MODEL: CIVIC 1996, HB EJ6, srebrna, wersja KANADYJSKA
Plan: Tego modelu nie zmienię

SILNIK:
Był: D16Y7 - SOHC non vtec - seria MOC: 105KM
BYŁ: B18C4 - DOHC vtec - seria MOC: 169KM
Jest: POWIETRZE
SWAP: mechanicznie - Japan Auto na Mrówczej
SWAP: elektrycznie - E2rd (znaczy ja osobiście)

UKŁAD DOLOTOWY: NIC

UKŁAD WYDECHOWY: Mugen TwinLoop 2,36 - po całości



ELEKTRONIKA: NIC

UKŁAD NAPĘDOWY: NIC

ZAWIESZENIE:
KONI KIT 1130
Stabilizator+wahacze EK4 przód
Plan:Stabilizator EK4 tył, rozpórka CTR przód i tył góra, C-pilar - te graty czekają na montaż
Do zdobycia: NIC

KOŁA: 15" felgi ITR, opony 195/50R15 TOYO T1R
Plan: ??

UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: 282mm OEM ITR
Tył: 260mm OEM ITR
Przewody w stalowym oplocie BlackDiamond
Pompa ITR
Plan: ABS

BODY-KIT:
Przednie lampy wersja Kanada
Tylne lampy poliftowe
Brak kierunków bocznych
Plan: Dokładki EK9, lotka EK9, grill EK9, owiewki EK9, Power Folding Mirrors - te graty czekają na montaż
Do zdobycia: Przednie lampy EK9

ŚRODEK:
Fotele EK9 OEM

Licznik EK9 OEM
Plan: Kiera EK9, armrest eliminator EK9, czerwona wykładzina EK9, czarna tapicerka - te graty czekają na montaż
Plan: boczki EK9

CAR-AUDIO:
Jakiś stary CD + seria 2 głośniki

Foty:


Za wiele tu nie ma tego dżejdiemu, ale serducho i plany fajne
a graty z EK9 to nie JDM ? mam nadzeje że szybko znajdą swoje miejsce.. a co z dmuchaniem ?
Czy mi się wydaje czy jedno lusterko jest srebrne a drugie czarne?
Cfaniak - to pewnie przez jaskrę O.o

właśnie - czemu to tak dziwnie?
to pewnie przez jaskrę



Raczej gorzałe
no widze E2rd ze zawitales na jdm no ale mogl bys sie przyznac co tam bedzie tak naprawde pod maska siedzialo
graty pierwsza klasa, powodzenia w dalszym modzeniu,

...tylko ten siatex w zderzaku troche razi
Za wiele tu nie ma tego dżejdiemu

odezwał się właściciel niemieckiego bubla

kiedy wszystko zakładasz? jakie koło w planach? ja bym dał cos czarnego chyba ze bedzie felga z ek9

fajna jest ta mini lotka z CX
W końcu zawitałem i tutaj, późno, ale jestem.

Jak w tytule napisałem - wsadzę wszystkie graty na raz, u mnie JDM stoi głównie pod hasłem EK9. Hanka zostanie rozebrana do golasa i złożona jeszcze raz. Przy okazji poprawki blacharskie i konserwacja całego podwozia itp itd. Wszystko, co już czeka na montaż i co jest planowane wypisałem w pierwszym poście, no może zapomniałem napisać o kompresorze (też leży i czeka aż mu łapę zrobię).

Jeżeli chodzi o felgę to są dwie opcje:
- jeżeli znajdę piasty z 5 śrubami to OEM białe EK9
- jeżeli nie, to czarna felga, 16 lub 17" za wzorem jeszcze się nie rozglądałem. Podobają mi się jedne ADVANY

Zastanawiałem się czy tu też zostanie poruszony temat lusterek - BINGO - tak jedno jest białe. Ale przerabiam teraz takie jedne elektrycznie składane i te są już obydwa czarne.

Mały daszek też mi się podoba, ale zastąpi go lotka.
Przy okazji poprawki blacharskie


same poprawki? Nie będzie zmiany koloru/malowania budy?
B18 lata na LPG z tego co widze?
B18 on spray
Nie lata na LPG. Na kolektorze była listwa a nie chciałem zaspawywać OEM słabego kolektora po wtryskach, więc zostało. Jak dopłynie kolektor SKUNKA ten wynalazek też wyleci. Nigdy nie użyłem, butla LPG po D16 już wyleciała z bagażnika.

Malunek bedzie - spokojna głowa. Sama blacharka nic tu nie załatwi.

Trochę fotek na zachętę:




zawsze mi sie podobał panel z ek9.
Ale przerabiam teraz takie jedne elektrycznie składane i te są już obydwa czarne.



oryginaly z ek9?, czy jakas rzezba?
ORI
Widzę, że się konkret szykuje, kolor już zaplanowany ?
Lubię takie projekty, niech się dzieje
Zawsze mnie zastanawiało, czy środkowe konsole w 6. gen są symetryczne? Tzn. czy konsola z RHD pasuje do LHD? Bo tak, jak patrzę na swoją deskę to nie mogę się oprzeć wrażeniu, że od strony pasażera jest jakby większy "skos".
konsolka jest asymetryczna - nachylona w stronę kierowcy
Czyli z EK9 nie przypasuje do EJ9?
przypasuje, ale nie do konca tak jak powinna byc
Będzie trochę rzeźby z konsolą, ale czego się nie robi dla ukończenia projektu. Czarna decha jest jeszcze na zewnątrz to i można w ciepełku pomierzyć i przerobić. Wyzwaniem będzie silniczek sterujący otwarciem zaworu ogrzewania - ten co mam jest od RHD.
W miarę ogarniania tematu będę starał się wrzucać fotexy z postępu prac.
jesli bys chcial to mam lhd konsole srodkową z 99-00 Si. to lustrzane odbicie tej co masz.
jesli bys chcial to mam lhd konsole srodkową z 99-00 Si. to lustrzane odbicie tej co masz.



