MODEL: '91 EE9 b16a1
SILNIK: na razie seria ; plan : doprowadzenie do jak najlepszego stanu, kółko pasowe CTR N1
UKLAD DOLOTOWY: seria plan: przepustnica 65mm rozwiercenie seryjnego kolektora, stożek bądź wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: seria plus jakiś brzydal Ultera jako końcowy ; plan: zmiana na 57mm wewnętrznej średnicy
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło Exedy,; plan: FD 4,4; lekkie koło zamachowe,
ZAWIESZENIE: seria z krótszymi i twardszymi springami plan: amorki Kayaba AGX lub Koni sport
UKLAD HAMULCOWY: klocki Ferodo Premier przód reszta seria; plan: na przód Turbo Groovy plus klocki Red Stuff, tył seria tarcza i Green stuffy
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: kierownica Momo Corse
CAR-AUDIO:Sony cdx-s2000 plan: głośniki Hertz ESK 165mm
INNE : ogólnie cały czas staram się przywrócić seryny wygląd bo była tragedia
MOC: seria 150KM i 144Nm PLAN : 175KM i 165Nm

ZDJECIA:




małe VT na letnim setupie




no i nowe serducho i graty :hyhy:

bardzo ladne autko mialem kiedys ee9 i naprawde dobrze mi sie nim smigalo
powodzenia :rotfl:
Samochód fajny a będzie bajka napewno. Sam będę polował na 4gen iVT jak sprzedam obecny samochód.
Plany dość bogate, życzę powodzenia w modach.
rasowo bedzie! :cool:
kurcze.. 4gen tez jest bardzo fajny :hyhy:
4 gen jest najlepszy :hyhy:
dokłądnie 4gen daje rade mam prawie takiego samego powodzenia w planach
Bardzo ładny 4gen
widze ze myles blok tym samym siuwaksem co ja
jedyne co bym zmienił na wejściu- dwiwe końcówki wydechu i blenda...
widze ze myles blok tym samym siuwaksem co ja



AFAIK blok był czyszczony i malowany srebrną farbą

Bardzo podoba mi się ta czerwień- taka wściekła, troche kosmetyki i będzie zajebioza.
tlumik idzie do zmiany ale to dopiero przy zmianie calego wydechu, blenda mam nadzieje że będzie na początku następnego tygodnia. Także wszystko powolutku do przodu

Samochód w nowym roku ląduje na polerce i po tym buda nie będzie więcej ruszana, przynajmniej na razie

a blok się świci jak psu jajca
wypada tylko życzyć powodzenia w realizacji planów ;]
jak już napisałem na MKH, fura jest wchujjj fajna! pozbyć sie tego tuningowego wyglądu i będzie git
jedyne co bym zmienił na wejściu- dwiwe końcówki wydechu i blenda...


dokładnie, dobrze że to naprawisz ,
Ale 4gen ivt jest pięknym autem :hyhy: szukałem takiego dla siebie ale trafiła się 5 :rotfl:
Bardzo ładna szczegolnie po Vt
Bobi, no slicznosci po prostu. Ta czerwien jest przepelniona jadem, ze sie tak wyraze
Zawsze mnie sie 4gen podobalo, od momentu jak obejrzalem co to wyprawia w jednym z odcinkow Best Motoring
Śliczne auto, chociaż IMO 4gen najlepiej wygląda w czerni. Fajną zrobiłeś kombinację z silnikiem.

Teraz złośliwe pytanie - malowałeś lewy błotnik? :rotfl:
Ja nie :oczami:
Fajna fajna, kilka razy ją na Lea widziałem
A co sie z poprzednią stało ?
Sie sprzedała sie :hyhy:
fajny 4 gen... plany bym powiedział kozackie no i powodzenia w takim razie:)
kurwa następny zapierdalacz się buduje, a ja ciągle stoje w miejscu :zawstydzony: nic powodzenia i dawaj chłopie updaty jak coś się zmieni!
Przekozak, Bobas nadal w pamięci tkwi mi Twoja poprzednia fura, mam nadzieje, że to EE9 też doprowadzisz to takiego wyglądu.

