MODEL: 1992, HB EG5
SILNIK: D16A9, dohc non vtec
UKŁAD DOLOTOWY: Powerrura + dostarczenie zimnego powietrza - air duct
UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 +termo , cat conv. , środkowy przelot , końcowy przelotowy na 2,25 całość.
ELEKTRONIKA: P28 wystrojony w Crome by Strojenia.PL - RYS
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia hybrydowa
ZAWIESZENIE: koni 1130 , rozporka przód, rozporka tył doł, środek i c-pillar , stab tyl.
UKŁAD HAMULCOWY: przód swap na 282mm + ds perform., tył tarcze, oplot Goodrich
ŚRODEK:
- Kubełki Momo seat street racing,
- galka Skunk racing, Cupholder,
- kierownica MOMO Corse 350mm
- budziki autogauge , temp. wody, temp. oleju, ciśnienie oleju.

CAR-AUDIO: radyjko Sony Explode , głośniki w drzwiach Sony explode

INNE:
- wspomaganie kierownicy ,
- elektryczne szyby,
- obecnie 1 halogen i air duct
- lotka spoon, dokładka VTI,
- pokrywa zaw ... bronze

- Blacha + malowanie na kolorek roock moon metallic (s2000)
- Kapcie Toyo na felgach 16" BuddyClub P1 Racing SF + OZ racing F1 15" na zime

MOC: seryjne 130HP

Po modach :
Ostrzejsze wałki by GMS, reg. kolka Vision, lekki zamach Fidanza strojenie by RYS
145 HP , 150 NM na seryjnym wydechu.

po zmianie na 2,25 i podstrojeniu nie mierzona

Plany: lać paliwo i jeździć ...

Z reanimacji:


BEFORE


In progresss



Final






Witryna www.grafix.neteasy.pl została zgłoszona jako witryna stanowiąca zagrożenie i została zablokowana zgodnie z ustawieniami bezpieczeństwa.



ale po miniaturkach prezentuje się pięknie!

no i podłubane, wolnossące D16 DOHC
ladniusia, jak sie sprawuje 1130 w zakretach? jakie masz przelozenie glowne?
miałem przyjemność jeździć (co prawda tylko po rolkach) i mogę stwierdzić, że fajny zapierdalak z niego
Pomodzona A9 + profi ogarnięta reszta samochodu dają bardzo pozytywny rezultat
zawias mógł by być twardszy ;] ale ogólnie daje rade można szybko jeździć

Marcin wtedy był jeszcze na stock wydechu
Marcin wtedy był jeszcze na stock wydechu


ale po zrobionym wydechu też byliście u mnie, tylko że wtedy już nie jeździłem.
dzięki za orzeszki w chipsie
orzeszki dały radę , w trasie również, o 3 bylem w Toruniu ^^

długi : 4,25 glowne, 3 i 4 z crx, 5 dłuższa na eko
Jedno z ładniejszych EG jakie miałem okazję spotkać. Fajnie dopracowane, bez zbędnego syfu, wszystko z dobrym smakiem. Do tego motorownia, która naprawdę daję radę i do tego ten piękny dźwięk
Fajny, zwlaszcza, ze ma zapomniany przez boga i ludzi A9
fajny jest!
Fajny, zwlaszcza, ze ma zapomniany przez boga i ludzi A9



Bo ten silnik to dziadostwo........
piekne EG, co z resztą powtarzam od zawsze!
Gratuluje:D
o 3 bylem w Toruniu ^^

trzeba było mnie szukać
jedno z ładniejszych eg, wszystko jest tak jak powinno być
rdk, na ryj padałem juz
o wiele ladniejsze EG od tego najladniejszego
Piękne i żwawe jajo
piekna fura ,tak z ciekawosci goni B serie ?
kierownica MOMO Corse 35mm



Wszystko git, tylko ta kiera malutka...
Cytat:
kierownica MOMO Corse 35mm


Wszystko git, tylko ta kiera malutka...



