SILNIK: swap z b16a2 na b18c4,b18c4 in progress(wałki skunk2 stage2,sprężynki,talerzyki skunk2,regulator paliwa B&M,wtryski RC 330cc,camgears AEM,tłoki od ITR)
UKLAD DOLOTOWY:przepustnica skunk2 68mm,kolektor ssący skunk2,dolot CAI AEM)
UKLAD WYDECHOWY:kolektor DC Sport 4-1 JDM 2,5cala reszta wydechu zakończona końcowym megan racing
ELEKTRONIKA:Ecu z b16a2,chip superchips,rev limiter 9000tyś.,po założeniu gratów jedzie na hondatę s100
UKLAD NAPĘDOWY:skrzynia b16a2,koło zamachowe od itr dodatkowo stoczone,shortshifter,sprzeglo EXEDY kpl.
ZAWIESZENIE:Bilstein B6,przednia rozporka stock,tylna dolna carbon,felgi OZ Superleggera 16cali + toyo proxes T1R,zima felgi ori vti 15cali
UKLAD HAMULCOWY:tarcze Brembo maxx(idą do wymiany),klocki ferodo premier,płyn ferodo 5,1
BODY-KIT:seria + ambery,lusterka spoon style,tylne lampy white-red,lakier czarna perła-wszystko w kolorze,w planach lotka spoon
ŚRODEK:fotele kubełkowe rozkładane z regulacją oparcia,
CAR-AUDIO:JVC CD+MP3 KD-G501 4x50w ,system przód sinusline,subwoofer JBL
INNE:naklejki Dohc Vtec,honda racing team
MOC:seria 169KM,w plano-marzeniach 230-250KM(oczywiscie jak zrobię dół silnika)
to chyba by było na tyle :looka:
na początku było b16 które nie wytrzymało z przyczyn do dzisiaj dokładnie nie znanych i stary matowy,zrysowany brzydki lakier:
![](http://images4.fotosik.pl/300/c081bf87db172632m.jpg)
najpierw został zrobiony swap na b18c4,z którego byłem i jestem zadowolony,samochód odżył,czuć było tą trochę większą pojemność,lepiej ciągnął z dolnych obrotów i generalnie wykazywał lepsze osiągi:
na ziemi:
![](http://images11.fotosik.pl/30/398231f4366eef01m.jpg)
już w budzie:
![](http://images4.fotosik.pl/300/0f0c4751ca0a4588m.jpg)
pózniej auto pojechało do malowania,założone zostały felgi OZ Superleggera(wybrałem je głownie ze względu na wagę,chodź wygląd też mi się podoba )
![](http://images14.fotosik.pl/63/9398366c9683af72m.jpg)
![](http://images14.fotosik.pl/63/b3c349e91c56e79fm.jpg)
![](http://images14.fotosik.pl/63/e5ad8d1f70c90979m.jpg)
podgląd na felgę:
![](http://images4.fotosik.pl/300/c43f0eb03a7a98fem.jpg)
doszedł kolektor DC Sport 4-1 JDM:
![](http://images14.fotosik.pl/63/2d08b8e3647cfc51m.jpg)
przygotowana na zimę:
![](http://images14.fotosik.pl/63/3faf5ed721496852m.jpg)
reszta części czekających na montaż:
![](http://images14.fotosik.pl/63/ce5f7bfccd2e01f6m.jpg)
![](http://images14.fotosik.pl/63/88c3ee0ff4884651m.jpg)
![](http://images14.fotosik.pl/63/d04ea7d2f5e3b140m.jpg)
![](http://images13.fotosik.pl/24/f6b964eda1e65111m.jpg)
![](http://images11.fotosik.pl/31/2d2ac074f2dbabd2m.jpg)
czekam również z niecierpliwością na przepustnicę i wtryski które można powiedziec ,że już do mnie jadą :oczami:
i tak na koniec żeby nikt nie mówił ,że honda porusza się w złym towarzystwie(sorry za jakość-fota robiona telefonem) :chytry: :
![](http://images4.fotosik.pl/301/ce398ee71f745598m.jpg)
pewnie większość już widziała na innym forum opisany ten projekt ale z nudów i z racji tego ,że na tym forum tego jeszcze nie opisałem postanowiłem to zrobic
z góry dzięki za komentarze