MODEL:
1998r., HB, 3D

SILNIK:
B18C4
- wałki ITR
- sprężynki ITR
- talerzyki ITR
- magnetyczne śrubki Skunk2

UKŁAD DOLOTOWY:
- ssący Skunk2 (rozwiercony)
- przepustnica RPM Service 69mm
- parówa

UKŁAD WYDECHOWY:
- 4-2-1 Toda Style
- 2x przelotowy M-tech
- wydech 60mm

ELEKTRONIKA:
- P28

UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia S9B,
- Exedy Stg1,
- ACT StreetLite

ZAWIESZENIE:
- Eibach
- Bilstein B6
- górna rozpórka OEM VTi
Felgi zima: OEM felgi MB6
Felgi lato: OZ z Lancera, robione razem z Enkei

UKŁAD HAMULCOWY:
- swap 282/260 z MB6

BODY-KIT:
- fogi żółte
- owiewki OEM
- carbon maska
- carbon lotka Spoon style
- znienawidzone przez wszystkich tutaj ciemne wkłady przednich lamp

ŚRODEK:
- zegary z EK4 SiR JDM
- OEM cabron cluster
- OEM dimmer
- OEM gałka VTi

CAR-AUDIO:
- OEM tweetery



ZDJĘCIA:
Zdjęcia nie są aktualne.







MOC: 214HP 189Nm
Ładniutka
Fajna ;d
a kiedy jakies aktualne fotki?

fajnie sie maska prezentuje
Prawie jak bliźniak mojej czterodrzwiówki i będzie z nowym silnikiem wymiatać
fajny projekt, tylko zdjęcia aktualne zapodaj
fajny leśnik wszystko ładnie pięknie ale złota felga nie pasuje tutaj zmień ją najlepiej na białom
wszystko ładnie pięknie ale złota felga nie pasuje tutaj zmień ją najlepiej na białom



Ja bym dał białą

Nowe, lepszej jakości foty będą pewnie po skończonym swapie.
Złote Dragi (ze zdjęć) są sprzedane.
Na lato mam OZety z Lancera Rally, które zostaną białe albo będą pomalowane na grafitowo, jeszcze zobaczę.
gita empe trzymam kciuki za Twoj projekcik:) 14.2 dajesz spokojnie...
podoba mi się Twój projekt, kibicuję!mam nadzieję, że niedługo zobaczę samochód na poznańskich szosach
Mały apdejt fotek gratów




Nowe felgi na lato, jeszcze zastanawiam się nad kolorem:


W drodze do mnie jest inna dokładka i to by było chyba na tyle
felga fajna, zostawilbym biale, to najlepszy kolor dla ozetek
aukto bedzie wymiatac bardzo mi sie podoba twoj projekt i zycze powodzenia w dalszych pracach ps. mnie sie podobaja te czarne srodki przednich lamp
ps. mnie sie podobaja te czarne srodki przednich lamp



Nie mam czarnych, tylko bardzo ciemny grafit
Kolektor wydechowy pasował p&p? Ja niestety musiałem przespawać otwór na sondę lambda. Jakie et mają te OZty?
za******* OZ , tylko nie pryskaj ich
Kolektor wydechowy pasował p&p? Ja niestety musiałem przespawać otwór na sondę lambda. Jakie et mają te OZty?



Jeszcze nie był montowany, ale po przymierzeniu i pomiarach wychodzi na to, że lambda ominie półoś. Wiem, że niektórzy mieli z tym problemy.

Felgi to 15x6 ET46.
felgi są z LanEvoIII
Dzisiaj stałem się właścicielem wałków, sprężynek i talerzyków z ITRa
Teraz poważnie zastanawiam się czy warto kupić regulowane kółka, czy lepiej poczekać i włożyć je w przyszłym sezonie razem z ostrzejszymi wałkami i lekkim dłubaniem głowicy.
O znajome autko:) Trzymam kciuki za Twoj projekt
jak Ci się jeździ na b6+eibach? twardo jest? wiem ze to pojęcie względne, no ale zapytam w ten sposób... da się jeździć tym autem w miarę komfortowych warunkach, jak na civica?
Jest sztywno, ale część nierówności wybiera.
Dobre rozwiązanie na miasto.
marzec w pełni, kiedy auto wyjeżdża?albo raczej wjeżdża na robote;]
Silnik poskładany, pod koniec miesiąca wjeżdża pod maskę
Na początku kwietnia elektryka u Mleka i jeszcze w kwietniu strojenie.

Na razie jadą do mnie Recaro z ATR'a.
Jakies konkretne pasy masz na oku, 3 cale?
Jakies konkretne pasy masz na oku, 3 cale?



