- 1992 EG4
SILNIK:
1. D15B2
2. D15B2>> D15B7
3.Swap D15B7>>D16Z6
4.swap D16Z6>> B18C4
Plany:
do końca sam nie wiem
jeśli NA to dół b20
jeśli turbo to kucizna
UKLAD DOLOTOWY:
-Stożek NO NAME
Plany
Kolektor ssący pewnie EDELBROCK lub ITB
power rura z laminatu z dobrym filtrem
UKLAD WYDECHOWY:
- brak katalizatora
- dwu rurka:)
Plany:
Pełen przelot 2,5;
na początek chinol 4-1
ELEKTRONIKA:
- P28 (Przygotowany pod strojenie)
UKLAD NAPĘDOWY:
-szpera od B18C4
- koła P1 Racing SF Challenge
- opony T1R
Plany
zależą od kierunku, jeśli NA to skrócę skrzynie ale jak T to zostanie tak jak jest
ZAWIESZENIE:
- zawieszenei gwintowane D2 RACING
- rozpórka OEM przednia górna,
Plany:
- Rególowane przenie górne wahacze
- stabilizatory (niestety nie posiadam)
UKLAD HAMULCOWY:
Przód:
-Swap z VTI 262
Tył:
- Swap tarczy z EJ6
Przewody hamulcowe w metalowym oplocie
PLANY:
dobra tarcze i klocki:)
ŚRODEK:
- Gałka zmiany biegów ala TypeR
- Tarcze + nawiew indyglo by MOMAN,
- Sportowa skórzana kierownica,
- Short Shifter
- długa konsola
-mieszek type r
Plany:
- czarne wnetrze (kierynek eg6)
- Fotele Recaro (czarne)
CAR-AUDIO:
- radio ALPINE,
- głośniki tylne ALPINE
Nowy lakier położony
Kilka słów od autora
W końcu się przełamałem i wrzuciłem opis auta. Plany duże zobaczymy, co z wykonaniem.
Mocy jeszcze nie mierzyłem, lecz nie jest źle na tym setapie czas na zlocie civicklub w rykach na 1/4 15.52 (po 1 tygodniu jazdy z nowym serduchem wiec do poprawy + kto był to widział, jaka była pogoda).Historia budowy auta na http://loudcrew.pl
Może to nie JDM ale mi się podoba a oto mi chodzi:))
kilka foteczek
![](http://img70.imageshack.us/img70/2619/20090402268.th.jpg)
![](http://img16.imageshack.us/img16/254/dsc3792j.th.jpg)
W doborowym towarzystwie
![](http://img190.imageshack.us/img190/6559/dsc3848.th.jpg)
I poszli:))
![](http://img190.imageshack.us/img190/25/dsc3857.th.jpg)
Postaram się zrobić jakąś sesyjkę i zapraszam do komentarzy.