Gratuluje i życze powodzenia
swietna furka gratulacje fury i powodzenia w projekcie bo powiem ze 210 hp w n/a w 4 gen to by ganialo ostro dlaczego walki buddy club??
bo nie chce go wysoko kręcić max do 8200-8500 a te wałeczki mają bardzo dobry mid-range i dobry moment dają choć nie ukrywam że myślę też nad wałkami Blox B
jaki masz pomysl na usprawnienie lsvteca? w seryjnej formie nie przepada za wysokimi obrotami.
jedynie mocne śruby ARP do korbowodów i głowicy

mysle jeszcze nad polerowaniem korbowodów, stara szkola
ja bym pomyslal nad jakims wzmocnieniem podpory wału i/lub usztywnieniem bloku.
jelsi nie masz jeszcze zamknietego silnika pomysl nad blockguardem moze.
wzmocnienie podpory nie jest konieczne, im więcej rzeczy pokomplikowanych tym więcej się może wysrać Keep It Simple z takiego założenia wychodzę, Ubek nawet nie ma tego co ja będę robić i jeździ, a za blockguardem jakoś nie przepadam

minusem bloku b18a1 są długie korbowody i na nich się skupię najbardziej, nie chce też ich wymieniać na jakieś Eagle bo ma być prosto, no i wiadomo Kasa :znudzony:
keep it reliable.
bedzie reliable nie boj nie zamierzam go katować cały czas
reliable jest wtedy jak katujesz non stop i nic...
hmm wiesz wysokie obroty zabijają silnik a ja nie chcę skończyć po 10000-20000 tys km na remoncie silnika od nowa bezsens, nie sram pieniędzmi
seryjne b16 dluuugo znosi wysokie obroty. o tym mowie. moze zamiast lsvteca złóż b16a1 i jego podkręć?
nie skladaj silnika tak ze przy kazdym przeciagnieciu do odcinki bedziesz myslal czy to teraz czy nastepnym razem cos piardnie.
jakbym miał zostać przy b16a1 to raczej bym szedł w turbo a ja wole N/A

Właśnie o to chodzi że ja się nie będę martwić o mój silnik bo wiem że wytrzyma moją jazdę
rod/stroke ratio:
B16: 1.74
B18A/B: 1:54
i już wiesz który silnik lepiej znosi obroty?
7500 dla tego dołu to jest maks., jeśli ma być bezawaryjny. I nie pomoże tutaj żadne polerowanie korbowodów ani usztywnianie bloku, ani kute tłoki, bo problemem jest prędkość tłoka i siły boczne działające na niego.
podobne r/s ratio ma b18c i spoko to znosi. wytrzymałośc bierze sie z bloku.
B18C ma 1.59, ale oprócz lepszego R/S ma też krótsze korby (wiadomo, że jedno z drugiego wynika, ale R/S a długość korb to różne problemy). Wytrzymałość bloku na pewno też jest inna, ale sądzę, że ma ona znaczenie przy b. wysokich obrotach ponad 8200rpm. A mi chodzi o spokojne kręcenie silnika właśnie w rejony 8K (żeby wykorzystać potencjał wałków, nawet tych seryjnych z B16).

Mam nadzieję Bobas, że jak będziesz się z nim ostrożnie obchodził, to trochę Ci pojeździ. Życzę Ci tego ziomku, powodzenia w składaniu.
długość korby jest wtórna. customowe h22 majace sie wysoko kręcić mają dokładaną dokładkę bloku, i dłuższą korbę właśnie po to żeby poprawić r/s ratio.
wydaje mi sie ze jak chcesz 200hp to ja bym robil b16. bo spokojnie da rade oganac 200hp z tego silnika.
B18C ma 1.59, ale oprócz lepszego R/S ma też krótsze korby



im dłuższa korba tym lepiej- tłok mniej rozpycha się po ściankach cylindra, B16A ma relatywnie długą korbę do skoku, dlatego fajnie znosi wysokie obroty, ale traci na tym moment obrotowy