W przyszłości pewnie tak. Na chwilę obecną będę używał seryjnych pasów, szelki nie są mi teraz potrzebne.
słyszałem, że nastąpił koniec miesiąca


Lepszej jakości foty będą po elektryce, umyję auto i skoczy się na jakąś sesję

[ Dodano: 2010-04-10, 15:22 ]
Gratz
będzie dobrze
o kurde, dwieście trzy Konie Mechaniczne!? i to przed strojeniem, no to naprawdę świetny wynik, gratulacje. Fura już ma w zasadzie chyba wszystko co moze miec:D
czekam na wynik po strojeniu
Auto już jakiś czas po strojeniu.
Chociaż kreski na wykresie tego nie odzwierciedlają to moim zdaniem RYS spisał się bdb.
Lepiej, płynniej się teraz jeździ.

http://www.youtube.com/watch?v=frcVQMN5dXY
http://www.youtube.com/watch?v=yF2uneXfNB8

Czasy z G-techa Pro RR, który trochę zawyża w stosunku do fotokomórek:
- najlepszy 14.2
- powtarzalne 14.4-14.5

Za 3 tygodnie sprawdzimy auto na fotokomórkach
203KM z takich modów bez strojenia? albo masz dobrego farta i silnik mega albo hamownia nie tak

tak czy tak gratulacje
203KM z takich modów bez strojenia? albo masz dobrego farta i silnik mega albo hamownia nie tak

tak czy tak gratulacje



Po strojeniu też 203KM wyszło na tej hamownii
Wykres przed i po strojeniu:

Niby jest gorzej, ale auto jedzie IMO lepiej
:LOL: a dwóch takich samych odcinek nie dało się ustawić ?
Niby jest gorzej, ale auto jedzie IMO lepiej


patrzac na wykres momentu nie ma najmniejszych podstaw aby uwazac ze auto jedzie lepiej

gdyby odcinka została seryjna, to mocy byloby jeszcze mniej, nie mozna bylo do tego dopuścic


chyba trzeba Cie wynajmować jako usługowa dupohamownia do strojeń na ulicy... Opcja kręcenia kółkami z weryfikacją przyrostu również dostępna? "Daj jeszcze 2 stopnie, bo są 4Nm więcej przy 6k"
ten wykres to przed i po strojeniu na identycznym setupie??? Ciekawe jeszcze jaka temperatura była przy obu pomiarach?
Chłopaki,
Tylko proszę bez kłótni
Ważne ze samochód jedzie poprawnie i............... na resztę jesteśmy juz wstępnie umówieni empe na hamowni
Więc chwilkę ciepliwości
Tak jak pisał ARV, faktycznie wiele jest czynników wpływających na pomiar zaczynając od temp w dolocie...
Dokładnie tak jak pisze Maciek, to nie koniec, może być tylko lepiej

[ Dodano: 2010-04-30, 20:49 ]
tak jak pisze RYS strojenie jest do poprawy bo wynik jest gorszy niż przed strojeniem...

Fawor niestety nie masz lub się kamuflujesz z pojeciem o strojeniu cromem, w którym możesz sprawdzić nie tylko dupochamownią czy są przyrosty. Akurat procentowe otwarcia przepustnicy najlepiej stroic na ulicy...
to tak jak z tymi wtryskami, co podobno w NA nie da się skończyć. Typ chyba nie ogarnia wolnossaków.

Strojenie.... chyba zwrot gotówki się należy ?
ciekawe jakie to uczucie wywalić kase za pogorszenie osiągów
ciekawe jakie to uczucie wywalić kase za pogorszenie osiągów



Na S2000 wystarcza mocy
hehehe

ty Empe o tobie to już gadają w Piasecznie pod warszawą . . tak to jest jak sie ma dookoła znajomych . .
hehehe

ty Empe o tobie to już gadają w Piasecznie pod warszawą . . tak to jest jak sie ma dookoła znajomych . .



LOL i co takiego gadają?
ciekawe jakie to uczucie wywalić kase za pogorszenie osiągów


nie pisz głupot. RYS z tego co widze na strojeniach zna sie b.dobrze, zreszta mozna zobaczyc jego pozostale projekty.
Szybkie foty w słabej scenerii







Bez fotoszopowania, bo tego nie ogarniam


Odnosnie fotek, ziom mam wrazenie czy lakier troche zmatowial ? Moze mu polerke sieknac ??



Auto ma już swoje lata, więc kolor nie jest taki jak na początku
Będzie polerka, ale najpierw trzeba ogarnąć inne rzeczy.
Ello

No Empe, jestem pod wrażeniem...autko naprawde daje rade
Zobaczymy 15-ego jak wyjdzie z czasami!!!

Powodzenia, trzymam kciuki

ps. ten gtech chyba faktycznie mija sie z prawdą...

Pozdro
Zostały zmienione wtryski na 326cc i wreszcie można było finalnie wystroić auto (już wiadomo do czego one były potrzebne ). Wcześniej aparat trochę przerywał, ale z tym też sobie poradziliśmy.



RYS - jeszcze raz dziękuję za profi robotę.

Auto jest bardzo szybkie, zainwestuję w lepsze opony i będę walczył o dobre czasy
Gratki Empe, nie zła pytka!
Jak tam wypadłeś dzisiaj?
empe, ładne kreski wyleciały...

Jak tam wypadłeś dzisiaj?



