SILNIK: seria, D14Z2 >>>>>>>>>>B16A2
UKLAD DOLOTOWY: stożek K&N
UKLAD WYDECHOWY: od kolektora do końca 2'25" z nierdzewki na 2 tłumnikach by El-Tec:D
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY:Limited Slip Differential, short shifter, alu felgi CMS NEMSIS 15"/ Team Dynamics Pro race2 16", oponu KUMHO KU31 -195/50/15 - 215/40/16 Dunlop Sp 9000
ZAWIESZENIE: Bilstein B4, Eibach -35mm
UKLAD HAMULCOWY-tarcze OMP-nacinane i nawiercane, klocki OMP road&sport, zaciski i bębny pomalowane na czerwono
BODY-KIT: wszystkie elementy polakierowane pod kolor nadwozia, gril przerobiony, przeniesiona przednia tablica, tylna klapa przerobiona na wersje USA jednak z euro miejscem na tablice, światła altezza, wszystkie szyby przyciemnione
ŚRODEK: lakierowane elemanty srodka jak na fotach, zegary vti, alu gałka, przeniesione radio, a w miejscu radia wskaznik napięcia, czerwone podświetlenie na nogi, kolor podswietlenia wszystkich przycisków zmieniony na czerwony, engine strat w miejscu świateł awaryjnyhc, awaryjne przeniesone w miejsce zapalniczki
CAR-AUDIO:
przód: system microprecision&proa 26, wyciszone drzwi
tył: wzmacniacz RF 800a4 4x200 rms, subwoofer SOUNDSTREAM RUBICON 12" 250 W, kondensator RF 1/2 F
radio: CLARION DXZ 715
MOC: jak pokazała hamownia w PROMOTORZE------101 KM
nowy pomiar u Grabowskiego ( katalizator o wiekszej przepustowości)

102KM i 124Nm
moc b16 164km i 148Nm















i ostatnie zdjęcie z moja nowa tablicą

Tarcze OMP z klocuszkami OMP:





start engine:



FOTKI ze SWAPA :











i nowe zegary

LanS w ATŚ:





auto pojawiło sie tez na następujących stronach:
http://www.mapet-tuning.c...rtins/index.htm
http://www.furious.pl/art...artin/index.htm
http://www.tuningforum.pl...der=asc&start=0