Bobas: wkładaj B18- będzie czad :przestraszony:
b18 bedzie mial przewage momentu wynikajaca z pojemnoscia. ale blok jest za wiotki zeby zniesc obroty powyzej 8000. dlatego sugeruje chociaz blockguarda.
Blok blokiem, ale mając odpowiednie tuleje i dłuższe niż fabryczne korby stosunkowo zmniejsza się ryzyko zepsucia powyżej jakichśtam obrotów... Optymlanym rozwiązaniem byłyby więc niższe tłoki i dłuższe korby, ew. wyższa uszczelka głowicy żeby umożliwić zaintstalowanie jeszcze dłuższych korb. Jeżeli zdecyduję się na zainstalowanie gotowego wału o znacznie dłuższym skoku, to będzie to albo z korbami seryjnymi, albo jeszcze dłuższymi i z DUŻO niższymi tłokami (niestety pozostaje mi tylko custom), inną głowicą z pojemniejszymi komorami spalania (z najpóźniejszego 280ZX-a, domyślnie niższy CR) i wyższą uszczelką głowicy, może nawet 2mm. Rod/stroke ratio będzie wtedy oscylować w granicach ~1.70, przez co w razie potrzeby będzie go można zakręcić do okolic 7800, może nawet 8000 - nie będzie to jednak tak potrzebne. Chodzi przede wszystkim o zmniejszenie obciążenia bocznego na tulejach.
to ze b16 lepiej znosi obroty to ja wiem śpiewki z R/S ratio tez znam i mnie to nie przeraża, panowie jak sie silnik wysra w co wątpię to mam jeszcze b16a1 wiec spoko

Dziś mnie dopadł pech KUR@! maska mi się otworzyła przy przeszło 100km/h Efekt: Maska do wyjebania, popękana szyba no i znowu KUR$# w plecy jestem :cenzura: :wsciekly:
wspułczuje ziomie :kwasny: z maską będzie ciężko.... moze laminacik? ktoś kiedyś robił, szły po 400 czy coś takiego na allegro, pamięta ktoś jeszcze?
lipa stary :kwasny:
nowa szyba + maska laminat- to chyba najtańsza opcja
Quwax na forum CRXa robi laminaty sam teraz czekam na przesyłkę od niego.
i jeszcze rek1n z ckpl tez od niego mam maske :hyhy: trudno bedzie znalezc maske ale furka wypas :hyhy: :hyhy:


Dziś mnie dopadł pech KUR@! maska mi się otworzyła przy przeszło 100km/h Efekt: Maska do wyjebania, popękana szyba no i znowu KUR$# w plecy jestem :cenzura: :wsciekly:



łacze sie z tobą w żalu. Mi miesiac temu otworzyla sie macha ale przy 150 i tak jebnelo ze az szyber pekl i mam wgniotke na dachu :zdegustowany: teraz bez zapinek ani rusz. a maske też wziąłem od qowaxa i polecam.
Maske dorwałem za 250zł od iVT w kolorze czerwonym wiec nie bede musiał malować nawet jutro ją powinienem mieć wiec tragedii nie ma
oooo, nice
szczęście masz
szczęście w nieszczęściu, Maska będzie w poniedziałek gadałem już z gościem nie zdąży dziś wysłać :zdegustowany:

Niestety muszę sprzedać moja głowice żeby zapłacić za to wszystko :niepewny:
Szczęście wyjątkowe
kolor się zgadza i cena maleńka
Ile na złomie dostane za maske ? :hyhy:
A nie lepiej wyklepać?Troszku szpachlu i jak nowa będzie Kolega wyklepał po bliskich spotkaniach z ciężarówką,pomalował na czarny mat i gites wygląda na czerwonym iVT pozd
I waży pewnie ze 30 kg.
no nie wiem czy zrobie ja taniej niz 250zl i do tego bedzie na niej szpachli w choooj
Dokładnie

Szybę powinieneś dostać też w tych granicach.
To wyklepać i na allegro :hyhy: Napewno znajdzie się amator na maske od iVT :]
Jak ktoś chętny to mam taka maseczkę troszku pogniecioną
Efekty:

hejo:P .. w sumie to jeszcze jako tako wygląda gorzej było przed jej prostowaniem na szybko
No i kur@! maska sie dzis znowu otworzyla. Na szczęście jechałem wolno i zadnych dodatkowych szkód nie ma. Dobrze że nowej maski nie założyłem jeszcze. Chyba muszę pomyśleć nad zapinkami do machy bo nie widzi mi się co chwile zmiana szyby i maski :wstyd: :wstyd: :kwasny:
nie zly zonk z ta maska ogarnij to bo szkoda kasy na szyby
a civicek niczego sobie
widze boczki w skajce
daj foty srodka
ja czekam az tam zawita b18 :hyhy:
bedzie ciekawie
Zmień zamek.
Pierd*** zamek nie będę cały czas jechał niespokojnie i czekał na to aż znowu się otworzy wole mieć 100% pewność
Pierd*** zamek nie będę cały czas jechał niespokojnie i czekał na to aż znowu się otworzy wole mieć 100% pewność




Może jakaś kłódka gerdy :hyhy:
Będziesz miał 101% pewności :rotfl:
Pozdr
tylko jak bedziesz kupowal zapinki to bierz kolkowe, a nie sprezynowe
sa lepsze
wiem
Całkiem przyjazna maszynka, powodzenia przy masce :]
maska zmieniona okazało sie że zamek zawalony piachem i syfem nie odbijał, wyczyściłem, polałem WD bylo dobrze przez jakis czas i znowu sie przycina i nie odskakuje.