Pogadamy, pogadamy tylko z SI nie jest w strukturze karbonu
nie, ale jest skierowany we wlasciwa strone
Zawsze mnie zastanawiało, czy środkowe konsole w 6. gen są symetryczne? Tzn. czy konsola z RHD pasuje do LHD? Bo tak, jak patrzę na swoją deskę to nie mogę się oprzeć wrażeniu, że od strony pasażera jest jakby większy "skos".

dokładanie to samo mnie zastanawiało jak miałem w planach wsadzenie ACC. okazało się, ze jest to zwykłe złudzenie. panel jest symetryczny co widać na fotach.

konsola Navi w RHD


taka sama konsola Navi u mnie czyli w LHD
Coby nie było, że sie nic nie dzieje. Nowa dostawa.

Coś dla polepszenia oddechu dla silnika:


Coś dla spokojnej jazdy w trasie - 5 z LSa:


Coś dla uszu:
Coby nie było, że sie nic nie dzieje.



Oj dzieje sie, dzieje , masz juz jakies foty zalozonego wydechu?
W pogoni za EK9 Plany się zmieniły i obecny setup hamulców i zawiechy (mimo, że miodny i nowy po jedynie 2000km) zostanie w najbliższym tygodniu zastąpiony takim 282/260mm z rozstawem 5x114,3 i felgami ITRowymi białymi ...

Fotki wydechu:


Kolektor wygląda tak


[ Dodano: 2009-05-25, 22:58 ]
ITR nie ma takich samych?
Bo to Panie z EK9 Narazie chyba jedyny zestaw w Polsce


nie jedyny

przednia nie jest z EK9 tylko z ITR
ITR nie ma takich samych?



ITR ma takie same, ale tylko przednia pasuje. Tylna nie pasuje i ciężko ją znaleść, tu jest OEM EK9

przednia nie jest z EK9 tylko z ITR

jest z ek9 i basta
we wszystkich EK9 ktore widzialem to były takie same jak w EK4 tylko czerwone nawet w prospekcie tak jest tutaj poprostu jest z ITR i naklejona inna naklejka...
to zle widziales, a powiedz mi ile widziales tylnych ori rozporek z ek9? pewnie niewiele bo jest to malo spotykany towar tak samo jak i przednia.
we wszystkich EK9 ktore widzialem to były takie same jak w EK4 tylko czerwone nawet w prospekcie tak jest tutaj poprostu jest z ITR i naklejona inna naklejka...



Ja widziałem czerwoną rozpórkę z przodu w SiR, z tyłu nigdy. Te pasują do EK ale do ITRa tył napewno nie. Jedno jest pewne - przybyły prosto z Japonii i są do EK Jutro przymiarka.
rozporki były w opcji czyli w katalogu honda access, honda seryjnie ich nie montowała
to co do itra pasuje tez do ek. nie robcie z tego kosmosu, pliz.. przednia jest identyczna jak do itr i na miliard procent ma dokladnie ten sam numer, tylna ma rozne mocowania, ale pasuja zamiennie - trzeba tylko wycinac rozne dziury w plastikach.
a ja na miliard procent jestem pewien, ze ma inny numer choćby dlatego, że jak wół widać na niej Civic Type-R a nie Integra Type-R!

oczywiście, ze przednia ma taki sam kształt jak z ITR ale jest z EK9, co dla osoby która robi auto utrzymane w stylu EK9 może miec spore znaczenie.
o masz.. ale to jest ta sama rozporka. ma inny stiker. i to jedyny powod, dla ktorego moze miec inny numer. teraz jasniej?
rozporki były w opcji czyli w katalogu honda access, honda seryjnie ich nie montowała


trzeba bylo tak odrazu
o masz.. ale to jest ta sama rozporka. ma inny stiker. i to jedyny powod, dla ktorego moze miec inny numer. teraz jasniej?

napisałeś o numerze części to Ci odpisałem mi nie musisz tlumaczyć, że to jest taka sama rozpórka, wiem to nie od dziś!
wariactwo
wariactwo



Totalne wariactwo

Przednia jest identyczna bo miałem też z ITRa jedną - naklejka inna i nr katalogowy też (chociażby dla samej naklejki hehehehehe). Tylna - ciężko ją zdobyć.

Ale się dyskusja zrobiła Mi się podobają i jak są z EK9 to ja chcę. Moim założeniem jest zrobienie EK9 w jak najmniejszym stopniu "style". Najlepiej byłoby kupić rozbite EK9 i przełożyć, ale cena rozbitka powala na kolana.

