MODEL: 1990 i-VT, kolor Barcelona Green
SILNIK: B16A1 VTEC DOHC
UKLAD DOLOTOWY: seria + wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria, reszta EL-TEC
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: seria+ kierownica MOMO

WSZYSTKO IN PROGRESS.

PLANY- ma być szybsza od ED6/7
silnik ?
aaa sorry, rozbrykałem się, myślałem że jak napiszę EE9 to wszytsko będzie jasne- silnik B16A1, DOHC VTEC
Zamienił stryjek siekierke na kijek :rotfl: Jak dałeś tyle co w ogłoszeniu i jest w ok stanie to niezły strzał Zawias też srock?? Bo nie siedzi wysoko jakoś :zdziwko: Blache ryflowaną już wyjąłeś??
a dlaczego siekierke na kijek? prędzej siekierke na siekierke :hyhy:
Poczekajcie troche i tez bedzie tak ładna, jak poprzednia
ja bym raczej powiedział że siekierkę na stępiony toporek :looka:
A mogłeś kupic DU i sie wyleczyć z choroby zwanej JDM.
Pit nie watpie ze bedzie, w koncu trafila w dobre ręce :]
hmm mhmmm hmmm
a jakie plany co do jednostki silnikowej?
Seria?
:cool:
Na pewno seria - taka jak w ED6/7 :rotfl:
tak tak, będzie zdrowa seria :wstyd:
Powiem jedno, Nevada wie co dobre, B16 rulez :padam: :rotfl:
tu nie zrobi ruchu na EE9/10
wiem o planach i mam nadzieje ze dopniesz swego.

a ja chyba wymienie turbo na wieksze :]
tu nie zrobi ruchu na EE9/10
wiem o planach i mam nadzieje ze dopniesz swego.

a ja chyba wymienie turbo na wieksze :]


zboczeniec
no cóż, okazało się że nie mam seryjnych, uklepanych sprężyn, tylko Eibachy- jaka szkoda...
ogarnija furaka i bedzie latac!!!
auto ma nowe kóła. OEM alu 14" i-VT.
hmm ladna sztuka sam mialem na nia ochote gratuluje zakupu
Dobra suka :hyhy:
fajna sztuka dobrze, że felgi OEMowe sie znalazły na aucie. Gratki Nevada
bardzo mnie sie te kanciaki podobaja
Dawaj fotki na oem felgach.
Dawaj fotki na oem felgach.



racja racja
nowa kierownica :hyhy:
Cos z tego jeszcze bedzie :hyhy:
poczebujesz: red stripe na listwy, mieszek z czerwonym szwem i czerona tylną blendę
no i amberowe podswietlenie. albo zegary z EF
2 rzeczy z listy w przyszłym tygodniu, na jednej mi nie zależy, jedna w dalszych planach
oO kierałka widzę, taka sama jak moja Nev powiedz mi czy 2.5 cala do z6 to za dużo czy nie?
wypasiona kierałka
oO kierałka widzę, taka sama jak moja Nev powiedz mi czy 2.5 cala do z6 to za dużo czy nie?



tak, za duzo.
Nom Bardzo fajna ta kierowniczka jest Taka zgrabna....
Fajne auto Ziomek
jedyna opcja do tego auta, to dla mnie czerwoniuśki paseczek plus Rota Group N Black with Red Lip i jest mistrzostwo :hyhy:
przykro mi, ale wg. mnie GroupN nie pasuje do 4gen :wstyd:
a OEM kółko jest dla mnie mistrz
sa bardziej mistrzowe kółka niż OEM...
no raczej, ale są też bardziej mistrzowskie koła niż GroupN
som. nawiet wiemy jakie
jak roty to moze gt-3 albo track r? :hyhy:
niekoniecznie Roty
ja bym pokombinowal cos z ktoryms modelem WORK EQUIP :hyhy: :hyhy:
a może bbs :rotfl: a tak wogóle, to fele rzecz gustu! dobrze, że auto jest czarne, dzięki temu wszystkie chyba fele będą grały wizualnie!
ja mam do opchniecia Borbety A - zajebisty JDM , taki new wave
dzisiaj w nocy wróciliśmy z Pitem i Elmerem z Warszawy
moje i Elmera EE9 otrzymały nowe układy wydechowe- Eltec spisał się na medal - gorąco polecam

układ jest na dwóch tłumikach przelotowych, średnica 58,2mm wewnętrzna rur i jest cichy! :zdziwko:
podczas fabrykacji:

gotowy środek:

końcowy:

dyno u Maćka Grabowskiego:

i wykres:


w aucie bardzo poprawił się dolny zakres do 5000, góra też jest znacznie lepsza- czas teraz ogarnąć dolot :hyhy:
Perfect
jaki koszt tej zabawy??
Także jestem zainteresowany ile taka zabawa kosztowała i ile te 58mm to jest cali?
lekko ponad 2,25 cala.
A ile taka zabawa kosztuje? może być PM.
602 317 595
nr do p.Wojtka, szefa Elteca

