MODEL:
HONDA CIVIC 1991 EG4
SILNIK:
D15Z1 NA B16A2
PLANY PO DOLOZENIU PAROWY SIMOTY I KOLEKTORA 421 STROJENIE W POZNIEJSZYM CZASIE WALKI OD ITR I JUZ NA SAMYM KONCU ZMAINA GL PRZELOZENIA W SKRZYNI
UKLAD DOLOTOWY:
PLANY PAROWA
UKLAD WYDECHOWY:
PRZELOT 2CALE KONCOWY NO NAME PLANY M-TECH PRZELOTOWY
PLANY KOLEKTOR 4-2-1 eBAY
ELEKTRONIKA:
UKLAD NAPĘDOWY:
SERIA SPRZEGLO ASIAN
ZAWIESZENIE:
amortyzatory BILSTEIN B-8, sprezyny, WEITEC PRZOD -60 TYL-40
UKLAD HAMULCOWY-
SERIA PLANY TARCZE PRZOD 282 ZACISKI OD PRELUDY
BODY-KIT:
DOKLADKA I SPOILER ALA SPOON AMBERY LUSTERKA SPOON ALA SPOON
ŚRODEK
fotele, kierownica NO NAME
PLANY SIEDZIENIA DO ITR
CAR-AUDIO:
CD SONY X-Plode
KOLO OZ RACING 15 OPONY TOYO PROXES 4 195/50
MOC:
seria 160 i po przeróbkach JUZ NIEDLUGO BEDZIE MIERZONA
Auto w jakis sposob nawiazuje do tematyki forum, fajny zapierdalacz. Wlasciciel plany ma jak najbardziej sluszne. Nie od razu krakow zbudowano, na tym forum sporo bylo aut, ktore reprezentowly mniej.
Ładne autko, rzeczywiście wyglądem przypomina bardziej JDM niż sporo innych tutaj samochodów
cichy1979, zrób staranniejszy opis (bez błędów merytorycznych i z użyciem znaków interpunkcyjnych, bez CAPSa i ogólnie żeby nie wyglądało to, jak pisane na czas)

Temat zostaje, bo spełnia zasady regulaminu. KONIEC OT, będą lecieć ostrzeżenia.
jak na obniżenie , które wymieniłeś (-60, -40) to jakoś bardzo wysoko stoi. b8 fajny amor.
rzeczywiscie pisalem to na szybkosci wiec poprawie to co zepsulem zrobie fotki juz z b-16 do na zdjeciu byly jeszcze z d-15 i hanka stala wyzej Dzieki za posprzatanie w temacie Pozdr
Fajne jajko i w jedynym słusznym celu robione oraz dobra motorownia. 3mam kciuki za projekt
Jakie przełożenie główne chcesz włożyć?