Rozpórki pasują i są mega Tylne plastiki do pocięcia.

5 szpilek - part 1 of 2 DONE. Jeszcze przód i ABS do zrobienia


hanka za kratami obledne felgi bardzo mi sie podobaja
A co sie dzieje z nadkolami az po lampe?
lepiej zrob te nadkola:P
E2rd po co kupować rozbitka jak możesz kupic całe EK9 za np 5500e.Powiedz tylko słowo a.....
obledne felgi

bez przesady.. zwykla 15" z itr..
rozporki były w opcji czyli w katalogu honda access, honda seryjnie ich nie montowała



Nie zupełnie.Każde ek4 ma seryjnie rozpórke.Co do zdjęć które wrzucił właściciel to rozpórka przód nie jest z ek9 tylko z dc2.Ori z ek9 jest tak jak artx napisał taka sama jak w ek4 tylko w kolorze torreadora.
to fajnie, ale napisalismy to wszystko (a nawet wiecej) na poprzedniej stronie.
E2rd po co kupować rozbitka jak możesz kupic całe EK9 za np 5500e.Powiedz tylko słowo a.....



5500EUR x 4,5pln = 24750pln.
I tak muszę to w budę z kierą po lewej przełożyć a czarna decha ze środka nie pasuje. Rozbitek jest tańszy a części dużo. W ramach tego, że zebrałem już prawie komplet części EK9, zostanie tak jak jest.

duży błąd ze strony blacharza



A to, to chyba norma...
Każde ek4 ma seryjnie rozpórke.

Paluch od EK4 do EK9 daleka droga! mowa była o rozporkach z ek9 więc najpierw czytaj w później pisz
stan przejściowy do czasu upolowania OEM EK9

poszukaj sobie w us seryjnych z itr, bedzie taniej niz jakby napisane bylo, ze sa z ek9
to fajnie, ale napisalismy to wszystko (a nawet wiecej) na poprzedniej stronie.




To po c piszesz swoje wypociny na ten temat 2 razy na trzeciej stronie skoro wszyscy wiedzą?Gaseb wiem o czym była mowa i dlatego napisałem.Teraz będziesz się upierał,że w ek9 rozpórki przednie też były opcją??Kolego e2rd znalezienie rozbitka nie graniczy z cudem,ale kupienie jego bardziej, gdyz te auta nawet nie są sprzedawane jako rozbite bo zwyczajnie się to słabo opłaca.
Teraz będziesz się upierał,że w ek9 rozpórki przednie też były opcją??


Nie rozpórka przednia jako jakakolwiek tylko taka jak kupił E2rd.
Uproszcze jeszcze bardziej.
W EK9 seryjnie była rozpórka taka jak w EK4 tylko czerwona, a taka jak kupił E2rd była w opcji.
To po c piszesz swoje wypociny na ten temat 2 razy na trzeciej stronie skoro wszyscy wiedzą?

ogarnij sie i naucz czytac ze zrozumieniem wiadomo juz, ze jestes taki jdm, ze spisz po prawej stronie lozka, ale powtarzanie tego samego co zostalo napisane strone wczesniej jest bezcelowe i dowodzi jedynie tego, ze w ogole nie czytasz watku, w ktorym piszesz.
W EK9 seryjnie była rozpórka taka jak w EK4 tylko czerwona, a taka jak kupił E2rd była w opcji.




Good man.Trzeba było to napisać na 2 stronie tematu to chłopaki nie bili by tyle piany.Ps markos iloraz twojej inteligencji jest mało adekwatny do sposobu mojej konwersacji.
z tym sie zgadzam - sposob twojej konwersacji jest dosc osobliwy, bo napisales kilka postow i zaden nie ma sensu, powtarzales w nich to, co zostalo juz napisane.
o iloraz inteligencji moglbys posprzeczac sie z moim lewym butem. no dobra, niech bedzie prawy - bardziej jdm
Trzeba było to napisać na 2 stronie tematu to chłopaki nie bili by tyle piany.

po za tobą nikt tego nie robi

paluch >
Gaseb,Markos który z was jest dominującą stroną?Urzekło mnie wasze bicie piany,spamerzy w każdym temacie o każdym aucie pier... aby tylko pierd...ć.Spójrz na swoje posty w innych tematach.Miałeś już swoje 5 min na innych forach.W zasadzie to wspólczuje ludziom którzy przebywaja w twoim otoczeniu na co dzień.
o ja pie*dole, nastepny tomac. jakby jednego bylo malo
co za osioł
Jak tak dalej pójdie, to statystyki tematu będę miał pokaźne hehehehe

A skoro ITR fele takie "zwykłe", to przymierzyłem też takie inne "zwykłe" i wyglądają lepiej. Decyzja jeszcze nie podjęta - które.

co za osioł



Jeżeli to było do mnie to możesz nazywać tak swojego starego.Przebieraj trochę w słowach.
przymierzyłem też takie inne "zwykłe" i wyglądają lepiej

ta.. sa tylko cal za duze..
Jeżeli to było do mnie to możesz nazywać tak swojego starego.Przebieraj trochę w słowach.

to było najbardziej łagodne określenie jakie mi przyszło na myśl w związku z twoja osobą

E2rd markosowi zapewne chodzilo o to, że jest to 17" a nie 16"
ja bym nie przesadzał i dał 16" z ITR albo jakieś lekkie aftermarkety
Nie rozumiem

co poradzic. jak widac nie dla kazdego 17" jest za duza do civica*. ja takich civicow nie trawie. w sensie wizualnym rzecz jasna.

