MODEL:
- 1992 EG4
SILNIK:
1. D15B2
2. D15B2>> D15B7
3.Swap D15B7>>D16Z6
4.swap D16Z6>> B18C4

Plany:
do końca sam nie wiem
jeśli NA to dół b20
jeśli turbo to kucizna

UKLAD DOLOTOWY:
-Stożek NO NAME
Plany
Kolektor ssący pewnie EDELBROCK lub ITB
power rura z laminatu z dobrym filtrem
UKLAD WYDECHOWY:
- brak katalizatora
- dwu rurka:)
Plany:
Pełen przelot 2,5;
na początek chinol 4-1
ELEKTRONIKA:
- P28 (Przygotowany pod strojenie)
UKLAD NAPĘDOWY:
-szpera od B18C4
- koła P1 Racing SF Challenge
- opony T1R
Plany
zależą od kierunku, jeśli NA to skrócę skrzynie ale jak T to zostanie tak jak jest
ZAWIESZENIE:
- zawieszenei gwintowane D2 RACING
- rozpórka OEM przednia górna,
Plany:
- Rególowane przenie górne wahacze
- stabilizatory (niestety nie posiadam)
UKLAD HAMULCOWY:
Przód:
-Swap z VTI 262
Tył:
- Swap tarczy z EJ6
Przewody hamulcowe w metalowym oplocie
PLANY:
dobra tarcze i klocki:)
ŚRODEK:
- Gałka zmiany biegów ala TypeR
- Tarcze + nawiew indyglo by MOMAN,
- Sportowa skórzana kierownica,
- Short Shifter
- długa konsola
-mieszek type r
Plany:
- czarne wnetrze (kierynek eg6)
- Fotele Recaro (czarne)
CAR-AUDIO:
- radio ALPINE,
- głośniki tylne ALPINE

Nowy lakier położony

Kilka słów od autora
W końcu się przełamałem i wrzuciłem opis auta. Plany duże zobaczymy, co z wykonaniem.
Mocy jeszcze nie mierzyłem, lecz nie jest źle na tym setapie czas na zlocie civicklub w rykach na 1/4 15.52 (po 1 tygodniu jazdy z nowym serduchem wiec do poprawy + kto był to widział, jaka była pogoda).Historia budowy auta na http://loudcrew.pl
Może to nie JDM ale mi się podoba a oto mi chodzi:))


kilka foteczek

W doborowym towarzystwie

I poszli:))


Postaram się zrobić jakąś sesyjkę i zapraszam do komentarzy.
heh nawet spoko auto:D ale ja bym zdjol ta kratke z przodu co jest w zderzaku i ten wydech;p to mi niepasuje;] pzdr
heh nawet spoko auto:D ale ja bym zdjol ta kratke z przodu co jest w zderzaku i ten wydech;p to mi niepasuje;] pzdr


wiem wiem
siateks jest pozostałością po poprzednim właścicielu będzie zdjęty jak wjadą halogeny
i się zastanawiam czy żółte lampy będą cliry więc już sam niewiem
cliry

co ?
no cliry znaczy sie czyste siatka to jakas porazka ogolnie ubogo..ale powodzenia w planach, bo jak widac jakies tam masz
no cliry znaczy sie czyste siatka to jakas porazka ogolnie ubogo..ale powodzenia w planach, bo jak widac jakies tam masz



Co rozumiesz mówiąc ubogo??

Nowy czas z seat recing:))
Wolne przejazdy najlepszy, jaki udało mi się wykręcić 15.37 a sam przejazd 14.37
Niestety już na eliminacjach spadł deszcz:( i niestety jeszcze nie potrafię ogarniać na mokrym i wyszło ET 15.226
Myślę, że na tym hu.... ym setapie to i tak nieźle:)

[ Dodano: 2009-07-14, 11:18 ]
Miałem okazję widzieć auto na mieście, choć jeszcze w jednej z poprzednich wersji filnikowych

tutaj filmik z wyścigu z Maciasem z Octane Squad:
http://img190.imageshack.us/i/maciascivic.mp4/
Aby nie mówić, że się nic nie dzieje troszkę kosmetyki
Dzięki koledze foxbox





Plan był taki, aby się komponowała z felgami, ale Buddy club mnie niemiło zaskoczył z jakością wykonania swoich produktów
1

2


2 z 4 załatwione.
Już na szczęście wysłanie na reklamację, ale niesmak jest i koszta nieprzewidziane są.
Czy to tylko mój przypadek czy są inni, którym coś takiego się stało?
niestety te naklejki nie są wysokiej jakosci - podczas zmiany kolek znajomy wulkanizator postanowil wyczyscic mi felgi. Psiknal jakims (nie pamietam nazwy - mowil ze slaby) srodkiem do czyszczenia i splynely.
ale lip też?


teraz myślę aby polakierować bezbarwnym przed założeniem tylko zastanawiam czy ma to sens
nie mam lipu wiec w sumie nie wiem jak jest wykonany ale z tego co widzialem na zdjeciach w necie to podobny material do tych naklejek z logo wiec nic dziwnego ze odchodzi ...
nie dalo sie zrobic mniejszych zdjec? 160x120 bylyby optymalne..
nie dalo sie zrobic mniejszych zdjec? 160x120 bylyby optymalne..


Ale czemu? tak bardzi razi czy jak
czy może zły dzień i byłem pierwszy który ci się nawinął?
800x600 to taki standard... na mniejszych niewiele widac

poprawna forma to nawinął. i nie o to chodzi.
Kolejne zawody Bemowo zaliczam do udanych

Się wyszalałem na trochę:)

Ranek wyglądał pięknie Honda i w oddali mgła nad lotniskiem


Kilka fotek z przejazdu


Czas to moja życiówka ET 14.701

Przy trzecim przejeździe rozjeb..ło wydech (mała średnica i duże ciśnienie wydmuchało końcowy) szybkie usunięcie zbędnego badziewia i jeszcze dwa starty zaliczyłem. Głośno było niesamowicie i auto się naprawdę zaczęło zbierać, lecz nie potrafiłem zejść z czasu.

Filmik marnej jakości, ale słychać, kiedy się to stało
http://vimeo.com/6781351

Felgi powróciły z gwarancji i tak się komponują z pokrywą
ładna pokrywa nie często spotykana
co sie stało z felgami, ze korzystales z gwarancji?
co sie stało z felgami, ze korzystales z gwarancji?



lip zszedł niestety ale już o tym pisałem
takie ladne felgi, a siatex w zderzaku.... wywal to w pizdu:P
takie ladne felgi, a siatex w zderzaku.... wywal to w pizdu:P


zrobiłem w końcu to co oczywiste

I chyba była pora pozbyć się badziewia
Teraz tak się prezentuje


jest to tylko forma przejściowa wjadą halogeny

poprawiłem trochę plany bo się pozmieniały

sezon 2009 był pełen emocji i myślę że udany.
kilka zawodów zaliczonych czas ładny T1r wytrzymały tylko 1 sezon
w tym muszę zmienić wydech + stabilizatory to jest priorytet.
niestety muszę również pomyśleć co z silnikiem przydał by się remont ale szkoda mi trochę kasy i zostać z tym co jest (bark na razie decyzji NA/Turbo)

sezon 2010 plany pojeździć trochę w zakrętach i nauka opanowania mocy