MODEL:
97/98 ej9 fioletowy

SILNIK:
1,4 + storzek --> 1,4 turbo i buum a teraz 1,6 d16z9 + turbo
modyfikacje dokladniej
turbosprężarki KKK K03S Intrcooler Iveco Orurowanie z kwasówki Kolektor z kwasówki BOV Properfrct Regulator cisnienia paliwa zestaw wskażników (boost,tem oleju,ciś. oleju)

UKLAD WYDECHOWY:
od turbiny do konca 2,25

ELEKTRONIKA:
smt 6 , regulator cisnienia paliwa wieksze wtryski wskazniki indiglo

UKLAD NAPĘDOWY:
sprzeglo 4 spiekowe

ZAWIESZENIE:
koni sport kit -35 do -55

UKLAD HAMULCOWY:
prawie seria tylko klocki i plyn ferodo

BODY-KIT:
felgi mak racing 15 opony eagle f1 gsd3

ŚRODEK:
tylko zegary od doladowania temperatury i cisnienia oleju

CAR-AUDIO:
clarion 9575 rz , przod : 4 glosniki laznar pro vibre 16 + rocford srednie + gwizdki lanzar wzmacniacz blaupunkt

ZDJECIA:




MOC:
dolot + wydech 104,8 KM ,118 NM hamownia VTG
turbo 142KM 175,7 hamownia grabowski
http://www.putfile.com/pic.php?img=2601250
1,6 +tubo ?? pewnie kolo 180 KM
Status: projekt jest w fazie konczenia

Ps nie wiem dlaczego automat zminia zdjecia na jakies dziwne kolory w zalaczniku ??
nom brawo wreszcie gdzieś opis civiczka który od roku się już dłubie
autko ma duszę już jako wolnossące 1.4 na bemowie miał bardzo ładny czas 16.7 pamiętam
szkoda że nigdy nie sprawdził się jako 1.4 turbo, ale co żeśmy z Rafim postraszyli boovem ludzi na przystankach to nasze
no gratki furki... fue pierwszy raz widziałem w dość nietypowym miejscu bo przyjechałes do mojej koleżanki z klasy na wf na Ursynowie. no ale to było prawie dwa lata temu. furak jest fajny... kilka rzeczy które wtedy były tzn zaspawana maska i taki podwójny wydech nie specjalnie mi sie podobały ale generalnie fura in plus szczególnie z nowym silnikiem
no gratki furki... fue pierwszy raz widziałem w dość nietypowym miejscu bo przyjechałes do mojej koleżanki z klasy na wf na Ursynowie. no ale to było prawie dwa lata temu. furak jest fajny... kilka rzeczy które wtedy były tzn zaspawana maska i taki podwójny wydech nie specjalnie mi sie podobały ale generalnie fura in plus szczególnie z nowym silnikiem



pewnie mowisz o edytce

klapa bedzie zmieniona tak troszeczke i wydech tez idzie caly do wymiany na 2,5 cala wiec bedzie jedna koncowka teraz
tak mówie o Edytce :] No to bardzo mnie cieszą te zmiany
no i panie rafi nizapomnij że światła bendą inne i gril
no i panie rafi nizapomnij że światła bendą inne i gril


i nie tylko to jeszcze zderzak tylny bedzie przerobioy i pare innych glupot ale to bedzie niespodzianka );)
Pytanko mam

Czujnik temperatury oleju to jakiś zestawik z ameryki za gruba kasę czy jakiś czujnik przemysłowy
cyujnik bzl razem z zestawem zegarow w komplecie
RafiSS, pytanie z innej beczki: co myslisz o tych oponach co sa na foto (GSD3)? Bo ja nie moge złapać dobrej trakcji na gsd3
ja miałem/mam w colcie te opony i jest całkiem spoko(na mokrym masakra straszna) ale na suchym bardzo fajnie się sprawują, takie moje skromne zdanie ale z tego co wiem rafi ma podobne
pzdr
RafiSS, pytanie z innej beczki: co myslisz o tych oponach co sa na foto (GSD3)? Bo ja nie moge złapać dobrej trakcji na gsd3


jak mialem wolnossaca honde nie bzlo osobz ktorej bzm nie odjechal na starcie minimum jednej dlugosci opony naprawde sa super tylko zdecydowanie za szybko sie koncza na mokrym jest troszke gorzej ze startem i hamowaniem za to na zakretach i na prostych sa super pieknie odprowadzaja wode ja jestem bardzo z nich zadowolony
zeby nie bylo ze nie zajmuje sie honda
http://www.streetshadows....der=asc&start=0
zeby nie bylo ze nie zajmuje sie honda
http://www.streetshadows....der=asc&start=0



