MODEL: 1994 Honda Civic EJ2

SILNIK: B18CR STAGE 2 (CR ~12.1-12.3:1)
*Blok b18c4
*Głowica B16A2
*Wał korbowy INTEGRA TYPE R
*Tłoki EK9 PCT B16B BY NIPPON RACING
*Korby INTEGRA TYPE R
*Pierścienie NPR
*Wałki rozrządu ROCKET MOTORSPORTS M22X
*Sprezynki SUPERTECH
*Tytanowe talerzyki REV HARD
*Regulowane kółka rozrządu GOLDEN EAGLE
*Uszczelka pod głowice 3 warstwowa - OEM
*Panewki KING
*Zawory INTEGRA TYPE R
*Uszczelniacze SUPERTECH
*Śruby głowicy ARP
*Świece NGK LASER PLATINUM
*Przewody MAGNECOR COMPETITION KV85
*Pasek rozrządu GATES RACING
Plany:
*Brak

UKŁ. DOLOTOWY:
*Chłodnica aluminiowa GODSPEED przewidziana do ITR'a
*Parówka na stożku K&N RU3480
*Kolektor ssący AEBS
*Hondata Heatshield
*Przepustnica OEM B16A2 rozwiercona 63[mm]
*Wtryski PRELUDE 2.2
*Termostat GATES RACING
Plany:
*Brak

UKŁ. WYDECHOWY:
*KOPIA HYTECH 4-4-2-1 2.5" owinięty bandażem DEI + Silicone Coating Spray DEI
*Prosta rura z nierdzewki 2.5" na 1 tłumiku końcowym a'la APEXI N1
Plany:
* Brak

ELEKTRONIKA:
*Całość wystrojona przez Artura (TURBOGENICS (Zielona Góra))

UKŁ. NAPĘDOWY:
*Skrzynia B16A2
*Szpera od b18c4
*Lekkie koło zamachowe FIDANZA
*Sprzęgło ACT
*Shortshifter SKUNK2
Plany:
*Brak

ZAWIESZENIE:
*Springi z CRXa
*C-PILLAR megan racing
*Stabilizator tylni z ITR
Plany:
*Gwint BUDDY CLUB
*Regulowane wahacze BUDDY CLUB
*Większy stabilizator przód
*Energy suspension
*ASR

OPONY i FELGI:
*OEM HONDA MB6
*Yokohama Parada Spec 2 195/50/R15
Plany:
*lepsza/szersza guma R888 lub coś w ten deseń

UKŁ. HAMULCOWY:
*Swap hamulców z MB6 VTI 282mm przód / 262mm tył
*Tarcze TAROX
*Klocki EBC Greenstuff
Plany:
*Brak

NADWOZIE:
*Lampy DENJI przerobione dla potrzeb EU + xenon HID6000
*Kierunki VISION
*Halogeny DEPO
*Lampy tył STANLEY USDM
*Owiewki OEM
*Dokładka przód Civic VTI MB6
*Spryskiwacze reflektorów OEM z CIVIC AERODECK
*Chlapacze przód OEM
*Zaślepka anteny OEM
Plany:
*Malowanie całego auta wraz ze środkiem i komorą
*Chlapacze tył OEM
*Carbon FIBER TRUNK
*Carbonowe ramki halogenów

ŚRODEK:
*Zegary VTI
*Gałka SKUNK2
*Meszek ITR
*Kubły HONDA S2000 AP1
*Kierownica MOMO MONTE CARLO
*Rozpinka NRG
*Naba NRG SLIM
*Wskaźnik temperatury wody STRI
Plany:
*Wskaźniki temperatury oraz ciśnienia oleju STRI
*Klatka połówkowa


CAR AUDIO:
*Nie interesuje mnie za bardzo

MOC/MOMENT:

Stage 1:
*206 KM/ 188NM

Stage 2:
*225 KM / 198NM


FOTKI:
*Moja wcześniejsza EJ2 (2005-2007):


*Aktualny i właściwy temu tematowi EJ2 (2009):


*Małe zmodzenie środka (2009):
nic tylko pogratulować zakupu śliczna jest ta fioletowa kupetka no i motorownia godna

poprzednia taka bardziej "hot import" była, więc widzę, że kolega się nawrócił w słuszną stronę
ciastkowa byla
Świetne auto
Fajna ale konikow to po wystrojeniu bedzie troche wiecej Przynajmniej teoretycznie mody na to wskazuja:) ciekawe ile finalnie...
furacz mych marzeń GRATKI
te tytanowe talerzyki co masz to REV Hard, bardzo dobra firma
gratki fury czy to była honda cookee?
tak
Gratuluje zakupu, słyszałem, że zapina niemiłosiernie.
Dzieki,Dzięki Za komentarze! Poprzedni właściciel odwalił kawał dobrej roboty, po wystrojeniu i zmianie przepustnicy celujemy w ok 220HP , jak będzie zobaczymy

Przeszedłem się na strych i znalazłem jakieś stare czarne taborety...