Czy wie ktoś czy zamki do maski w civicu EE i ED są takie same? :oczami:
Podstawa to wyczyścić a druga rzecz to trzeba pokombinować, by sprężyna mocniej odbijała, i będzie git. Ćwiczyłem temat w poprzednim Civie.

A czy pasują zamki to nie wiem, ale raczej to jest to samo.
wyczyszczony byl nitro zajebiscie i ni chu chu, aha i jeszce jest tak ze jak chce otworzyc maske to sie nie otwiera czasami i druga osoba musi ja dociskac w momencie gdy ja proboje otworzyc
Możesz wyregulować jeszcze sprężynę w masce (w bolce masz nacięcie do regulacji, a potem kontrujesz nakrętką).
Miałem tak samo że trzeba było dociskać. Dorobiłem tylejkę na linkę, wsadza się ja w zamek. Jak znajdę zdjęcie to wrzucę.
bobas to jest chyba standart bo u mnie tez tak jest ze trzeba docisnac
wyczyszczony byl nitro zajebiscie i ni chu chu, aha i jeszce jest tak ze jak chce otworzyc maske to sie nie otwiera czasami i druga osoba musi ja dociskac w momencie gdy ja proboje otworzyc



Ja u siebie mam tak zawsze... wyglada na to ze jak tak jest to predzej czy pozniej otworzy sie maska... Walter dawaj to fote Twojego patentu !!
Nie moge znaleźć foty więc rysunek zapodam



Chyba wszyscy kminią techniczny

Zrobiłem trochę dłuższą i teraz moge powiedzieć że przesadziłem i musze teraz ją wyciągnąć i skrucić. Jak będę miał na wierzchu to fote zrobie gdzie dokładnie ona siedzi.
Ehh. A znacie jakis patent na awaryjne otworzenie maski? Bo u mnie zastrajkowal wczoraj zamek kompletnie i nie moge otworzyc. Spada mi klema plusowa bo pewien osobnik źle ją dokrecil i ginie mi prad z auta :niepewny:
Ściągnij zderzak i spróbuj od dołu odsunąć blaszkę w zamku.
Nie moge znaleźć foty więc rysunek zapodam

[url=http://images3.fotos...55m.jpg]Obrazek[/URL]

Chyba wszyscy kminią techniczny

Zrobiłem trochę dłuższą i teraz moge powiedzieć że przesadziłem i musze teraz ją wyciągnąć i skrucić. Jak będę miał na wierzchu to fote zrobie gdzie dokładnie ona siedzi.



walter, niepotrzebnie zamieszałes przekrojem połówkowym :oczami: przez połowkowy wydrązenie w srodku wyglada na otwór, a wtedy nie zgadzałoby się to z rzutem z prawej...ale to tak sie tylko wymądrzam, bo akurat mam rys. techn. 'na wokandzie'
Walter smigaj pod maske i obfoc to cudo bo nie jarzę :rotfl:
Fawor nie zgrywaj cfaniaka

Rysunek jest poprawnie i z obu rzutów wszystko widać. Oczywiście mozna narysować inaczej (rowek dać u góry i był by lepiej widoczny), ja zrobiłem tak jak widzisz :cwaniak:

Hehe Bobas szybko tego nie zrobie
Maska i szyba ogarnięta, dodatkowo wpadł nowy (używany) prawy kierunek oraz blenda tylnia
Zapodałem sobie również ładną czerwoną pokrywę zaworków

Na montaż czekają przednie klocki Ferodo Premier oraz kierownica Momo Corse którą wcześniej jednak trzeba obszyć ładnie
wygrzebałem jeszcze jakies foty środka :