* - rzecz jasna chodzi o wszystko przed 7 generacja
to było najbardziej łagodne określenie jakie mi przyszło na myśl w związku z twoja osobą



Jesteś bardzo wyszczekaną suką.
z angielskim chyba u ciebie calkiem niezle (masz saloon pod nickiem, wiec pewnie spikasz elitl), odczytaj wiec tablice kola fortuny i wez to sobie do serca:

te felgi to z EP3?
Mam już wrażenie, że każdy sie czepia markosa dla zasady...
jak masz pisać w ten sposób i swoim stylem bycia i poczucia wyższości jechać po kimś, kto zwyczajnie nie zrozumiał co chcesz przekazać

ALE ZE CO?
jakub476 napisał/a:
Mam już wrażenie, że każdy sie czepia markosa dla zasady...
dopiero teraz to zauwazyles?


Nie, ale coraz bardziej mi to przeszkadza...
Mam już wrażenie, że każdy sie czepia markosa dla zasady...



A ja mam wrażenie że markos czepia sie kazdego dla zasady.

Felga ta czy ta, obie fajne
dla odmiany OT

naprawde fajny Civ

ps. 17'tek nie pakuj do Zabki... za duze !!
po pierwsze nie wyglada to ladnie... ,
po drugie 16tki z ITR idealnie stykna ....
po trzecie , bedziesz mial tansze opony przy 16'tkach
ee.. 205/40R17 to naprawde tania opona. tansza niz 205/45R16.
ee.. 205/40R17 to naprawde tania opona. tansza niz 205/45R16.



ale jestes zdania ze R17 na VI genie lepiej wyglada niz R16 ??
mi ryba kto na czym jezdzi. napisales ze 16 sa tansze od 17tek, co jest bezedurą.
mi ryba kto na czym jezdzi. napisales ze 16 sa tansze od 17tek, co jest bezedurą.



to nie wiem o jakiej firmie opon mowimy.....
Yokohama Parada lub TOYO T1R itp.... wszystkie 205/45/R16 tansze..........
To zmień forum... Nikt Cię tu na siłę nie trzyma...


Sam zmień, nie potrzebuje takich uwag
[quote="!markos"]z angielskim chyba u ciebie calkiem niezle (masz saloon pod nickiem, wiec pewnie spikasz elitl)

Skopiowane specjalnie dla Markosównej.
Choose one or more body types; saloon,hatchback,estate,commercial itp.

Kumasz juz co to znaczy saloon,czy masz jednak za daleko do rozumu?

P.s przepraszam autora tematu za zaśmiecanie,nie ma niestety tematu w którym można sobie po spamować,a wszy takie jak markos trzeba tępić i to robię.


Widać jak świetnie znasz angielski.Słowa "saloon" nie ma pewnie w twoim repertuarze.Pękła to chyba gumka stąd twoja obecnosć.
wszy szukaj w majtach widze, ze kolo fortuny nie dotarlo, wiec chyba jednak z ingliszem u ciebie slabo

aha - angielski znam znacznie lepiej niz ci sie wydaje, tak wiec zluzuj sie juz troszke, bo cisnienie ci niepotrzebnie skacze i pekniesz jeszcze jak ten ludzik po lewej:
Pękła to chyba gumka



Sie nie martw sie... nie pekam..
wszy takie jak markos trzeba tępić i to robię.



Jesteś tutaj woźnym? Ostatnia szansa.
Ty nim właśnie jesteś i trochę nie w pore interweniujesz.Gdy przeczytasz cały temat wtedy będziesz na bieżąco i możesz wyciągnąć wnioski.
niestrudzony zolnierz hardkoru....







Dziewczyny umówcie się gdzieś w parku dajcie sobie po razie bo chciałem czytać o EJ6/EK9 a nie kto ma jakiego ojca i komu lepiej wychodzi po angielsku. Żarty to muszą być krótkie i śmieszne. Mądry głupiemu ustępuję.
e2rd a skąd pomysł na tą felgę? w polifcie tak to jakoś będzie wyglądało, jak by było w przedlifcie cięzko powiedzieć

17" (niezależnie od wzroru) w 6gen. to imo chory pomysł...
17" (niezależnie od wzroru) w 6gen. to imo chory pomysł...


x2
17" (niezależnie od wzroru) w 6gen. to imo chory pomysł...


nie koniecznie, Filip z RU założył do swojej srebrnej coupety 17" OZ SL albo UL i wygląda kozacko, przynajmniej na zdjęciach No ale coupeta jest wieksza od hb.
Jeszcze taka fota mi sie rzuciła w oczy( zapożyczona z southsidejdm.com)
nie wiem jednak czy zauwazyles, ale to koło to: a) 16", b) 4x100.
o lol, nie zauważyłem. Ostatni raz pisze posta na kacu
e2rd a skąd pomysł na tą felgę? w polifcie tak to jakoś będzie wyglądało, jak by było w przedlifcie cięzko powiedzieć