Jeden już on board...


Przy okazji PIZZA włoska przyszła:

Short HUB NRG już jest, czekam tylko na rozpinke , mam nadzieję że w marcu dojdzie
zaraz zaczne beczeć;( jedno co mnie cieszy trafiła w ręce które dalej będą modzić masz zajebiste autko Nygaaa
Drugi fotelik za niedługo też będzie a jak śniegi już nas opuszczą zrobimy dobrą sesje foto w plenerze....

cookee nie płacz jest w dobrych rękach.... pozder!!!
czy w takich dobrych to się okaże
Gratuluje zakupu Po tym co mi cookee mowil to chyba faktycznie trafila w dobre raczki Moze jeszcze kiedys siostry sie spikna Pozdrawiam i powodzenia w realizacji planow
Gratuluje zakupu Po tym co mi cookee mowil to chyba faktycznie trafila w dobre raczki Moze jeszcze kiedys siostry sie spikna Pozdrawiam i powodzenia w realizacji planow



Dzieki, mam nadzieję że będzie okazja

Dziś nareszcie doszła rozpinka, do pełnii szczęścia jeszcze śrubki do kiery i jutro/dziś mam nadzieję że całość będzie banglać:



Popołudniu postaram się o zdjęcia z gratami na pokładzie,pzdr
gratuluje ziom zakupu , prze kozak !
Na zdjeciu sa dwie rozpinki? Masz moze jedna na sprzedaz?
gratuluję kupna szybkiej fioletki
-dbaj o nią jak poprzedni właściciel a może nawet bardziej powodzenia w tetraniu..
Na zdjeciu sa dwie rozpinki? Masz moze jedna na sprzedaz?



Nie... Na zdjęciu jest Short HUB NRG czyli po prostu krótka naba pod rozpinke i rozpinka v2.5 wygląda to w całości mniej więcej tak:



Postaram się wrzucić później jakieś fotki po montażu całości
Gratulacje Ziom! Uważaj z tym potworem POZDR!
Jest natrysk oleju na denka tłoków , do tego doszedł natrysk oleju na denko lewej felgi

Jednym słowem spierdolina

No ale można znaleźć też jakieś pozytywy z innej bajki...

Nowe NIKE'i na sezon letni:

i takie coś , dalej nie chciało mi się auta pchać...

Jakaś sesja w doborowym towarzystwie jak ogarnę problemy bieżące - czytaj m.in jak znikanie oleju w liczbie 1.5 litra na 150km spadnie do 0.15 litra na 1500km


PS. jakby Ktoś miał idealnie prosta miske olejową do b18c4 to dajcie znać (pw)...

[ Dodano: 2009-10-10, 17:56 ]
up.
LOL

P.S. dziękuję, wzajemnie pozdrawiam:)
Jeżeli można zapytać to jaki miałeś stopień sprężenia na wcześniejszym setupie?
lapnalbym sie z toba moim ee8, jestem ciekawy jak by to wygladalo

Jeżeli można zapytać to jaki miałeś stopień sprężenia na wcześniejszym setupie?



ok 11.4:1, po remoncie powinno być ok 11.9:1 i wreszcie wjedzie większa niż seryjna przepustnica
szalejesz z nowymi gratami
nie skladaj tego na wlaczniku bc, bo termostat gates'a ma temperature otwarcia identyczna jak seryjny. ciagle bedzie ci sie wlaczal wiatrak, bez sensu.

duza chlodnia i seryjny wlacznik wystarcza ci z gorka..
duza chlodnia i seryjny wlacznik wystarcza ci z gorka..