W tym tygodniu jeżeli głowica się sprzeda się to zamawiam kolektor wydechowy 4-1 z wyjściem 2,5" więc pochwalę się odrazu jakimś wykresikiem przed i po. W planach jest też zakupienie stożka K&N i wkoncu jakiegoś końcowego tłumika ale nie wiem ktory wybrać opcje są dwie mianowicie:


co sądzicie?
Ja bym stawial na opcje 2 a jesli mozna wiedziec ile taki tlumik kosztuje ???:>
2 opcja duza bula nie jest zla, no zamawiaj zamawiaj kolektor u wykresik :hyhy:
Weź tą mniejszą rurę!
tą spoonlike?
Ja bym wziął tą mniejszą
Ja też mniejszą
spoon style kosztuje 110$ shipped wejscie 2 albo 2,5 cala i konówka 2,5 cala

a ten drugi 75$ shipped wejscie 2,5" i wylot 3" wiec tez nie jest taka duza jak wszystkie w PL dostepne a pewno pomalowalbym ja na Flat Black bo mi sie nie widzi to przypalanie
rowniez mneijszą bym zapodał :ok:







:jdm:
Ziomku, bierz mniejszą, nie rób scen.
No to będzie mniejsza :] tez mi sie lepiej widzi chcialem zobaczyc jaka jest wasza opinia
Tą przepalanke "spoon style" mamu siebie i jak dla mnie troche :niepewny: za bardzo buczy :znudzony: na wiosne go zmieniam na jakiegoś Black flama.

P.S. jak chcesz usłyszec go w realu to podjedz na ul.Lea202 do firmy Eurospark (do 15.30) i pytaj o Janusza
tylko ty pewno masz wielka puche z koncówa przeszlo 10cm a to jest troche mniejsze a pozatym decyzja zapadła ze będzie ten drugi ale jak co to wpadaj w srode pod plaze na dolny parking na samym koncu między 19-22 na spot MKH
a nie jest tak ze im mniejsza puszka tym mniejsze tlumienie i wiekszy halas ?
ja tez bym poszedl w ta mniejszą końcówkę... chyba
tylko ty pewno masz wielka puche z koncówa przeszlo 10cm a to jest troche mniejsze a pozatym decyzja zapadła ze będzie ten drugi ale jak co to wpadaj w srode pod plaze na dolny parking na samym koncu między 19-22 na spot MKH



ja mam identyko jak Ubek w swojej integrze-kupiony od Doda . Właśnie w preli wygląda na zamały :znudzony:
Na spocie juz kilka razy byłem ,ale tylko raz prelą :zawstydzony: Jak sie wykuruje to kiedyś wpadne
no to jak masz kupiony od DODa i taki jak Ubek to już go widzialem bo teraz moj ziom jest właścicielem ex Ubekowego Tega
Apu dajet




Co se bede jak se moge
Pieknie sie prezetuje :padam: :padam:
cos mała ta kiera momo
cos mała ta kiera momo




mi to wyglada na 350-tke

bobas obszywales ja skora?
mi na 320. obszywaną.
320 obszyta na nowo skórą
Pomaluj listwy na czarno i wyjeb wydech :hyhy: (ale to pewnie wiesz ).

Jest git. A co będzie z silnikiem?
a moze coś takiego



Z silnikiem sprawa sie wyjaśnij w przeciągu 2-3 tygodni bo nowy pomysł się pojawił ale narazie nic nie mowie bo to nie jest nic wiadomego :hyhy:
o wiele lepiej :hyhy:
Nowe graty do wozidła

Sprzęgieło Exedy, łożysko oporowe AISIN (dzięki Wielki)




jutro zmiana plus skrzynia dostanie nowiutki olej MTF :hyhy:

Nadal czekam na kolektor wydechowy 4-2-1 średnica wyjścia 60mm
oraz

zdjęcie zapożyczone z passwordjdm.com

Dla niewiedzących kółko pasowe OEM CTR N1

pozatym większość części została sprzedana, będzie zdrowa seria z lekkimi modami, w dalszej przyszłości może się coś zmieni
to jest koło pasowe
hehe wiem zjebało mi sie coś :wstyd: zwieszoby byłem wczoraj na maxa
ładniutkie masz to EE, tylko własnie warto czymś przełamać tą czerwień wszechobecną, czarny pasek ładnie da rade
Bobas, deklu byś napisał, że to moja sugestia z tym czarnym paskiem :wstyd:
Wygląda bardzo dobrze, ale zapodaj ten pasek bo jak Nevada napisał- jest za czerwono.
spoko spoko seed jak mi sie bedzie chciało to zrobie te paski bo narazie weny brak

taki mały updejt hyhy :]




oponki już na samochodzie. Trzymanie na suchym w zakretach poprostu rewelacja. Zobaczymy jak będzie na mokrym