Obrazek



Pomysł jest ze spontana, tam gdzie odbierałem Enkeie leżały z EP3 to i wziąłem do przymiarki Nie mówię, że napewno ta będzie, tylko mierzę i rozkminiam. Idealna felga to ta z EK9 W trakcie poszukiwania jestem. Jak nie to ITRowe na zimę a te na lato.
17 cali w białym polifcie jest mega, do przedliftu nie będzie tak dużej różnicy.
Wyglądać to to może wygląda ale prowadzić się będzie gorzej niż 14,15,16. Szczególnie po deszczu i ewentualnym śniegu.
Idealna felga to ta z EK9



coż za problem
Wyglądać to to może wygląda ale prowadzić się będzie gorzej niż 14,15,16. Szczególnie po deszczu i ewentualnym śniegu.

w lato śniegu nie ma
mistrzowie harkoru zawsze jezdza na 17". lato, zima, snieg, błoto. i zawsze na r888
mistrzowie harkoru zawsze jezdza na 17"

zwłaszcza latem w śnieżycę
i trzeba być kaskaderem
i rwać kable od internetu nosh panowie ..........

17 zdecydowanie za dushe , tyle fajnych felg a tu taki problem na 3 strony
Jeszcze ktoś coś ? Może cały filmik wkleić.
Z filmików to ostatnia moja zajawka: http://www.dailymotion.pl...0-vs-supra_auto Hanka taka jak moja, ale pod maską marzenie. A marzenia są po to, aby się kiedyś spełniły

5 szpilek - part 2 of 2 DONE.
w tej suprze konie sa chyba papierowe.. takie amerykanskie
w tej suprze konie sa chyba papierowe.. takie amerykanskie



Tak to właśnie wygląda, ale nie porównując tych aut, K20 robi piękną robotę.
i cos mi sie wydaje ze ta supra niemiala 2jz-gte + Getrag, bo z tym setupem mysle ze zmiotlaby tego cifa
hehe dobry film, gosc malo sobie karku nie polamal przy zmianie biegu, mial cisnienie na wyscig i wiedzial z kim sie scigac
Nowe wyzwania, nowe kierunki ...

widzę, że pod względem stylistycznym jak i mechanicznym ma być profi...

btw. stolik z IKEA, + 5 pkt do wystroju!
Listwę paliwową przymierzyłem - okazało się, że to od Kserii Regulator ciśnienia ponieśli Ostał się tylko filterek Bedę musiał coś z tym zrobić

Felgi mi się spodobały, tylko zawias o ząbek do góry.
na biało je!
Oj, chyba biale na srebrnym aucie nie beda dobrze wygladaly.
ale to auto długo srebrne nie będzie to raz a dwa PromotoRowy civic też srebrny i na białej feldze wygląda bardzo ok
hmmm...:) Widze ze zmieniasz plany i sprzedajesz b18stke K-series ??
Jesli ma byc a'la EK9 to moze B16B...
ten kolektor co lezal obok obrotomierza na zdjeciach w patiego watku to zdecydowanie nie byl do b-serii.. i zdaje sie, ze wczoraj ten wlasnie kolektor pojawil sie rowniez na spocie i przeszedl w rece nowego wlasciciela
Nie wiem co bylo wczoraj.
Opieram sie tylko na tym watku...i jego tytule.
Kseries as fu*k
No to moze w koncu E2rdzie sie nam pochwalisz co planujesz ?
a czego nadal nie wiesz czytajac powyzsze posty?
Ze K series to juz wiadomo. Ale nie musi to przecież byc zwykle seryjne K
Cały czas mam chętkę na k20a i nie dłubanie go mocniej. Ciężko to znaleść a cena kosmos. Zaczynam od podstawowego setupu k20a2. Graty na montaż prawie skompletowałem, teraz czas na silnik - szukam. Narazie STOCK, tylko nie wiem jak długo wytrzymam Odrazu rozbiórka HANKI w tą zimę - do golasa i ubieranie na nowy sezon. Tym razem mocno się zaparłem i tego podejścia nie odpuszczę.
W takim razie powodzenia i niestety z doswiadczenia wiem ze dluuugo na serii nie wytrzymasz Tak jest zawsze
przy swapie nie istnieje opcja stock. od razu wjezdza wydech, dolot i strojenie, wiec nie bardzo wiem o czym piszecie taki "stock" zapewnia bardzo dobre osiagi..
Koniec przygody z Bserią - czas iść dalej.



Prawdziwy, wymarzony i długo oczekiwany projekt czas zacząć.
Idąc nowym tropem zanabyłem pare gratów.


