MODEL: Honda Civic Eg6 hatchback
SILNIK: swap z b16a2 na b18c4,b18c4 in progress(wałki skunk2 stage2,sprężynki,talerzyki skunk2,regulator paliwa B&M,wtryski RC 330cc,camgears AEM,tłoki od ITR)
UKLAD DOLOTOWY:przepustnica skunk2 68mm,kolektor ssący skunk2,dolot CAI AEM)
UKLAD WYDECHOWY:kolektor DC Sport 4-1 JDM 2,5cala reszta wydechu zakończona końcowym megan racing
ELEKTRONIKA:Ecu z b16a2,chip superchips,rev limiter 9000tyś.,po założeniu gratów jedzie na hondatę s100
UKLAD NAPĘDOWY:skrzynia b16a2,koło zamachowe od itr dodatkowo stoczone,shortshifter,sprzeglo EXEDY kpl.
ZAWIESZENIE:Bilstein B6,przednia rozporka stock,tylna dolna carbon,felgi OZ Superleggera 16cali + toyo proxes T1R,zima felgi ori vti 15cali
UKLAD HAMULCOWY:tarcze Brembo maxx(idą do wymiany),klocki ferodo premier,płyn ferodo 5,1
BODY-KIT:seria + ambery,lusterka spoon style,tylne lampy white-red,lakier czarna perła-wszystko w kolorze,w planach lotka spoon
ŚRODEK:fotele kubełkowe rozkładane z regulacją oparcia,
CAR-AUDIO:JVC CD+MP3 KD-G501 4x50w ,system przód sinusline,subwoofer JBL
INNE:naklejki Dohc Vtec,honda racing team
MOC:seria 169KM,w plano-marzeniach 230-250KM(oczywiscie jak zrobię dół silnika)
to chyba by było na tyle :looka:

na początku było b16 które nie wytrzymało z przyczyn do dzisiaj dokładnie nie znanych i stary matowy,zrysowany brzydki lakier:



najpierw został zrobiony swap na b18c4,z którego byłem i jestem zadowolony,samochód odżył,czuć było tą trochę większą pojemność,lepiej ciągnął z dolnych obrotów i generalnie wykazywał lepsze osiągi:

na ziemi:



już w budzie:



pózniej auto pojechało do malowania,założone zostały felgi OZ Superleggera(wybrałem je głownie ze względu na wagę,chodź wygląd też mi się podoba )







podgląd na felgę:



doszedł kolektor DC Sport 4-1 JDM:



przygotowana na zimę:



reszta części czekających na montaż:








czekam również z niecierpliwością na przepustnicę i wtryski które można powiedziec ,że już do mnie jadą :oczami:

i tak na koniec żeby nikt nie mówił ,że honda porusza się w złym towarzystwie(sorry za jakość-fota robiona telefonem) :chytry: :



pewnie większość już widziała na innym forum opisany ten projekt ale z nudów i z racji tego ,że na tym forum tego jeszcze nie opisałem postanowiłem to zrobic

z góry dzięki za komentarze
Super. Miałeś jakieś nieprzewidziane problemy ze swapem??
Super. Miałeś jakieś nieprzewidziane problemy ze swapem??



raczej nie ,siedziało u mnie b16,wiec praktycznie wszystko pasowało,dzięki
Dobry sprzęt, jest szansa na 200 HP na tych gratach.
ladny project nie pokusisz sie o zmierzenie go na hamowni przed modami :niepewny:
do tych wałków przydała by się wieksze C\R, nie myślałeś o tym?
zajebista furka, kibicuje na ckpl wiec i tu nie omieszkam :hyhy: gratulacje wlozonej pracy (z zajebistymi wynikami, a będą zajebistsze :hyhy: ) i kasy w samochod nie pierwszej młodości

powodzonka
Rewelacja!

Tylko tłumik końcowy coś w dół skierowany? :wstyd:


Tylko tłumik końcowy coś w dół skierowany? :wstyd:




Dlatego bo jest w stanie spoczynku

Super projekt, powodzenia w finalizacji
Rewelacja!
Tylko tłumik końcowy coś w dół skierowany? :wstyd:


No, no, jak "rękaw szaty czarodzieja"
W takim furaczu, to powinien być wydziorany w górę!
Rewelacja!

