Auto warte zaprezentowania na password.pl. Na prosbe wlasciciela wrzucam projekt. Jak tylko Darek sie ogarnie bedzie na bierzaco informowal o dalszych modach.
Wszystkie modyfikacje przeprowadzone u nas w Street Shadows Garage.

MODEL: Honda Civic Coupe
SILNIK: K20
UKLAD DOLOTOWY: CAI SSG.
UKLAD WYDECHOWY: Kolektor RCrew, reszta ukladu by SSG.
ELEKTRONIKA: Hondata Kpro.
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia jeszcze chwile pozostaje seryjna, sprzeglo, zamach, docisk - Toda.
ZAWIESZENIE: gwint Tein Super Street, gumy energy suspension, rozporki Tein.
UKLAD HAMULCOWY- Przod EBC redstuff i turbogroove, tyl EBC greenstuff i tarcze gladkie.
BODY-KIT: brak
ŚRODEK: Czerwone recaro juz czekaja na montaz w ssg
MOC: 235KM.
Status: Zrobione

Przed modyfikacjami



Przed przyjazdem do SSG auto trafilo do lakiernika co zdecydowanie wyszlo na +.



W sumie wiadomo jak wyglada k20



Troche zdjec z prac przy aucie jak i prezentujacych "zabawki" ktorych uzylismy do budowy.

















































Na koniec wykres



I zeby nie bylo to jeszcze nie koniec modyfikacji
Jaka piekna i silna brawo
Kompleksowo i całkiem szybko chyba ogarnieta. Gartuluje, naprawde super projekt!!
Elegancko

Informujcie na bieżąco!
piekna copuetka i silniczek najlepszy
zaje.biście mega gruby projekt
wczoraj najszybszy chyba czas na streetlegalu et 14,597 z nieogarnięciem(sucho też nie było) Jak kierowca ogarnie i bedzie sucho to będzie bardzo szybko
Trakcji zero: http://pl.youtube.com/watch?v=BWPFdoZ3P-8
to fakt bylo slisko jak cholera (wiem bo przejechalem jeden przejazd)
projekt naprawde mega ogarniety naprawde zjebsicie szybko!!
zapomnialem sie zapytac jak ten short shifter sie sprawuje czuc jakas roznice??
Miazga

Zajebiste autko
W PYTE!!! piekny
kochałbym ją
Auto wymiata. Naprawde respekt
ło kurwa

chce taki napęd u siebie
projekt mistrz
zapomnialem sie zapytac jak ten short shifter sie sprawuje czuc jakas roznice?

na najkrotszym ustawieniu mozna sie pomylic i wbic niewlasciwy bieg, bo galka ma tak minimalny skok mysle, ze mozesz sobie odpuscic

oraz:

ten samochod to bedzie projekt roku. bezapelacyjnie wygrywa. mistrz!!!!
Doinwestowana mocno coupeta. Widać, że potencjał w niej drzemie bardzo duży. Nic tylko czekać na wyniki na suchej nawierzchni i z ogarniętymi startami
Już to gdzieś pisałem. Ten projekt zwyczajnie zamiata
Mega
O w dupe! Powala na kolana po prostu.
Łomasz co tu się dzieje. Teraz mieć zwykłe ek4 to tak jak kiedyś EG3
Doinwestowana mocno coupeta. Widać, że potencjał w niej drzemie bardzo duży. Nic tylko czekać na wyniki na suchej nawierzchni i z ogarniętymi startami


eee tam trzeba gooffy Darka namowic zeby na jakies winkle pojezdzil z takim zawiasem sercem i hamulcem do tego pewnie szpera na dniach zawita i czego chiec wiecej!!
Super qpeta !!! Na żywo wygląda 10x lepiej niż na zdjęciach!
Marzenie.
do tego pewnie szpera na dniach zawita i czego chiec wiecej!!



Nono.. bo już miałem pytać kiedy szpera?
fajny projekt, dobrze ze nie burbo tylko mocne N/A, fajnie wyglada tylko jakos felga mi nie pasuje do bialego, i wywalilbym listwy i zrobil na gladko...ale to tylko moje zdanie, powiedzonka w dalszej drodze zycia
Nie noooo Ziom ! ! ! !
Fajna sztuka! muszę to oblukać na żywo
Gratulacje wielkie za prace i za samochodzik ... i niech pozostanie w mocy N/A
Dobrze dobrze, wspierasz wymierające N/A
Auto kozak, mimo iż coupe
Mega project <padam> ---->.... i jedyny właściwy color naprawde super

no powoli K20 zaczyna wchodzić w modę w SSG
dobrze ze nie burbo tylko mocne N/A,


a co tam Dlugi jest zrobione pod mocne NA?? przeciez to seia jest
edit
Super, super, super.
Teraz zbierać siano na jakieś lepsze hamulce bo czuje że zestaw zesra się w mgnieniu oka.

Goofy:
Dlaczego tak krótki dolot?
Próbowaliście dłuższy? Można by fajnie schować stożek w lewym nadkolu.
A kto powiedzial ze bedzie NA ??

Nevada @ nie chcielismy pozbawiac auta funkcjonalnosci (zbiornik na plyn do spryskiwacza).

Na razie idziemy w "handling". Stabilizatory z ITR'a juz w drodze, laczniki regulowane takze. W niedalekiej przyszlosci szpera. Z czasem moze zabawa z krotszymi przelozeniami. Auto ma sluzyc do czerpania radosci z jazdy a nie tylko do dragu/tudziez innych wyscigow. Bedziemy probowali zachowac w pelni cywilny charakter auta. No chyba ze w pewnym momecie wlasciciel zmieni zdanie i powie: "mam to w dupie, robimy wydmuszke i jedziemy po maxie z osiagami".
Na razie osiagamy kompromis pomiedzy osiagami, wlasciwosciami trakcyjnymi i stylem ulicznym w najlepszym tego slowa znaczeniu.
O fuck.
To przepraszam
A kto powiedzial ze bedzie NA ??


wlasnie do tego zmierzalem.<bag>
szkoda, bo zajebsicie by to jezdzilo na takim mocnym setupie NA gdzies w oklicach 280hp na krotkim FD
edit
edytowalem wczesniejszy post. doczytajcie
tak jak wspomniał mamba chyba szkoda było by tego K pod turbo .... bo w turbo z racji naszych (PL) nawierzchni ten projekt byłby tylko kolejną turbo hondą .... a w NA jest szansa na wykorzystanie potencjału tego silnika
edit

ps a jak z tym 4pkt reg



Cos Cie kole mamba ???