true true

Ciekawe którędy puszczało tyle oleju, bo taki wynik jest wręcz przerażający i wskazuje na pierścienie. W takim wypadku auto powinno przestać jechać.
zobaczymy co z tego wyjdzie , widziałem Twój test "kulinarny", ale z 2 strony producent mówi, że jest dużo chłodniejszy, tak czy owak jak mój będzie taki fake jak Twój gates, to pomyśle nad jakimś innym albo tak jak mówisz odpuszczę włącznik

producent mówi, że jest dużo chłodniejszy

spojrz w manual do itr, gates nie jest chlodniejszy.
byłem święcie przekonany , że chłodnica która jest podłączona pochodzi z VTI , do wczoraj... wynik mierzenia średnicy otworów wyniósł 28mm i bądź tu zdrowy


czy auto się gotowało, że aż tak narzekasz na chłodnicę?
jeśli wierzyć czujnikowi temp przy obrotomierzu, to miałem przypadek , że wskoczyło raz podczas spokojnej jazdy po mieście na max , może 5 sek i wyłączyłem silnik , ale byłem święcie przekonany że padł np czujnik od wiatraka, albo termostat się zaciął, podpiąłem na krótko wiatrak i było później ok,(miałem również kilka razy przypadek, że temp na wskaźniku w ogóle nie rosła nawet po 30 min jazdy- albo na 0 albo 1-2mm powyżej, później wracało do normy) tak czy owak żałuję że nie podpiąłem wcześniej dodatkowego zegarka teraz powinno być tylko lepiej i pod kontrolą
Na jakiej benzynie bedziesz latal z ta kompresja ?
Porzadne 98 to minimum...
Teraz latam na 98 ze statoil/BP/ i tak pewnie zostanie, niestety mam ograniczony dostęp do VPR (do najbliższej stacji ponad 60km )
ile kosztowaly cie te siedzenia? ;D
fajna hanka
Fajna jest, ale co sie stalo z siedzeniem kierowcy? Standardowo wykruszyla sie gabka na boczkach siedziska ale co z reszta?
Fajna jest, ale co sie stalo z siedzeniem kierowcy? Standardowo wykruszyla sie gabka na boczkach siedziska ale co z reszta?



a co się miało stać?
Cale jakies pomarszczone jest, oparcie tu w okolicach ramion i cale siedzisko.
Takie już kupiłem, nie jest i nie było połamane więc mogę się tylko domyślać że albo Ktoś za dużo się wiercił albo był dużych gabarytów albo jedno i drugie , jak zostaną to pewnie dam do tapicera
Mam sentymemnt do tego koloru więc całkiem fajna opcja .
kompresja podniesiona? graty zamontowane? docierasz?
Tak silnik po 3 miesiącach znów działa, od dziś auto jeździ, póki co na samym kolektorze wydechowym właśnie wróciłem od Kolegi, który "połapał" wydech , czekam aż spawacz TIGiem go potraktuje więc docieranie jako takie zacznę dopiero w nowym roku:

chcesz ogluchnac?
nie jest to moim marzeniem, jak się tak stanie to trudno, ryk silnika na takim wydechu to jest to
tak jak pisze Markos troche po bandzie pojechałes z tym wydechem..u mnie na jednym srodku jest bardzo głośno a całkowity brak takowego tłumika to szybka droga do przytępienia słuchu i utraty dowodu..ale niektórzy lubia takowy chardcore
Jaki masz plan na docieranie motoru?jest kilka szkół dlatego pytam.
To auto wcześniej miało podobny setup układu wylotowego, tylko że rura miała 2.25", a nie 2.5" , przy spokojnej jeździe do 3-4 tys obrotów można było spokojnie porozmawiać i posłuchać muzyki bez krzyku i bólu głowy... Kto co lubi.

Ok 2-3k km chce zrobić przed strojeniem

Na pewno nie będzie mulenia przez 2000km nie będzie też kręcenia do odcinki po 100km...

Plan jest mniej więcej taki:
200KM 10W40 Valvoline - typowa zamuła 2-3-4 tys obrotów
200-1000KM Valvoline 10W60 - do 500KM do VTEC'a , później średnia jazda z paroma razami do odcinki
1000KM+ już na oleju docelowym - rozkminiam nad sytentykiem Valvy albo EDGE sport
3x zle.

...ale to twoj silnik, wiec docieraj go po swojemu
kiepsko to docieranie wygląda..
przede wszystkim złe oleje wg mnie tylko mineralny przez te 2000 km po tym czasie dopiero lejesz żadziochę..
może markos poradzisz koledze jak ma dotrzec i zdradzisz jakim sposobem Ty dotarłeś..hamownia była grana czy ulica?
Jak chcesz polemizować o docieraniu to załóż wątek w odpowiednim dziale , a nie rób mi tu burdelu...
hmm nie widze zadnego OT w tych postach a jedynie cheć pomocy ale Twoje boisko wiec koniec tematu docierania
A ja sądzę , że Wasze rady mogą się przydać nie tylko mnie, dlatego napisz w temacie DOCIERANIE co nie jest tak , to sobie poczytam , może to zmieni mój punkt widzenia... Z kosmosu docierania sobie nie wziąłem, to sprawdzony tryb.