Trzeba byc zalogowanym
Dla leniwych:

7.List.2006

Po wielu perypetiach Rafi dzis przyciagnal swoja honde do SSG.

:szok:





wiazka elektryczna ...



ile to czasu bylo robione??



komus sie przydala sruba z przegubu :szok:



nakretka made in japan orginal by honda :lol:





tak tez sie trzyma ...



a tu "zlodzieje" "kradnac" zderzak wgieli blotnik :evil:







Do zrobienia jest uklad wydechowy i ogolne ogarniecie calego tego "balaganu" ktory pozostal po wczesniejszych tunerach.

8.List.2006

Plesn. Nie bede juz komentowal skad sie wziela.







Wydech. W trakcie prac.



9.List.2006

Foto z trzeciego dnia pobytu w garazu.









:cool:

10.List.2006

zdjecia z piatku:







Sobota uplynela pod znakiem kabelkow.



ps. Prosze nie robic pierdolnika w poscie o aucie rafiego i nie komentowac poprzednich tunerow. Zdjecia maja sluzyc opisowi postepujacych prac w ssg a nie nastepnej pyskowce.
A co ten samochód taki zaniedbany? :zalamany:
stał w niewłaściwym warsztacie... :zdegustowany:
Widelec pod wykładziną najlepszy :rotfl:

A wydeszek pikny sie tworzy.
juz jest wszystko ogarniete jest pozadek w samochodzie jutro ide montowac kubel i moze niebawem bede straszyl na warszawskich ulicach
wczoraj widziałem civic'a, siedziałem w kubełku i zobaczyłem jak autko odżywa, zaczyna się robić fajnie a będzie jeszcze fajniej...
Nowy wydech wygląda bardzo solidnie a końcowy m-tech jest piiiięęęękny, fajnie że rafi chcesz go tak pod kontem zamontować ładnie :hyhy:
bo po mnie zgapił ten tłumik
RafiSS powiedz jak podpasował ci ten intercooler ?? dużo dłubania było ?
pytam bo taki też mam, po zakupie już Pati zwrócił mi uwage na zagięte we/wy i zastanawiamsię jak to z nim będzie.
Pas przedni jest mocno powycinany.
Przemiek - albo masz skleroze albo nie masz do mnie zaufania.
ja bym to okreslił jako 'extensive bodyframe modification'.
siakies zalegle fotki:

walczymy z kabelkami :kwasny:



:cwaniak:

:cool:





po ogarnięciu klapy tył będzie przepiękny, pozycja wydechu jest perfekcyjna :]
to protoplasta mojego wydechu
to protoplasta mojego wydechu


oprocz ulozenia koncowki
wlasnie tak bedzie koncowy ulozony. mial byc tak od razu ale Gooffy cos bąkał że mu sie nie chce teraz przetestował, że się da i ma poprawiać.
dobra dobra
ja sie wzorowalem na tej zlotej co jest na fotkach w dziale ej9
Wykres z dzisiejszego hamowania.
Doladowanie 0.4bara.

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
moc zacna + niecała tona wagi = fajjjjjnie
Bardzo fajny wykres, logiczne wystrojony bez przeładowania na dole, ma szanse jeździć bezawaryjnie. Klasa.
s300. to tlumaczy wyniki
przede wszystkim wielkie podziekowania dla ekipy SSG za dokonczenie prac
samochod smiga niesamowicie wrecz ZA......LA i podziekowania dla Dominika (doktora) za wystrojenie samochodu
eeeh miałem okazję wczoraj zobaczyć jak samochód zapier*dala a raczej jak mieli w miejscu na pierwszych 3 biegach szukając trakcji Robi wrażenie naprawdę. Gratulacje Raffi i SSG
Auto do sprzedania ...