Jeszcze raz powtarzam - wlasciciel nie ma cisnienia na zawody! Jasne ze bedzie w nich uczestniczyl, zarowno w 1/4 jak i na torze ale bedzie to robil bardziej dla zabawy i checi milego spedzania czasu.
bez sensu ladowac K pod T...


tez mam takie zdanie, chybe ze w 7 genie, ale swpowac silnik do innej budy a potem go turbic to lepiej zrobic tak jak mamba pojsc w bensona b18c.
Namawiaj Darka na gruuuuube NA
ja tez dolacze w przyszlym seoznie do K T wiec beda szybkie 2 coupe
ka tylko mam nadzieje ze właściciel nadal utrzyma dobry ton robienia autka!!

widze ze was strach olecial hahah, o to chodzi...
edit
Tu drogi Pacie zgodzie sie z jakubem. napewno kojarzycie podobne autko tylko ze hacha TOP SETUP EG6. K20a delikatne mody. tylko dolot+wydech + elektronika i pieknie to zasuwało a w TOUGE tez utarło nosa wielu szybszym teoretycznie autom, wiec chłopaku zostań przy NA
hmm czyli uwazasz ze ja jade na zawody żeby sie nie bawic dobrze i nie milo spedzic czas....:(

po pisac ze wszystkie auta ktore robicie to ze niby dupowoz ...ze na tor ...ze tamto..... a potem widac jak sie każdy sra i spina na zawody np. 1/4......

rywalizacja to ludzka cecha....

ps lubie was i wasze projekty i nie chce sie drapac
wiec.... pas pozdro

oby wiecej mocnych i szybkich fur na streecie



Pokaz mi choc jedno auto odemnie ktorego wlasciciel spina sie na zawdach?? Ktore auto ma cisnienie zeby byc najszybszym w klasie?? Adi?? - ktory wystartowal raz lub dwa w sezonie?? Stach ktory nie wystartuje w pierwszych zawodach bo bedzie lezec na plazy z wlasnej nie przymuszonej woli??
Kazdy ma wlasne priorytety. Nie mierz wszystkich jedna miara ...
Jasne ze jak przyjdzie do mnie klient i powie - chlopaki robimy auto ktore ma wygrywac klase, mam odpowiedni budzet - to zbudujemy takie auto. Wtedy tez bedzie cisnienie na osiagi i wygrywanie.
Na razie jestesmy mega luzni i nasi klienci rowniez.
potwierdzam nie ma zadnego spinania sie zadne auto w tym moje nie jest strikte na zawody, w tym moje tez nie
edit
Powitać wszystkich .
Dzięki chłopaki i dziewczyny za swoje opinie.
Podziękowania dla Gooffiego za ogarnięcie tematu . Myślę , że na bierząco będziemy informować jak idą postępy i co jest jeszcze w planach.
Opis projektu już jest, ale może troszkę historii. Więc dzięki chłopakom z Japanese Riders , a w głównej mierzy mojemu przyjacielowi Michałowi zostałem zarażony pasją do Hondy. Po nabyciu Hani troszkę brakło mocy bo to tylko d15b7, więc plan na swapa b18. Po wielu dyskusjach i rozmowach z ekipami i z chłopakami z SSG , poszedł projekt K20. Samochód ma służyć jak narazie jako hobby, do jazdy na zloty , spoty itp z rodzinką , co będzie w przyszłości sam nie wiem.
Jak narazie są spełnione moje oczekiwania co do samochodu i tu Wielkie Podziękowania dla Panów z SSG za terminowe i profesjonalne ogarniecie tematu.
W planach : małe zmiany w zawieszeniu ,ale to już Gooffy pisał, w główniej mierze stabilzacja tak aby polatać na torze. Co do mocy ?? Jak narazie wzrost mocy tylko na N/A. Dodatkowo jakies detale w stylizacji nadwozia i wnętrza ale bez przesady.
Wiem też , że musze się nauczyć jeździć obecną wersją mojej Hondy , i starać się pozamiatać 3 klasę w łodzi na SL.
to na tyle, jak tylko będzie pogoda to będą konkretne foty.
Pozdrawiam Darek ( forest)
Miazga pytuni jedyna nie podobają mi sie nakładki progów w kolorze nadwozia Pieeekny projekt
piekna! w wydaniu camelia red tez bylaby by ciekawa rakieta!
na montaz czekaja juz recaro ...
Dosłownie przekozacka furka
Fotele jak najbardziej poprawne
Małe odświeżenie tematu.Reszta zdjęć nie długo , jak tylko będzie pogoda, większość modów już wykonana więc działamy z sesją zdjęciową ,
Zdjęcie niżej ze spotu w Łodzi.
Naprawdę kozak
Poprostu miażdży suty Tylko pogrartulować projektu
kopara opada kupa z takim jabnięciem że szok Gratulacje ziomek dwa dni mnie ni było na forum a tu takie szaleństwo
Takie auto mi się śni po nocach od dawna
Przeeeee kozak !

K20 górą
Świetne auto, uwielbiam połączenie biały kolor - ciemne felgi.
<H> na maskę, dokładki progów stock, zaciski na srebrno i ewentualnie klamersy na wht. Będzie malina
Skoro już ktoś się zaczął "czepiać" to ja również - może jakiś mniejszy profilek na felgę?
może jakiś mniejszy profilek na felgę?

a moze to kolo z takim wlasnie profilem opony ma wlasciwa do tego samochodu i tej mocy srednice?
Skoro już ktoś się zaczął "czepiać" to ja również - może jakiś mniejszy profilek na felgę?

