SILNIK:
-D15B8 minime to D15B7 minime to Z2(plan 1mm)
-kolektor z wtryskami D16Z6
- HAMP Oil Filter
-Buddy Club racing SPEC radiator cap 1.3Kg/cm2
-EPROM by Jogal agresywne mapy itd
wyszło 114 Km przy 6855 i 129 Nm przy 4848
mysle że dolot do poprawienia , kółko reg. albo z y7 zestroić i 120 wypluje
WYRKES
PLANY: małe strojenie , na przyszły rok d16w4 fast N/A albo burbo
UKLAD DOLOTOWY:
-fi 75 + seryjny filtr bez rezonatora
UKLAD WYDECHOWY:
- pierwszy AWG w obudowie kata
- końcowy APEXI N1 style
-kolektor 4-2-1
-reszta 2"
PLANY: środkowy M-TECHa
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
-wskaźnik mieszanki powietrzno-paliwowej AFR ,
- Fog lights
UKLAD NAPĘDOWY:
skrzynia jest od 6gen d16y7 wersja coupe przeołzenia głowne cos w 4,058 -shortshifter ,
- felgi 15/7 na oponkach 195/50/15
PLANY: skrzynia z D13b2
ZAWIESZENIE:
-zawieszenie Gwint taTechnix
- rozpórka przód góra Mugen
- rozpórka tył dół,
- C pillar
- BLOX tylne dolne wachacze
- stabilizator przód 21mm VTI
PLANY: reg. wachacze przód
UKLAD HAMULCOWY:
-swap na tarcze tył 240
-oraz konwersja na przód na 262
- pompa z Accorda 2.2 1" i servo z VTI
BODY-KIT:
-dokładka OEM VTI ,
-SPOON tank covers
- Mugen Oil Cap
- lotka SPOON
-chlapacze VTI
- BENEN IND tow & rear hooks
-pare stickersów
PLANY: JDM in progress
ŚRODEK:
-tarcze indiglo SPOON
-kubełki regulowane
- RAZO SHIFT KNOB
- mieszek obszyty czerwoną nicią
- klapka bezpieczników JDM import
PLANY: TAKATA GREEN :imprezabanan: no i trochę jdmowego stufffu
CAR-AUDIO: coś tam gra
PLANY: nic tak pięknie nie brzmi jak HONDA przy 6 tys
stan na 12.11.2008






stan na 28.01.2009



stan na 03.04.2009



i sesja na Rogoźniku z Magiq'iem
































