MODEL : Honda Civic ee9 i-VT 91r.
SILNIK : B16A1 DOHC VTEC+regulowane kółka Vision GunMetal
UKLAD DOLOTOWY : C/I 3"+Pipercross, nowy kolektor ssący Skunk2 pro race
UKLAD WYDECHOWY :kolektor 4-2-1, przelot 2,25" końcówka Siomota Carbon
ELEKTRYKA : 2xel. szyby, el. szyberdach, 2x el. lusterka
UKLAD NAPEDOWY : sprzeglo i docisk EXEDY RACING STAGE 1 + leki zamach Exedy Racing
ZAWIESZENIE : Koni żółte amorki + sprężyny ( przód niższy niż tył ), Felgi 15"R ACT TOYO T-1R 195/50r15
UKLAD HAMULCOWY : Tarcze hamulcowe ATC + klocki FERODO
BODY KID : Seria ( marzy mi sie spojler JDM mugen)
CAR AUDIO :Radio Pionieer DEH-P40MP + zestaw głosników Pioneer ( głownie jednak to Vtec sund)
Moc : 150 koni ( seria ) Lada dzień nowe dane...
ZDJECIA :
tak wyglada w chwili zakupu:






A tak wygląda po paru już Modach








I jeszcze takie...





Lada chwila będzie wystrojona i zhamowana i podam dane...
Na lato mam plany odmalowania i nowe felgi oraz nowe wałki + kółka
kochałbym ją
Zawsze chciałem takiego. Gdzie wy takie wynajdujecie?

AM
pikna jest !!!!!
przepiękny kanciak, godny podziwu stan, po prostu bajka
O jezu Kabi ale szrot













A tak powaznie to SUPER
piekna IV gen ma swój niepowtarzalny urok

gratulacje
a fele to bym zostawil trysnac srodek na zloto i polerowany rant bylo by piejnie
niszczy mnie to auto
Nareszcie postanowiłeś wrzucić tu swojego zapierdalake Mega 4g. , powtórze się się pisząc że najładniejsze jakie znam więc napisze że jest piękna. Czekamy na te wykres
Gratuluję tak ładnego autka, 4gen to jedna z niewielu hond które mi sie podobają.
piekna jest - miałem ją okazję kilka razy widzieć na spocie (wpadaj częściej)

Kolor to barcelona green czy czarny?

srodek felg maluj w kolor auta a rancik poleruj i będzie bajka. Felgi, które masz w podpisie też są przyjemne, i zawsze chciałem takei zrobić w oparciu o zendery.
O jezu Kabi ale szrot


Potwierdzam







A ogólnie byłem w chwili zakupu, i samochód wyglądał kiepsko.
Dlatego gratulacje zrobienia tego autka z paździerza jakim był w chwili kupna.
Będzie szybkie NA
Kabi srodek na zloto.
Kabi środek przezroczysty
ładniusia.. i wlasnie jak sie naogladam takich 4 genow to 5 mi sie przestaje podobac
Sliczna
O ile dobrze pamietam to kolor jest Barcelona Green, ale niech właściciel się wypowie. Osobiście uważam że złoty środek felg będzie właśnie tym złotym środkiem
kolor tto barcelona....pokrywa ladnie pomalowana, fele czerwone ze srebrym rantem, zawsze czysta i pachnaca w srodku, fajnie ze ogarniasz to auto do perfekcyjnego stanu-za to browar

i-VT powala na kolana, a Twoje tymbardziej
Jest na czym oko zawiesić
ivt wymiata, chetnie bym sobie jako drugie auto zanabył takie ivt i zrobił je typowo hardcorowo-streetowo-torowo
już teraz mogę powiedzieć, że auto kocha obiektyw, rewelacyjnie się prezentuje
coś pięknego
zajebiste alusy
gdy widze takie dopieszczone 4gen,5gen i crx 2gen (i inne oldskule) to odrazu przegladam ebaya i chce wydawac zielone!!!!! ale dzisiaj musze sobie odpuscic i tak przez ostatnie 4 miesiace sporo sie juz nazbieralo
Poskładane serce iVT w lepszej jakości...
Naj bardziej ciesze się z tego ze po remoncie już nic nie stuka po szybkich jazdach nowe kasowniki sprawują sie idealnie...