Tylko tłumik końcowy coś w dół skierowany? :wstyd:



tłumik bedzie oczywiscie poprawiony do góry jak tylko wjedzie na warsztat na montaż gratów-też mi to nie pasuje

co do CR to o nim mocno myślę,planuje wsadzic blok z b20 lub tłoki CR 12,7:1-ale to trochę pózniej

ps.dzięki za komentarze
jak bys zmienil na glowice z b16 to mysle ze starczyly by tloki p73 z itra
od bidy można zrobić moją głowicę,ale to trochę mało przyszłościowe :niepewny:
glowica w b18 ma duze komory spalania. ta w b16 ma mniejsze i jak zapodasz wypukłe tłoki, dobrze podbijesz kompresje. mialbys takie tanie b18c6
i nie obrobione ręcznie kanały w głowicy (jak to w B18C4). Czy to nie ma znaczenia może?
jakby zmienial glowice na tą z b16 to mysle ze grzechem by było jej nie podpolerować mając ją luzem w ręku, nie?
świetne auto! :padam:
Troche lamerskie pytanie: ile do paczki teraz masz? Mierzyłeś??
Troche lamerskie pytanie: ile do paczki teraz masz? Mierzyłeś??



ciężko powiedziec,w granicach 6 - 6,5s
:hyhy:
mały update:

więcej powietrza od skunk2 i AEM'a :







więcej paliwa od rc :

tak z ciekawosci - ile dales za te wtryski? to 310cc?
tak z ciekawosci - ile dales za te wtryski? to 310cc?



tak 310cc ,dałem 800,- mam nadzieję że rozsądnie
kupiłbyś od forda probe o tej samej wydajnosci za 120 zlotych.
Bardzo fajny projekcik,zobaczymy jaki bedzie finał
tak żeby trochę odswieżyc temat,by nie poszedł w zapomnienie to doszły tłoki od itr które mają podbic kompresję do ok. 11,2:1,silnik jest już rozebrany,wszystkie drobne częsci kupione(uszczelki,pierscienie,itp.),ok.poniedziałku składanie i w połowie tygodnia jazda do doktora na hondatę
to tłoki P73? zapowiada się tzw "biedny Type R" :hyhy: :]
dawaj dawaj
tak tłoki p73 zobaczymy co z tego wyjdzie
No no, very nice. Myślę, że są szanse na dwójkę z przodu.
No no, very nice. Myślę, że są szanse na dwójkę z przodu.



nie ukrywam ,że liczę na trochę więcej
WYPAS

nic dodać nic ująć- no, przydałyby się lepsze klocki hamulcowe
WYPAS

nic dodać nic ująć- no, przydałyby się lepsze klocki hamulcowe



dzięki za komentarz,same klocki gdy występują ze zwykłą tarczą są wystarczające,zmieniłem brembo maxx na zwykłe brembo bo tamte miały niesamowite bicie a teraz na gładkich jest elegancko i mam wrażenie że lepiej auto hamuje


Mam przed nosem własnie arytukł ze spoilera, gdzie chlopaki robili takie same mody w B18C4 wrzuconym do żelazka Wojtka Palacza.
mody:
-kołka rozrządu Toda
-lekkie koło pasowa i alternatora
-uszczelka +4pkt
-wymiana tłoków 'na takie, ktore okazaly sie wyzsze' wiec podejzewam, ze własnie na te z C6
-koło zamachowe Spoon
-kolektor ssący i przepustnica od TypeR'a
-kolektor camptech + reszta wydechu
-podniesione cisnienie na listwie
- ECU P73 + Apexi VAFC

wynik: 215KM i 199Nm - czas w wyprutej 4gen 14.338
po tym co napisałes prognozy są pozytywne,nie ma mowy nic o wałkach a to dużo daje przy takim setupie,seryjna przepustnica-u mnie wielka locha,nie piszą nic o dolocie,nie da się założyc do c4 kolekotra ssącego z c6 bo ma inne rozstawy,mozna załozyć skunka robionego na wzór c6,załozyli kółko pasowe lekkie ja tego narazie nie robię,podnieśli cisnienie na listwie,ja wkładam większe wtryski i regulator paliwa,wystroili apexim ja będe hondatą s100-zobaczymy :hyhy:
Teraz doczytałem, ze 'ichniejsze' tłoki z założenia miały dopręzyc do 12. Nie napisali co to za model.
Jednak ogółem sądze, ze masz bardzo duże szanse na wyniki pomiedzy 210 a 220KM. Powodzenia!
Mam przed nosem własnie arytukł ze spoilera, gdzie chlopaki robili takie same mody w B18C4 wrzuconym do żelazka Wojtka Palacza.
mody:
-kołka rozrządu Toda
-lekkie koło pasowa i alternatora
-uszczelka +4pkt
-wymiana tłoków 'na takie, ktore okazaly sie wyzsze' wiec podejzewam, ze własnie na te z C6
-koło zamachowe Spoon
-kolektor ssący i przepustnica od TypeR'a
-kolektor camptech + reszta wydechu
-podniesione cisnienie na listwie
- ECU P73 + Apexi VAFC

wynik: 215KM i 199Nm - czas w wyprutej 4gen 14.338



Fawor wez zrob skana tego artykulu !!