K
podobają mi się plany stylizacji na EK9, taki Type R z K20 tylko białego lakieru chyba do szczęścia będzie brakować
ja tam bym zrobił inny kolor, biały stał się juz strasznie popularny
tak jak dzisiaj rozmawialiśmy: szary albo kawa z mlekiem
zdecydowanie biały odpada, zapodaj szary, będzie miszcz!
K-awa z mlekiem bedzie mistrz
K-awa z mlekiem bedzie mistrz



No ten kolor jest fajny ale do takiej budy nie wiem czy by pasował...ja bym dał urban green i chooy, zakochałem sie w tym kolorku


Ja myślę, że ten kolor jest całkiem w pipkę... poza tym, tak jak Gaseb pisze białych ostatnio jakiś wysyp się zrobił. Nawet w EKS są już dwa białe EK
seremaq, fajny kolor, ale dobrze wyglądałby też w minimalnie jaśniejszym odcieniu - coś jak CRX Wayne'a - no chyba, że różnica pomiędzy tymi kolorami to zasługa światła

eee lipa ta kawa z mlekiem do przedlifta. ja bym dał metalik jakiś fajny
perle.. metaliki sa "plaskie"..
Midori




Pilar, a z jakiej palety jest Urban green ??
BMW Z4, było już nie raz
urban green - moja ulubiona zieleń
6th wygląda w niej zabójczo, zresztą 4th też robi robote w tym kolorze.
Następny kawałek EK9 Made in Japan


Najlepszy ubaw przy czytaniu wypełniaczy
mialem tego cale pudlo niedawno. nie było co czytać
Może zółty kolor a'la to ek9 z INITIALA ?
tego się nie czyta, zdjęcia sie tylko ogląda
Nowa dostawa


Brakuje ostatniej części układanki - SILNIKA
ostatnia cześć układanki to sama w sobie niezła układanka
będzie tajpar z prawdziwego zdarzenia
no i bedzie pierwszy w PL 6gen K20
w ogole bedzie pierwsze k20 w pl
no i bedzie pierwszy w PL 6gen K20



AdaS byl chyba wczesniej.
wczesniej był Gaseb a i tak nie wiem czy był pierwszy...
Edek, wpadaj dziś na spot. Będę coś dla ciebie miał
ja mam i mialem K24
a ja mam i miałem k20
znam kogos kto ponoc tez miał
Nie pierwsze w 6 genie - niestety pionierem nie zostanę. Ale może chociaż nadrobię kompletnym wire tuckiem.
Ale może chociaż nadrobię kompletnym wire tuckiem.


podoba mi się ten pomysł
i może pierwszy bedziesz miał terminale JEGS
Nowy gadżet:


Zima za pasem, prace pod maską rozpoczęte Serducho dostarczone.

Oddajesz komuś do zrobienia? Jak tak to komu? Czy sam rzeźbisz?
A jednak FRANK. K24A3 zakupione. Foty później

mniam, silniczek
tłusto będzie
jaki przelot motoru?
będzie odrazu jakas ingerencja w motor czy tylko wydech,strojenie,dolot?
serja głowica zostaje czy jest plan na k20a2?
przeciez napisał że bedzie frank, czyli doł k24 głowa k20
ano przeoczyłem
tak bonczek, bedzie ok. wiadomo przeciez że tylko silniki składane na parkingu w garazu podziemnym, przez osoby bez żadnego doświadczenia jeżdżą wiecznie...
No dokładnie a najlepsze są te robione w stodole
tak bonczek, bedzie ok. wiadomo przeciez że tylko silniki składane na parkingu w garazu podziemnym, przez osoby bez żadnego doświadczenia jeżdżą wiecznie...



Po co ta ironia?

Dobrze wiem, że są firmy których auta jeżdżą i są w porządku, ale niestety większość wali do wylansowanych na forach partaczy - ale widzę, że kolega się uchronił

Powodzonka
K24 ma 40000km przelotu a k20 podobno 70000km. Jak znajdę głowicę za jakieś małe pieniądze to oszczędzę słupek k20 (może ma ktoś słupek z np obróconą panewką czy uszkodzonym dołem??).

Niby dlaczego ma być z nim źle?? Dołu nie rozbieram, tylko pompa oleju do wymiany. Góra się zobaczy (jak będzie dobrze to też nie), uszczelka nowa ASO. Revlimiter 8000obr/min i będzie OK. Pierwszego SWAPa też zrobiłem sam, pomoc przyszła tylko przy wkładaniu silnika na łapy (we dwóch łatwiej).

Czyżby ostatnio niektóre firmy zdobyły nadwornego krytyka?? Czy jak?? Za dużo w garażu siedzę i się nie orientuję ostatnio
Na życzenie właściciela topicu usunąłem 5 (słownie:pięć) stron gadania o niczym. Jako że mam już swoich faworytów po lekturze tego i innych wątków to gorąco polecam się pilnować, albo wkalkulować sobie opuszczenie tego forum na nowy rok.
E2rd dawaj jeszcze raz tego posta z fotkami żeby było widać na bieżąco co się dzieje.
Rozbieram do golasa Do wiosny nie wyjedzie





[ Dodano: 2009-12-29, 20:57 ]
Do wiosny nie wyjedzie


Hehe nie mówilem o tej

No, no, no to cos sie tam jednak dzieje w tym Twoim garage

A tak swoja droga to fajny garage Wyglada jak klub disco z lat 80'
Kurna, żesz go wypatroszył ładnie, czekam na fotki z budowy franka, powodzenia
Przewody hamulcowe też chowasz?
Przewody hamulcowe też chowasz?



Jak się bawić, to się bawić. Napisałem, że do golasa rozbieram to jest okazja po Amerykansku poskładać.