Nikt sie nie czepia Poza tym profil bardzo słuszny
<H> na maskę, dokładki progów stock, zaciski na srebrno i ewentualnie klamersy na wht. Będzie malina




rzecz gustu- nic z twojej listy mi nie pasuje. jak dla mnie ten Civic z wygladu jest taki jak powinien byc. silnikowo, zawieszeniowo tez jest super.
To może ja też się wypowiem. Byłem wożony tym autkiem i powiem że nie jeździ tylko lata. A miny kierowców bezcenne
Kilka fotek z sesji.
Co prawda jeszcze czekam na kilka detali , ale myślę że i tak dobrze się prezentuje.
Pozdrawiam
http://img234.imageshack....=dsc0017te7.jpg
http://img221.imageshack....=dsc0097mo4.jpg
http://img221.imageshack....=dsc0180up9.jpg
projekt wymiata... z zewnątrz bez zbędnych pierdół, czyściutko i pięknie a pod maską ogień

btw, jaką masz średnicę felgi ?
o jaaaaaaaaa , piekna sztuka . jest cos co rzuca sie w oczy przod i bok ma pomaranczowe kierunki a na tyl wrzuciles bialo czerwone lampy . wiem ze to nowsze lampki ale jakos z innej bajki

tak czy siak pogratulowac furmanki !
Kilka fotek z sesji.



dawaj to z torami w tapetowej rozdziałce...


btw, jaką masz średnicę felgi ?



Wygląda na 15'


Kozak wóz...
to 16
to jest niezłe
hehe



auto zaprezentuje sie w niedziele w Kamieniu Ślaskim na bardzo oryginalnych felgach !!
13ET nie powinno być problemem
tez tak mi sie wydaje, wysokie 13 w zasiegu reki
zobaczymy , nie ma co gdybać , najważniejszy jest FUN czyli dobra zabawa.
masz takie ładne auto a w sig'u lansujesz się jakąś amerykańską padaką
powodzenia
wizualnie super, ale tak jak wspomniano ten mix lamp mi nie pasuje i próg w kolorze. poza tym miażdży cyce
prawdziwy kozak tylko pozazdroscic
dzisiaj debiu udany
jest progress szkoda ze padalo pozniej i uniemozliwilo to Forresciakowi popracic sie tu i tam, dobrze bylo!!

auto robi szał
fajnie wygląda na Pat'owej feldze...
bym wrzucil zdjecia ale pozostawie to Forrestowi
samochód na zielonym felunku rzucał się w oczy , najs

jaki czas?
no wlasnie jaki czas??
Witam ,
Panowie i Panie , szału narazie nie ma ale i tak jestem zadowolony , musze troszkę potrenować i będzie ok ,
Czas to 14,144 później padało i tak jak Pat pisał nie miałem szansy się poprawić.


Pozdrawiam
W końcu konkretna fela
Konkretna to podobno w drodze jest
Chyba że coś mi się popitoliło
W końcu konkretna fela



ta fela to jest moja
Forrest ma swoaja w drodze i mam nadzieje, że beda równie piekne jak moje
że beda równie piekne jak moje



może nie tyle piękne co kontrowersyjne...

samochodu się naoglądałem już w SSG, ale wreszcie miałem okazję zobaczyć jak to jeździ... i przyznaję, że bardzo zacnie...
H robi wrazenie, na tej felaszce jest konkret torszku kontrowersyjnie ale o to w nich chodzi wszyscy wczoraj wytykali Foresta palcami
tez bym go wytykal palcem.. tej konkretnej feldze nie pomoze nawet 24 karatowe zloto
nie znasz sie wedl mnie jest KOTEM
forest, startowałeś w street czy w drag?

EDIT: Już wiem, bo są wyniki
tez bym go wytykal palcem.. tej konkretnej feldze nie pomoze nawet 24 karatowe zloto



Nie bądź żałośny Zajebiście wyglada i nawet Twoja opinia tego nie zmieni Forest - czasy do poprawki. Mam wrażenie, że lepiej byłoby trochę mniej gazu na jedynce aby dłużej na niej pojechać w półpoślizgu i dwójke troche poźniej wkładac bo jakby zamulało auto na niej.
nie znasz sie wedl mnie jest KOTEM


wedle mnie ta felga pasuje tylko do czarnego auta i nie powala na kolana na zadnym innym

ciekawa jestem co docelowo wyladuje
Nie bądź żałośny

ee.. jak mam inna opinie niz ty i paru zjarow, to jestem zalosny?
Nie. Poprostu masz chujowy gust
nie wydaje mi sie, aczkolwiek jest to mozliwe. ale to nie znaczy, ze jestem zalosny

mysle, ze felga, to nie tylko jej kolor.. a TA konkretna felga jest straszna, niezaleznie od tego na jak pojechany kolor jej nie pomalujesz. i tyle z mojej strony.
Panowie , Nie ma co się kłócić , bo po co . Są gusta i guściki i każdy ma prawo do wypowiedzi, ale po co podbijać temat takimi zbędnymi dyskusjami.
Na marginesie zaznaczam , że musiałabyć ta felga gdyż moje 15" jeszcze nie dojechały , a z grzeczności kolegi Pata mogłem na nich pojechać .
z ciekawosci - jaki byl powod tego, ze nie chciales startowac na 16" paradach?
z ciekawosci - jaki byl powod tego, ze nie chciales startowac na 16" paradach?



Masa?
Miało być sucho , więc chciałem spróbować na R888 które już leżały w domku ( z tyłu miałem rainsporty na wrazie jakiś lekkich opadów deszczu). Uczę się startować i trenuję różne opcje, ale myślę że to chyba normalne . Najlepiej samemu praktykować i przetestować na czym najlepiej jeździć.
Masa jest ta sama - 16" z paradą waży tyle samo co 15" z R888 czyli 16,5kg. ( na obecnych felgach )
Masa?

no, bo przeciez seryjne 15" z vti sa bardzo lekkie

dzieki za odpowiedz forest
14 zrobiles na suchym?? czy bylo mokro??
jaka waga jest tego auta??
Wbije się i powiem, że zapewne na suchym, jak zaczęło padać to na ostro i nie było możliwości zrobienia rozsądnego czasu

!markos, obstawiam, że na paradach cieżko byłoby zejsc ponizej 14.5s
Uwielbiam moje kontrowersyjne felgi , wiecej osób zwraca uwage niż na auto Markosa good joke mimo, że to jest fakt

chyba zobacze pierwszy Twój nowy felunek
Czasy robiłem na suchym ( na oponach 105/50 R15 R888 ) , tak jak pisałem muszę trenować ,trenować i jeszcze raz trenować , i będzie lepiej.
Waga auta jest taka sama jak w większości Hond EJ2 czyli razem ze mną jakieś 1132,4 kg.
na oponach 205/50 R15 R888
jak ogarniesz auto i starty na r888, wysokie 13 powinny byc strzelane regularnie.

a felga, na tego typu imprezach jak znalazl
PATtowy felunek na Forestowej Cupie prezentuje się przesiusiak... jak je jeszcze masz to przyjedź do Łodzi na nich polansować się
projekt naprawde kozacki takie k20 tez by mi siadlo
A jak u Ciebie z odległością miski do gleby ??

pytam tak z ciekawości po ostatnich przygodach kolegi gaseba
U Darka miska jest wyzej ze wzgledow na:
1 - wieksze kolo (16tka)
2 - zawias wyzej ustawiony
3 - silnik w eg jest wyzej mocowany niz w ek
oki dzieki o to mi chodzilo
Gratuluje prezentacji w TVN

Naprawdę zacny projekt.