kiera malutka?? malutka to by byla 30cm

co tu duzo mowic...swietne eg
rdk, na ryj padałem juz


spoko spoko średnia pora na kawę
Fajna fura, tylko pozazdroscic
no, 35mm to nie za duza kierownica
no, 35mm to nie za duza kierownica



a no tak nie zauważyłem błędu
Pati , dzienx za inf0

rdk... po strojeniu na prostej nie testowane ale na torze daje rade nie tylko B
mały spy shot z radomia




niedlugo wiecej
pozdro
rekawiczka i zegar elegancki

z ciekawości jak ogarnac taka fotke?
O prosze, znow nie pozwalano stac na asfalcie na torze w radomiu a ja nic o tym nie wiedzialem ;( Gratki projektu
z ciekawości jak ogarnac taka fotke?



Szczerze? Mając już aparat trzeba "urwać od internetu" Mówię całkiem poważnie
to nie fotka to klatka z filmu

i lukas ma absolutnie racje hehehe
w tym kolorze eg prezentuje sie najładniej do tego biała felga
miód grafix brawo
P.S daj więcej fotek bo jest na co patrzeć
badzo ładne EG

pokaz wykres D16A9 po strojeniu ...
z radomia troszke




foto: Adam

wspólne z Ktulohondą

foto: Adam

tamm w oddali taki krzywy komin jest

foto: Adam

o taki ...


na mokro

foto: Diups


Mati, wykres na stronie RYSa

a tak to gada na video:

http://vimeo.com/6238101
http://vimeo.com/6263565 onboard, nie zwracamy uwagi na trzymanie kiery, bo jechałem na lajta pod kamerę, no prawie na lajta
jak buło na mokrym Hania nie traciła przyczepności?...
nie widzę zdjęć...

P.S. BułeR, jesteś kolejnym użytkownikiem aspirującym do tytułu "pokemona roku"... odpuść sobie trochę...
poprawione fotki
szczerze to troche jestem zawiedziony co do dzwieku silnika mialem kumpla z d16a9 i dzwiek byl powalajacy tu zdaje sie ten przelot tak "pryka",oczywiscie to szczegol ale jednak,co nie zmienia faktu ,ze fura przednia
Zacne foty z toru szczególnie pierwsza i ta z kominem fajna Furka daje radę
badboy4ever, ostre wałki zmieniają charakterystykę dźwiękową silnika
a mi się ten dźwięk na żywo podoba
badboy4ever na żywo brzmi tak jak powinno
nooo ale po sezonie trzeba będzie wyciszyć
grafix, jestem pod wrażeniem ! super filmiki ! Dzwiek mnie sie podoba ! Furke tez super ogarniasz i widac ze sprawia Ci wiele radości. Do tego twoje szare EG wyglada miszczowsko na tych kołach. Chyba kupie drugi komplet felg ...


Pewnie przy uślizgu serce mocniej zabiło ale sobie poradziłeś jak Stig Powiedz jescze jak z oponami totalna katastrofa czy nie sa najgorsze, bo masz t1erki?

Swietne jajo Gratuluje !
na tym torze na suchym opony jak i auto dawały radę, ci co byli mogą potwierdzić

na mokrym trakcja i brak szpery dawał się we znaki, przy okazji psychika blokowała
ci co byli mogą potwierdzić



potwierdzam
ale uczyc sie trzeba cały czas ...
świetny projekt widać, że fajnie ogarniasz auto, podoba mi się takie podejście
Mam nadzieję, że będę miał okazję na żywo oblookac .
Kopi obiecał nam, że nas ze sobą zabierze do KRK na jakieś tam spocisze, jednak na razie nic się nie odzywa jeden
Meteor trzeba sie zabrac i jechać, ot cała filozofia:D Może w najbliższa srode?
Garfix fotki piekne, mam nadzieje ze na kolejnym radomiu pojezdzim razem:)
:D Meteor trzeba sie zabrac i jechać, ot cała filozofia:D Może w najbliższa srode?
Garfix fotki piekne, mam nadzieje ze na kolejnym radomiu pojezdzim razem:)




Hehe ja bym się pisał! jeszcze Ci potwierdzę co i jak, Luko (Łukasz) ogarnia w EJce hamulce i nie wiem czy się wyrobi a chcielibyśmy jechać razem będzie PW.

