czwórki...więc ostatnie 100m w obu przejazdach już bez napędu, tylko zwalniałem :przestraszony:
chlopaki, kurwa co z Wami?
kolejny misshift, brak wachy (chociaz Kras nie przejmuj sie, z tego co slyszalem to Stefanickiemu na GSMP tez wachy brakowalo :rotfl: )
:wstyd:

Jeszcze dopiszę by przylansować co w aucie po drodze z drobiazgów zrobiłem- widać na zdjeciu Waltera:
-inna czerwona blenda w idealnym stanie,
-inna lewa lampa w idealnym stanie, czysta w środku,
-kupiłem brakującą część tylnej podkładki w ASO
-no i ta skrzynia biegów, szybka fotka z walki, plecy Pita i rozmazana facjata Szybika
przy okazji wielkie dzięki dla Szybika za robote i Remka z Civic Klub za support i hotline.


W drodze nowy produkt z Nevada Performance, spy shots soon.
Ciary mnie po plerach przeszły jak zobaczyłem tą skrzynię jeszcze raz :wstyd:
Ale zajebisty warsztat :wow:

Zabierzcie mnie tam kiedyś wezme materac i zostane na noc :spi:

Widze że jak będę chciał zmieniać tuleje to jest gdzie :gwizd:
Walter, to było zaplecze- serio :hyhy:
eeee, przymierzam się do sprzedaży autka- more info PM
w piątek była mała ustawka SRT, dla jaj wystartowałem z Mercem CL500- największa beka że dostał po pupie :rotfl:
pan był tak zciśnieniowany że za drugim razem juz nie popuścił mi i od trzeciego biegu zdecydowanie mi odjechał
co za skrzynia??
skrzynia umarlaka chyba
co za skrzynia?
w CL'u był bodajże tip-top tronic
SPRZEDANY koledze Szadiemu :niepewny: