MODEL: 1993 seria EH2 USDM import z Kanady

SILNIK:
-D15B8 minime to D15B7 minime to Z2(plan 1mm)
-kolektor z wtryskami D16Z6
- HAMP Oil Filter
-Buddy Club racing SPEC radiator cap 1.3Kg/cm2
-EPROM by Jogal agresywne mapy itd

wyszło 114 Km przy 6855 i 129 Nm przy 4848
mysle że dolot do poprawienia , kółko reg. albo z y7 zestroić i 120 wypluje
WYRKES

PLANY: małe strojenie , na przyszły rok d16w4 fast N/A albo burbo

UKLAD DOLOTOWY:
-fi 75 + seryjny filtr bez rezonatora

UKLAD WYDECHOWY:
- pierwszy AWG w obudowie kata
- końcowy APEXI N1 style
-kolektor 4-2-1
-reszta 2"

PLANY: środkowy M-TECHa

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
-wskaźnik mieszanki powietrzno-paliwowej AFR ,
- Fog lights

UKLAD NAPĘDOWY:
skrzynia jest od 6gen d16y7 wersja coupe przeołzenia głowne cos w 4,058 -shortshifter ,
- felgi 15/7 na oponkach 195/50/15
PLANY: skrzynia z D13b2

ZAWIESZENIE:
-zawieszenie Gwint taTechnix
- rozpórka przód góra Mugen
- rozpórka tył dół,
- C pillar
- BLOX tylne dolne wachacze
- stabilizator przód 21mm VTI
PLANY: reg. wachacze przód


UKLAD HAMULCOWY:
-swap na tarcze tył 240
-oraz konwersja na przód na 262
- pompa z Accorda 2.2 1" i servo z VTI


BODY-KIT:
-dokładka OEM VTI ,
-SPOON tank covers
- Mugen Oil Cap
- lotka SPOON
-chlapacze VTI
- BENEN IND tow & rear hooks

-pare stickersów
PLANY: JDM in progress

ŚRODEK:
-tarcze indiglo SPOON
-kubełki regulowane
- RAZO SHIFT KNOB
- mieszek obszyty czerwoną nicią
- klapka bezpieczników JDM import

PLANY: TAKATA GREEN :imprezabanan: no i trochę jdmowego stufffu

CAR-AUDIO: coś tam gra
PLANY: nic tak pięknie nie brzmi jak HONDA przy 6 tys



stan na 12.11.2008









stan na 28.01.2009





stan na 03.04.2009





i sesja na Rogoźniku z Magiq'iem



























jeśli o mnie chodzi to wygląda super !
indiglo i podswietlenei zegarow na niebiesko + LED w bagazniku troche malo JDM'owe akcenty... , ogolnie fura daje rade.
GrzechZ, co do bagaznika moze i tak ale niestety brak lampki , a co do zegarów to moze i tak ale czytelność jak dla mnie sie poprawia znacznie

[ Dodano: 2008-05-26, 13:34 ]
blos?

w sensie, że gazicho??
Emre, no niestety - z koniecznosci codziennie robie te 100 km i chyba na benzynie bym zbankrutował jak bena będzie po 3 pln to wywalam lpdżii

[ Dodano: 2008-05-26, 14:16 ]
indiglo - malo jdmowe te plany troche ...
no i nadszedł ten dzień bo prawie 0.5 roku to trwało ale efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania ...... jeszcze komorę silnika czeka szorowanie ale to juz detale
jeszcze nie wiem co łądniej wyglada lota SPOON'a czy z VTI

a zdięcia tak na szybko , mistrzem obiektywu nie jestem ale niedługo beda profi zdięcia

zdjecia zamieszczone w pierwszym poscie watku
markos
bardzo ładny USDM.. szkoda, że na gaz
bardzo ładna i czysta, podoba mi sie! brakuje mi tylko przedniej dokładki Vti i jakiej konkretnej motorowni!

gaz...
a mi brakuje jeszcze czarnych progow.. no i ta nieszczesna gazownia

przy 6 to dopiero zaczyna jechać...
a mi brakuje jeszcze czarnych progow.. no i ta nieszczesna gazownia

j0hnDEER napisał/a:
nic tak pięknie nie brzmi jak HONDA przy 6 tys
chyba przy 9



9,5+

ogolnie furka łądnie sie prezentuje
wsadz lepszy motor i jest git
aha i glebe wieksza bedzie jeszcze ładniej
w tym motorze gazicho zostaje niestety ... ale niedługo coś na podwójnym wałku i wtedy "wek" korek jest we wlewie więc zadnych strat karoseryjnych

będzie dokładka , będzie niżej
szczerze pięknie sie prezentuje - lustra al'a spoon [mimo złej widocznosci] i bedzie miodzio
Widziałem w Pyskowicach pare dni temu białego civa koło rynku z czarnym kole i zastanawiałem sie kto to. gratuluję auta
...będzie dokładka , będzie niżej