Musze wymienić chyba wszystkie gumy i jak coś to na pojezdzawki również jestem bardzo chętny, jara mnie to nieprzeciętnie
z tym że z praktyką na torze trochę słabiej...
jakie czasy z poznania?
jeszcze nie miałem przyjemności poupalać na poznaniu czasowo ....daleko troszkę
ja pierdykam, czas wracać do 5 gena

dobra technika jazdy, a fura pięknie jeździ jak na d-serię

gratki!
jeszcze nie miałem przyjemności poupalać na poznaniu czasowo ....daleko troszkę


o fak, pomyliłem fury
luz , co nie zmienia faktu ze chętnie bym tam poupalał moim D-parchem:)

[ Dodano: 2009-10-15, 13:04 ]
Update ^^
to ja tez updejtne ... skoro nowy rok mamy
kompresja lekko podniesiona, wymienione uszczelniacze zaworowe i dotarte gniazda zawor.
a plany takie: niedługo ssacy na 60mm i MSD SCI zagości, potem to podstroimy, następnie lsd obxa i chłodnica oleju co by po poznaniu dłużej pośmigać
kwestie opon pomijam bo to wiadome ze r888 lub markgum zagości

będzie jakiś progress to dam znać
Na onboardzie widać, że mocno za daleko od kierownicy siedzisz, fotel bardziej w pion + przedłużka do kiery (wtedy jeszcze do tyłu odjezdziesz). Prostujesz ręke w łokciu i też przez tą odległość czasami puszczasz całkiem kierownice. Ręce czasami odkładasz tak jakbys jezdził na parkingu przez marketem , ale stawiam, ze to tez przez za dużą odległość do kiery.
taka pozycja za kierownikiem to przeciez klasyka gatunku, nie wiem o co sie czepiasz pit, wygodnie jest, to sie liczy, co tam kierownik za daleko
kolektor z a9 rozwiercasz ? coś z przepustnicą też działasz ??
Pit to jest za daleko wg. Ciebie ?
http://www.youtube.com/watch?v=tdANeBbMC7c

mi jest wygodnie i w tej pozycji lepiej mogę operować "pedałami"

tak rozwieram, przepust z b16a2
imo to jest mega za daleko, ledwo dosiegasz do kolka. i chyba deko za wysoko.
nikt nie kaze ci przysuwac fotela.
tak jak !markos pisze, za daleko masz kiere od siebie, tez mam ten problem jako ze jestem wysoki, a nie mam w autach ktorymi jezdze sportowych kier do ktorych mozna dac odpowiednio dluga nabe. jakos sobie z tym radze, wole przysunac fotel blizej kiery, ale tak zebym mogl dobrze operowac pedalami jak i kierą. przydalaby sie regulacja przod/tyl a nie tylko gora/dol
Bomfunk ano przydała by sie, chociaż odrobinę , sporo by pomogła ...
niestety nie posiadam tak długich rąk jak małpy, wiec idę na kompromis.

Na pewno panowie Pit i !markos maja wszystko poprawnie ogarnięte, niestety nie miałem nigdy okazji żadnego onboarda w ich wykonaniu zobaczyć
Pit to jest za daleko wg. Ciebie ?
http://www.youtube.com/watch?v=tdANeBbMC7c



Tak, to jest za daleko. Masz za bardzo pochylone oparcie fotela i tak jak !markos zauważył za wysoko wolant, czyli też fotel za wysoko.

Ja mówię o pozycji za kierownicą, a nie o Twojej technice pokonywania zakrętów, nie zapominaj o tym.