Ps. Ciekawe czy Kasia wiedziała o czym mówisz podczas opisywania silnika
Gratuluje prezentacji w TVN


gdzie,co?dajcie linka
OPT TVN Turbo dziś była premiera
też widziałem w OPT pięknie sie prezentuje
Gratki Panie występu w TiVi, Super fura
Dzięki chłopaki , coż mam powiedzieć .
Dojdzie jeszcze troszkę gratów tak jak mówiłem , ale napewno was poinformuję .
Pozdrawiam
niech ktoś wrzuci na youtuba to sobie obejrze
niech ktoś wrzuci na youtuba to sobie obejrze



x2.

godziny powtorek opt sa jakies takie chore... albo 11 rano albo 3 w nocy.
A ja dzis rano obejżałem ta powtórke przed 11 i powiem tyle, materiał ch*jowy, ani razu nie słyszałem VTEC sound... Kasieńka ani sie wiedza nie popisała ani nie pokazała dupy/cycek, ogólnie fura na 6 a OPT na 2+, szkoda waszego czasu na ogladanie. Jedyne co wyniosłem z tego to wiem, że będą dalsze mody jak takaty, szpery itp.
I tak OPT chyba jest najlepsze z tego co leci an tvn turbo... SŁysząłem już tam o CR-V kabrio o plastikowym kolektorze wydechowy, o 16 zaworach na cylinder...
ani razu nie słyszałem VTEC sound

Bo to jest K a nie B gdzie dzwięk Vtec'a głowe urywa. W K20 vtec'a prawie nie słychać! To jest całkiem inny silnik przecież
Forest... dajesz foto tego żółto-niebieskiego pudełka i tych zielonych
OPT TVN Turbo dziś była premiera



szkoda że się wogóle zgodziłeś brać udział w tak dennym programie

no ale cóż
Darek rzadko tu wpada wiec wrzuce za niego



jeszcze jedno stare foto

nooo....grubo
Takata niszczy!
fajne gadżeciki:D:D:D
takata..jak dla mnie mistrzem jest szpera spoona a nie takesi
Szpera i pasy niszczą psyche gratulować i zazdraszczać
No niestety z nadmiaru pracy nie zawsze udaje mi się siedzieć na forum.
Tak jak wcześniej pisałem projekt jeszcze się rozwija i to jeszcze nie koniec.
Dzięki Gooffy za uaktualnienie tematu i wrzucenie fotek.
piękna sztuka w pięknym kolorze i z mocnym sercem - tak właśnie powinien wyglądać tunning
fura robi lepsze wrażenie w lajfie niż na fotach...no i jeździ całkiem żwawo, chociaż ten finał forest to Ci nie wyszedł
nio wiem wiem, jeszcze muszę się ogarnąć i próbować starty ale było fajnie.
Fura daje radę ale kierowca nie do końca.
Bardzo piękna (felgi z DC2 niesamowicie na niej wyglądają) no i piekielnie szybka - gratyyyyy i zapraszamy częściej
A właśnie, może jakaś foto aktualizacja w temacie?
czy zaciski pod duze tarcze nie przeszly spotkania z felgami z jdm dc2, czy moze jest jakis inny powod obtarcia zaciskow po obydwu stronach?

foto aktualizacja by sie przydala, bo na felach z dc2 wyglada 1000000x lepiej niz na tych szarych buddyclubach!!
No jeszcze chwilkę prosze poczekać , Myślę, że w najbliższym czasie dojdzie kilka elementów do autka to wtedy się zaktualizuje temat.
Okazuje sie ze zaciski z mb 282mm produkcji Lucasa roznia sie nieznacznie od zaciskow 282mm Nissina Tak wiec trzeba bylo przeprowadzic mala modyfikacje.
Jak dla mnie na ciemnej 16" feldze wygląda lepiej niz na bialej 15" z ITR
Jak wygląda to jedna sprawa, Mi sie podoba na jednej i drugiej, ale zaczynam patrzeć na aspekty montażu tych felg. Przy 15" nie ma problemu z ustawieniami kątów itp, zaś przy 16" tylne koła musza być ustwaione w negatywie , gdyż nawet po podcięciu nadkoli koła ledwo sie mieszczą.
Więc zobczymy co będzie , a foto niedługo.
Jak dla mnie na ciemnej 16" feldze wygląda lepiej niz na bialej 15" z ITR



zgadzam się, natomiast po pierwsze primo auto jest lansiarskie:), po drugie jest pięknie pracujące przy pełnym gazie, po trzecie jest... bardzo bardzo szybkie

zapraszamy częsciej na naszą tajną miejscówkę:) , psami sie nie przejmuj
Forest - obcieranie to kwestia offsetu.
psami się nie przejmuję , bo Psy to lubię , ale kotów to nielubię jak psów.
Co do felg to jeszcze się pomyśli , jak narazie są dwa kpl 16" i 15".
zaś przy 16" tylne koła musza być ustwaione w negatywie


to chyba dobrze

ja u siebie mam -2* z tylu
ale ty latasz po zakrętach
auto bardzo zacne, miałem okazję wczoraj obejrzeć i posłuchać i jestem pod wrażeniem. jedynie z wizualnych spraw to zostawiłbym progi w czerni albo zapodał jakąś większą dokładkę w kolorze na przód coby wszystko ładnie ze sobą współgrało.

a dziś po południu kolega się jeszcze lansował pod kawiarnią Bliklego na placu Wilsona
ale ty latasz po zakrętach


forest tez bedzie
a dziś po południu kolega się jeszcze lansował pod kawiarnią Bliklego na placu Wilsona


Ja raczej się nie lansowałem bo byłem w pracy, wiec skoro nie ja to kto??
ja, tez bylem w pracy
ja, tez bylem w pracy



no ladnie.... nowa stolowka SSG miesci sie teraz w kawiarence Bliklego na placu Wilsona
sweet+cukiereczek=mrrr ladnie ladnie..tez bym tak sie polansowal..
A któż to przy mojej Hance siedzi??
jakaś bździągwa bez stanika...