Przy okazji co się okazało. Mianowicie, myślałem, że mam krzywe felgi bo ostatnio jak wyważanie robiłem to mi ładowali po 60-80gram na fele A tu dupa fele prościutkie, opony były tak zjebane, że takie cyry wychodziły
Moze nie zjebane, ale trzeba bylo obrócic opone na feldze. Wiekszosci wulkanizatorów jednak sie tego nie chce zrobic.
na cynamonowej w warszawie gosc ma wywazarke ktora pokazuje ile taka opone trzeba obrocic wzgledem felgi zeby dolozyc jak najmniejsza mozliwą ilosc ciezarkow.
sory za OT
z racji, że wpadły lanserskie wlepki na drzwi oraz emblemat H na maske, jebłem sobie foto session



Będziesz zadowolony z tych gum.
Już mogę conieco o nich powiedzieć. Na suchym wielki pozytyw bardzo dobre trzymanie, na mokrym Hamowanie na 4+ jazda w zakrętach na 3+
wydech tez masz dosc lanserski


hyhy, z nudów. Nie sądziłem ze na MF10 bedzie tak dobrze wyglądać
oooo panie, białe C10 ( juz nie wspominając o MF10 ) nieźle by dupę kopało :hyhy:
białe CPR lub Spoon były by w pyte :hyhy:
hmm :lans:
prosim białe Regamaster. Dają ostro po cipie

Regamaster to to samo co SW388. Mozesz sobie kupic biale slipstreamy czy inne pochodne.
Pati wiem

jeszcze z bliska MF10L

Moje typy to Group N (czarne) i Track R :cwaniak:
Track R, jestem za
te na 1 foto (jaki to model? )
mój typ to BORBET type V :wstyd:
dlamnie kozak 2 ostanie :hyhy: :padam:
Teraz z innej beki, odnawiałem ostatnio Hamulce bo zapadał się pedał. Wymieniłem gumki w zaciskach wszystkich i zrobiłem reperaturki pompy hamulcowej. Wszystko git było przez pare dni i teraz problem jest taki, że samochod hamule ale po wciśnięciu pedału prawie, że w podłogę. Odpowietrzenie daje efekt ale na chwile, płynu nie ubywa. Obstawiam na walniętą pompę hamulcowa. Teraz pytanie jest następujące czy do EE które średnicę cylindra ma 23,4 (reperaturki pasowały z 23,8) mogę zastosować inną pompę o średnicy 23,8 np. ze starego accordeona bez absu. Drugie pytanie to czy da rade zastosować pompe z DC2 bo takową też mam do kupienia ale tu jest ABS i nie wiem jak się to ma wszystko do siebie?
A przewody nie puszczają?? nie puchną??
Ziom - ja bym jeszcze na wszelki stłuczeń wymienił przewody hamulcowe elastyczne :znudzony:
przewody suche nic im się nie dzieje nigdzie nie ma oznak żeby puszczały. Tylko że jak będę przewody wymieniać to już w stalowym oplocie kupie. Ale narazie się z tym wstrzymam bo w weekend przyjeżdża kolo oglądać samochód :wstyd:
na 90% pompa z DC2 podejdzie.
kiedys jak poszukiwalem pompy to wyszlo ze nie pasuje od itra ale nie moge sobie przypomniec dlaczego ... :looka: (jak komus bardzo zależy to to sprawdze )
Pasowała by ale musiałbym też wziąć serwo z DC2. Lekki problem byłby z umiejscowieniem przewodów i spasowania tego ze sobą.

Moja druga teoria jest taka, że po wymianie uszczelek w pompie goście nie "przepompowali" jej w celu usunięcia powietrza. Po ostatnim odpowietrzaniu hamulców jest znacznie lepiej. :zdziwko:
Auto zmieniło właściciela :cry:
Trochę fotek pamiątkowych. Poniżej kilka epizodów:

I. Mini komiks z dialogami :rotfl:






Zbieznosc osob i miejsc jest przypadkowa :hyhy: Dialogi rzecz jasna to fikcja.

II. Ostatni raz przed domem...




III. Wspólna sesja Bobas ee9 & ZlewiK ed2