MODEL:
- 1992 EG4
SILNIK:
- D15B2 w automacie
- swap H22a2 by Romi
- olej Valvoline VR1 10w60
- kable NGK Platinium
- świece NGK Platinium
- pokrywa pomalowana czerwonym VHT
UKLAD DOLOTOWY:
- Przepustnica od ATR'a 68mm plus rozwiercony kolektor dolotowy by Romi
- CAI by Romi
- Stożek Fujita
- Łącznik SAMCO
Plany
- kolektor Skunk2
UKLAD WYDECHOWY:
- cały układ wydechowy z kwasówki na 2.5 by Romi
- cat converter Option Racing
- koncowy APEXI N1 Style
W trakcie:
- kolektor ATR + Ceramika
ELEKTRONIKA:
- P13 OBD1 by WojtekS
W trakcie
- Hondata S100
UKLAD NAPĘDOWY:
- Short Sifter Weapon R
W trakcie:
- Skrzynia M2b4 LSD
- Spiek ACT
- Lekkie koło Fidanzy
ZAWIESZENIE:
- Felgi Buddy Club P1 Racing z limitowanej seri SF Challenge białe z niebieskim lipem
- Opony Yokohama Parada Spec 2 x4szt.
- Nakrętki Muteki niebieskie
- Gwint Buddy Club N+ Spec Dampers
- Camber Kit Buddy Club
- zestaw rozpórek,
- C-pillar
- gumy poliuretanowe pod przednimi amortyzatorami
Plan:
- Stabilizatory
- ASR
- Ultraracing
UKLAD HAMULCOWY:
Przód:
Swap z Preludy by Romi
- Tarcze EBC gładkie 282mm
- Zacisk i jarzmo z Preludy
- Zwrotnice z EK4

Tył:
- Swap tarczy z EG5,
- Tarcze BREMBO
- Klocki EBC RED STUFF
Plan:
Big Brake Kit

STYLING:
- Przednie czarne lampy TYC z obrysówkami
- Xenon 8000K
- Oemowe halogeny soczewkowe
- tylne lampy USDM z białym kierunkiem,
- kierunki boczne clear,
- dokładka przedniego zderzaka Wing West Style
- dokładka tylnego zderzaka Wing West Style
- progi od EK4
- klamki,listwy i lusterka w kolorze,
- przyciemnione szyby,
- zaciski i bebny pomalowane na czerwono,
- tylna klapa JDM z dorabianą na wymiar tablicą rejestracyjną
- lotka SPOON style
- euroR emblem
Plan
- Carbony
ŚRODEK:
- Rozpinka kierownicy NRG
- Gałka zmiany biegów ala TypeR
- Dwukolorowe, pełne tarcze indyglo,
- Czarny dywan,
- Kierownica PERSONAL Winner
- Gaśnica Jacky,
- Dywaniki TypeR
- Fotele kubełkowe SPEED II czerwono-czarne
- Boczki obszyte na czerwono
- eg6 interior
- Swap tunelu z konsolą audio, cup holderem i podłotkietnikiem z Preludy by Romi & TUNING PLAST
- 4 punktowe pasy SPARCO
- Nakładki na pedały RAZO
Plany
- Recaro/Bride
- Zegary SiR
CAR-AUDIO:
Coś tam gra..

Inne
- Mgłowe spryskiwacze przedniej szyby
- Kosmetyki firmy Meguiars
- Vision Vtec solenoid cover
- Korek oleju Buddy Club
- Auto oklejone w barwy Buddy Club
MOC:
Seria 185ps/214nm 189/208nm 195/216nm plan ->2xx/2xxnm
Sezon 2009 - może turbo?

Zdjęcia:
(jeszcze przed zmianą zawieszenia)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Last parts...
Buddy Club N+ Spec Dampers

+ Camber Kit

ACT + Fidanza


Wrzuciłem tutaj troche koloru bo same smutne szare i zielone auta tutaj
Pozdr.
Bardzo" wystrzałowy " civic -fajnie wygląda z tymi okleinami,poczatkowo myślałem ,ze to VT.ogólnie
fajny i nawet szybki
no ciekawie bardzo fajnie to wygląda
Jak dla mnie to lampy zarówno przód jak i tył do wymiany, a pozatym może być.