Marcin dzięki jeszcze raz za ciężką drogę po iVT Na początku wystraszyłem sie jak ją zobaczyłem i powiem pierwsze słowa " O k.... co ja kupiłem..." Teraz nie oddam
Wiele pracy i kasy poszło hahahahaha ale warto
Jeszcze tylko wystroić

Co do felg to jak mówicie to chyba zostawię ale oddam je do remontu po rant podrapany jest bardzo i wżery są od soli
Kabikos a seryjne felgi od IVT? chyba nie sa najdrozsze a wygladalby mistrzowsko
Zmienisz jeszcze rurkę powietrzną i będzie wypasior pod maską
Kabikos a seryjne felgi od IVT? chyba nie sa najdrozsze a wygladalby mistrzowsko



Nie podobają mi się oryginały...

Jaką rurkę ??? chodzi o dolot powietrza do przepustnicy ????
nooo zrob jakis normalny dolot
Kabikos a seryjne felgi od IVT? chyba nie sa najdrozsze a wygladalby mistrzowsko



orginaly o ivt maja 14cali lepiej juz wygladaja od vti 15cali, rurka spoko ale zrob oslone od silnika bo cieple ssie, co do kasy wydanej w samochod...to dopiero poczatek fajnie ze nie poszedles w wsiowy tjunink
"rurka" zapewne spełnia swoją rolę więc o co cho
nie mogę się napatrzeć na to EE9
niby seria z zewnątrz a jednak jest w niej coś takiego.. wyjątkowego

pięknie... powodzenia w poprawianiu kreseczek podczas strojenia.
bez ssania zimnego powietrza z zewnatrz nie ma mowy o dobrych osiagach
EM zobaczysz sam co i jak w wtorek...
Proszę o jak najlepszy wynik.
Chodzi mnie o tą spirorurę, no i jak koledzy mówią, musi ssać

ssać z zewnątrz
Autko shamowane a hałasu narobiło

A oto jego wynik:


Wykres jak najbardziej wzorcowy Wielkie podziękowanie dla EM i w pełni polecam człowieka wszystkim kto chcę wystroić swoją zapalniczkę...
Kontakt do człowieka www.pgmfi.pl

A w marcu następny setup wałki skunk2 :
brawo stary
wpadaj jutro do Gm
Coś mało jak na te mody Szczególnie niuton cierpi. Ja po wydechu bez kolektora i stożku mialem 171KM i 161Nm i to bez strojenia
A oto jego wynik

jest bazowy wykres sprzed modow, a potem sprzed strojenia?
walek vtec killer
Coś mało jak na te mody Szczególnie niuton cierpi. Ja po wydechu bez kolektora i stożku mialem 171KM i 161Nm i to bez strojenia


Misiu kolorowy, nie maksymalną moca sie przyspiesza a całym przebiegiem w uzytecznym zakresie. Autko zostalo dostrojone w calym zakresie, powiem tylko ze podawanie paliwa bylo mocno diedopasowane do powietrza ktore bylo dostarczone.
To ze miales moc maksymalna w podobnym zakresie mnie wcale nie dziwi, akurat to jest dobrze zabezpieczone w hondach z malymi modyfkacjami na odcinku dolotowym.
Imho moment pod koniec spada wlasnie z powodu wałków seryjnych i tylko to jest w tej chwili ograniczeniem mocy na gorze.
ps. obroty zostaly niepoprawnie (odcinka 8300 a nie 8700) zdjete na hamowaniu, poprawna wartosc max momentu to 166NM, tak naprawde nie ma to zadnego znaczenia ale jak dla kogos to cos zmieni to napomykam


Od siebie dodam ze auto Kabikosa to najbardziej odpimpowany gabinet jakim mialem okazje sie ostatnio poruszać. Jak chciałem wejsc do srodka to musialem zdejmować buty bo strach było cos zabrudzić
Ma wszystkie cechy porzadnego hothatcha, skreca,ladnie przyspiesza z dolu,ma piekny middle/top end mocy oraz dobry hebel.
świetne jest to EE9 miałem okazje na spocie kiedyś obczaić, na prawdę wielki respekt, że tak dbasz o auto
Misiu kolorowy, nie maksymalną moca sie przyspiesza a całym przebiegiem w uzytecznym zakresie. Autko zostalo dostrojone w calym zakresie, powiem tylko ze podawanie paliwa bylo mocno diedopasowane do powietrza ktore bylo dostarczone.