Przemilczę
Chociaż po startach w kwalifikacjach było widać, że auto daje radę (poza oponami)
Zysk 10KM po poprawce strojenia, naprawde niezle.. Chociaz pierwsze widze aby ktoś mierzył moc na 3 biegu.
Chociaz pierwsze widze aby ktoś mierzył moc na 3 biegu.

Jeśli chcesz to zaproszę Cie na strojenie na profesjonalnej hamowni obciążeniowej do VTG.
W ubiegłym tyg. stroiłem tam 4 samochody wiec myślę ze jakoś znajdziemy termin i dla Ciebie dogodny.

to tak jak z tymi wtryskami, co podobno w NA nie da się skończyć. Typ chyba nie ogarnia wolnossaków.

Strojenie.... chyba zwrot gotówki się należy ?



chyba nie co????glupio ci?a szkoda po powinno
Stwierdzilem fakt zmierzenie mocy na 3 biegu, a ty wchodzisz w jakies osobiste gierki.


Wiele samochodów mierzyliśmy w VTG na hamowni obciążeniowej na 3 i 4 biegu w tym projekt GrOObego w ubiegłym tygodniu i wykresy zawsze się pokrywają a moc wychodzi co do 1KM taka sama.
Taka taka jest różnica miedzy pomiarem w trybie obciążeniowym i bezwładnościowym
o kurde, dwieście trzy Konie Mechaniczne!? i to przed strojeniem, no to naprawdę świetny wynik, gratulacje. Fura już ma w zasadzie chyba wszystko co moze miec:D



Przedewszystkim brakuje tutaj skrzyni ITR-spec - jej ogarniecie powinno byc absolutnym priorytetem.
Na obecnej S9B musi byc mega długo, szczególnie przy walkach ITR i podniesionej odcince.
Sam wynik ofc bardzo fajny

Przedewszystkim brakuje tutaj skrzyni ITR-spec - jej ogarniecie powinno byc absolutnym priorytetem


Z tego co wiem to jest priorytetem

Z tego co wiem to jest priorytetem



Tak, opony i skrzynia są priorytetem
Zakończmy temat strojenia i skupmy się przez chwilę na oponach

Muszę szybko podjąć decyzję i cały czas się waham. Przeczytałem bardzo dużo testów i jakieś zdanie mam, ale chętnie posłucham waszego.

W tym momencie jeżdżę na T1R i nie dają rady. Słabo z trakcją i dosyć mocno kładą się na zakrętach. Byłem zdecydowany na Federal'e 595RS, ale niestety się spóźniłem i już ich nie ma (tzn są, ale w chorej cenie moim zdaniem).

Zastanawiam się pomiędzy:
Hankook Ventus RS-2 - ok 240zł/szt.
Toyo R1R - ok 320zł/szt.

Potrzebuję dobrej, pewniej opony do codziennej jazdy i lepszej trakcji niż mam teraz.
Bardzo dużo jeżdżę tym autem, więc trwałość bieżnika też mnie interesuje (tutaj pewnie o wiele lepiej wypada RS2).

Czy ktoś z Was porównywał te dwie konkretne opony?
Wydaje mi się, że Hankook jest rozsądniejszym wyborem, tylko z drugiej strony nie wiem jak wygląda trakcja na RS2 w porównaniu do R1R. Na suchym są dużo gorsze?

Wszystkim, którzy zaraz napiszą, że jest milion takich tematów bardzo dziękuję - wiem o tym. Nie mam bana na google, więc wszystko co dostępne raczej już przestudiowałem.
Czytałem kilka opinii i RS2 bardzo sobie chwalą, są bardziej uniwersalne niż R1R, ja wziąłbym Hankooki.
empe, a może F1 GSD3 ?
O RS2 czytałem (nie miałem) - normalna opona bez szału...
Wiem, że porównuję dwie zupełnie inne opony.
RS2 ma bardzo dobre opinie w UK, u nas chyba mało osób na tym jeździ.

Tak czy inaczej w grę wchodzą tylko te 2 opony, które wymieniłem.
empe, owszem czytałem pozytywne opinie o RS2 w UK - może coś w tym jest
Kilka dni jeżdżę już na R-S2.
Na suchym trakcja całkiem dobra, ale myślałem, że będzie minimalnie lepiej.
W zakrętach świetnie, nie ma porównania z T1R. Na mokrym trzeba bardzo uważać, bardzo słabo trzymają.

Dzisiaj miałem okazję zmierzyć czas na 1/4 mili na fotokomórkach.
14.031 w eliminacjach i trzecie miejsce.
Może w półfinałach zrobiłem lepszy czas, ale to dowiem się wieczorem, bo z RT było 14.44.

Furka jedzie
gratulacje stary, w zasadzie raptem 0,1 s do lidera klasy

pstryk by cesash

Przejazd o 3 miejsce, udało się minimalnie wygrać

http://www.youtube.com/watch?v=Mj4n96fBCQo
To może jeszcze pstryk by westbikers



furmana daje rade
dolot musi byc