Zamierzasz może ustawić jakiś męski negatyw?
fajnie, że w końcu opisałeś swój projekt u nas Pamiętam go świeżo po swapie na spotach CKPL, dobrze że projekt nie stoi w miejscu
we wnatrz najlepiej wykonany i najladniejszy cvc w PL
z zewnatrz ujdzie....
pod maska po mesku bedzie w 2009

jest SLICZNY zią

GRATULACJE
we wnatrz najlepiej wykonany i najladniejszy cvc w PL

polemizowalbym, ale jak wiadomo.. co kto lubi..

w sumie gdyby nie to, ze jest taki krzykliwy, to byloby zajebiste dla oka auto, no bo mechanicznie nie ma sie czego doczepic
swiat idzie do przodu, skonczyla sie era obnizajacych sprezyn itp ludzie montuja do aut wyczynowe komponenty, jak sie bawilem w golfa to bez 4kilo nie bylo co szukac gwintu...

od siebie napisze ze nie podchodza mi czerwone fotele, poprostu kwestia gustu
reszta dopracowana i wzorcowa
Świetny projekt. Auto z zewnatrz wygląda mega. Mechanicznie jest profi. Jedyne zastrzeżenia mam do wnętrza, fotele mi zupełnie nie pasują jak również kiera. Poprostu są nie kiepskie ale ogólnie jakością odstają od całego projektu. Ja tu widze wielką dysproporcje. Widziałbym tu np jakieś recaro czy sparco i kiere też coś bardziej profi.
Koser, spokojnie, kiera już jest, mysle że Personal Winner który przeleżał w magazynie w usa jakieś 18 lat będzie wystarczającym rarytasem
A co do foteli to fakt, tak mi ostatnio działają na nerwy że patrzeć na nie nie moge, jak tylko sie odkuje to sobie zakupie jakieś Recaro choć marzą mi się Bride'y (oczywiście japońskie)
dyskusja bc vs. tein wydzielona do innego watku w dziale o zawieszeniach
Jak dla mnie projekt jest mega. Wnętrze mi się podoba. Mody mechaniczne zacne
zakupie jakieś Recaro choć marzą mi się Bride'y (oczywiście japońskie)



Jak Bride to i TAKATA .
racja! bardzo fajny projekt
pozdro
Takie moje pytanie czy cała środkowa konsola idąca do podłokietnika jest seryjna?
czy cała środkowa konsola idąca do podłokietnika jest seryjna?

Dźjenkóię
bonczek napisał/a:
czy cała środkowa konsola idąca do podłokietnika jest seryjna?
Tieesto w specyfikacji napisał/a:
Swap tunelu z konsolą audio, cup holderem i podłotkietnikiem z Preludy


I do tego zdolny magik od plastików, troche skracania itp i pasuje
tak dokładnie, jest z tym masa pracy związana, niestety seryjne plastiki od civica nie chciały zasłonić konstrukcji dźwigni zmiany biegów ale wyszło to na plus bo tunel z preludy jest zarąbisty! Ręczny z preludy przesunięty w bok, wydłuzona i przeprofilowana konsola itp itd. na koniec vht i jaki jest efekt każdy widzi, mam w jednym, konsole audio,podłokietnik i cup holder
A jak było z kolorem i faktura plastiku? Pasowało idealnie? Bo na zdjęciu nie do końca widać. I był problem z przeciągnięciem ręcznego?

P.S. Fajna choinka przy lusterku
nie widziałem na żywca, ale z tego co widzę tutaj to fura miażdży

A jak było z kolorem i faktura plastiku? Pasowało idealnie? Bo na zdjęciu nie do końca widać. I był problem z przeciągnięciem ręcznego?



kolor jest taki sam, faktura troche inna ale jest to jakby cały inny element więc nie przeszkadza.

Z ręcznym troche problemu było ale Romi dał rade, przedluzyl ten cały patyk uzywając zaworu od suzuki i zamontował go na ściance tunelu.