Napisałem co możesz zrobić, żebyś miał poprawną pozycje. TAK, mam tak w swoim aucie i wiem, że jest dobrze. Fotel bardziej w pion i przedłużka do naby. Nie musisz mieć rąk jak małpa, nogi nie są podkurczone, do lewarka się dosięga.
no spoko, następnym razem na trackdayu sie poprawie ... będzie po bożemu

ps. i chętnie zobaczę wasze nagrania, czekam z nieciepliwością
niestety nie posiadam tak długich rąk jak małpy, wiec idę na kompromis.

co za bzdura przeciez masz nieseryjna kierownice, wiec w czym problem? nie da sie kupic przedluzki, zeby przysunac sobie kierownik ile potrzebujesz? ja skonczylem na dystansie 45mm i oparcie podjechalo troche do gory, inaczej nie dalo sie normalnie krecic kolkiem.
jak siedzisz wyprostowany i oparty w fotelu, dwie łopatki mają dotykać oparcia, a wyprostowana ręka ma leżeć przegubem dłoni na szczycie kierownicy. to jest wyznacznik właściwej odległości do kierownicy.
aj noł Pati, ale właściwa w moim aucie w tym setupie nie pozwala mi dobrze ogarniać nogami ...

Tak !marcos mam nieseryjna i nie miałem priorytetu w sezonie 2009 na kupno dystansów itp., miałem ważniejsze sprawy na głowie, ot. np. wyjazd na tor.

zapewne w tym sezonie cos nad tym pomyślę bo 3 cm by sie przydało, choć nie czuję jakiegoś wielkiego dyskomfortu z tego braku po 5 min machania

I domyślam sie ze nikt mi nie jedzie odnośnie ogarniania, ale wybaczcie, dziwnie brzmią porady toeretyków, doktoryzować się można całymi godzinami , ale życie to nie teoria.

Dla mnie temat porad trzymania fajerki sie wyczerpał .

btw. szczęśliwego nowego roku
Ta przepustnica z b16 jakoś będzie przerobiona ? bo mocowania chyba tak nie halo pasują do ssaka. Jakie koszty takiej zabawy ? może być PW
dziwnie brzmią porady toeretyków

to, ze nie nigdzie od dluzszego czasu nie znaczy, ze nie wiem jak kreci sie kolkiem...

serio, pomysl o dystansie. drogo nie jest, a siedzi/kreci sie duzo lepiej. 3cm to za malo. na moje oko najmarniej 45-50mm, chyba, ze postawisz oparcie i obnizysz kierownik. mialem dokladnie ten sam problem. 187cm wzrostu nie rozpieszcza w samochodach, ktore nie maja kierowncy regulowanej w 2 plaszczyznach...
pomyśle o tym jak ogarnę planową listę modów

jezyk_05 - napiszę tutaj, przepustnica z b16a2 pasuje do ssaka, drobny szczegół polega na tym ze pasuje do A9 w EG5 z OBD1. W crx i 4gen nie podjedzie pomimo ze to te same silniki , jednak sa drobne różnice.
dziwnie brzmią porady toeretyków



Miło się ogląda onboardy kolegi, a co to za planowana lista modów na nowy seozn ?
Wykłady nad pozycja mojej osoby podczas pokonywania zakrętów i krótkich prostych odcinków przysłoniła listę planów cale szczęście ze gałgany mam w poprawnej odległości i nie, nie obrażam się (obrażają się kobiety)

plany sa na poprzedniej stronie Majdan chciałbym w tym roku odwiedzić poznań, zobaczymy jeszcze jak z tym remontem toru będzie
fajne auto
e tam fajne, stary parch z opryszczka na masce
zaden stary parch, zajebisty jest Po obejrzeniu Twojej fury na ckpl to ja sie zdecydowalem na nh-676m
to kolor z palety s2000 i na moj gust jest mega , pasuje i do bialych felg i do ciemnych, taki sam ma tez marcos
to kolor z palety s2000 i na moj gust jest mega , pasuje i do bialych felg i do ciemnych, taki sam ma tez marcos



Wiem wiem, też mam taki
Tylko, że u mnie przydałaby się jeszcze lepsza motorownia, ale wszystko w swoim czasie

Z ciekawości jak się ten zawias sprawuje? Nie ryjesz po krawężnikach? Sam mam w troszkę odleglejszych planach Koni