tak wogole z tego co wiem to Jurkowi nigdy nie wyszlo tyle koni wiec to zwykle gazeciarskie tricki jak u krystiana 250 czy u kukiego 230 po drogie jurka czas to 13.8 pozdr

tloki byly od itra
po drogie kolektor to cOmptech
Nie orientuje się co komu powychodzilo, spisałem tylko dane z artykułu. Z kolektorem masz racje, pisałem za szybko
Skanera nie mam, jedyne co to moge zdjecia wrzucic:

doszły tłoki z itr i lekko obrobiona głowica,po złozeniu silnika auto udało się do doktora i to nam wyszło:

217,5KM 200,6NM

kazik jestem w szoku :zdziwko: gratulacje co dalej bedzie robione
dzięki ,a co do dalszych modów to na pewno lekka odbudowa portfela

tu mozna zobaczyc na stronce w lepszej jakosci:

http://www.ecu-performance.com.pl/new/projekty.htm
jestem naprawde pod wrażeniem.
pojechałeś po całości :padam:
gratulacje tak fantastycznego wyniku :hyhy:
jestem naprawde pod wrażeniem.



teraz Pati Ty musisz miec 250 KM


a ladny wynik trzeba przyznac. wiecej niz sie mozna bylo spodziewac.
:szok: Wynik kopie kuper, najszczersze gratulacje!
MEGA!!!!!!!!!!!!!! :padam: 200Nm to juz jest cos.. wypas! :hyhy:
lepiej niz C6
nie martw sie, zdeklasuje rywali gadzeteria :rotfl:
a to to bez wątpienia :rotfl:
no to idzie żarem ta fura pewnie.... 200Nm w ośce to dobra opcja na tor... brawo
calkiem konkretnie. powiedzialbym nawet ze z jebnieciem podziwiam dlubiacych n/a. ja jakos nie mialbym cierpliwosci
dzięki panowie za komentarze,ciesze sie ze sie podoba :rotfl:

pzdr
:padam:
:hyhy:
dzisiaj przyszło bronic mi honoru japonii i mogłem sprawdzic się z seatem ibizą 1.9tdi 220KM 400NM i wyszedłem z tego zwycięsko ,ibi nie dostała za dużo ale ja na swoją obronę moge powiedziec,że złapałem 2 odcinki :przestraszony: ,ibiza robi w granicach 13,6 na 1/4 i ogólnie fajnie lata jak na dyszla

http://s006.wyslijto.pl/?...812265764049541

ja otwieram ten plik w quick time player,film nakręcony telefonem wiec nie ma co sie spodziewac rarytasów,ale nawet nawet da sie obejrzec
świetnie Ci maszyna jeździ :padam:
no i ten dźwięk
Piękna robota
kozak fura :hyhy:
Kazik, masz aktualny wykres?
Jak ten link uruchomić, bo mi nie bangla

Kilka gratuluje
Kazik, masz aktualny wykres?


http://www.ecu-performance.com.pl/new/projekty.htm
tam niżej jest
Jak ten link uruchomić, bo mi nie bangla


http://s006.wyslijto.pl/i...729&gk=pozyczka
strona główna sie wyświetla cały czas
http://www.ecu-performance.com.pl/new/jj/LU1_1.jpg
chodziło mi o link do filmiku wykresik widziałem, bardzo ładny
U mnie ten drugi link już bangla
powiedzcie mi jedno? czemu jest taka rozbieżność w obrotach na wykresie

[ Dodano: 2007-10-21, 19:56 ]
Czyżbyś kupował ex Kazikowy samochód? Fajnie
CZemu obecny właściciel tak szybko się go pozbywa?
Czyżbyś kupował ex Kazikowy samochód?

nie, kolega robi tylko maly balaganik wokol tematu b18c4
powiedzcie mi jedno? czemu jest taka rozbieżność w obrotach na wykresie

[ Dodano: 2007-10-21, 19:56 ]
E markos nie robie bałaganu tylko poprostu sie zapytałem A co nie mam prawa?PS a może mam chrapke i CO!
to sie spozniłes kolego bo autem juz od 2 dni smiga moj ziom

pozdro 599
ten civic ostatnio bardzo często zmienia właścicieli, nie chcę zło wróżyć,
ale jak ktoś sprzedaje auto po miesiącu-dwóch to nie znaczy nic dobrego..
z tego co wiem pierwszy wlasciciel po kaziku cosniecos popsul, potem byl kolejny wlasciciel, a teraz jeszcze nastepny. zgodnie z pogloskami auto ma teraz okolo 190 koni.

nowym wlascicielem jest lucky - wypowiedzial sie w moim watku na streetracingu, zaprosze go do nas na forum

a ten watek zamykamy, jak nowy wlasciciel sie tu pojawi, zaprezentuje auto na nowo i dowiemy sie wszystkiego dokladnie