cena jest zależna od średnicy rur, liczby i wielkości tłumików; czy chcesz strumienice, itd.- dzwonisz i wiesz wszystko
El-Tec dobry jest
a ja wiem co Nevada do siebie zamontuje
zamontuje jednak? :hyhy:
no chyba na to wygląda... :hyhy:
no to piknie panie
Jak zamontujesz to daj znac bo mnie tez to czeka
a co bedziesz Ty montowal?
pogubiłem się... The Nevada Code
A co ja bede montował? :niepewny:
jak to co? ja wiem
A tak na prawde to nikt nic nie wie.... :rotfl:
Nevada, daj znać jak będziesz w Warszawie, to zrobimy spocika...
byl ostatnio i spocik maly byl
niech ktos mi powie ile wyszlo na hamowni bo zjdecia nie widac.
moze ktos dac linka do wykresu??
161 koni


Jeśli dalej nie widać, tutaj suche liczby:
160.9HP # 7706 RPM
157.1 Nm # 5604 RPM
byl ostatnio i spocik maly byl



tak spocik był i ktoś mnie napadł w McDonaldzie w kiblu :wstyd:
chciałeś napisać dopadł :rotfl: bolało ??
po tym, jak wyglądał to chyba musiało
Elmera chyba bardziej napadli...
Albo się nawzajem napadali :rotfl:
Elmera chyba bardziej napadli...


niee, on zawsze tak wygląda...
:rotfl:
sietny wykresik. jak przy linijce super :]
oj dzieje sie dobry wykres powodzenia
Dziś obejrzałem sobie wydech pod naszą ( :hyhy: ) pracą. Wygląda naprawdę profi.
jedno mnie tylko zastanawia na wykresie mocy- czemu odcięcie jest tak szybko? (7800RPM)
nikt nie zwrócił uwagi... i czy nie fałszuje to wyniku?
przez to liczby mogą być chyba zawyżone
Moc maksymalna ani przebieg momentu nie, ale wartości momentu mogą. Fuck it :hyhy:
Powiem szczerze, ze ja zauwazylem, ale ze bylem wtedy na kacu i z reguly gadam glupoty, bo sie nie znam, to siedzialem cicho :wstyd:
nowa hamownia macka tak ma niestety ... moze potem podreguluja
wielki - jak sie hamowalem pol roku temu bylo to samo :niepewny:



On kalibruje obroty z obrotomierzem. Z tego co widziałem musi trzymać w danym momencie 4000 rpm - od tego jak dokładnie to zrobi zależy potem ustawienie przełożenia w oprogramowaniu hamowni. Więc sumując błąd człowieka + jakieś przekłamanie obrotomierza wychodzi coś takiego.

Jednak nie ma to wszystko wpływu na przebieg krzywych czy moc maksymalną, więc i tak pomiar do czegoś się przydać może.
dzisiaj założyłem seryjne sprężyny od EE9, autko wyżej stoi (LanS -2pkt.) ale za to dużo lepiej się jeździ po naszych super wykrotach- gorąco polecam seryjne sprężyny
Usiadło na którąś ze stron, nie wytłuczone są?
nie zauważyłem, IMO są OK
To oddawaj, spyle komuś :hyhy:
no ale to chyba dopiero po zimie?
na razie nie planuje zmian
autko super jeździ, przestało hałasować zawieszenie, nie hacze o koleiny
najchętniej dodałbym jeszcze Bile i mam killer setup
A koło z tyłu ogarnołeś ??
musze ustawić zbieżność jeszcze, ale to sobie zrobię w pracy

EDIT: zbieżność ustawiona przod i tył- jest OK

Z nowości fele i-VT sprzedane, na wiosne kupione 15stki oldschool style.




wiosna idzie
nice zioom fele ładne i słynne miejsce :hyhy:
Najzzzz :ok:
Ładnie się prezentuje na tym kole
bardzo ładnie ! wogóle ładny ten twój Civiczek ziomku
fajnie fajnie i dobre miejsce parkingowe :hyhy:
Super sie prezentuje :padam:
bardzo dobry wybor felg teraz tylko troche w dol i bedzie malina
po pracy umyłem sztuke i zrobiłem kilka zdjęć, niestety z łapy słabym aparatem:




to kiedy zaczynasz realizowac swoj plan?
Ładne zdjęcia Jak pójdzie w dół, powinno być bardzo fajnie.
A ona pójdzie w ogóle w dół?
Pozdr
wygląda naprawde kozacko
kurwalans
kurwalans

exactly :hyhy:
sweet :]
no BA, wkońcu Honda :hyhy:
kurwalans

To się wymawia "LANS KURWA LANS" :hyhy:

Druga fota jest the best :ok:


pozdro
EE9- brzyyyyydaaall :hyhy:

piekny jest a najlepszy to jest kolor i te wlepki na drzwiach
mega foto szczególnie to przy podnośniku lekko zacząłem chorować na i-VT
Sliczne auto i bardzo fajne zdjęcia! :cool:
auto zmieniło właściciela, będzie jeździć po WWA :wstyd:

lock it