No co Ty chcesz uzyskać puntostajl ?
Walter nie znasz się, prawdziwy JDM musi być nisko!
ładnie kolego masz pod maska! tak powinno byc <ok>
no to mały UP doszły kubły , na dniach będzie montowany SWAP tylnych hebli oraz koreczek buddy club

FOTO 1 Strona

jeszcze czekam na filterek HAMP ale montaz dopiero po minime no i dokładeczka type r
tez sie pojawi w niedługim czasie


powoli i mozolnie ogarniam auto ... jeszcze tyle do zrobienia a co do białych boczków to dopiero na wiosnę lecą na śmietnik
samochod błaga o czarne progi i przednia dokładke z VTi
Piekny egzemplarz i chyba jeden z najlepszych kolorow :]
samochod błaga o czarne progi i przednia dokładke z VTi



jw.

Autko ładnie wylizane, czyścioch.
Widuje od czasu do czasu brykę ;D łądnie sie prezentuje;) pozdro
wizualnie kosa! jakiś swapik na c4 i bedzie latać
widziałem cię dzisiaj jak smigałeś przez pl.Piastów w gliwicach
Ładnie się prezentuje na żywo
pozdro.
no i dokładeczka type r tez sie pojawi w niedługim czasie

tzn? nie lepiej dac seryjna z VTi? do tego o czym juz mówili koledzy progi w czarny mat bo teraz jakos tak za duzo białego koloru na nim. po za tym extra się prezentuje, zawsze mi sie biale EG podobały!
NOWE FOTO str 1


a oto jeden z kolejnych zakupów

niestety bedzie dopiero u mnie raczej po nowym roku , bo przed świętami raczej nie wieze ze przypłynie
nie Takaty i nie ta szerokość ale do czarnych foteli bedzie pasić :]



pasy lecą

i zbieram powoli graty na remont , panewy acl pierscienie npr no i kółeczko też leży do zamontowania





tymczasem doszło sprzęgło i lekkie koło 4,5 kg



Aisin Stage 1

no i coś zeby sie dobrze hamowało


no i coś na co długo czekałem , ale z powodu świąt raczej przed świętami nie dotrą


[ Dodano: 2009-12-18, 18:14 ]
sporo nowego staffu ale ta rozporka to nie ma wiele wspolnego z mugenem
a ta czarna coupe obok Twojej to nie była moja?
wiem ze to mało JDM ale wpadło PU do wachaczy i tylny stab




do końca marca powinien być



wkońcu ciszej będzie



no to wersja fast N/A non vtec jest .... wiec w końcu to jedzie i sam jestem ciekaw jak sie spisze na 1/4

dosły tez skarpety z Passworda jdm


teraz ostatni element układanki czyli jakiś swap a jaki czas pokarze mam niecałe 2 lata na uzbieranie funduszy :]
możne nawet na następny sezon , kto wie :mrgreen:
kiedy będzie wiadomo jaką ma moc?...
fajne ge powodzenia w dalszych modach.
sorry za jakość ale nie mam sprzetu do tego

ale najlepsza była reakcja pana na stacji benz. - " przepraszam , specjalnie zjechałem na stacje pooglądać ale musze to panu powiedzieć że to najładniejsze auto jakie widziałem w okolicy"
hahahahaha :lol: :lol: :lol:



zdrowo wygląda
niżej sie nie dało?
amerykańsko ale fajnie
IMHO tył siedzi za nisko. A tak poza tym to naprawdę wporzo fura.
Pati, to jest coś koło -70 więc izi , nigdzie nie przyciera niczym nie stukam

marcin_gcw, wkońcu kanada

Majkel89, bo pełny bagażnik narzędzi, czesci , wachaczy wiec jak powyciagam graty bedzie równo
robi wrażenie
Pati, to jest coś koło -70

eee, slabo, lans zaczyna sie od -71.5mm! teraz stoi jak kozica.
z centymetr jeszcze by poszła do ziemi
jestem bardziej niz pewien, że tym nie da sie normalnie jezdzic
no na kraweznik sie juz nie wjedzie, zepsute auto
nie wjezdzajac na karwezniki, da sie. odleglosc zderzaka przedniego od asfaltu nie jest jakas masakrycznie mała, bo nie ma dokładki.

btw. mi sie takie obniżenie nie podoba.
Progi definitywnie w czerń....






