Sam tunel byl wydłuzony oraz przemodelowane mocowania do deski civica.

więc w sumie to sporo tego było i troche to trwało, koszt razem z czesciami i robocizną ok 1k
Ale warto było bo muszę przyznać że wygląda kozak.
Gratki fury, moim zdaniem najfajniejsza z V-genów .
NO BARDZO FAJNY WIDZIALEM JUZ GO KILKA RAZY W AKCJI NA CARGO:p SUPER FURKA NAJELEPIEJ PREZENTUJACA SIE HONDA NA WAWIE,CHETNIE CHCIABLYM SIE PRZEJECHAC Z BOKU I ZOBACZYC JAK TO IDZIE....
pzdr
Ale nie krzycz...
No nie powiedzial bym ze najlepiej prezetujaca sie honda ale napewno jest ladna i szał robi
Kermit tylko dlaczego ostatnio Cie przyłapałem jak koniowałeś z ukrycia nad nią

edit
Ktoś tam prosił o fotkę jak stoi na nowym zawiasie więc tak na szybko pyknąłem bo jakoś nie miałem weny co do fajnego miejsca

1.

2.

3.
nono niezle neizle:D:D
dobry show car, jesli jezdzi tak jak wyglada to respect
Widziałem na żywo, autko na prawdę świetnie się prezentuje i równie dobrze jeździ.
dla mnie na seryjnych lampach, (przynajmniej z tyłu) było by miętowo.
dobry show car, jesli jezdzi tak jak wyglada to respect

jezdzi na razie tylko troche szybciej od mojego.. tutaj powinno byc conajmniej 400 koni, zeby to jakas logiczna calosc tworzylo..
a mnie na seryjnych lampach, (przynajmniej z tyłu) było by miętowo.


no jeszcze o przednich mógłbym polemizować ale tylnych to nigdy nie zmienie bo mi sie one strasznie podobają

o całą sekunde szybciej

na C zjadles mnie jakies 2-3 dlugosci, to do sekundy jeszcze troche brakuje.. no ale niech bedzie, ze sekunde w oficjalnych czasach

mnie to generalnie grzeje jak to jezdzi, bo nawet jak bedzie jezdzil 11.5, to nic to nie zmieni. nie sa to fajne nierzucajace sie w oko smaczki, tylko wszystko wywalone na wierzch i krzykliwe. nie lubie takich samochodow i juz
[quote="!markos"]
Macie jakiś filmik z przejazdu?
Tiesto mam pytanie co Ci tak hmmm swiszczy jak jezdzisz pomijajac klocki??
nie sa to fajne nierzucajace sie w oko smaczki, tylko wszystko wywalone na wierzch i krzykliwe. nie lubie takich samochodow i juz


jeden lubi córke a drugi teściową...

a cos ci sie kiedys podobalo

tak. widocznie nieuwaznie czytasz.
Tak Marcos, Twój orzeł pod maską jest najlepszy. Wszyscy to wiedzą.
Zauważyłem, że jak Ty coś zrobisz, to chciałbyś, żeby wszyscy się spuszczali przez 50 stron. Ale jak ktoś coś zrobi, to albo to nie tak...albo to byś zmienił, albo to Ci się nie podoba.

Rozumiem, że jest to forum i każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii, ale bez przesady. Krytykiem z zawodu chyba nie jesteś.

zauwazylem, ze pierdolisz glupoty. juz od dluzszego czasu. proponuje pomyslec troche zanim wyprodukujesz nastepny zajebisty post.

czy ja komus kazalem palowac sie nad moim projektem? i czy jak komus cos sie w nim nie podoba, to jest taka sama posrana jazda jak w innych watkach kiedy to mi cos nie pasuje? przemysl to
mozna wiedziec ile to pali w cyklu spokojnym i streetowym?slyszalem wiele rozbieznych opinii i chcialbym to jakos zweryfikowac u zrodla moze..tylko prosze nie pisz "tyle ile wleje"
Bardzo ładne auto, nawet oklejenie mi się podoba Tylko szkoda że pod maską jest nadrutowane