A co do tego kolorku i felg... mam rozkminę, czy Ultralite D1 White czy może Coś a'laRota circuit gunmetal
fajne eg, pamiętam live z rdmia- kierowniku fajnie ogarniasz to auto.
pozdrawiam

O, pozdro ... a rozmawialiśmy coś bo nie pamiętam Cie

Pisałem juz gdzieś kiedyś lub na innym forum ze 1130 jest oka, może troszkę za miękki na szybkie zakręty ale to tylko kwestia springa. Tłumienie mozna szybko ustawic wg. upodobań i przeznaczenia, natomiast wysokosc ustawiasz raz przed monatazem.

Mozecie mnie przekląć za to co napisze .... ale uważam ze "gwinty" to nieporozumienie i przerost formy nad treścią w 98% projektów
jakies uzasadnienie powyższej myśli przedstawisz?
nie pamietam ale chyba sie tylko witalismy itp.- stałem za Tobą czarna ej2.

- niżej nie znaczy lepiej
na 90% pojezdzawek na torach zamiast obniżenia, wieksze znaczenie ma opona i kierowca
(przy okazji .. mega sztywno tez nie znaczy lepiej ale to nie na temat)

- gwinty nie używane zazwyczaj się zapiekają, rdzewieją

- każde obniżenie, podwyższenie = ustawianie na nowo kątów itd..bleble

- jak tak polatasz po topicach to zauważysz ze sporo osób wsadza teinouddyclubokw i inne fajne rarytaski zza oceanu bo tam to każdy ma i jest JDM itd ... i .... jeździ nimi po polskich drogach (do pracy, po babcie, z dziewczyną, kolegą ) i w tzw. "streecie" co tez jest dla mnie niepojętym terminem w naszym kraju > patrz zużycie i mega duże koszty exploatacji ...

- kolejna sprawa - super gwincik za duże pieniądze wsadzony , pojedzone tu i tam na spota , 0 toru i .. auto na ...... sprzedaż

plusem jest lans i fajne trzymanie sie na szybkich zakrętach ale już nie na zakrętach z koleinami i dziurami

Wiem ze mnie tutaj nie lubicie za bardzo na forum ale czasem trzeba napisać jak jest na prawdę...

pozdro.
sporo prawdy jest w tym co piszesz, ale po to są te gwinty żeby ktoś je kupował, jak ktoś lata po torach to też raz ustawia sobie gwint i dowidzenia. Pozostaje pewnie kwestia kątów... tak myślę... Kogoś stać i ceni sobie funkcjonalność gwintu to sobie kupuje, nie ma sensu dorabiać ideologii do tego, większość aut na tym czy innym forum nie wykorzystuje mocy jaką generuje ich silnik, a jednak modzą dalej
- niżej nie znaczy lepiej
na 90% pojezdzawek na torach zamiast obniżenia, wieksze znaczenie ma opona i kierowca
(przy okazji .. mega sztywno tez nie znaczy lepiej ale to nie na temat)


nikt nie każe ustawiać gwintu w pozycji maxdałnt

Youtro napisał/a:

grafix napisał/a:
- gwinty nie używane zazwyczaj się zapiekają, rdzewieją

w sensie, że nie używane wogóle (auto w garażu) czy na torze, czyli podczas ciężkiej ekploatacji ?



Chodzi tu o to, że zapiekają się pierścienie którymi kręcisz góra-dół a nie, że się zapieka amortyzator bo chyba Ty to tak zrozumiałeś.....



my bad. nie pomyślałem o pierścieniach do regulacji
fajnie fajnie rdk ... ale nie używam naszej klasy i fejsboka


- gwinty nie używane zazwyczaj się zapiekają, rdzewieją

pozdro.