Jest zima - są i sanki (z DC2 + stabilizator MB6)
ładnie, ładnie- składaj Pan te klocki
Rozbieram do golasa Do wiosny nie wyjedzie
[url=http://img412.images...780.jpg]Obrazek[/URL]


Najs
Licznik s2k mam już i ja - hahaha
jak dla mnie ten licznik to nieporozumienie

Wrzuc lepiej z EK9 jest na sprzedasz w super cenie
masz juz wszystkie duperelki do podlaczenia tego licznika czy dopiero bedziesz sie za to zabierał?
jest tak samo fajny jak digital z kadeta
ten licznik z s2k to mam nadzieję żart prawda?
ak dla mnie ten licznik to nieporozumienie


może fajnie wyglądac
fajne są, ale cena wg. mnie nie jest super

dlatego takich nie masz, ktos inny bedzie chcial to sobie kupi.

mi tam sie zawsze podobaly zegary z s2000, fajnie, ze je wkladasz zobacze jak to w rzeczywistosci wygląda.

http://www.youtube.com/watch?v=EKJrcLPa7Ew
fajna kabelkologia się szykuje http://www.youtube.com/wa...feature=related ciekaw jestem efektu - może byc
dziwie sie, ze komus podobaja sie takie zegary bardziej niz normalne ze wskazowkami. najlepiej jak leca szybko 2 wskazowki, a nie jakies kreseczki i predkosc na wyswietlaczu
fajna kabelkologia się szykuje




Prostrze niz Ci sie wydaje, to tylko tak wyglada
fajna kabelkologia się szykuje

e2rd nie jest pierwszym na swiecie który wpadł na taki pomysł wiec luz
dziwie sie, ze komus podobaja sie takie zegary

to sie chyba nazywa własny gust i upodobania
Jak dla mnie super pomysł. Będzie orgyginalnie! Sam już o tym myślałem... ale, że nie jestem kumaty jeżeli chodzi o elektronikę to sobie odpuściłem!!!!
e2rd ma już zegary z EK9... i pewnie znudziły mu się tak samo jak mi!!!
łatwiej je włożyć niż te z itr?
Wg. mnie budziki z S2K są super. Będą pasowały
ja osobiście nie założyłbym takich zegarów do EK, ale podoba mi się sam pomysł i to że ktoś będzie miał coś "świeżego"
Mam już zegary z EK9 zamontowane i jeszcze mi się nie opatrzyły - ciągle mi się podobają. Te kupiłem w naprawde dobrej cenie, a zawsze chciałem takie uruchomić, sprzedać mogę w każdej chwili Ale mogę mieć FUN - na jedną Niedzielę te z EK9, na drugą S2000. To sprawa gustu, mi osobiście podobają się dwie wersje

Kabelkologia nie jest wielkim wyzwaniem, osadzenie zegarów w desce też nie. Wyzwaniem jest kilka poprawnych wskazań.

łatwiej je włożyć niż te z itr?

trudniej, z itr bardzo latwo sie podłącza
jest tak samo fajny jak digital z kadeta



dzięki bogu/ewolucji są zwolennicy jednego i drugiego
ps. czekam na efekt końcowy
Zegar z s2k, trudno jest sie przyzwyczaic efekt moze byc fajny, trzeba bylo z ap2 szukac, wyskalowane do 9k lepiej by sie spisywaly.
Zegar z s2k, trudno jest sie przyzwyczaic efekt moze byc fajny, trzeba bylo z ap2 szukac, wyskalowane do 9k lepiej by sie spisywaly.



Dlaczego z AP2, mi właśnie bardziej podobają się te z AP1. Kręcą mnie te pozime linijkowe wskaźniki temp. wody i fuel . Te są też wyskalowane do 9k, a mój silnik powyżej 8k się nie zakręci - więc po co mi to.
O to wlasnie chodzi, w ap2 tez kreci sie do 8... Poprostu skala by pasowala do silnika. Fakt gorzej wypadaja polokragle wskazniki paliwa i temp ale na pocieszenie daja zegarek i termometr



edit:
wlasnie zauwazylem byka w poprzednim poscie, AP2 jest oczywiscie do 8k wyskalowany, nie do 9
Ja w obu widzę do 9k...
Moze inaczej, zobacz gdzie zaczyna sie czerwone pole.
Mi tam np. bardziej podobaja sie polokrale wskazniki temp. i paliwa - kwestia gustu. A gdzie ten jest ten termometr w AP2?
A tuuuu



W Fahrenheit'ach
Można przestawić na Celsjusza?
jesli zegary us-spec: predkosc w milach, temp w farentheitach, to raczej nieprzestawialne

[ Dodano: 2010-01-11, 20:12 ]
chociaz dopatrzylem sie przycisku ktorym chyba zmienia sie ustawienia predkosci mph/kmh, ale co do temp to raczej nie bedzie takiej opcji

a dlaczego ma nie byc?


Takie rzeczy tylko na U.S.
Mrozy puściły, statek dopłynął - półosie są


No i jeszcze czapka na FRANKA, tylko panewka mu się obróciła - ocalał cały poprzedni słupek K20A2, będzie na sprzedaż albo zapasowy
widze ciekawy projekcik i serducho odpowiednie coraz wiecej k seri w polsce
Kiedyś Bseria to był rarytas

Wire Tuck in progress:


W poszukiwaniu nowego miejsca na rozdzielacz siły hamowania
sie dzieje widze czekam na dalsza relacje z prac
miales malowac, jaki plan?
miales malowac, jaki plan?