Optycznie bedzie jeszcze niżej siedział
bez przesady wcale nie jest az tak nisko. mi tam sie podoba taka wysokosc.
jesli odnosic sie tylko do kwestii estetyki to wyglada naprawde super.
Mi się wszystko podoba Wysokośc, progi, felga... ogólnie kosa
wcale się nie dziwię że ktoś podjechał i chciał obejrzeć auto, prezentuję się naprawdę po amerykańsku, świetne auto!
wyglada poprostu genialnie! w dodatku w bieli
ktoś wspomniał o progach, też myślę ze jakby puscic progi w czerń bylo fajniej. no ale to twoje auto ;]

przekozak, mody w dobrym kierunku!
No John przydała by się dobra sesja. Bo na tych pożal się Boże zdjęciach nie widać nawet 20 % rzeczywistego uroku samochodu. A dobrze wiesz jakie jest moje zdanie W czwartek jak będę do wezmę lustro
nigdzie nie obcieram , nigdzie nie haczę, jedynie wydech wali o staba ale sie ogarnie to więc luz Jedynie z twin loopem bede musiał sie pożegnać bo jest po prostu za duży

jedynie czym zdarza sie zahaczyć przy dużych dziurach i progach to środkowym z Audi 100
bo jest dość porządnych rozmiarów - ale za to jak jest wkładka mam prawie serie jeżeli chodzi o dźwięk

a co do zdieć JaNKoL, to faktycznie lipa , ale jak tylko harness wpadnie to bedzie sesja

[ Dodano: 2010-03-26, 06:04 ]
Bardzo ładny białasek zrobiony w jednym słusznym kierunku widziałem samochód na żywo kolega dba o detale moim zdaniem jedno z najładniejszych cvc V gen na śląsku do szczęścia brakuje jedynie motorowni
moja facjata

zapomniales o gumowej masce, to zdjecie jest niemodne

a samochod.. za nisko i troche za bialo jak na moj gust..
zapomniales o gumowej masce, to zdjecie jest niemodne



no akurat nie wziąłem kominiarki
końcowy tłumik pasuje tutaj jak pięść do oka...
Emre, e tam... dobrze jest
jeżeli chodzi o obnizenie że niby za duże ...

Youtro
btw. mi sie takie obniżenie nie podoba.

w temacie Marcova ...
Youtro
na pierwszych fotach wygląda obłędnie

tylko problem w tym że marcov na tych zdięciach ma dużo niżej niż ja , nie raz stałem obok
a) w temacie Marcova mialem przedewszystkim na myśli ogólny wygląd auta, felgi itd...
b) poza tym, przy ciemnym kolorze, niskość zawiasu aż tak bardzo nie rzuca się w oczy.

c) jednak 4-ta fota mnie przekonała - jest mistrzowo dla fotografa

d) ...i najważniejsze, żeby Tobie się podobało
czas na serduszko ??
końcowy tłumik pasuje tutaj jak pięść do oka...



no tak bo w koncu w jdm'e najwazniejsze zeby "pasowalo" i ladnie wygladalo....


auto naprawde fajne wyglad jak z us and a fajnie i swiezo...
jdmowy to on nie za bardzo jest tak ogolnie, ale jesli jest taki lans wymiziany, to wypadaloby, zeby byl wymiziany po calosci, a nie mial krzywo zwisajacego fiuta pod zderzakiem. nie sadze, zeby mialo to cokolwiek wspolnego z jdm. to kwestia estetyki.
napisz mi jak się jeździ na tym Gwint taTechnix ... którą wersję brałeś? też myślę o tym gwincie
Według mnie auto pierwsza klasa, tylko zmienić silnik i będzie mega:D Słuszne kolory dla tej budy to biały albo czerwony(+ czarne dodatki fele itp.)
Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavo! Sesja profi wykonanie ,a auto w pierwszej piątce najładniejszych civiców 5g w polsce.
dziś wkońcu wymiana oleju po remoncie

a to mała choinka która była na magnetycznym korku , nie tyle opiłki co drobna maź metalowa


no i porównanie filtru HAMPA i polskiego filtrona

polski produkt by dzialal musi byc duzy, w japonii maja miniaturyzacje