Kiedy Panie będzie to 0.8 ?
Olo predzej 0.7 wyborowej
Auto Tiesta to jedno z bardziej dopracowanych Vgen, krzykliwy wyglad jednych zachwyca inni zygaja....dla mnie to auto i tyle...
ja bym w tym aucie zmienil fotele i kiere..no i zegary na Boga, ziom zmien zegary
No i łącznik by wypadało zmienić bo niewyjściowy A ta wyborowa to całkiem niezły plan
mozna wiedziec ile to pali w cyklu spokojnym i streetowym?slyszalem wiele rozbieznych opinii i chcialbym to jakos zweryfikowac u zrodla moze..tylko prosze nie pisz "tyle ile wleje"


przy dynamicznej miejskiej jeździe to tak z 10/100km przy wściekaniu sie tak pod 13/100km podbiega a w trasie to tak ok 9/100km, ten silnik edm ma własnie tą zalete że można tankować pb95 i sobie hasać zużywając do tego normalne ilości paliwa, jdm który potrzebuje 100 oktanowego paliwa już tak fajnie nie ma

zegary i fotele mam nadzieje że niedługo zmienie bo od dawna mnie straasznie irytują!

0,7 zaawsze
Ciacho

Osobiscie bardzo mi sie podoba Twoje jajko zwlaszcza z takim serduchem
Wielki szacun Ziąąą
Ten BC masz na maxa zwalony?!? Jaka jest w nim regulacja tzn. do ilu mozna zejsc w dol w stosunku do serii i czy przy feldze 15" bedzie tez taki kozak?

Pozdro
Obczaiłem sobie auto na zawodach, ładnie zapieprza i w dodatku nie puszcza bąków . Gratsy, czekam na dalszy rozwój .

hehe, dzięki

niko - on nawet nie jest jest na połowe skręcony! wiec smiało na 15 można jechać mocno w dół!
Jak już tu jestem pokaże właśnie jak stoi na 15' bez ruszania zawieszenia


podziwiam cie i twój projekt!
Tieesto zostawilbym czarne sa co prawda mniej kontrowersyjne ale pasuja idealnie
Tieesto zostawilbym czarne sa co prawda mniej kontrowersyjne ale pasuja idealnie



A mi się bardziej podoba na białych.

Tiesto ta pierwsza fota to jest z ostatniej rundy WST ?? z kim ty tam na starcie stałeś ??
Lepiej na białych osobiście uważam
mi tam sie bardziej podoba na białych


a stałem z koleżanką i Jej Pumą
Super autko
na bialej duzo lepiej sie prezentuje
a stałem z koleżanką i Jej Pumą



Dobra o imię nie pytam bo już wiem

A żeby nie robić offtopa to na białych zdecydowanie lepiej, ale to chyba już pisałem
na białych kozak a pamiętam jak jeszcze była na srebrnych i z automatem 1.5
Ciacho

nowe fotki
1.
2.
3.
4.
5.

dodatkowo doszły w komorze silnika ładne srubki i skarpetki skunk2
a tymczasem swap na sprzedaż i wjedzie coś jeszcze bardziej męskiego
bardziej męskie od 2.2 to zostało Ci chyba tylko 3.0 z NSX'a...
Masz śruby zabezpieczające w kołach ?

Ewentualnie może być jeszcze 2.4
Jakieś turbo burbo będzie pewnie
sezon 2009 ma być mega szybki
ATSy + HOOSIER =



nie wiem jak to jest zrobione ale są meeega lekkie!!!
Na tył czy na przód ?
na klape do tyłu jako zapas
no ladnie sie to dzisiaj prezentowalo na trasie siekierkowskiej. tylko nastepnym razem nie strzelaj z wydechu kiedy Babcie wioze
tak sie własnie zastanawiałem czemu kierowca mazdy sie tak na mnie zalotnie patrzył a z wydechu to jakoś tak mi sie strzeliło pozdr
Widzialem dzis na bankowym tylko troche brudna padlyna
w temacie zderzaka mozna sie produkowac tutaj: http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=4282
a ja mysle ze jakas b-seria turbo tez by dala rade ....

