MODEL: 1992r, Eg5
SILNIK: SWAP z D16Z6 na => B16A (zrobione)
Plany: Ostrzejsze wałki itp.
UKŁAD DOLOTOWY: CAI Injen
Plany: Kolektor dolotowy + przepustnica, jakie wyjdzie w praniu
UKŁAD WYDECHOWY:wydech 2,25" na dwóch tłumikach przelotowych
Plany: Kolektor wydechowy 4w1, tłumik końcowy OBX Twin Loop
ELEKTRONIKA: Seria z JDM-a
Plany: Strojenie jak już wszystko będzie
UKŁAD NAPĘDOWY: Seryjna skrzynia z B16A2, felgi Rial 15", 4* BFGoodrich G-profiler 195/45/15
Plany: Rota Auto-X bądź Slip Stream 15"
ZAWIESZENIE: Eibach pro kit -40mm,
Plany: Gwin Ksport bądź Tein; rozpórka przednia oraz tylna + c pillar; regulowane wahacze; poliuretanowe gumy
UKŁAD HAMULCOWY: seria z eg5
Plany: W szybkim tempie muszę poprawić hamulce, myślę tylko co wrzucić
BODY-KIT: Dokładka przednia od VTI, amberki
Plany: Lotka a la Spoon oraz lustra Spoona
WNĘTRZE: gałka Skunk2
Plany: fotele ITR albo CTR
INNE: stickery ADVAN, Darling inside i "TDI Engines..", Xenony 6000K, listwy dolne i klamki w kolorze
Plany: Przede wszystkim muszę ogarnąć ogniska rdzy i inne "niedoskonałości" wynikające z racji wieku budy. Jak wszystko dobrze pójdzie w okolicach maja pójdzie do lakiernika gdzie zmieni swoją barwę:)
MOC: seria 170KM
Zdjęcia:



Świeże fotki dodam niedługo
Piękna sztuka, jeśli chodzi o kolor to nie zmieniaj, jest idealny z czarnymi elementami gra jak cholera, najwyżej zmień koło coś mi się wydaje czy gdzieś już ją widziałem
Nie mylisz się:) Gościła już tutaj wcześniej. W moje ręce wpadła od Amazona. Odnośnie koloru to nieśmiertelny hondowy Nh0 najprawdopodobniej siądzie. Chociaż ten, który jest teraz też ładnie się prezentuje.
Bardzo ładna sztuka.
Szkoda, ze ubiegles mojego ziomka, auto na zywo wyglada 2 razy lepiej Pozostaje pogratulowac zakupu Powiesz za ile poszla? Moze byc PW
Daruj NHO masz oryginalny i ładny kolor, najwyżej listwę progową na czarny mat a flotę zostaw na mody...
Biorąc pod uwagę to, że jest kilka elementów do malowania i opcja ze "wstrzeliwaniem się" w resztę nie zawsze wychodzi tak jak powinna lepszym wyjściem według mnie jest pomalowanie całej budy, a dla mnie Nh0 to po prostu klasyk w EG.
Biorąc pod uwagę to, że jest kilka elementów do malowania i opcja ze "wstrzeliwaniem się" w resztę nie zawsze wychodzi tak jak powinna lepszym wyjściem według mnie jest pomalowanie całej budy, a dla mnie Nh0 to po prostu klasyk w EG.


Zostaw lakier seryjny, popraw co jest do poprawienia.
Ładne EG.
poliuretanowe gumy? Prosze cie.. Mój kumpel też sie na nią czaił i czaił, dziś troche go pojade za to chyba, że przepuścił taką fure. Kolor jest ok, nie wiem czy bym go zmieniał.
kolor najfajniejszy ze wszystkich V gen;0 niezmianij a NH0 najlepszy do IV gen bo mialem:P to za ile poszlo bo tez chcialem je kupic;] napisz na pv
Ja bym go pomalował na nh0, wydaje sie że ten niebieski jest ok, ale na nh0 bedzie miażdżył
ładne i widać zadbane autko, w nh0 będzie wogóle miodzio. ale gleba to chyba więcej niż -40mm co? ;>
Świetny wózek , zrobiony ze smakiem , gratki zakupu, szanuj Auto
Szkoda, ze ubiegles mojego ziomka, auto na zywo wyglada 2 razy lepiej



no kolega ubiegł nie tylko twojego ziomka ale i mnie;-)

Powodzenia w rozwijaniu auta
No siedzi bardzo nisko to jest fakt, Przez niecały tydzień jazdy już kląłem na dziury itp.
co dp malowania .. moje zdanie z autopsji ,..

nigdy więcej nie pomaluje samochodu jeżeli nie będzie konieczności .

wg mnie ładny jest jaki jest
zostawilbym ten lakier, najwyzej odswiezyl bo fajna sztuka
Dokładnie , lakier pasuje jak mało który W życiu bym nie przemalowywał, ale Twoje Auto Osobiście wolałbym wyłożyć $$$ w inne rzeczy aniżeli lakier , jak nie ma musi to bym nie malował
Mam nadzieje, że auto będzie dobrze się sprawowało i dostarczało tyle radości co mi .. Powodzenia w dalszym modzeniu
No muszę powiedzieć , że sprawia i to ogromną radość. Problemem są tylko hamulce, może jakieś propozycje co wrzucić, bo brakuje mi konceptu w tym temacie.
Poszukaj na forum. Było dużo o hamulcach....
Przyznaje lenistwo wyszło... hehe