SILNIK: SWAP z D16Z6 na => B16A (zrobione)
Plany: Ostrzejsze wałki itp.
UKŁAD DOLOTOWY: CAI Injen
Plany: Kolektor dolotowy + przepustnica, jakie wyjdzie w praniu
UKŁAD WYDECHOWY:wydech 2,25" na dwóch tłumikach przelotowych
Plany: Kolektor wydechowy 4w1, tłumik końcowy OBX Twin Loop
ELEKTRONIKA: Seria z JDM-a
Plany: Strojenie jak już wszystko będzie
UKŁAD NAPĘDOWY: Seryjna skrzynia z B16A2, felgi Rial 15", 4* BFGoodrich G-profiler 195/45/15
Plany: Rota Auto-X bądź Slip Stream 15"
ZAWIESZENIE: Eibach pro kit -40mm,
Plany: Gwin Ksport bądź Tein; rozpórka przednia oraz tylna + c pillar; regulowane wahacze; poliuretanowe gumy
UKŁAD HAMULCOWY: seria z eg5
Plany: W szybkim tempie muszę poprawić hamulce, myślę tylko co wrzucić
BODY-KIT: Dokładka przednia od VTI, amberki
Plany: Lotka a la Spoon oraz lustra Spoona
WNĘTRZE: gałka Skunk2
Plany: fotele ITR albo CTR
INNE: stickery ADVAN, Darling inside i "TDI Engines..", Xenony 6000K, listwy dolne i klamki w kolorze
Plany: Przede wszystkim muszę ogarnąć ogniska rdzy i inne "niedoskonałości" wynikające z racji wieku budy. Jak wszystko dobrze pójdzie w okolicach maja pójdzie do lakiernika gdzie zmieni swoją barwę:)
MOC: seria 170KM
Zdjęcia:
![](http://img16.imageshack.us/img16/584/cif.th.jpg)
![](http://img244.imageshack.us/img244/5009/cif3.th.jpg)
![](http://img144.imageshack.us/img144/6341/cif4.th.jpg)
Świeże fotki dodam niedługo