Hm.... jakby Ci to powiedziec: "pierdolisz" - właśnie jest odwrotnie niż mówisz. Bo patrząc po wykresie to w piku Kabikos ma więcej odemnie o niecałe 2KM, ale za to w całym przebiegu traci do mojego niewystrojonego 5Nm



Ps. Nie jestem Twoim misiem kolorowym - wypraszam sobie


Łorever - ważne, że właściciel zadowolony
hamowałem się na tej samej hamowni i mam tak samo rozciągnięty wykres

to masz zle rozciagniety wykres i tez nie masz wlasciwego momentu. czy to znaczy, ze po przeskalowaniu mialbys ponad 170Nm?

z reszta.. o wynikach z rolek i ich prawdziwosci jest troche w innym watku..
Nie wiem markosie - nie znam sie.
silnik silnikowi nierowny. tu nie ma wykresu serii, przed modami, a potem serii z modami i przed strojeniem, wiec ciezko cokolwiek na ten temat powiedziec.. a skoro kabikos mowi, ze jest duzo lepiej niz bylo.. to pewnie tak jest. moze w serii bylo bardzo biednie.

Nie wiem markosie - nie znam sie.



Skoryguje sie na kresce

[ Dodano: 2008-02-10, 22:05 ]
Idac tym tokiem rozumowania to jako ze moj wyplul 172,2KM i 159,8Nm a mial seryjna odcinke - na wykresie pokazalo 8400 oznacza ze mam wiecej mocy i momentu niz shamowane i od kabikosa ????

Tylko momentu będzie więcej, moc jest mierzona bezpośrednio, a moment na podstawie mocy i obrotów jest obliczany więc sam rozumiesz.


em mnie ubiegł
Z grOObym nie mam szans bo ja nie mam wydmuszki z auta, bo czasem mi służy do transportu paru osób...
Co do xiendza to chciałbym się sprawdzić co i jak mi idzie...bo mniej więcej ta sama waga.

Koniec dyskusji. Może być tak jak mówi Markos przed remontami auto nie miało serii. Teraz ma więcej niż seria i ja sie ciesze z tego co mam, naprawdę uwierzcie mi nareszcie te iVT wyrywa do przodu i chyba z powodu opon mam problem z trakcją...

Cel następny wałki skunk2 i nowa przepustnica bo jest seryjna oraz Blacharka i lakierka.

Dziękuje wszystkim za dyskusje
najważniejszy jest wykres a nie suma wykresu..

ale to już było wspomniane

kiedy wałki ?! a może jakiś kolektorek dolotowy.. ?
Dolotowy jest skunksa. Przepustnice przydałoby sie wymienic.
a no tak, to już wiem co tak naprawde dławi

Tylko moment. moc zostaje taka jaka jest, po prostu jesli obroty sa zle dobrane, moment rozciaga sie w czasie i dlatego jest zanizony, moc jest niezmieniona.
Badzmy powazni, tak to wlasnie wyglada.
Dodam jeszcze od siebie ze wykres zdjety z hamowni gdzie jest nierealny oplyw powietrza (staly dla calego przebiegu obrotow) jest mocno pogladowy. To bardzo slabo sie przeklada na to co dzieje sie na ulicy, co tlumaczy pewne niezrozumiale sytuacje gdzie auto niby slabsze objezdza mocniejsze.
Koniobijcom z hamowni mowimy stanowcze nie.




Ok ale czy przeczytales co ja napisalem ze zrozumieniem ???

A czy ja bylem na innej hamowni ???
Fakt jak sie hamowalem bylo 21stopni C ale to chyba na moja niekorzysc ...
Co do odcinki to u mnie tez bylo przeniesienie na wykresie dalej i u Protiego tez ... wiec nie rozumiem Twojego tlumaczenia.
Na moje oko wyglada ze mody i remonty niewiele daly ... no chyba ze byla tak "zdrowa" jak Dlugiego

Nic do Ciebie EM nie mam bo chetnie sam wpadne na strojenie ale sam przyznasz ze porownujac z moim czy grubego wykresem nie ma zadnych rewelacji ...
PS - mowilem Kabikosowi niech pojedzie na strojenie przed to by bylo wszystko jasne.
A tak to mozemy sobie tylko pogdybac ...

[ Dodano: 2008-02-11, 19:45 ]
Nie ma co sie napinać tak sobie myśle. Za bardzo sie przejmujecie tym wszystkim.
Nie ma co sie napinać tak sobie myśle. Za bardzo sie przejmujecie tym wszystkim.