...i tu tez...plotki mowia ze szczesliwa wlascicielka czy cos..
fajny prawie t-shirt
Killerów Dwóch

Takie małe odświeżenie tematu.
Pięknie, gratuluje kolejnego miejsca na podium!
Witka
Kolejny setup zakończony .
Narazie wynik ET=13.05
Pozdrawiam
Forest
to żeś się rozpisał
a co mial wiecej pisac, jak setup jest tajemnica
eee tam tajemnica W każdym bądź razie ćwicz a progress będzie
Powodzonka!!
wielka mi tajemnica, k30 na todzie
a dlaczego to jest taka wielka tajemnica?? wynik niezadawalajacy?? niedokonca ogarniety sprzet??
ocb?
Zadna tajemnica.
Baza silnik K20. Podbita kompresja. Trabki Tody. Walki Crower. Plus jeszcze troche dupereli
Wynik 300+ hp (w zaleznosci, z airboxem czy bez).
WOW ale ryk byl masakryczny
świetny setup >ale i pytanie mam >czy bardzo airbox podcina "skrzydła" temu projektowi ?
Chyba wiem o jakie mody chodzi ,przez przypadek bylem w ssg jak dopieszczali autko

[ Dodano: 2009-04-27, 22:58 ]
śliczna maszina zacne przeMody <wow>..zazdrości :0
12tki beda bankowo z takim setupem - robi wrazenie od konca dwojki/poczatku trojki widac ze to rzeczywiscie chce jechac , ale razem z inzynierem Krasem uznalismy ze dziura/wlot w masce powinna byc troche nizej zeby powietrze optymalnie wpadalo w trabeczki , zreszta goofy cos mowiles ze teraz bylo tylko na probe ?
ale razem z inzynierem Krasem uznalismy ze dziura/wlot w masce powinna byc troche nizej zeby powietrze optymalnie wpadalo w trabeczki


Ehhh, te piekne czasy na politechnice
ja na politechnice nie studiowalem, ale te trabki to sobie same tak raczej dosc zwawo zasysaja powietrze i nie wydaje mi sie, zeby to o czym mowicie mialo jakies znaczenie
co ty nie powiesz kazdy dolot sam w sobie zassysa powietrze , ale to chyba jasne ze im lepszy dostep bezposrednio do zimnego powietrza tym lepiej, chodzilo o to ze napewno da sie to jeszcze troche dopracowac jak juz zdecydowano sie na ciecie maski.
Macie rajta, choć sam problem z zasysaniem dotyczy bardziej wyższych prędkości gdzie opływ maski jest już dość duży i jeśli nie wieje bezpośrednio na trąbki to przerwanie strugi w celu zaciągnięcia dawki nie jest już takie łatwe. Generalnie dobrze ukierunkowany wlot jest pożądany
Dolot na zawodach mial swoj cel. Teraz bedzie inny. Podejzewam ze na nastepnych jeszcze zawodach znow bedzie inny
a ja mam kilka pytań od strony technicznej..

półosie i zwrotnice są od czego..


mocowania są robione przez SSG czy Hsporty
mocowania hasport, zwrotnice seria.
a jeszcze tak zapytam.. mocowanie lewarka da się np wyciąć z RSX'a i wspawać do Civica czy trzeba szukać cełgo ( jak w tym przypadku) a może da się to innym sposobem obejść ..
Mocowania lewarka nie trzeba ciac ani spawac. Wystarczy je wykrecic najlepiej z rsx'a. Nastepnie takie mocowanie wstawic w wyciete miejsce po starym lewarku.
ale wraz nie wiem co z półosiami.. od czego to, ewentualnie gdzie są do dostania..
nie "od czego", tylko "do swapa". w stanach, w hasporcie, w dss. moglbys juz skonczyc pytac w tym watku? to nie dzial techniczny.
Jesli chcesz zrobic swapa na k serie wystarczy do mnie zadzwonic (605 433 344) i o nic sie nie martwic.
Poprostu nie wiem co powiedzieć, projekt że tak powiem nieziemski
Jesli chcesz zrobic swapa na k serie wystarczy do mnie zadzwonic (605 433 344) i o nic sie nie martwic.


hehe nawet o $$$
Slyszałem, że chłopaki chcą wprowadzic nową opcję - "swapujemy na raty"
…malo tego podobno pokrywaja 6 pierwszych rat z wlasnej kieszeni…
Czyli w tym sezonie ugryziesz 12,XXXXX??
To jest bardziej niż pewne.
edit
gratualcje czasu

super wolnossacy kiler na ulice
Film z dzwiekiem potrzebny jest!
dla pozadku

nowe ET 12,7
gratuluje

ps trzeba odchudzic autko , a najlepioej wsadzcie to serducho do "Witkowozu" ...<biggrin>



samochod nie bedzie odchudzany bo ma byc Streetowy.

PS. a ja na civic klubie kiedys wyczytalem ze to Ty kupiles bude Witka... i robisz jakis mega gruby projekt.
edit
Nie ściemnia ktoś tam kiedyś błądził i tak napisał.
Fasion and performance. Fotel OMP z kevlaru - 3kg :cool:











Przy okazji jakies nowe lekkie felgi :mrgreen:



eee no ale z kolorem felg to spokojnie mozna bylo przyszalec, to w koncu nie jest codzienne wozidlo

w ten fotel mieszcza sie normalni ludzie? ze zdjec ciezko okreslic wymiary..
Fotel miażdży suty. Tylko ten znaczek z przodu taki mało japoński
Samochod nie ma "krzyczec". Ma jezdzic.
Co do fotela to wystarczy ze ja sie mieszcze
Samochod nie ma "krzyczec". Ma jezdzic.

ty sie tam znasz
Juz mamy jednego rumaka w stajni
Samochod nie ma "krzyczec". Ma jezdzic.



