siemka, chciałbym przedstawić moje autko i od razu zapytać niżej
MODEL: 1995, hb, 3drzwi full opcja z klima
SILNIK: b18c4 swap by ssg
UKLAD DOLOTOWY: fujita + rura z kwasowki by ssg
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-1 i 2.25cala na dwoch przelotowych tłumikach by SSG
ELEKTRONIKA: chip CROME strojenie by Kuki
UKLAD NAPĘDOWY: seryjna skrzynia ze szpera, shortshifter buddy club
ZAWIESZENIE: gwint H&R, felgi 15' Rota Grid opony 195/50, rozporka przod vti, tył no-name - c-pillar, stabilizator przod od anglika tyl od eg6
UKLAD HAMULCOWY: przod 282mm tarcze od rovera MG tyl swap z vti wszystko 4x100
BODY-KIT: lusterka spoon, lotka spoon
SRRODEK: kubły z crx, kierownica momo corse
CAR-AUDIO - pioner deh-p88, wzmacniacz i 4glosniki
od pewnego czasu naszło mnie na itr i rozważam sprzedaż, obecnie posiadam eg4 z b18c4 i chciałbym się Was spytać ile obecnie jest warte moje auto w specyfikacji jak wyżej.
auto w moich rekach nigdy nie jeździło w zimie, rdza jest tylko na tylnym prawym nadkolu ok 2cm (delikatnie, ledwo widać) silnik wziął od pierwszej wymiany 1l oleju przy kolejnej wziął 0.8l wymieniany co 10.000 valvoline vr1
z lewej gwint z prawej seria
zdjecia po zglebieniu
przymiarka ozetek, mnie sie nie podoba, jezdzi sie tez chu...
[hr]
tutaj juz na rotach + halogeny
[hr]
kolejno doszly fotele z crx-a w swietnym stanie
[hr]
nowe graty
lotka + lusterka spoon style
[hr]
nowy kolektor 4-1 2.25' owiniety tasma termoizolacyjna
[hr]
jakas sesyjka