Nie przejmujemy tylko zastanawiamy jaki jest sens wykladania kwitu jak nie dalo to miarodajnych efektow.
Jak to? To one mialy seryjnie 170kucy?
jak nie dalo to miarodajnych efektow

kabikos mowi co innego. nie widziales wykresow serii, bo takowych nie ma.

no chyba, ze tak mocno podniecil sie halasem z nowego wydechu, ze nie zauwazyl, ze mu fura niedomaga
Bardzo ładny wykres
Panowie ale sami sobie odpowiadacie na pytanie Rozmawiałem z Markosem dawno już na temat tego co u mnie się dzieje i dziękuje mu za rady i porady dużo się od niego dowiedziałem.
I prawda jest taka skunk2 bez przepustnicy odpowiedniej i dolotu niewiele daje...ale wukres Nm jet według mnie ładny bo non stop jest równy a nie poszarpany( czy może się mylę)
Potrzeba mi jeszcze Przepustnica i wałki oraz ładny CAI by mi się przydał ale nie stać mnie na wszystko na raz...
Nie jestem bananowym chłopcem i muszę na wszystko zarobić
Proszę uzbroić się w cierpliwość, co do kolektora na razie ten zostaje, póki nie dostane DC lub supersprinta...
Jakby ktoś widział gdzieś przepustnice od H22a2 to proszę o info...
I uwieżcię mi na słowo te autko nareszcie jeździ i niczym się nie podniecam

A ha wielkie Podziękowanie dla Romiego za tak sprawne prace związane z moim iVT WIELKIE DZIEKI JESZCZE RAZ polecam i tego pana

20.02.2008
Dziś przywędrował do mnie nowy mod
Nowa gałka zmiany biegów czarna gałeczka a'la typeR i zamszowy mieszek jutro foto...
W piątek wreszcie zamontowany zostanie kubełek od Miśka
KOchalem go
mmm autko piękne
napewno będzie sie super prezentował z tymi kubłami
[ Dodano: 2008-02-21, 00:15 ]
Widziałem dziś rano i powiem że bardzo ładne auto

Taboret jeden, chciałem go dziabnąć ale Romi się kręcił cały czas przy aucie ...

pzdr.
Przybyło parę jeszcze małych drobiazgów

oraz

DO usłyszenia
Allle masz fajny fotel
czy aby nie siedziesz mega wysoko?
tak wlasnie to fake recaro wyglada na wysoko zamontowane
Jest spoko
Mogę jeszcze o jeden stopień na duł dać, ale tak jest w sam raz
Napisy trochę kują w oczy, ale ogólnie jest fajno. Bardzo podobnie do mojego
czy aby nie siedziesz mega wysoko?

tak to jest z tymi bocznymi mocowaniami.. ja bym wydlubal jakis custom i klepnal go nizej niz seryjny fotel. teraz wyglada jakby byl na tej samej wysokosci (patrzac na fotel pasazera).
Napisy trochę kują w oczy


moim zdaniem az za bardzo
ale tu chyba nie tylko chodzi o napisy na szynach ale rowniez na fotelu. Nie jest to Recaro, więc po co udawać?
Jej ku ludzie zlinczujcie mnie! ! !
Były już jak kupowałem, dla mnie to nic strasznego

[ Dodano: 2008-02-29, 22:41 ]
dla mnie git
według mnie również dobrze siądzie
Wypas, będzie ładnie, rant polerka oczywiście?
Tak rant dam polerka. A szprychy krwisty czerwony. jako ze kanaliki miedzy szprychami już są pomalowane na czarno to tak zostanie.A od wewnątrz czerwony...
jako ze kanaliki miedzy szprychami już są pomalowane na czarno to tak zostanie.A od wewnątrz czerwony...

oddaj je do porzadnego malowania proszkowego, bez zadnych czarnych dupereli, a potem spoleruj ranty! bedzie profi!
jako ze kanaliki miedzy szprychami już są pomalowane na czarno to tak zostanie.A od wewnątrz czerwony


Nie zrobią Ci tego.
Albo całość czerwona albo wcale.
ja bym spolerował całe, było by miodnie taki typowy classic look
No panowie i Panie
Nowy nabytek
Przepustnica SKUNK2 Pro-Series 66mm