Daruś kiedy ogarniamy rozetę
Fotel jest naprawde fajny, jestem troche innych gabarytow niz Gooffy a tez mi sie w nim dobrze siedzi.
fotel tak na stałe czy tylko na specjalne okazje
ten fotel jest dobry do tego i do tego. jest bardzo wygodny!
ogladalem dzisiaj OPT i widzialem jak ta biala strzala w bemowie leciala na cwiartke
edit
super fotel fele też konkret ! jaki rozmiar i jaką wage maja te felgi ???
HIO napisał/a:

i powtarzam ze samochod Foresta ma walczyc w klasie Street


pogubiles sie ....
na Bemowie walczyl w DRAG



sam wiesz ze zostal przeniesiony ze Streeta juz w trakcie zawodow- z powodu ktorego nie znasz (samochod byl zgodny z regulaminem klasy Street)... ale mielismy ot taki kaprys zobaczyc go w parze z Adasiem na starcie (polfinal nam bardzo duzo powiedzial ).
Nawet gdyby Darek zostal w klasie Street to zajalby miejsce na podium. a tak Szwagier zgarnal pucharek (z tego bardzo sie ciesze szczegolnie jezeli brac pod uwage jego klopoty w czasie zawodow )


MORAŁ z tej dyskusji: Gdyby ten samochod mial jezdzic w Dragu to bylby DRAG od poczatku, ale zalozeniem projektu jest klasa STREET i wlasnie zgodnie z regulaminem tej klasy zostal przygotowany


Koniec.
bardzo fajnie ze auto jest Street'owe
jezeli jeszcze ktos ma ochote popie*dolic cos na temat inny niz auto foresta, rozkminic co moderator uwaza za ot, a co nie, lub tez w niepelnosprytny sposob probowac oceniac profesjonalizm hio, to zapraszam - nagroda bedzie ostrzezenie. ot tak, fik i wpada kreska.

zrozumieli?
Pod znaczkiem Porsche trzeba wyhaftować słowo "KILLER" i będzie japońsko
te 3kg wagi fotela to z szynami?
i z kierowcą...
ten fotel nie posiada szyn
dobra dobra -chodziło mi o te mocowania (alu chyba)
a szyny zawsze mozna sobie dołożyć
te mocowania sa alu, a szyny nie sa potrzebne
Fotel ma oznaczenie min 3 kg, max 3.5 kg bez mocowan. Mocowania sparco cos kolo 0.5 kg, max 1kg.
Z ciekawostek - Węgry, Tokol najlepszy czas 12.4ET na Toyo R888
w pelni streetowym setupem
masakra gratki
to faktycznie jakas masakra
edit
a wy znowu zaczynacie z netem w roamingu?

gratulacje Daruś
teraz mamy nowe rozrywki.
streetshadows - street racing, street fighting in Buda
no tak, bez tego wyjazd mało udany


wiecej fotek bedzie pozniej jak znajde chwile czasu.
Stig za kierownica CRX?

Projektu komentowac nie trzeba
Stig za kierownica CRX?



na zdjeciu nie ma crx`a
to ee9
Stig za kierownica CRX?


to Stig to były posiadacz mojego samochodu?

Właśnie, jaki czas zrobił Kuki?

Darek, gratki i czekamy na więcej.
Fajne zdjęcie - dwa białe potwory

Przyłączam się do pytania - jakie czasy?
12.437et @ 190.5km/h

na zdjeciu nie ma crx`a




uuu... fail


juz nigdy nie bede pisal zaspany, juz nigdy nie bede pisal zaspany, juz nigdy nie bede pisal zaspany, juz nigdy...
Właśnie, jaki czas zrobił Kuki?


11.6

Krysio 10.9


Co to za kołka sa z tyłu?
Co to za kołka sa z tyłu?


kacapska kucizna?

zdjęcia są 3 strony wcześniej
12.437et @ 190.5km/h



eh... najlepszy w półfinale:

12.418 @ 192.0km/h
Dokładnie Et=12,418 . Jak się kierownik ogarnie z biegami to powinno być lepiej.
Sesja zdjeciowa dzien przed wyjazdem na zawody.









Zdjecia z wyjazdu juz prawie gotowe.
jak ładnie zielono na poziomkowej
Zdjecia z wyjazdu gotowe:









Reszta tu:

http://forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=6168
Pierwsza fota kozak!
Dlaczego u nas nie ma takich dziewczyn?
przeprowadź się do Warszawy... u nas są takie, a nawet lepsze...
Pomyślę nad tym
to jaka jest teraz pojemnosc na tym setupie k24 rozwiercony na 2.6 ?
ale jakie znowu k24? jak w twojej integrze - seria k20
ale jakie znowu k24? jak w twojej integrze - seria k20



k20 nigdy nie mialem , jak juz to rozwiercona B18

a tu pytam na ile jest rozwiercona pojemnosc ?


edit : zapomnialem ze markos wie najlepiej co kazde auto na tym forum ma pod maska heheheah
czasem wiem.. co nie znaczy, ze bede sie tym dzielil, szczegolnie kiedy nie ma tej informacji podanej normalnie w specyfikacji.

czasem wiem.. co nie znaczy, ze bede sie tym dzielil, szczegolnie kiedy nie ma tej informacji podanej normalnie w specyfikacji.




no to po co odpowiadasz ?
przeciez nie udzielilem ci odpowiedzi i nikt inny tez tego nie zrobi, wiec po co pytasz
twoje auto - hmm chyba nie
pracujesz dla ssg - hmmm chyba tez nie




wiec po co sie wypowiadasz jak nie masz zamiaru napisac nic konkretnego w temacie mojego pytania ?