[ Dodano: 2008-11-06, 23:19 ]
tak to prawda! kupiłem Mamby auto i niedługo wszystko co najlepsze w Mambowozie będzie w Tieestowozie więc z tych 2 super aut będzie jedno mega super hiper przekozak fura


Czemu tyle ściem było? żeby nikt mi sie w parade w biznesach nie pakował! żeby było troche szumu! te v6 to nie ja wymyśliłem ;P aczkowliek sporo było prawy, wielkie turbo, silnik z usa o super mocy i momencie, mam nadzieje że nie jesteście zawiedzeni że to tylko najszybsze B18 Turbo w Polsce! :D

Plany na 2009? Kilować bananów, kręcić regularne 12 i cieszyć sie na codzień bez awaryjną jazdą i mam nadzieje że kilka lat doświadczeń Witka, VTG, Doktora noi Mamby w budowaniu takich setupów mi na to pozwoli

Swap będzie oczywiście zrobiony przez Szanownego Romiego!

Pozdr.
wszystko co najlepsze w Mambowozie będzie w Tieestowozie więc z tych 2 super aut będzie jedno mega super hiper przekozak fura

nie ma to jak znac wartosc wlasnego sprzetu i tak otwarcie o tym pisac



No i nie wygrałem konkursu na zderzak a tak chciałem koreczki

P.S. Biednemu wiatr w oczy i chuj w dupe

Gratki autka
kurde to teraz sponsor powinien pomyśleć nad fotelami
moim zdaniem bodykit BC tez by pasował.
moim zdaniem bodykit BC tez by pasował.



Dokładnie, taborety też BC. Jeżeli ma to być democar to po co nie?
połączenie tych dwóch aut będzie z pewnością wybuchową mieszanką
I sie zaczeło, H22 opuścił civica



miliard razy bede powtarzal i poprawial, do zerzygania az sie nauczycie
nie wstawiamy zadnych glupich kodow z url, wstawiamy tylko direct link miedzy znaczniki [img][/img], jesli zdjecie jest za duze, wstawiamy miniaturke. te sa deko za duze...

markos
Ja też mam gruby projekt który opisze . I niedługo zawitają w nim BRID-y
nie ma i nie bedzie nigdy na siwecie grubszego projektu od tego
Ja też mam gruby projekt który opisze

to super. ale moze nie w tym watku.

jak na pierwszy post na forum, to calkiem niezle ci poszlo
Gruuubooo!
kozacki projekt,
bedzie to street legal czy bardziej dragowy ??
bedzie to street legal czy bardziej dragowy ??


street legal
tiesto, a czy szelki beda w koncu cos trzymac, czy nadal bedziesz w nich jezdzil przyciskajac je oparciem kanapy i zostawiajac pol metra luzu przy strzale?
czyli cichy wydech z katalizatorem?


nawet swap zgłoszę do urzędu ;P

tiesto, a czy szelki beda w koncu cos trzymac, czy nadal bedziesz w nich jezdzil przyciskajac je oparciem kanapy i zostawiajac pol metra luzu przy strzale?


nie ma tam pół metra, sprawdzałem, jest ok 10-15cm, gdyby wyrwało kanapę oczywiście.
Ale to sie skończy po tym jak zmienie fotele i założę harnes bar jak ten Twój.
jest ok 10-15cm

to jest 10-15cm za duzo jak na sztywne szelki
gdybym podniósł oparcie i ścisnął szelki to bym to zminimalizował do max 5cm(siedzisko bo szelki są wyciągnięte przez otwory w siedziusku i tam może gdzieś sie gubi z 5cm).
To było przejściowe rozwiązanie ponieważ na fotelu kierowcy nie da sie zapiąć seryjnych pasów. Poprawi sie to i w przyszłym sezonie bezpieczeństwo na pierwszym miejscu.
jest taki film na yt jak chłopki skakały fiatem 125p i wg nich bezpieczeństow do grube ubranie

gdyby auto nie mialo takich wielkich naklejek to po planowanej operacji moglo by stawac w konkury na arenie światowej
W "konkurze" na co?
No zobaczymy jak to będzie teraz latać
gdyby auto nie mialo takich wielkich naklejek to po planowanej operacji moglo by stawac w konkury na arenie światowej



