MODEL: 1990, EE9, 3d SILNIK: blok b20 rozwiercony do 85mm ,wykonane natryski na denka tloka,panewki ACL, pompa olejowa integra c6, glowice od c6,tytanowe talezyki, podwojne sprezynki, waly skunk 2 stage2, regulowane kulka rozrzadu, lekkie kolo fidanza, hytech header 2.5, kolo dolotowy od c6, przepustnica BDL 70mm, wywazony wal i korby od b20, tloki od akorda 2.0, uszczelka pod glowice cometic, sprzeglo exedy stage 1, swiece denso iridium, sruby ARP, na rolkach wyszlo bez strojenia 231HP UKLAD DOLOTOWY: dolot parowka UKLAD WYDECHOWY: kolektor TRI-Y, wydech 2,5 cala PALIWO: walbro 255, wtryski 360, regulator cisnienia paliwa B&M, B&M zegar cisnienia ELEKTRONIKA: obd1 chip w kompie, odcinka 8600 UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria w planach szpera ZAWIESZENIE: KONI, aluminiowe wachacze BLOX UKLAD HAMULCOWY- tarcze 282 mm plus zaciski z accroda + przewody w stalowym oplocie BODY-KIT: auto pomalowane na rudo ŚRODEK: fotele bimarco, kierownica momo CAR-AUDIO: alpine cda-9887 glosniki przod JBL syczki tyl HERTZ FELGI: 5zigen GN+ bronze 17x7 opony toyo px4 do dragu Nakajima Piaa racing 5kg sztuka 15x6 opony tyl toyo t1r przod r888 nakretki do kol buddy club bronze DODATKOWE:lekka tylna klapa, poliuretanowa poduszka pod skrzynia, rozpora tylna gorna DCsport, dolna tylna Megan racing, malu aku odysey pc680, grube silikonowe kable zaplonowe, zegar cisnienia i temperatury oleju RACETECH, Auto Meter Shift Lights, short shifter, kolo pasowe odchudzone na jeden pasek, 1/4mili 13,4, waga 900kg tel kontaktowy: 505500013 cena 25tys zl