Odkupiony od kolegi z passworda

[ Dodano: 2008-03-14, 08:47 ]
fuck przechodzisz na obd1??
Z tego co wiem to nie.
Przepustnica już na miejscu teraz zaraz po świętach porządny dolot CAI trzeba by zrobić
to na czym to stroicie? i ile mozna ugrac tym sposobem tzn ile mozna nie dostroic?? wiadomo ze Obd0 to straszna sucz, a obd1 jest latwiejsze....
bre?
Długi zapytaj się eM o to wszystko ja ci powiem tylko tyle ze po strojeniu auto nie zalewało mi już paliwo i o wiele lepiej reagowało na gaz..
I lepiej szedł do przodu...
Podsumowując strojenie się przydało
A co do OBD1 zastanawiałem sie nad tym ale to dawno temu, i temat póki co ucichł u mnie...
Ja nie widze różnicy czy to obd1 czy obd0, to i to mam realtime, praca taka sama.
Obd0 jest równie ciekawe co obd1.

[ Dodano: 2008-03-20, 09:50 ]
Podsumowując strojenie się przydało



Pokaż wykres, chętnie zobacze co wyszło.
Wykres parę stron wcześniej, ale on nie jest właściwy
Niech tak zostanie, tak naprawdę to nie wiadomo jaką on mocą dysponuje...
ze 165km to mosz
Nowy mod wprowadzony już w życie :aloha: wykonany SUPER Dziękuje Romi

CAI 3" z kwasówki zakończony Filtrem pipercross + wężyki SAMCO niebieskie i łącznik z kolektorem

Gratki ziom
Dobrze to wygląda
Tłusto
Teraz czekamy na wałeczki i jazda
Puki wałki jeszcze nie przypłynęły takie stylistyczne mody
Kiera MOMO CORSE światełko do nieba przy 8000

Łoo, nareszcie pozbyłeś się swojej super turbo-nitro kierownicy 28cm... !! Gratulacje z mojej strony, może w przyszłym miesiącu pokażesz na sprawnościówce że lepiej się teraz tym jeździ
Najnowsze 13.06.2008
A takie coś mi przybyło pod maską [ Dzięki Romi ]

pięknie...jeszcze tylko wystroić
Ładnie wygląda teraz tylko życzyć by szybko " jeżdziła
dobrze jest śledzić taki projekt Pozdrawiam i życzę samych sukcesów
kilka fotek, lekki spontan


Przede wszystkim teraz to wystroić muszę bo afr jest tragiczne przelewa go grubo a na załączaniu vteca jest sucho jak na pustyni...
Odpowiednie prace poczynione
świetnie to wygląda Kabikos no i zapewne równie dobrze jeździ:)
Przede wszystkim teraz to wystroić muszę bo afr jest tragiczne

nie martw sie na 99% znam tego przyczyne, odezwij sie w tygodniu
Elegancki projekt - tylko pozazdrościć
Takie foty próbne

















Niedługo sesja w pełni profesjonalna .....
Jak zawsze swietne obydwie czworeczki
Sesyjka dwóch "braci" bardzo poprawna, gdyby nie ta rozdziałka która i tak chyba była sztucznie zwiększana
no zdrowo zdrowo czekam na profi sesję
Teraz muszę załatwić jedną sprawę i kupić coś co nikt tu w PL niema jeszcze
Jeżeli chodzi Ci o haluksy to już ma..........
ja obstawiam, że Kabiemu chodzi o skrzydło
W sumie masz acje nie od dzisiaj się nad nim spuszcza........
też pomyślałem o skrzydle ale wolałem nie pisać
Ale skrzydło jest zakładane na skrzydło sirowe które jest dłuższe. Wiec jak sie nie myle to potrzeba dwie rzeczy
wszystko do ogarnięcia chłopaki zima idzie czas na mody... grubsze mody... stylistyczne i mechaniczne
Ale skrzydło jest zakładane na skrzydło sirowe które jest dłuższe. Wiec jak sie nie myle to potrzeba dwie rzeczy



orginalne tak, to co jest na ebay jest zrobione pod samo lub pod krotka
Jechaliśmy obok siebie na Kasprzaka w piątek, liczyłem że dasz posłuchać vteczka... no ale chyba strasznie zgrzany byłeś bo zaparowane wszystkie szyby

Ogólnie wypas się prezentuje nawet na zimówkach... tylko błagam zdejmij kołpaki

Pzdr.
ee9 zastało wyposażone w nowy zestaw hamulców.
Nowy zestaw to całość z EK4
Do tego nowe tarcze
Nic nowego więcej nie przybyło no chyba ze Romi o czymś mi nie powiedział....