zapytalem bo jestem ciekawy , po to sluzy te forum. jak wlasciciel lub ssg bedzie chcialo dac taka info to napisza bo wiadomo ze 2.0 to to nie jest

szkoda dalej zasmiecac tematu , poczekam na odpowiedz kogos w temacie


edit : markos to wafel nie odpowiadam na posta ponizej z zajebista odpowiedza 2.01 heaheh
2.01
Po co tacy spamerzy jak moj poprzednik sie udzielaja nie wnoszac nic do tematu tylko pisza aby pisac.K 20 daje bardzo rade,autko stylistycznie tez bardzo dopracowane.
Baniel nie dziw się wypowiedziom markosa, sam się kiedyś ukrywałeś i ściemniałeś ze swoją pojemnościa przez bardzo długi okres. Ja nic nie będę mowił, auto jest Darka, jak będzie chciał to się wypowie w temacie, jak masz ochote i tak to cie interesuje poczytaj na necie, nie trudno dojść do tego z jakiej pojemnosci się taką moc uzyskuje.
Mało odpisuję w tematach na tym forum bo brak mi czasu szczerze mówiąc.
Tak jak Gaseb napisał można się domyślić co jest w aucie. Aczkolwiek biorąc wszystkie za i przeciw i reasumując cały temat nie będąc zazdraszczaczem i nie będząc burakiem , muszę poprostu stwierdzić że auto naprawdę zapiedala.
Czy to jest k20 czy k32 czy r32 to akurat mi jako właścicielowi i urzytkownikowi to naj mniej przeszkadza . Wiem oczywiście , że większośc z Was chciałby wiedzieć co i jak jest zrobione, ale jeśli mogę prosić o wyrozumiałość to narazie ze względów marketingowych będzie to nie do końca wyjaśnione.
Bez wzgledu na to co jeszcze będzie lub nie bedzie w tym projekcie ,chcę poprostu czeprać radość z jazdy tym autem.
To chyba na tyle , aczkolwiek postępy w pracach jak i postępy na zawodych będe starał się Wam przedstawiać .
Pozdrawiam
Forest
i o to chodzi nic dodać nic ująć
Życze postepów dalszych
No dobra i tak wszyscy wiemy, że w tym projekcie uczestniczy NASA Pięknie jeździ. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy
czasem wiem.. co nie znaczy, ze bede sie tym dzielil, szczegolnie kiedy nie ma tej informacji podanej normalnie w specyfikacji.

Więc :
Autko jeździ po drogach , czyli jest uliczne. Nie podróżuję nim często gdyż na codzień jeżdżę czym innym w sensie bardziej rodzinnym autem. Honda ma służyc jako hobby i poprawa humoru w ciężkich dniach , więc jak jestem mega zły po pracy to mogę się troszkę odprężyć .
Na marginesie auto wracało na kołach z Tokol bo mieliśmy awarię innych aut.
Mam nadzieję że to jasna sprawa .
no i gitara
Nawet kontrola drogowa mu nie straszna
edit
jest jeszcze zajebiscie duzo watkow, w ktorych moglbys zadac to samo pytanie.... proponuje:
albo sprawdz liste startowa... chociaz jak wiadomo to o niczym nie swiadczy - bo niektorzy zaplacili za caly sezon

Badz w Rykach i przekonaj sie czy inni tez beda
uuu widze jakies napiecie w posladach chopak chcial wiedziec to sie pyta, a zeby nie bylo ile tam jest teraz koni?
uuu widze jakies napiecie w posladach



takie napiecie ze trzeba sie wszystkich dopytywac czy beda na zawodach
Fajny czas jak na Polskie warunki , 12.6 ET gratulacje
Dzieki. W najblizszym czasie postaramy sie o zdecydowanie lepszy czas.
4 skromne filmiki z Ryk

Warm up...
http://www.youtube.com/watch?v=ZvGsDd1X36Q

Warm up ...VTEC
http://www.youtube.com/watch?v=IRkr-CDNgrM

1 przejazd eliminacyjny
http://www.youtube.com/watch?v=7F7gKDKYAS0

2 przejazd eliminacyjny
http://www.youtube.com/watch?v=0itPIGCwRBA

finalow z czasami 12,6 niestety nie mam.

a teraz czekamy na piatek i sobote w Mantorp Park

A jakie są klasy na Mantrop?? Dobry tor pewne auto kiedyś tam wheel'e zrobiło......
Co się stało z autem w Dajtkach ?
Przejazd probny et+rt 13.x , et 12.5.
Drugi przejazd urwana polos.
Przez 200 metrow jazda z jednym kolem napedowym - czas 24.8x
Czego jak czego ale urwanej polosi w polskich warunkach sie nie spodziewalismy. Jak widac nie nalezy lekcewazyc "przeciwnika" . A jako ze organizacja byla do dupy samochod powedrowal na lawete i o 14 byl juz na Poziomkowej


ps. pierwsza czesc fotorelacji SSG z zawodow w Szwecji

http://forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=6269
Jak jechal z urwaną pólosią to od strony kola napędzanego wyglądal jakby mial z 1000KM

No nawierzchnia w Dajtkach tego dnia byla rewelacyjna
to nie nawierzchnia w dajtkach tylko poklosie startow w szwecji.
to jakie tam polosie byly, ze tak sie poddaly?
zmęczone najwyraźniej
chodzi mi raczej o producenta/model..
chodzi mi raczej o producenta/model..

tired racing
Polosie byly hasporta. Czytalismy opinie ze czasem nie daja rady nawet z seryjna moca kserii i dobrym dragstripem - ale jak to z amerykancami bywa - sadzilismy ze to bajki. Fakt, faktem 300+ nie wytrzymuja. Czas na cos mocniejszego
Witka Ziomale i Ziomalki.
Plan w sumie na sezon zrealizowany.
Czyli tytuł mistrzunia naszego wspaniałego kraju w klasie profi osiągnięty .
Wiem , że wielu osobom nie pasowało iż startowałem tym samochodem w tej klasie ( street ) ,ale cóż nic na to nie poradzę to już osobista tragedia tych co mieli takie pretensjie .
Auto kupiłem i robiłem z zamiarem poruszania się po drogach i tak było przez ostatnie 3 lata , teraz będzie inaczej . Oczywiście też realizowanie mojego hobby którym jest motoryzacja.
Auto jedzie do lamusa i nie bedzie więcej info na temat rozwoju tego projektu gdzyż rozwój ten nie jest przewidziany. Więc jak większość projektów rodzi się i umiera tak i będzie z tym pojazdem. Nic nie trwa wiecznie a Ja nie jestem mono tematyczny.
Oczywiście z wieloma osobami będe się widział jeszcze w klasie street ale pewnie nie bedzie to obecna Honda.
Podziękowania dla Całej Ekipy SSG za pomoc w realizowaniu mojego hobby .
Wielkie podziękowania dla całej Załogi tego forum za opinie,sugestie i słowa krytyki , które są naprawde potrzebne w realizowaniu różnych projektów.
Z wyrazami szacunku .
Forest.
Dareczku a setup auta kiedy opiszesz? ciekaw jestem ile się pomyliłem...
szkoda że nie udało się zrobić trochę lepszego czasu bo potencjał jest/był duży

to jakie plany? co z autem teraz? na części czy swap motoru do rurowca?
czy może w ogóle nie Honda? ---->AWD?
...
czy może w ogóle nie Honda? ---->AWD?