---> http://passwordjdm.pl/vie...ight=docieranie
załóż środkowy tłumik - koszt nieduży bo 250 zł w m-techu - podajesz wymiary przez tel i tłumik masz w domu ... a różnica w osiągach żadna... natomiast da się jescze wytrzymać... jakieś 30-40 min jazdy na jednym po 3 minutach usłyszysz świętego mikołaja z dzwoneczkami oraz elfy
załóż środkowy tłumik ... a różnica w osiągach żadna... natomiast da się jescze wytrzymać... jakieś 30-40 min jazdy na jednym po 3 minutach usłyszysz świętego mikołaja z dzwoneczkami oraz elfy



bardzo dobrze ujete.

a i docieralbym tez troche inaczej. tutaj sa 3 strony o tym ale znajdz jeszcze sobie taki temat na racingforum.
Trochę przyaktorzyłem z wyfugiem muszę zmienić kąt o jakieś "5cm" i będzie zajebiście, przy okazji parę brudnych sytuacyjnych fot.








PS. tak wiem nie mam owiewki szyby kierowcy założonej i kolega po 2 żubrach nie złapał poziomu tablicy rejestracyjnej

pozdro dla Helfik'a

jakiś taki ciemniejszy lakier wyszedł na tych fotkach...

fajnie zamoncony wydech (nie jest zbyt nisko:) , no i denji robi robote!
jakiś taki ciemniejszy lakier wyszedł na tych fotkach...


zdjęcia ogólnie są z dupy i nic na nich nie widać

że tak się wyrażę: ładna i szybka kupa
się człowiek namęczyć musiał żeby tego wyfuka założyć dobrze pełnia że nie masz gleby bo by z koła w powietrzu były przez ten tłumik najlepiej z tego wszystkiego to weszły żubry
Ładna jest

A że tak zapytam, bo nie orientuje się, może gdzieś nie doczytałem, co się stało z tamtą czarnulą?
Na pochwały i sesje przyjdzie jeszcze czas (albo i nie), póki co jest wiele do poprawienia , blacharka, malowanie, zawias , a zanim to nastąpi to priorytetem jest ogarniecie dolotu/przepustnicy i strojenie

Fajny silnikowy setup.
Dobre walki rozrzadu. Czy widac zuzycie na krzywkach?
Jakis ciekawy kolektor wydechowy moglby dac niezly przyrost. Tylko moze nie DC, a cosik lepszego.
Po rozebraniu wałki były BDB.

Mam nową kopie hytech'a założoną - nie narzekam - no może mógłby być trochę wyżej...
Kopia Hytecha jest ok, myslalem ze to ten najtanszy chinczyk.
Jedyny minus tego kolektora to wlasnie ta odleglosc od ziemi...
wysokośc to dramat niestety.... jeśłi ktoś ma nisko (nie mówie tu o sprężynce -40 ) prędzej czy później kolektor ucierpi, nie ma bata....

Pełnia kiedy jakiś kill?
auto chodzi cudnie... zbiera się tez malinowo... mimo że na razie do 4 tys rpm ale czuć moc
poczekaj jak się polutuje wszystkie kabelki
no to już nie brzmi tak ciekawie elektryk będzie musiał kupić wiadro cyny
tyle misji i wspomnień z tym autkiem dbaj o nią i powodzenia w modach:) gratki fury:)
no to już nie brzmi tak ciekawie elektryk będzie musiał kupić wiadro cyny



oprócz wiadra cyny to jeszcze 2 bańki "kontaktu" do styków poszły , ogólnie wiązka była/jest "zajebis*a"

Nie ma za co dziękować A tajpar jedzie aż miło dźwięk jest prze mistrz a przyspieszenie jeszcze lepsze Do ogarnięcia jeszcze dużo rzeczy ale powoli do celu
UPDATE 1 postu ---> STAGE 2

Auto dotarte, dojechało do Zielonej Góry:



Aktualnie moc wynosi ~225KM/198NM przy 18°C (Wykresy dostanę na początku tygodnia , postaram się wrzucić jak najszybciej).