KW inox line się nie zapieka
inox = stal nierdzewna, ale to tylko słowa. nie miałem w ręku tego i wierzę Ci, że to alu

zobaczyłem w googlach i tylko pierscienie są ALU, reszta nierdzewka.
w temacie aktualnym (gwintowanym) to każde gwinty mozna zabezpieczyć...
poza tym z całą resztą o zabawkach i fajerwerkach zgadzam sie z Toba grafix

ps. ale z tą kierą i odległością mają rację - mały tuning a bedzisz lepiej jeździł i mniej sie męczył...

pozdr i sukcesów- mało band i mało opon
anodowane aluminium sie nie utlenia, bo juz jest utlenione. daje glowe, ze taki powiedzmy pic po zimie bedzie nadal nadawal sie do tego, zeby go normalnie regulowac mimo, ze jest w calosci z alu. zdaje sie, ze bedzie to mozna sprawdzic u sqtera, ktory chyba ciagle nie kupil dupowozu i bez przerwy paluje civica.
pierścienie są aluminiowe i szlag je trafia po czasie i wiem co mówię bo dorabiałem do swojego inox line pierścienie bo w aluminiowych gwint odpadał

mały tuning a bedzisz lepiej jeździł i mniej sie męczył...

pozdr i sukcesów- mało band i mało opon



dystans się ogarnie w tym sezonie, bo nie wyobrażam sobie hamowania prawa noga i redukcji z międzygazem siedząc blisko podsuniętym

i tnx i wzajemnie
pierścienie są aluminiowe i szlag je trafia po czasie i wiem co mówię bo dorabiałem do swojego inox line pierścienie bo w aluminiowych gwint odpadał



w starych kw moze i byly aluminiowe ale nowsze kw inox maja siakies stalowe pokryte tworzywem i sie nie zapiekaja
- gwinty nie używane zazwyczaj się zapiekają, rdzewieją

poczytaj troche zanim zaczniesz głupoty wypisywać. jest masa sposobów aby je zabezpieczać, ja na swoim śmigałem juz jedna zimę i w miejscu gdzie jest gwint wygląda jak nowy.
Ja mam KW inox line variant 2 i już sezon jeżdżę i dalej można swobodnie regulować i jak do tej pory nic nie zardzewiało A co do ustawienia to ustawiłem na lato niżej na zimę podniosłem o 1,5 cm zajmuje to dosłownie 20 minut na jedno koło.
ale jesli tego sposobu nie zrealizujesz to ...

to mozesz mieć pretensję tylko i wyłącznie do siebie, do nikogo innego. głupota i brak wiedzy nie usprawiedliwia.

i sruu poszło po głupocie

pora na piwko
i pomyśleć, że to wszystko przez to, że zapytałem jak się na koni jeździ
i po piwku

a tak w ogolę... no fajnie ze kupujecie gwinty aby na zimę moc podnieść auto a latem obniżyć

Free podpaliłeś lont tak nawiasem mówiąc
Coś się dzieje w autku ?
codziennie do pracy wozi a tak serio serio to hmm, itb w next year raczej, a w tym trochę pogrzebać w engine i ecu, chłodnia oliwy, klatka i opony, lsd, FD , maska ... może sie wyrobie do maja ze wszystkim
I śmiga po zrobionym ostatnio małym update
i był wczoraj na spocie
i nawet się oliwa nie grzeje przy butowaniu
i nawet się oliwa nie grzeje przy butowaniu


tyle razy bylo na forumie zeby zalozyc filter mugena...
no no, przeoczyłem najwidoczniej
filter "szczysci" wszystko
anodowane aluminium sie nie utlenia, bo juz jest utlenione. daje glowe, ze taki powiedzmy pic po zimie bedzie nadal nadawal sie do tego, zeby go normalnie regulowac mimo, ze jest w calosci z alu. zdaje sie, ze bedzie to mozna sprawdzic u sqtera, ktory chyba ciagle nie kupil dupowozu i bez przerwy paluje civica.



Dokładnie - po całej zimie pierscienie w picu daje sie krecić normalnie reką, zero śladów korozji czy jakiegokolwiek zniszczenia.
POKAZ KLATE!!

podjedz to Ci pokaże na żywo
POKAZ KLATE!!

Obrazek



Kejt nie podejrzewałem Cię