cos tam kiedys Darek wspominal o AWD ze niby lepszy naped i ze mozna pojechac na tor ... chociaz Honda tez byl w zeszlym sezonie.

po co plotkowac - okaze sie wszystko w nowym sezonie.
a na jakim torze byla honda? poznan? jakie czasy?
darek to powinien te serducho wrzucic w zastawe jugo i bedzie latac

a na przyszly sezon szykuje sie skajlajn 1700hp+
a na jakim torze byla honda?

przeczytaj co było wcześniej pisane
a na jakim torze byla honda?



na zadnym bo ta honda nie skreca
Sobol, auto chyba bylo na jakiejs pojezdzawce (Ulez, Modlin czy cus).
Szkoda, ze Civic marnuje sie na cwiartce, ale co zrobic...
w sumie to ten samochod mial byc tez na tor, nawet szperunek ma zajebisty.. szkoda, ze jezdzilo praktycznie tylko na 1/4..
wielkie dzieki,po prostu ludzilem sie ze moze poznan,czyli porownania zadnego nie bede miec.
Rozwieje moze wszelkie watpliwosci. Darek wystartowal jeden jedyny raz na torze Poznan. Byl to przy okazji jego jedyny start w imprezie typu Time attack.

Ps. Jesli ktokolwiek jest zainteresowany kupnem jakiejkolwiek czesci z Darka auta (w dowolnej konfiguracji) prosze o kontakt ze mna 605 433 344 lub bezposrednio z Darkiem.

Ps2. Jak tylko znajde chwile postaram sie opisac pelna specyfikacje auta (wraz z wykresem z hamowni).
Gaseb nie kumam co chcesz osiagnac pouczajac mnie? Zadalem bardzo proste pytanie

nie wiem gdzie ty widzisz pouczanie
tak sie sklada ze znam setup i od razu mowie ze nie ma szalu same jakies tajwanskie zamienniki

gaseb chcesz pouczenie to masz: wie pan ile pan jechal? nooo zgadza sie duzo, to nastepnym razem wolniej prosze!
tak sie sklada ze znam setup i od razu mowie ze nie ma szalu same jakies tajwanskie zamienniki

gaseb chcesz pouczenie to masz: wie pan ile pan jechal? nooo zgadza sie duzo, to nastepnym razem wolniej prosze!



To mialo byc smieszne, czy takie WOW? Bo wyszlo zalosnie...
może lock skoro auto for sale?
czekamy na setup bo narazie to nawet nie wiemy, jakie graty można kupić
tak sie sklada ze znam setup i od razu mowie ze nie ma szalu same jakies tajwanskie zamienniki

mówiłeś o swoim, tak? aaa tak też myślałem
bo narazie to nawet nie wiemy, jakie graty można kupić

ty nie mozesz kupic zadnych, bo masz 6gen z d16..
za to do mnie moze cos trafic dawac setup
ty tez masz d16
tak sie sklada ze znam setup i od razu mowie ze nie ma szalu same jakies tajwanskie zamienniki

gaseb chcesz pouczenie to masz: wie pan ile pan jechal? nooo zgadza sie duzo, to nastepnym razem wolniej prosze!



Ta i pewnie k20 też tajwańskie? Skoro znasz specs, to może z łaski swojej opisz co siedzi w tym aucie. PROSIMY (?)
za to do mnie moze cos trafic

felgi?




Silnik:
Blok K24
Stroker 2.6L
Tuleje Darton
Pompa oleju s2000
Szpilki Golden Eagle

Glowica:
Walki, zawory, sprezynki, talezyki - Brian Crower
Uszczelniacze, prowadnice - Supertech
ITB Toda

Skrzynia biegow:
Przelozenia seryjne
Dragspool
ojapierdole!!!!!!
cie chu** jakie efekty
Wolnossący silnik piękna sprawa
Wiadomo ile dało samo ITB?
Wedlug niektórych takie tajwanskie zamienniki, a taki wynik .
Pelen szacun
wyniki jak z tajwanu
czołówka K-serii na świecie, przepięknie. Pojechałbym na porządny dragstrip ( z odpowiednim przeniesieniem napędu.. ) To auto powinno robić średnie dychy.
Haha jak powiedzialem że ma 340-350KM to ściemnialeś że ledwie 300 hahaha.
Normalnie zagram w totka

Ale pojemności myślalem że ma 2.7-2.8
Wynik mistrz ! Chciałbym coś takiego w swoim EK
Moc niesamowita, 134 konie z litra- to jest najmocniejsza Kseria NA w Polsce?
Chyba nie, CRX Krystiana ma chyba więcej.
raczej nie ma az tyle
A czy ten crx niemial czasem coś ok 370km? czy to Mielcarek miale tyle w astrze?
A wracając do tematu, gratuluje! To chyba jedna z najmocniejszych K serii w eu
nie tylko w eu..
gdzie jeszcze?
czy to pytanie bylo podchwytliwe i mam wymienic wszystkie istniejace na tej ziemi 300+hp k2x?

sadze, ze ten silnik jest w swiatowej czolowce.
bez przesady, w US trochę takich cudaków jest
celowo uzylem slowa czolowka. co ono oznacza?
rekord z k-serii to poand 420km NA ale to nie temat o tym;)
gartki wyniku, kocur przeokrutny

jakie CR i na jakim paliwie to lata ?
Stawiam na CR w granicach 13.4

konkret wynik, gratulacje
rekord z k-serii to poand 420km NA ale to nie temat o tym;)

podeślij mi link na PW jesli posiadasz
ja też chce link na pw
a czemu na PW, wal tu linka, sam chętnie zerknę. Duże liczby Forest, gratuluję tak mocnego silnika

[ Dodano: 2009-10-20, 00:24 ]
jak mi tylko oddadza 'transfer' to wkleje, bo nie mam tego w ulubiinych hehe
a czytalem o tym na k20a.org z 2 tygodnie temu
nie chciałem robic OT