Poniżej jedyny wykres jaki druknąłem: VTEC 5500 Vs VTEC 4800 , temperatura trzeciego pomiaru ponad 25°C



Przy okazji chciałbym serdecznie podziękować Adamowi (ASO KOKOTÓW), Arturowi (TURBOGENICS) oraz wszystkim którzy wsparli ten projekt.
ciekawe czy ten dołek z 6500rpm zniknął
no i dobre ! ! ! znowu trzeba auto rozebrać
ciekawe czy ten dołek z 6500rpm zniknął



ten dolek to zejscie z rezonansu parowy - jest dosyc dynamiczny, mocno sie zmienia przy zmianach temperatury powietrza; i tak udalo sie go dosyc dobrze wyciagnac krecac kolkami; na poczatku byl dosyc spory - vide zielony wykres - moc 'stawala' w miejscu; generalnie jak na seryjna glowice z b16a2 wynik naprawde dobry - ITRy ktore maja glowce recznie obrabiana maja podobne cyfry z lepszymi walkami Tody; niestety nie dalo sie zbyt dobrze porownac wykresow z poczatku strojenia z finalnymi ustawieniami bo po pierwsze temperatura na hamowni urosla niemal o 15st a po drugie rozsypal sie po drodze aparat i musielismy sie ratowac przekladajac drugi z mojego sola, a przez brak jalowych nie dalo sie ustawic idealnie tego samego kata wyprzedzenia zaplonu

pozdrawiam
Artur
przez ten wydech do dzisiaj mi brzeczy w uszach, chyba podam was cywilnie o utrate sluchu
ładnie panie pełnia ładnie warto było tyle dudrać przy tym parchlewiu
Co Cie przywiało do ZG?
ffkońcu jest ! gratuluje!
przez ten wydech do dzisiaj mi brzeczy w uszach, chyba podam was cywilnie o utrate sluchu



w połowie A4 zaczeły mi elfy i krasnale wychodzić na droge

daj jakiegoś onboarda jak to jeździ
Zajrzałem dziś jeszcze raz na hamownie w celu ustawienia pewnych pierdół, przy okazji zmierzyłem moc z wkładką na końcowym , oto efekt:



Przerywany oczywiście wkładka.

Gdzie to ma odciecie?
niecałe 9000, na drugiej mapie 8800
nie lepiej ustawić odcinkę 8300 lub 8400 bo i tak moment i moc powyżej 8229 maleją chyba że się mylę
mozna wyzej zakrecic np. po to zeby nie wypadac z vteca po zmianie biegu, wiec mysle ze po to jest wyzej odcinka
i tak z vtec'a raczej nie wypadniesz przy krótkiej skrzyni i przesuniętym niżej vtec'u
Sorry źle napisałem , jest niewiele ponad 8900 na ostrej mapie, oraz tak jak mówi MACHoo na tej skrzynii ,vtec 4800 i wypaść z niego jest taka szansa jak znaleźć dziewice na ibizie

[ Dodano: 2010-06-03, 16:03 ]
Ładnie sie odpycha.
TO jest to ale na żywo robi 100 razy lepsze wrażenie

Nie sprzedawaj balawajda
fajnie to jedzie!! nie sprzedawaj, po takiej walce nalezy sie jej dluzszy staz u ciebie:)
No naprawę robi wrażenie... Niezły przecinak... A do tego ładnie się prezenci... Gratulacje...
fajnie jedzie - wart swojej ceny
zapierdala i tyle w temacie
Dzięki Chłopaki za miłe słowa. Niestety decyzja o sprzedaży zapadła nieodwołalnie, ze względu na zamknięcie pewnego rozdziału w życiu. Postaram się jeszcze zrobić jakąś godną sesję na zakończenie i powrzucać foty w temat.
Nie sprzedawaj bo zostanę sam z coupetą w RKiR
Nie sprzedawaj bo zostanę sam z coupetą w RKiR



Póki co nawet nikt nie zadzwonił, nie wiem chyba cenę dałem "z kosmosu"

Obiecane wcześniej zdjęcia część 1:













Podziękowania dla majkela za foty.
Miniaturki są, a zdjęcia gdzie?
Póki co nawet nikt nie zadzwonił, nie wiem chyba cenę dałem "z kosmosu"

raczej nikt nie skomentuje czy cena z kosmosu, bo to kwestia do oceny właściciela i potencjalnego kupującego

na pewno auto godne uwagi - chętnie bym przygarnął, ale piąta honda civic to już przesada

[ Dodano: 2010-06-12, 09:20 ]
zrobione.
Ochroniarz najlepszy spoko fura