Ciekawe, czy chociaż w OPT przejdzie dalej
no to ładnie ładnie..
Powodzenia!!
no ładnie, całekiem ładnie, PAT kiedy nam sie pochwalisz swoim wozem? społeczenstwo czeka.
pliz.. nie w tym watku..
nigdy sie nie pochwale. auta nie ma.
mombowóz w piasecznie, jutro b18 opusci gabinet
watek oczyszczony ze zbednego pie*dolenia. w miare mozliwosci prosze trzymac sie tematu.
no i git, jutro wkleje jakies foto oczywiscie za zgoda wlasciciela
śmiało! dawaj foty haSPORTÓW

[ Dodano: 2008-12-01, 22:09 ]
smieszne foty
przezabawna jest szczegolnie ta kocia lapka...
usmazyles kotecka
podobne zdjęcie chodziło na forum SIP tylko że to był wróbelek wbity w IC, do tego centralnie w napis STI
Graty za artykuł w GT
Gratuluję okładki w "GT"
gratulacje fotek i okładki GT
Gratuluje artykułu. Patrząc na okładke miałem nadzieje na plakat....
może ktoś skan wrzucić?
ktoś przyjrzał się okładce. biała ma zaparowaną lampe i to samej okładce.
a swoją drogą gratulacje!
Gratki

[ Dodano: 2008-12-26, 19:40 ]
kiedy wyjedzie ?

3 miesiace mineły .....
kiedy wyjedzie ?


Też jestem ciekaw...
Z tego co wyczytałem na stronie Tieesta to silniczek już w jaju...
kiedy wyjedzie ?


jak już pisałem na ckpl, auto wyjechało narazie na lawecie, kontynuacja prac w promotorze.
http://www.tieesto.pl/ind...7&limitstart=30
na moje to koleś ma samochód który się pśół z wiekiem czasu. ale na taki projekty trzeba miec $$$
na moje to koleś ma samochód który się pśół z wiekiem czasu. ale na taki projekty trzeba miec $$$



Ze co ??
na moje to koleś ma samochód który się pśół z wiekiem czasu. ale na taki projekty trzeba miec $$$


że niby Tieesto?
"pśół z wiekiem czasu"

no takiego zwrotu ot by nawet Długi nie wymyślił...
na moje to koleś ma samochód który się pśół z wiekiem czasu. ale na taki projekty trzeba miec $$$


nic z tego nie rozumiem
FAIL
juz? jeden glupawy post i 5 odpowiedzi. to przynajmniej o 4 za duzo
prac ciąg dalszy

Łapy zostały poprawione oraz na nowo położony gulomolit, tym razem oem look


Prawie seryjne mocowania
teraz to wyglada porzadnie i ładnie

widac po tempie prac ze niedługo wyjedzie na ulice
trzymam kciuki, żeby poszło jak najszybciej i później ganiało bezawaryjnie
Jest progress a to najważniejsze
dobrze to nawet wyglada...pod wxgledem czystosci...
stało się...



po 4 latach... nawet za bardzo nie wiem co napisać, chyba poprostu - civic przestał istnieć... ;(

Na koniec chciałbym podziękować paru osobom bez których to auto by tak nie jeździło-wyglądało czyli:
Marcin vel Octan
Marek vel xtygrysekx
Paweł vel Re1kin
Michał vel Romi
Kuba vel Miniac wraz z Piotrkiem i Łukaszem
Paweł vel Badyl
oraz wielu osobom które zawsze mi kibicowały!

Dzięki chłopaki i dziewczyny

Pora na kolejny etap evolucji!

Proszę o zamknięcie tematu...

THE END!

I'll be back...
kolejne auto z Wawy poszło do Kielc
kolejne auto z Wawy poszło do Kielc

chyba resztki
teoretycznie auto