[ Dodano: 2009-01-23, 22:41 ]
No to juz wiem czemu mi Romi nie mogl dzisiaj zalozyc foteli .

Ziom bardzo fajne autko. heble z EK4 w tak lekkim szrociku spokojnie dadza rade.
A co takiego jest super w heblach z EK4? Ta sama średnica tarcz z przodu i z tyłu co w EE. Klocek wcale nie jest większy, nawet nie wiem czy nie mniejszy...
no ale jaki lans. heble z EK4. zajebiaszczo to brzmi nawet.
A co takiego jest super w heblach z EK4? Ta sama średnica tarcz z przodu i z tyłu co w EE. Klocek wcale nie jest większy, nawet nie wiem czy nie mniejszy...



Wydawalo mi sie EE8 i EE9 maja mniejsze tarcze z przodu ?? Czyli bylem w bledzie ?? W jakim celu wiec wymiana na zestaw z EK ??
Może się nie chciało regenerować zacisków.......
EE mialo 262 / 240.
EK tyle samo chyba....
Wymiana dlatego, że zacisk jeden się spartolił a znaleźć zacisk od EE to nie lada wyczyn.
EE jeździ dokładnie na tych samych tarczach przednich co EK4. Nawet nr. jest ten sam.

JKL - czyli przeprowadzone śledztwo doprowadziło nas do sedna sprawy

Jaki tam wyczyn? Jeden tel. do Arvida np.
a EK4 262/239
EE rowniez ma 239, tak samo jak ED z tyłu. Patiemu sie jeden milimetr omsknął
Dokładnie niema dostępnych kompletów z EE to zakładamy to co dostępne
Niestety masz EE9, to masz DUŻY problem z częściami...
Teraz olo ma nowe heble, a ja mam jego u siebie na pokładzie
Kabiiii.....pamietaj o mnie fajnie ze juz hamuje
Co dalej z Twoim żelazkiem? sprzedajesz? czy tuningi?
Na obecn chwile bede sprzedawal je, chyba ze trafi sie cud i zrobie tak ze zostanie a kupie jakies dodatkowe autko rodzinne kombi...
Bo postatniej ingerecji Romiego jezdzi mi te iVT jak szalone...
to gadaj co tam zostalo zrobione zostaw kup jakiegos dupowoza z 1.4 np honda civic 5g sedan lub 6g hb i jazda a to do szalenstw
5 i 6 gen to rzeczywiście mega rodzinne dupowozy...
5 i 6 gen to rzeczywiście mega rodzinne dupowozy...



czytaj
ivic 5g sedan lub 6g hb i



małe... ciekawe jak wózek do bagażnika tam upchniesz...
na dach przeca rodzinne ma byc
kufer musi być ~500 litrów... i twardy zawias żeby nie siadł za bardzo bo jak sie jedzie z dziecmi na wakacje czy coś... to zabiera się wszystko ze sobą wiem coś o tym...
Na obecn chwile bede sprzedawal je, chyba ze trafi sie cud i zrobie tak ze zostanie a kupie jakies dodatkowe autko rodzinne kombi...
Bo postatniej ingerecji Romiego jezdzi mi te iVT jak szalone...


To nie zazdroszcze. Jakbym dostal w prezencie od bociana zawiniątko, to Honda idzie do garażu i mówie że mi ukradli....Nie istnieje u mnie słowo sprzedaż...
Zamontuj hak, zakup taką przyczepke i juz masz rodzinne auto:



ki pokazać trzeba i tu felunek



A co do koloru będzie czarny a i dodać muszę skrzydło na tył będzie coś mniej więcej tak

A jaki ten czarny będzie? Może od nowego Accorda? Czy typowa czarna perła??

Gratki zajebistego felunku !!
Czarna śliwka z accorda 99-02 robiłaby robote na 4genie

No a felgi, zakłądaj jak najszybciej i się pochwał bo może to ciekawie wyglądać.

Ile waży sztuka?
to co Marcin napisal Blacki Pirat z ATR-a
Ile waży sztuka?

http://wheelweights.net/
Tam nie ma akurat tego rozmiaru. 11 funtów czyli niecałe 5kg.
jak to nie ma? a to, to co?