Plan jest
- rozebrać wnętrze i zewnętrze
- rozebrać, przygotować i pomalować komorę silnika.
- wyczyścić i zabezpieczyć podwozie i zawieszenie
- zbudować od nowa układ hamulcowy i paliwowy (trochę przewody pokorodowały to jest okazja)
- przygotować, wstawić i odpalić silnik
- blacharka nadwozia i malowanie nadwozia
- montaż wszystkich zgromadzonych gadżetów EK9 we wnętrzu i zewnętrzu
- zap.......lać i cieszyć się wozidłem
Jako, że interesuje mnie temat wire tucka, to mógłbyś napisać co wywalasz zupełnie, co poza komorę silnika? Wzorujesz się na jakiejś konkretniej komorze?
wsadzaj klate ew. obspawaj bude ! ;]
Jako, że interesuje mnie temat wire tucka, to mógłbyś napisać co wywalasz zupełnie, co poza komorę silnika? Wzorujesz się na jakiejś konkretniej komorze?

z tego co pamiętam to bedzie full wire tuck. czyli bezpieczniki i przewody hamulcowe pochowane ale o tym niech więcej powie e2rd

Jako, że interesuje mnie temat wire tucka, to mógłbyś napisać co wywalasz zupełnie, co poza komorę silnika? Wzorujesz się na jakiejś konkretniej komorze?

z tego co pamiętam to bedzie full wire tuck. czyli bezpieczniki i przewody hamulcowe pochowane ale o tym niech więcej powie e2rd

Naoglądałem się dużo wiretuckowych zdjęć i wzoruję się na różnych rozwiązaniach. Trochę tego, trochę innego. Zupełnie wywalam kable elektryczne z komory, wspomaganie zostaje, klima ??? się zobaczy, ale raczej też OUT, aku i bezpieczniki w planie OUT. Hamulce pochowane ale nie idą do komory pasażerskiej. Wężyk spryskiwacza będzie max schowany, wycieraczki zostają.
Ćwiczę teraz metody zasklepiania niepotrzebnych otworów - chyba zostanę przy szpachli, żadnego spawania.
będzie klatka? czy robisz auto na streety ?
zaspawanie będzie lepsze
zaspawanie będzie lepsze

x2
do czego ? do dacha czy do prostej na streecie?
Nie, ani do jednego, ani do drugiego. Będzie lepsze pod względem trwałości.
Zgodzisz się chyba?
Bo na gwincie i zapewne choćby poliuretanach w zawiasie szpachla potrafi pękać. Nie od razu, ale z czasem raczej na pewno popęka.
ale od klatki będzie lepsze?
dzizas, skad biora sie tacy ludzie
z kątowni. Obspawanie nie da szywności pełnej klatki.
nie chodzi o obspawanie karoserii tylko o zaspawanie otworów pod maską
hehe, to przepraszam, nieporozumienie.
ps. smarkos ty będziesz na tym track dayu czy się nie zdążysz biedny poskładać ?
odpowiedz na twoje z dupy pytanie znajduje sie w innym watku. po raz drugi udowadniasz, ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem, wiec moj post z 23 jest jak najbardziej aktualny.
"nowe" przewody hamulcowe wychodzące np. z pompy, będziesz robił sztywne czy elastyczne ?
Częściowo sztywne, częściowo elastyczne. Idące do tylnych kół napewno będą sztywne.

Wiosna przyszła, prace w toku, Hanka wybyła na świeże powietrze.

Nowe fruty Ek9


Przymiarka lotki DONE


Stan wnętrza - komplet golas. Żegnajcie szarości


Plac bojów


Wire tuck STAGE 2



Nowe miejsce dla bezpieczników. Narazie średnio mi się podoba.
wiesz, ze tylne oparcia z ek9 nie sa p&p prawda?
wiesz, ze tylne oparcia z ek9 nie sa p&p prawda?



Wiem i czeka mnie wiercenie i spawanie. Ale chcę mieć mocowania tak jak w EK9, bo przy takim rozwiązaniu w 2 min wyciągam tylne siedziska bez używania narzędzi
bo przy takim rozwiązaniu w 2 min wyciągam tylne siedziska bez używania narzędzi

a bedziesz to tak czesto robił zeby bawic sie w spawanie zamiast zamienic pokrowce?
Komora silnika do zaspawania i wymalowania gotowa.

Mała relacja z postępu prac:




[ Dodano: 2010-05-11, 14:50 ]
Nima dziur.


jeszcze kilka zostało
jak tak dalej postęp prac będzie szedł to ty nim wyjedziesz na emeryturze
Już wprawy nabrał w kabelkach robiąc Tajgera jajo więc pewno zara z kopyta ruszy.
Ale błyszczy



Na silnik nadszedł czas !!!
Faktycznie jak psu jajka na wiosne
Czekam na motor
czarny bedzie czy tylko komora?
czarny bedzie czy tylko komora?



Czarne bedą tylko komora i wnętrze. Jak narazie.

Niby nic, ale coś tam się dzieje w temacie

SERWO:

czarne wnętrze? masz klime?
czarne wnętrze? masz klime?

LOL
masz też wentylowane fotele i hydro pneumatyczne zawieszenie?