Leciutkie jak nie wiem

Wczoraj poszła wstępna ekspertyza budy...
Wstawiam nowe dwa nadkola i jeden próg. Do tego będę cynował wszystkie wrażliwe miejsca co by go szybko znowu nie brała korozja. Jak się poszczęści to wyląduje na wyciągarce co by go sprawdzić czy wszystko jest prosto i jak należy...
Wstępna data prac jest planowana dokładnie na 4 kwiecień
Postaram się robić dużo zdjęć co by był o widać postępy
Jeżeli funduszy starczy to i w serduchu coś porobię z tymi wałkami...
Kolor już wybrany

Dziękuje za uwagę
już się ciesze, wklejaj fotek z prac na masę
Ciekaw jestem jak będą leżały te OZ'y na 4genie
Takie szybkie foto z nowymi felgami









Resztę prezentów jakie doszły foty wkrótce
Ślycznie
Powiem Ci ze na tych starych bylo fajniej tak z klimatem no ale te tez sa spoko napewno lepiej sie jezdzi.
Ładnie wyglądają na żywca. Leży jej to koło.
Jest bardzo dobrze
wiele lepiej niż na poprzednich
Ładnie wygląda o koło mega lekkie. Ja ja zmieniałem je na wiatraki wulkanizator po przekładce powiedział tylko jedno: Ja pierdole ale lekkie koło<blush>
widzę ze każdego wulkanizatora zadziwia ta felga!
No, dokładnie. Niech ci służy moja była
eee tam lekka

wygląda bardzo dobrze, wręcz idealnie.
piekny, zadbany klasyk
Felgi są to i nowe nakrętki z rana przyjechały....

Bardzo ładnie
Ładnie jest, nareszcie zaczyna wyglądać Robisz całą blacharkę z lakierowaniem?
Ładnie jest, nareszcie zaczyna wyglądać Robisz całą blacharkę z lakierowaniem?



Tak naprawa całej budy czyli nowe nadkola i jeden próg + Po całości nowy lakier.
i jak panie nakretki chyba ok nie?
ile takie nakretki pw i kto Ci lakieruuje bo moja jest do poprawek...felgi pasuja idealnie
9 miesiecy u blacharza i do poprawek? bolesny był to poród...
..bardzo bolesny..przezylbym gdyby to byly poprawki bo lakier ma jakis zaciek ale ruda mi wchodzi.. i wielka przestroga nie oddawac bo je***druciazy
a wykonawca sie nie poczuwa?
a wykonawca sie nie poczuwa?



A Ty myslisz ze Dlugi dostal paragon? W jakim świecie Ty żyjesz, w Polsce jest bezprawie

Kasy fiskalne ma może z 10% lakierników w Polsce, a ilu z nich daje Ci gwarancje?
wykonawca zrobil samochod w 80% robil ponad 9 miesiecy chcial o 2tys wiecej zle zrobil to co zrobil, scigal mnie i straszyl kolegami wiec mysle ze sie nie poczuwa...wiec dop nie ma hardcoru probuje uratowac i powstrzymac R przed wejsciem w calosc...zalamka
o dobrego lakiernika to skontaktuj sie z Kermitem.
wykonawca zrobil samochod w 80% robil ponad 9 miesiecy chcial o 2tys wiecej zle zrobil to co zrobil, scigal mnie i straszyl kolegami wiec mysle ze sie nie poczuwa...wiec dop nie ma hardcoru probuje uratowac i powstrzymac R przed wejsciem w calosc...zalamka


ale przygody, większa adrenalinka niż przy oglądaniu Akademii Pana Kleksa
Długi poszło PW
Poczekajcie już tylko 2 tygodnie i ruszają prace...będzie foto story...zobaczymy jak wyjdzie..


Romi wielkie dziki za załatwienie nakrętek
ogladalem na spocie, sliczne auto! sentyment do 4g odzywa:)
Autko sprzedane....prosze o zamknięcie tematu.
Chciałbym podziękować Romiemu za tak sprawne działania wokół mojego iVT, i wiem że z czystym sumieniem mogę go polecić...Ziom dziękuję...
A Ryś dzięki za super wystrojenie auta, znasz się na robocie...Pozdro
Wkrótce pokaże nowy nabytek...

Koniec
jedno z niewielu aut które bym przygarnął

niech słuzy
Będę o nie dbał, jak o dzidzię! Kabi nie martw się, trafia w dobre ręce..a jak tylko będziesz chciał to się umówimy i będziesz mógł sobie pośmigać